Meillä ei vaan tuo nuha ota laantuakseen (siis kaksi päivää kestäny, en mä malttamaton ole
) Sais jo parantua, niin likan nenänniiskutus ku myös mun kurkkukipunikin
Tosin parannusta ilmassa, vedettiin meinaan yhdessä neljän tunnin päikkärit tuossa illansuussa, se kyl teki hyvää. Sen takii mä täällä vieläkin kukun
Naukuri, kiva kuulla et jätkä alkaa viihtyyn jo vedessä
Kattelin muuten et babybiossa on kuun vika päivä ei mua niin kiinnostava ranskalainen leffa, mut sit se seuraava olisko ollu 11.9. se suomalainen vaikutti taas hyvältä.
Santrra, Huhhuh, enpä osaa muuta sanoo
Enpä osais omasta äidistä kuvitella et se olis pukannu vielä iltatähden mun ollessa parikymppinen =) Teil on sit aina ollu vilinää ja vilskettä kotona eikä seuranpuutteesta ole tarvinnu kärsiä
Toukonuppu, täytyy taas siis kaivaa se sitteri esille ja kokeilla miten likka siinä viihtyisi
Neuvolatäti silloin kotikäynnillä katteli sitä ja sano, et kyllä on muutama kuukausi odotettava ennenku selkä sen kestää. Jokohan olis aika ku reilut kolme kuukautta on mittarissa
Pään pitäminen ylhäällä, meillä neiti sen oli jossain vaiheessa ihan salaa oppinut ennen ku täytti kolme kuukautta. Yhden kerran sen vaan laitoin masulleen ja ja siinä se alko heti testaileen käsiään et josko ne kantais
Tää varmaan johtuu siitä, et ku oon aiemminkin maininnu, et neiti on hieman uteliasta sorttia eli sylissä pitää olla ja pystyssä ja pää pyörii ku väkkärä ku kaikki pitää tsekata
Kääntymisen mahalleen neiti on kokonaan lopettanut. Teki sitä silloin pahimpiin masuvaivoihin, mut nyt se rakastaa nukkua selällään, pää jommallekummalle puolelle käännettynä. Eli ei kääntymistä täälläkään -enää siis. |O
Kaikki mahdollinen mikä vaan irtoaa, niin pitää
tunkea suuhun. Eli kaikki lelut, rätit, sormet, aivan kaikki
Ja näppärästi tarttuu leluihin kiinni ja kova selitys on samalla niille
Kikatusta saatiin laivalla kuunnella. Neidillä oli niin järjettömän hauskaa isän kanssa
Muskarista, täällä ei vielä pitkään aikaa ala muskarit, vasta tuossa ensi kuun alkupuolella. Mietin, et seurakunta järjestää täällä muskaria vauvoillekin ja se on ilmainen kun ehtii ilmoittautua sinne. Sitä siis ajattelin