HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Lisko
Joylen: Hemppa oli pari viikkoo sit 112 (muistaakseni). Sain neuvolasta ohjeeksi ostaa retaferia ja syödä niitä 1/ päivä. luulin, et esikoisen aikaan hemoglobiini laski samoihin aikoihin, mut tarkistin neuvola kortista ja sehän alkoi tippua silloin vasta lähellä rv 30 ja oli silloin alimmillaan tuon 112. Normaalisti minulla on sellaset 135-145.

Tulipa romaani yhdestä hemoglopiinista :whistle: :)

Öitä.

Lisko
 
Moi :wave:

Masun ympärys 103, eli viime mittauksesta tullu 3 cm lisää.
Niin ja iskihän se oksu tauti muhunkin, tosin eilen oli vaan kuumetta ja oksentelin. Tänään ei oo oikeestaan ollu kun aamupäivästä huono olo, mut mies ja poika on edelleen kipeitä. Huomenna ois neuvola. Ja sovitaan rakenneultra aika. Profiiliin yritän lisätä uuden kuvan masusta.

Miron äiti ja Sisu 19+0 :heart:
 
Iltaa tai tai jo olla yö :whistle:

Tuosta masun ympäryksestä, mulla huitelee jo tuolla 109,5cm paikkeilla ja ihan kauheesti on vatta kasvanut, koklasin tuossa äsken pojan aikasta äitiys hametta, mut eihän se mahtu päälle. Isännän pikkujoulut ois ens viikolla ja pitäs saaha sinne jotain muuta päälle ku nää verrarit, mut taidan kietoo ihteni satiini lakanaan :LOL: , jos ei muuta löydy...


mut nyt nukkumaan :wave:

Mammahuhtis ja 20+3


Ja terve tuloo uudet mukaan<br><br>
 
moi! ja lisko hei :wave: onhan meitä vanhojakin joilla sama laskettuaika,esim minä!!11.4 ollut koko ajan :whistle: =) ja tervetuloa mukaan uudet!!!!!mulla vatsanympärys näytti olevan 94-95cm,hmm..mittasin varmaan 2 vkoa sitten jo 99 cm että mitäköhän silloin oikein kattelin kun nyt kyllä varmistin moneen kertaan :D ..harmi kun en muista lähtö tilannetta..mutta profiiilissa eilen otettu kuva josta ehkäpä jo näkyy että raskaana ollaan.ja niille jotka ei vielä ole huomannu niin kerron että keskiviikkona käytiin 4d-ultrassa jonka mukaan tulossa olisi poika :heart: tosin varmaksi ei uskaltanut näillä viikoilla vielä sanoa,että tavallaan yllätykseksi jää kyllä edelleen kumpi tulee,mutta eiköhän se todennäköisemmin poika ole =)
ädä ja hippula 20+2
 
Pitkästä aikaan .

Tervetuloa uusille :wave:

Meillä oli täällä rakenne ultran jälkeen kauhupäiviä jotka sitten onneksi keskiviikkona todettiin vääräksi. Kävimme lastenklinikalla sydänlääkärillä joka on erikoistunut sikiöihin. Eli sydän kunnossa,vahva ja tasainen lyönti ja mitään rakenne vikaa ei ole =)
Erehty ja pahasti sikiötutkimuksen ultralääkäri joka pelotteli jo sillä että vauva kohtapuolin kuolee :eek:

Sikiötutkimuksesta piti jo eilen soittaa mutta eipä soittanut,vaadin uuden ultran. Jos noin "väärin" ultrasi niin miten voin olla varma että muut mitat on kunnossa.

Nyt tuli yhtääkkiä kiirus jatkan illalla

Rv 20+6 Lilo ja Stitch
 
Listataanpas taas vaivoja. :D

Mulla:
- kädet kipeät ja puutuneet
- alituinen väsymys
- pissalla juoksen koko ajan
- selässä tuntuvat supistukset
- alapäätä nipistelee välillä
- itkuherkkyys
- pahoinvointi

Tulipa mieleen kun olen käsistä ollut huolissani, että josko helpottais sitten jos kaksoset liikkuvat parempaan paikkaan tms.? Siis jos ne nyt sattuvat vain painamaan hermoja tai jotain. Toivossa on hyvä elää... ;)

Vispilä ja kaksoset rv 20+0 :heart:
 
Äitsykkä,kiva että saitte hyviä uutisia :heart:

Just tulin neuvolasta, sydänäänet kuului hyvin.
Hb oli noussu 108 -> 115, eli edelleen saan rautaa syödä..
Paino laskenu 200g viime käynnistä.
Rakenneultra 1.12.

