Ketju JO-faneille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko täällä ketään? Nyt saatiin sitten se kauan odotettu klippi Bluzasta. Musta se oli aivan ihana! ❤ Olen se, joka täällä aiemmin toivoi että tempo pysyisi samana ja pysyi onneksi! Ainakaan omaan korvaan se ei juuri hidastunut. Kiinnostaa kuulla miltä koko biisi kuulostaa, kun siihen tulee niitä muita soittimia mukaan. Samoin koko levyä odotan innolla, haluan niin kovasti kuulla ne vokaalit mistä Jan ja Jure kertoivat siinä Q&A:ssa. 🤩
Täällä ollaan! Ja kyllä Bluza kuulosti ihanalta ja kauniilta biisiltä. Voi mennä mun top biiseissä jopa Novi valin ohi, joka tällä hetkellä on mun lemppari ja se on jo paljon sanottu 🤩
 
vierailija
Täällä ollaan! Ja kyllä Bluza kuulosti ihanalta ja kauniilta biisiltä. Voi mennä mun top biiseissä jopa Novi valin ohi, joka tällä hetkellä on mun lemppari ja se on jo paljon sanottu
Mun lemppari on Vse kar vem ja Bluza kuulostaa siltä, että voisi nousta sen rinnalle ykköspaikalle. ❤ Novi val on yksi munkin suosikeista. Se oli eka mihin kiinnitin huomion, kun menin kuuntelemaan millaisia muita kappaleita Joksuilla on Carpe Diemin lisäksi. 😍
 

Yhteistyössä