summer Toivottavasti jumapassa oli kivaa! Itse nautin lauantaina ihan älyttömästi, kun pääsin ekaa kertaa kokeilemaan alkuraskauden jälkeen. Onneksi olin valinnut helpon jumpan, koska oli ihan naurettavaa huomata, että pääsen hädin tuskin lattialta ylös - niin surkeassa jamassa on vatsalihakset
Mutta siis juu, omin jaloin sieltä pois kävelin, vaikka ruumisautoa jo olin tilaamassa
naukuri Mistä omenoista teit sosetta? Minäkin haluan tehdä itse kotimaisista omenoista, mutta nuo jotka viimeski kaupasta ostin ovat niin järkyttävän happamia, että vauva niitä tuskin huolii.. Äidiltäkin valuu vedet silmistä, kun koitan syödä sellaista
Nyt padassa porisee kukkakaalit - ja asunnossa leijailee ihana tuoksu
repa Meillä Nea on nauranut jo jonkin aikaa, varmaan kuukauden, mutta ei suinkaan päivittäin. Ja yleensä hänen ylhäisyytensä suvaitsee nauraa vain isälleen, ei minulle
Hauskan kuuloista se kyllä on - ihan kuin Beavis ja Butthead
hannanna ja heinuli Meillä ihan just sama tilanne - ei huoli pulloa ei vaikka alkuaikoina saiskin korviketta pari kertaa päivässä :/ Sitten yht'äkkiä lopetti parikuisena eikä ole sen jälkeen suostunut ottamaan. Ollaan kokeiltu jos jonkinmoisia poppakonsteja ja nyt sitten vielä viikonloppuna sitä, että mies antaa pottua ja minä olen poissa näkö- ja hajuetäisyydeltä
Koska olisi tosiaankin kiva joskus lähteä jonnekin :/ Tosin yhdyn heinuliin siinä, että iltasella taitaa tissittelyssä olla paljon muustakin kyse kuin syömisesä joten ehkä kannattaa alotella harjoituksen päiväsaikaan?
Mutta nyt soseuttamaan ennen kuin pimu herää! Ja klo 11 alkaisi vauvajumppakin =)