vierailija
Suurinta osaa ei kiinnosta.Niinhän sä luulet, mut totuus on toinen.
Suurinta osaa ei kiinnosta.Niinhän sä luulet, mut totuus on toinen.
Paavo Väyrysestäkö puhut?Ihanaa, kiihottavaa, maskuliinista hienhajua oli paitaan erittynyt. K nuuhki sitä niiiiiiin mielellään.
Kiinnostaapa. Joksutkin tekee sitä kimpassa iltaisin.Suurinta osaa ei kiinnosta.
Ei haittaa, mäkin olen ja samaistun Bojaniin, siksi fanitanMäkin olen u*po kelan elätti, joka haisee.
Siis butt plugithan on yksiä suosituimmista seksileluista.Suurinta osaa ei kiinnosta.
Vau, mä sanoin jo silloin aikanaan, että kirjan kannen kuva näyttää kissan päältä. Tuo se voisi todellakin olla!Omg. Lähes sain selville, mitä suomalaista kirjaa B luki. Kuuntelin "sujuvasti" tuota kroatialaisen kanavan opiskelijaradion haastista, jossa B oli puhelun välityksellä. Havahduin loppupuolella tehtyihin kysymyksiin, jotka olivat myös englanniksi. Mitkä 3 kirjaa olet viimeksi lukenut? Vastasi Kafkaa, Murakamia ja sitten oli jotain Finn..muminaa, haki nimeä, jotain How to... Nyt yritän selvittää, tuleeko tuo jossain uusintana tai kääntääkö Subs jossain vaiheessa. https://www.instagram.com/stories/radiosova/3500382034293019960
Iso osa ihmisistä ei harrasta niitäkään.Siis butt plugithan on yksiä suosituimmista seksileluista.
Siis oliko Paasilinnan lisäksi vielä joku toinen suomalainen?Vau, mä sanoin jo silloin aikanaan, että kirjan kannen kuva näyttää kissan päältä. Tuo se voisi todellakin olla!
Suomalainen romaani nimellä Kuinka tai Miten jotakin?
Mutta jos muut harrastaa niin onko se sinulle ongelma?Iso osa ihmisistä ei harrasta niitäkään.
Ei.Siis oliko Paasilinnan lisäksi vielä joku toinen suomalainen?
Ei hajut haittaa tosiaan, jos oikeesti fanittaaEi haittaa, mäkin olen ja samaistun Bojaniin, siksi fanitan
Voi BoitsuTää oli surullinen ”it’s actually one thing that, after a long time, makes me really, really happy”
Meidän rakas huone.Peppuseksi & Paasilinna kinda night
Samoin. Ja tylsä on oikea sana kuvaamaan noita juttuja. Valitusta ja trollausta, ei edes hauskaa.Mukava et tänne tuli nyt joitain joksujuttuja ja keskustelijoita. Aika tylsä meno ollu päivällä kun kävin välillä selaamassa. Mä voisin lähteä sinne kompostidiscordiin mukaan jos sellanen joskus laitetaan.
Oishan tää tylsää, jos muutama ihminen puhuis vaan joksu-jutuista. Tän kanavan suola on, että voi puhua kaikesta, vitsaillakin Tiukkapipoiset joksu-fanit voisitte perustaa keskenänne oman discordinSamoin. Ja tylsä on oikea sana kuvaamaan noita juttuja. Valitusta ja trollausta, ei edes hauskaa.
No eiköhän näitä tiukkapipoisia ole vain muutama. Mutta samaa mieltä, jos ei palsta miellytä, niin miksi ovat täällä. Aina voi kehittää jonkun oman palstan, jos ei kestä hauskuutta.Oishan tää tylsää, jos muutama ihminen puhuis vaan joksu-jutuista. Tän kanavan suola on, että voi puhua kaikesta, vitsaillakin Tiukkapipoiset joksu-fanit voisitte perustaa keskenänne oman discordin
Se vaihtelee. Eilen oli aika hauska päivä täällä mut tää oli kyl vuorostaan rutikuiva.Oishan tää tylsää, jos muutama ihminen puhuis vaan joksu-jutuista. Tän kanavan suola on, että voi puhua kaikesta, vitsaillakin Tiukkapipoiset joksu-fanit voisitte perustaa keskenänne oman discordin
Samaa mieltä, parilla JO-faneilla näyttää menevän tunteisiin, jos puhutaan muusta, onko jo hieman sairastakin…No eiköhän näitä tiukkapipoisia ole vain muutama. Mutta samaa mieltä, jos ei palsta miellytä, niin miksi ovat täällä. Aina voi kehittää jonkun oman palstan, jos ei kestä hauskuutta.
Ei kaikki ns. huumori oo automaattisesti hauskaa. Joskus se on vaan tylsää trollausta, niin kuin tänään.No eiköhän näitä tiukkapipoisia ole vain muutama. Mutta samaa mieltä, jos ei palsta miellytä, niin miksi ovat täällä. Aina voi kehittää jonkun oman palstan, jos ei kestä hauskuutta.
Trollaus on käsite, mitä usein käytetään väärin. Ihmiset kokevat eri asiat hauskaksi ja tällä palstalla voi heittää härskiäkin juttua ja osa kokee sen hauskaksi. Jos se tuntuu vaikealta käsitellä, niin ehkä tämä ei ole oikea paikka.Ei kaikki ns. huumori oo automaattisesti hauskaa. Joskus se on vaan tylsää trollausta, niin kuin tänään.