moikka..
kone oli tiltissä muutaman päivä joten lukemista on piisannut. En muista enää puoliakaan mistä ootte kirjotellu, mutta ei varmaan haittaa
sormet on meidän pojalla koko ajan suussa.. Tuntuu että poika on löytänyt kädet ihan tosissaan. Ja kaikesta pitää napata kiinni. Eli kovin avokaulasia paitoja ei voi käyttää
ja astiat pitää kanssa siirtää keskelle pöytää.
kilot onnekseni totesin, että paino on tippunut -400g sitten kiloklubin alun. Kummasti näköjään auttaa kun viikonloppuna popsii namia vaan kohtuullisesti ja jättää pullat veks. Ja yhdyn
carmeniin ja vannon röökin ja light colan nimeen laihdutuskikkoina.. Nyt taidan olla jo ihan normipainossa painoindeksin mukaan.. Mutta löysää löytyy vielä masusta ja peppu kaipaa kiinteytystä. Mutta hitaasti hyvä tulee.
Miten te koklaatte niitä vatsalihaksia?? Mä teen vatsalihasliikkeitä ihan entiseen tapaan. Ainut mitä vähän vältän on hyppimiset jumppatunnilla.. Kun vieläkin pelkään että tulee kuset housuun. Muuten käyn jumpassa 4-5 x viikossa ja siihen päälle päivittäiset vaunulenkit.
kiinteet meinattiin eka että tehään hedelmäsoseetkin ite, mutta eipä siitä tullu mitään.. Helpompi ostaa kaupasta.. Pojan suosikki on tällä hetkellä päärynä. Ja peruna ja kukkakaali uppoo kanssa hyvin. Nyt on kaapissa odottamassa päärynä-omena ja mustikkasoseet..
Paljonko annatte soseita kerralla??? Esim niitä jääpalan kokosia`??
Meillä menee pari palaa kerralla tai sitten puolikas piltti purkki.. Siihen päälle 100ml maitoa.. Ja enemmänkin uppois.. Vähintään 3x päivässä annetaan soseita.. Tuntuu että pojalla on ihan hirveet ruokahalut nykysin.. Jos ei saa sosetta, maitoa menee melkeen 2dl. Eli tais tulla soseet oikeeseen saumaan...
Mitäs muuta. Ollaan ostamassa taloa. Meidän tarjous meni läpi. Oon ihan täpinöissäni.. Vähän vaan mietityttää pakkausruljanssi vauvan kanssa. Mutta onneks mun äiti varmaan auttaa mielellään kun on kotona.
Poika nukkuu edelleen yöt varsin mallikkaasti ja siirtyminen omaan huoneeseen sujui hyvin. Eli täällä on varsin onnellinen ja levännyt äippä.
Ammatista: oon koulutukseltani matkailuvirkailija, mutta päädyin tekemään ihan 8-16 toimistohommia. hotelliala ei sittenkään ollu mun juttu, kun oli niin huonot työajat.
Huomenna olis neuvola ja sillon saa pojan strategiset mitat. Myös vika rota-setti olis tarkotus antaa.
nyt palaan lueskelemaan aiempia juttuja.