Hakutulokset

  1. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Nyt rupes nukkumatti kiusaamaan ihan urakalla, täti kai sen on lähettäny kun ei enää itse pääse käymään ;) Eilen illlalla yritin pysyä katsoa neloselta Näkijää, ja kuulemma puol kympiltä olin jo nukahtanut. Yleensä kuitenkin tuonne yhdentoista kieppeille valvotaan.. Nytkin väsyttää, mutta...
  2. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Nyt rupes nukkumatti kiusaamaan ihan urakalla, täti kai sen on lähettäny kun ei enää itse pääse käymään ;) Eilen illlalla yritin pysyä katsoa neloselta Näkijää, ja kuulemma puol kympiltä olin jo nukahtanut. Yleensä kuitenkin tuonne yhdentoista kieppeille valvotaan.. Nytkin väsyttää, mutta...
  3. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    \ Niin tarkoitin siis että toivoisin että oireita olisi useampia, en siis toivo että ilmavaivoja olisi enemmän... ettei kukaan käsitä väärin.. :laugh: :laugh: :laugh:
  4. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Minulla on varattuna ensimmäinen neuvolakäynti 15.9. (sinne on kaauuhean pitkä aka \|O ) ja silloin olisi menossa rv8+5. Ultrataankohan silloin automaattisesti, vai pitääkö mennä yksityiselle? Olisi ihana omin silmin nähdä jotain konkreettista. Olen viesteistä päätellyt, että ultrakäytäntö...
  5. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Heipä hei, olen saanut tänään ihanat uudet rinnat!! :D Litteä a-kuppi on somasti pyöristynyt ihan uusiin mittoihin. Nätisti pingottavat paidan etumusta. Tälläisena ikuisena pienirintaisena olen aika haltioissani, miehestä puhumattakaan. Tosin kauniit ovat katsoa, mutta aika arat kosketella...
  6. H

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Hei vaan, ja kiitos Miron äidille uudesta pinosta! Tuntuu toimivalta tuo etusivun koonti! Täällä ainoina oireina edelleen mahtavat ilmavaivat ja sen myötä palloksi turvonnut vatsa. Vaikka se onkin vain ilmaa täynnä, niin tuostahan kaikki kohta arvaavat. "Näytät siltä kuin olisit raskaana..."...
  7. H

    G: Minkä rotuisia koiria teillä on?

    Staffikaunokainen 7v
  8. H

    muilla joilla harvoin seksiä???

    Käytin pillereitä melkein kymmenen vuotta ja loppuaikana vaihdoin merkkiäkin, kun oli haluttomuutta (ja totesivat että, sehän on ihan normaalia parisuhteessa...), ja paikat oli kuivat kuin saharan autiomaa, limakalvot tosi kipeet, ei sekään halua lisännyt. Pillerit pois elokuussa-05, siirryttiin...
  9. H

    ihan liikaa karvoja!

    Täällä kans käydään loppumatonta taistelua karvoja vastaan. Ystävät aina ihailee ja huokailee tuuheita hiuksiani, mutta runsaan kuontalon seuralaisena kun tulee monta muutakin tuuheaa ruumiinosaa.... Bikinirajassa on paksumpi sänki kuin mieheni leuassa! Sääret ja kainalot höylään melkeinpä...

Yhteistyössä