Hakutulokset

  1. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Voi apua tätä väsymystä. Tähän asti on ollut ihan kohtuu virkeä, mutta tällä viikolla olen töitten jälkeen ottanut sellaisia mukavia kolmen tunnin päikkäreitä ja sitten normaalit yöunet päälle, ja silti väsyttää. Kaipa tuo ulkoilman pimeys ja kurjuus osaltaan vaikuttaa... Masun ympärys on...
  2. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Masu rupesi ahistamaan niin paljon, että sain hyvän tekosyyn lähteä shoppailemaan uusia housuja. Tuhlailin kerralla ja sain kolmet housut. Riittäisköhän ne koko odotusajaksi... Riippuu kai myös, miten masun lisäksi leviää tuo ahteriosasto, sehän jää nähtäväksi. Neuvolassa kävin, ja kuukaudessa...
  3. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Jalava ja Syntymähäjy: Minullakin on käsitys, että pakaraan pistävä kipu voi liittyä hermon puristukseen. Jos kipuilu säteilee jalkaa pitkin alaspäin voi kyseessä olla iskiashermo. Minulla on iskiashermo oireillut ennen raskauttakin, ja venyttely on helpottanut omalla kohdalla. Joko ihan...
  4. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Harriet, minulla ultrassa pää-perämitta 63,8mm ja vastasi viikkoja 13+0. Mittaushetkellä neuvolan mukaan viikkoja 12+4 ja laskettu aika 21.4. Näin pienen heiton takia ei sitten päivää kuitenkaan muutettu.
  5. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Voi kurjuus Saaru :'( Voimia ja kaikkea hyvää sinulle :hug: Täälläkin on vatsakarvat ruvennu rehottamaan, minulla tummia karvoja menee vanana alhaalta napaan ja vielä melkein palleaankin asti. Mietin, että onko joku mieshormonien yllätyshyökkäys tullut, vai ihmissuden poikanenko siellä...
  6. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Vau, ensimmäinen ultrakokemus takana. Hermostutti koko päivän ja tunteet pinnassa vieläkin. Kaikki oli ok, siellä se pikkurimpula käänteli kylkeä ja heilutteli käsiä ja jumppasi, ihan kuin olisi ponnistanut jaloillaan kohdun seinästä vauhtia ja hakannut päätänsä toiseen seinään. Hassu tyyppi...
  7. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Veropäätöstä täälläkin odotellaan kärsimättömänä. Miehelle tuli jo pari viikkoa sitten. Tuumasi tuossa, että eihän ne rahat sen nopeammin tilille tule, mutta kun tahtoisi tietää äkkiä, jotta voi suunnitella mihin kaikkeen kivaan voi rahat laittaa! :D Meillä np-ultra ensi keskiviikkona...
  8. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Hei pitkästä aikaa! Menikin aikaa viestejä lukiessa. Muistankohan kaikki gallupit... Törmäsin eilen entiseen oikein läheiseen työkaveriini, jota en ole viime kevään jälkeen nähnyt, ja hän arvasi että olen raskaana. Kukaan muu ei ole vielä arvannut, varmaan pikkuhiljaa tapahtuvat muutokset eivät...
  9. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Vautsi, ihan ensimmäinen tunnemyrsky, hirmuinen kiukunpuuska, oikein kipinät vaan lensi. Väsy on ollut kova, mutta olen vain sinnitellyt. Sitten miehellä on olevinaan kovempi väsy ja kiire, vaikka tekee lyhyempää työpäivää kuin minä. Kotihommat kaatuu niskaan ja sitten kun tänään oli toisella...
  10. H

