Täällä myös yksi huonosti nukkunut äippä. Meidän neidillä on meneillään joku yöheräilykausi. Viime viikolla nukkui öitä heräämättä, nyt on neljänä yönä herännyt miljoona kertaa. Viime yönä tyttö meinasi viiden aikana, että nyt on äiti aamu. Ei mennyt läpi
, äiti pakotti unille. Ensin tissillä, ei tehnonnut, lopulta kuudelta nukahti, kun heijasin sylissä. Tosin heräsi ennen seittemään uudelleen, tissillä nukahti ja nukkui puolkasiin. Mulla tuo jatkuva yöherääminen teettaa semmoista, että herään ite vielä useammin kuin mitä tyttö edes sängystään huikkii. Muutamia kertoja olen ollut ihan paniikissa ja säikähtänyt, että makaan tytön päällä tai olen tiputtanut hänet lattialle, kun en heräämishetkellä muista nostaneeni häntä omaan pinnikseen. Joka kerta tyttö on onneksi tuhissut omassa sängyssään :ashamed: . Sitä se väsymys teettää, huoh! Torkuin hetken tänään soffalla tytön päikkäreiden aikana, kunnolla en saanut nukutuksi. Silti ajattelin tänään vielä raahautua jumppaan.
Jaksamis :hug: kaikille, jotka valvoo myös pikkuistensa kanssa!
Edla-MammaJohan oli teillä vauhdikas aamu!
Marmotta Tuo hampaiden tekeminen saa vissiin yöt tosi rikkonaisiksi. Voima :hug: sinulle ja toivottavasti pikku vamppyyrihampaat kohta puhkeavat
.
Weiss Iso rutistus sinulle! Samoja ajatuksia minulla tuli mieleen tuosta sinun ja lasten tilanteesta kuin mitä täällä on jo moni kirjoitellutkin. Toivottavasti sinulla on joku hyvä ystävä, jolle voisit asioista jutella. Sitten vauvan koosta, meidän tyttö 4kk neuvolassa 6780g ja 64cm.
Unipussi Meiltäkin löytyy semmoinen, pari kertaa olen kokeillut. Ihan hyvä keksintö kyllä
. Ajattelin ottaa sen nyt käyttöön, kun ilmat on viilenneet ja peitto ei meinaa tytön päällä pysyä.
Valokuvia ollaan myös lähetelty tuonne ifille.
majj Hiustenlähtö on kamalaa täälläkin, edelleen. Aika kauan tuntuu kestävän. Pelkään, että kohta alkaa kalju kiiltää
.
naukuri Mä oon ostanut molemmat nuo vellit kaupasta ja sekoitellut maitoon. Tosin peruna-porkkanavelliä ei olla vielä maistettu. Maissivelli ei ollut tytön herkkua :/ .
Repa Aika kattavan listan olit kirjoitellut ilmavaivoja aiheuttavista ruoista. Ei tuu kyllä lisättävää mieleen.
Eiköhän täs aika paljon tullut taas juttua. Meen kattomaan pikkuneitiä, palaili isukin kanssa just vaunulenkiltä. Palailen varmaan asiaan jumpan ja tytön yöunille saamisen jälkeen
.