Hakutulokset

  1. I

    Mammat vm.-72

    :wave: Täällä kans yks seiskakakkonen. Lapsia 3, poika -93, tyttö -96 ja nyt poika 05/08. Että kahdessa satsissa ovat nämä lapsoset syntyneet, saas nähdä jääkö tämä viimeiseksi vai vieläkö sitä.... :whistle:
  2. I

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Moikka ja onnea kaikille vauvautuneille ja jaksuja vielä kärvistelijöille. Meidän poika päätti syntyä 28.5. (rv. 40+4) klo 5.34, painoa oli 3685g, pituutta 51 cm ja hattu 35 cm. Synnytys meni hyvin ja tänään kotiuduttiin. Palailen myöhemmin muistelemaan synnytystä joka oli suht nopea ja...
  3. I

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Huomenta, Onnea kaikille vauvautuneille. :wave: täällä kanss yks kärvistelijä ilmoittautuu. Kovasti olen käynyt teidän juttuja lueskelemassa, mutta omaa saamattomuuttani en ole saanut kirjoiteltua. Kasassa edelleen, vaikka yöt supistelee ja olo on muutenkin surkea. Itestä alkaa tuntua...
  4. I

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Kiitos kiitos.. jospa minä nyt alkuun itsekkäästi omaan napaa... Saikulla ollut 6.3. alkaen, supistelujen takia. Mutta aivan sama makaako vai tekeekö jotaki, supistelee ku sille päälle sattuu. Eli en ole rasituksella huomannut vaikutusta ko. asiaan. Välillä supistelee tosi napakastikin...
  5. I

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Moi, mahtuuko vielä mukaan joukkoon? Olen lueskellut juttuja jo kaaauan, mutta vasta nyt "uskaltaudun" itse kirjoittamaan. Eli ikää löytyy 35v ja lapsia ennestään kaksi, 15v ja 12v. Pikkukolmosen (poika) la olisi 24.5. ja synnytyssairaala Kass. Iina 33+2

Yhteistyössä