    Tässä blogini,

    Vau, löysinpä blogisi kautta ihan uuden maailman! Ihanaa, kun joku viitsii nähdä vaivaa ja laittaa reseptit ohjeineen ja kuvineen opastukseksi tällaiselle muutamiin tylsiin perusruokiin juuttuneelle kokkailijalle, joka kaipaa kipeästi vaihtelua!! Kiva kun olit laittanut linkkejä myös muihinkin...
  11. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Huomenta kaikkii uudet ja vanhat! Ihana kuulla noista kaksosraskauksista, onnea teille tuleville tuplamammoille! Onko teillä suvussa kaksosia? Itsekin olen joskus tuplista haaveillut. Kiellettyjen ruokien välttely on kurjaa ja hankalaa. Eilen olimme häissä, ja siellä piti tarkkaan miettiä...
  12. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Ai niin edellisestä jäi pois että viikkoja siis 8+5. Niin ja G: Kerrostalokolmiossa asutaan miehen ja koiran kanssa, kolmas kerros, ei hissiä, muuten mieleiseksi remontoitu yksilö, josta ei ihan heti olla pois muuttamassa, vaikka kuvaukset tilavista omakotitaloista ja omasta pihasta...
  13. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Täälläkin tänään ensimmäinen neuvolakäynti, otettiin näytteitä ja kyseltiin terveyshistoriaa. Sitten lopussa neuvolantäti itse ehdotti sydänäänien kuuntelua, vaikka varoittikin, että ei ne välttämättä vielä kuulu, mutta voitais me kokeilla, kun olet sen verran hoikka. Olin ihan varautunut, että...
  14. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Heipä hei pitkästä aikaa! Viikonloppu toi tullessaan pahan olon viimeinkin, oksulla ei ole vielä onneksi tarvinnut käydä, mutta pahoinvoinnin aallot ja nieleskelyt ovat arkea.. Päivän kauhunhetkiä on töissä ruokailu, kun opettajana pitää oppilaiden kanssa syödä ei aina niin herkullisia...
  15. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Hyvin meni pizza alas, ei potkinu yhtään vastaan, nam. :p Tuosta verenpaineesta vielä, tietääkö kukaan onko alhaisella verenpaineella mitään tekemistä viluisen olon kanssa? Olen nimittäin ollut hirmuinen vilukissa aina, villapaitaa ja villasukkia kiskon päälle sisällä kun mies viipottaa...
  16. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Täällä alkaa pientä orastavaa pahoinvointia kehittyä (riemuitako vai ei...) jatkuva nälkä, mutta kahden edestähän tässä syödäänkin (tai mies tuumi, että vasta 1,1 edestä vasta). Mulla oli muuten viikko sitten vatsa tosi turvoksissa, mutta nyt ei enää yhtään. Hö. Oli niin kiva taputella sitä...
  17. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Voi kurjuus miina! Halauksia ja voimia täältäkin. :hug: Kyllä sitä itselläkin on joka päivä mielessä ja monta kertaa, että toivottavasti kaikki sujuisi hyvin. Mutta eihän sitä koskaan ennalta voi tietää. Niin kovin alullaan tämä kaikki on, ja kun ensimmäistä odotellaan, niin kaikki on ihan...
  18. H

    Omistatteko asunnon tasan miehesi kanssa?

    Meilläkin reilu kaksi vuotta sitten asuntoa ostaessamme oli omistussuhde 40/60 ja oltiin kuviteltu, että kummankaan ei tarvitsisi maksaa varainsiirtoveroa. Sitten asuntokauppojen jälkeen meille soitettiin muistaakseni pankista, että siitä 40 prosentin osuudesta pitää maksaa vero juuri siitä...
  19. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Täällä ei edelleenkään pahoinvointia, kaikkea tekee mieli hirveästi. Eilen läksin heräteostoksille ruokakauppaan, kun teki mieli "jotain". Sitten ostelin kaikkea hyvää varmuuden vuoksi, jos se paha olo tulisikin, niin olisi mitä nakertaa. Ostin kaikkea hyviä keksejä ja hapankorppuja, hedelmiä...
  20. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Niin, ja raputirallaa, tervetuloa, minä myös tulossa PHKS:aan, ja ollaan vielä aika lähekkäin, vaikka törmättäisiin!!! ;) Lahdessa asustellaan.

Yhteistyössä