Huomenta,
majjmeillä kans menos joku yö tankkaus -E ei varsinaisesti herää-vaan viuhtoo ja sätkii ja pää kääntyilee puolelta toiselle(äiti ja isä kun vaihtaa yöllä paikkaa) tissitarjoilu on milloin mistäkin suunnast tulossa
Mikä lie kausi menos. Mut niin se on et ne yöunet muuttuu moneen kertaan ennen kun sinne 1v. päästään ja aina kun oppii jotain uutta sitä sit harjoittelee unissaanikin.
onneks ei viel nouse seisomaan.
naukuri mitä pikkuinen meinaa jos pidät polvien päällä mahallaan? Siinä vois harjoitella niitä niskoja
Varmaan se vaikuttaa et mahallaan nukkuu -niin luulee tosiaan et kesken leikin äiti laittaa untenmaille.
harrastukesetmeillä ei ole viel mitään. Mut imetystukiryhmään mennään se oli niin kivaa silloin kun viimeks kävin. Vauvauintiin en viel raaskinu pientä ilmoittaa kun ei ole sitä 3kk ihan täynnä ja se se raja onkin vaikka painoo meillä on jo 8kg
Sitä odotetaan kovasti.
Muskariin mennään myöhemmin sit joskus kun on 2v. en jaksa niitä iltakertoja töiden jälkeen kun äitit ja isät leikkii siel pe illalla ihan rättiväsyneinä ja lapsi huitelee missä sattuu. Mut tälleen kun on kotona se olis kyl ihan kivakin ja mikä parasta siel tapaa toisia äitejä -mut meillä esikoisel on kerho, muskari yms.
katrinainen, heinulitehtän olitte kans entisiä kilpauimareita? Täällä myös yks. Esikoisen vein aikoinaan vauvauintiin oikein odotin sitä. Olitteko te molemmat menossa en nyt muista mut -se on kivaa kun vauva kasvaa ja sit voi yhdessä sen kanssa sukeltaa ja touhuta vedessä. Meillä esikoinen oppi uimaan 3v. ja sitä ennen uitiin silleen et tyttö piti musta kiinni yms. Vesi on sit ihana elementti ainakin musta. Mun isä on opettanu tyttöö paljon ja se on huvittavan kuulosta kun pikkunen sillon vajaa 3v. puhuu pitkävedosta kun kovasi yritti pysyy pinnalla.
nyt uidaan selällään ja mahallaan ja rintauintia opettelee
vesipeto -pitäskö ilmoittaa neiti uimareihin, josko itsekin taas innostuis valmentamisesta. Itse en koskaan ollut mikään kovin hyvä uimari en siis uinut nuorten SM tasolla -mut muuten oli kivaa ja meillä oli mukava porukka.
onko jollain jo ikävä töihin oonko ihan outo -jotenkin kaipaan töihin vaikka kotona on ihanaa. Ehkä kaipaan työyhteisöä -aikuisia ihmisiä ympärille. Pitäs varmaan alkaa lukee jotain alan kirjallisuutta -opiskelemaankin tekis mieli. No kaikki aikanaan. Aika kuluu kuitenkin kovin nopeesti ja en mä E:tä ihan raski hoitoon laittaa kun tää ä.loma loppuu -mut pitää keksii jotain. Onkohan menos joku 3kk kriisi?
tsemppiä kaikille kiloklubiin kummasti ne pikkuhiljaa lähtee. Toki mulla on 10kg ennen kun pääsen edes siihen kun oli ennen raskautta. Välillä tunttuu ei olisko maito laihempaa :| mut toisaalta olen nyt lopettanut sen ylettömän makeansyönnin. Huomaako joku muu et olis vähentynyt
karkkihimo? Synnytyksen jälkeen kun se oli ihan mahdoton ja jos ei saanut suklaata meinas järkilähtee
nyt paljon helpompaa. Ihanaa kun joku on päässyt jo jumpalle -mä suunnittelen lähteväni kuntosalille -sais ryhtiä tähän kroppaan
Tulipa kirjoitettua, ai niin meillä asustaa myös
tissillenukahtaja ja jos yrittää huijata omaan sänkyyn herää heti. Mut äidin ja isän välis on hyvä nukkuu -ja ihan kiinni minus nukkuukin -suloista. :heart:
:wave: