Iltaa kaikille! :flower:
Ihanan aurinkoinen ja keväinen päivä ollut tänään. Tänään vaunulenkillä Nean kanssa tuli ihan sellainen olo, että voisi lähteä terassille - jos siis voisi
Jännä miten sitä ennen tosiaan töiden jälkeenkin lähti vaan extempore kavereiden kanssa yhdelle ja nyt on moiset huvit taakse jäänyttä elämää ainakin seuraavat 15 vuotta. Tajusi vaan yht'äkkiä miten paljon se elämä onkaan parissa vuodessa muuttunut..
Neuvola oli tänään ja siellä kaikki hienosti: eritoten olin tyytyväinen, kun paino oli laskenut
0,5kg edellisestä käynnistä!!! Tosin olihan se niin rankka paikka, kun kuulin joutuvani ylipainon takia (painoindeksi 25,5....) sokerirasitukseen, että on varmaan ihan alitajuisestikin tullut siivottua ruokavaliota
Ja Anteron :heart: siellä jumputti 150krt/min ja kuulemma vahva ja tasainen syke oli. Se on pääasia, että pienellä on kaikki kunnossa!
marmotta Kovin tulisieluiselta teidän Eevan kuullostaa - melkein jää jopa meidän kuumakalle kakkokseksi
Nea on 95% ajasta kuin enkeli, mutta sen 5% ajasta sitten oikea pikku-peto :kieh: Äskenkin tappelivat isänsä kanssa iltamaidon kanssa varmaan vartin, kunnes mun piti mennä kokeilemaan juottaa maito ja eihän se pimu sitten tosiaan suostunut imaisuakaan juomaan
Nimittäin jos Nea jotain päättää niin senhän se tekee, vaikka mikä olisi. Ja häpeäksi täytyy tunnustaa, että varmaan liian usein tulee annettua hälle myös periksi :ashamed:
Mutta eikös se ollut jonkun muunkin vauvalla menossa jakso ettei
maito maistu? Meillä on nyt kolme päivää ollut tosi nihkeetä juomisen kanssa, mutta ruokaa menee sen sijaan tosi kivasti. Vaihteeksi näin päin
Edla Voimia ruokataistoihin :hug: Meillä on Nea syönyt nyt pari viikkoa tosi hienosti, mutta eiköhän se lakkokausi taas meillekin pian iske... :/ Ei oikein jaksa uskoa, että pimu olisi kokenut jonkun lopullisen ahaa- elämyksen ja söisi jatkossa aina hienosti
Nyt kyllä on kiva huomata, että reisiin on jopa tarttunut vähän lihaa, kun on syöty kunnolla.
naukuri Kävin tänään kokeilemassa niitä Teutonian tuplia mun kauppakassiini ja kun kerran sopivat (tosin ratasosa irroittettuna) niin kaupat tuli niistä käytetyistä! Joko teillä on päätös tehtynä?
Hullut päivät kierrän kaukaa ainakin Nean kanssa B) Olen aina ennen raivonnut niitä "hulluja kotiäitejä", jotka roudaavat vauvansa kärryineen sinne kaaokseen joten pitää ihan senkin takia pysyä pois "ihmisten" tieltä
Sitä paitsi jotenkin nyt on voimat niin lopussa, että maksan mieluusti pari kymppiä enemmän ja ostan normaalihintaiset tuotteet jonakin rauhallisena arkipäivänä. Luulen, että kevätväsymys on iskenyt oikeen vaan moukarilla tähän mammaan
Mitäs pääsiäissuunnitelmia teillä muuten on? Itse en edes muistanut koko munajuhlaa ennen kuin tänään.. Mietin, että pitäiskö tehdä joku pieni retki perheen kanssa, vaikka piknik- risteily
Tosin Nea ei varmaan nukkuisi tuntiakaan koko päivänä joten mahtaako sittenkään olla meidän paikkamme
Ruokailusta vielä: luin vanhasta vauvalehdestä, että lapsen lähestyessä vuoden ikää pitää ruoassa alkaa olla jo sekin takia kokkareita, että hampaat saavat työtä ja että puheenkehitys lähtee normaalisti käyntiin. Mutta mites jos vauva
nielaisee kokonaisena kaikki ruoat ja jos on nielemiseen liian isoja paloja niin ne sylkee ulos :/ Ei meidän tyttö ainakaan hampaitaan vielä palojen puremiseen käytä.. Ja sormiruoatkin lentää iloisessa kaaressa lattialle - ei varmaan vielä tajua, että ne on syötäväksi tarkoitettuja, vaikka joka aterialla niitä koitankin tarjota.