Meni kyllä taas kaikki halut hetkeksi, kun kävin kolmannen kerran kolposkopiassa vuoden sisällä. Vieläkään ei ole mitään diagnoosia ja epäilen tuleeko sitä koskaan. Nyt edellinen papa oli normaali ja muutokset oli ainakin lääkärin selostuksen mukaan ihan eri paikassa kuin edellisellä kerralla. Käyn sitten ilmeisesti lopun ikää parin kuukauden välein revittävänä. Kivaa, varsinkin, kun mulla on ilmeisesti joku hyytymisongelma, viimeksi poltettiin ja tänään meni tunti teppuilussa, että poltetaanko vai ei.
Onneksi isä jaksoi noitten riiviöiden kanssa sen aikaa. Annalla on silmätulehdus, mutta neuvolan puhelinaikakin ehti mennä ohi. Mietin jaksanko lähtee nyt vielä tonne terveyskeskukseen, kait se vaan on pakko, pitäs kait soittaa taas terveysneuvontaan ensin. Se on meillä näköjään jokapäiväinen juttu nyt.
Valvojille jaksamista, itse saisin nukkua, jos vaan osaisin rauhottua.
Onneksi isä jaksoi noitten riiviöiden kanssa sen aikaa. Annalla on silmätulehdus, mutta neuvolan puhelinaikakin ehti mennä ohi. Mietin jaksanko lähtee nyt vielä tonne terveyskeskukseen, kait se vaan on pakko, pitäs kait soittaa taas terveysneuvontaan ensin. Se on meillä näköjään jokapäiväinen juttu nyt.
Valvojille jaksamista, itse saisin nukkua, jos vaan osaisin rauhottua.