Piti tänä viikonloppuna lähtee jouluostoksille, mut perheen miehet edelleen kipeenä, joten taitaa jäädä väliin :/

Miron äiti ja Sisu 19+1 :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 22:04 Miron äiti kirjoitti:
Moi :wave:

Masun ympärys 103, eli viime mittauksesta tullu 3 cm lisää.
Niin ja iskihän se oksu tauti muhunkin, tosin eilen oli vaan kuumetta ja oksentelin. Tänään ei oo oikeestaan ollu kun aamupäivästä huono olo, mut mies ja poika on edelleen kipeitä. Huomenna ois neuvola. Ja sovitaan rakenneultra aika. Profiiliin yritän lisätä uuden kuvan masusta.

Miron äiti ja Sisu 19+0 :heart:

Hei mistä kohtaa te mittaatte tuon vatsanympäryksen?

*kyselee tyhmänä* :ashamed:
 
Heipsis kaikille!

Uusille tervetuloa mukaan!

Äitsykkä, onneksi väärä hälytys.

Öö mitähän muuta piti kommentoida? No jos viikonloppuna sais uuden kuvan, ja mitattua masunympäryksenkin.

Vaivoja: vähän hankala olo, kun masu tiellä, ja raskas tyttöä nostella. Nyt ei onneks oo taas ollut supistuksia *koputtaa puuta*. Huimaa ja heikottaa ja väsyttää. Muuten aika seesteistä.

Eilen kävin neuvolassa. Kysäsin tätsyltä et mikä se oli nimeltään se löydös, joka ehkä viittaa siihen downiin; Choroid pluxus kysta. Eikä se osannu siitä mitään sanoa. Tai ei ainakaan alkanu selittään, ennemminki kyseli et mikä se on, ja miten ollaan tieto otettu jne. hb oli laskenu 106, vaikka rautaa oon popsinu. Nyt sitten yritetään syödä vielä enemmän, ja tyhjään vatsaan, otin lisäksi nyt multitabsin aina raudan kanssa, jos sillä olis jotain tehoa. Paino oli noussu 51.7kiloon, lähtöpaino 48kg. Ei paha, kunhan ei loppua kohden kiihtyis. Verenapine oli noussu: 116/73. Mut sekin vissiin kait ihan hyvä?Kohdunpohjan korkeus oli 17.5. Ja sykkeet 146. Ai niin painoarvio silloin ultrassa oli 315g. Pieni reppana vielä.

heppuli ja emma 20+6
 
Heips.

Piti käydä nopsaan pinot lukemassa kun kohta starttaan työmatkalla Kajaaniin ja saavun vasta sunnuntaina. Molemmat lapset yskässä ja nuhassa, joten miehelle taitaa tulla iloinen viikonloppu lasten kaa.. Vaikka en mä kyllä yhtään oo huolissani, on niin mestari noitten muksujen kaa, että taitaa välillä pärjätä paremmin kuin minä.

Nyt tappelee lapset ja multa hiki valuu (uusin raskausoire..). Ja närästää muuten välillä niin, että tulee oksennus suuhun.. Kivaa. Karvaista lasta siis odottelen ;):

orapihlaja ja sykerö21+2

ps. kivasti on nää puut edustettuna kun on jalava ja hopeapaju ja minä yms...

pps. uudet tervetuloa joukkoon
 
Moikka.

Masun ympärys on nyt 101,5. Jos oikein muistan, olisi puolitoista senttiä tullu viimekerrasta. En jaksa alkaa selata sivuja taakseppäin ja varmistaa. =)

Mua väsyttää, väsyttää ja väsyttää... en tiedä sitten johtuuko se vaan tästä ilmasta. Kun vettä sataa jo kolmatta päivää, eikä oikeen pihalle pääse/viitti mennä kastelemaan lasten kanssa ittiä. Ja on niin synkkää ja hämärää, että tuntuu, ettei koko päivä edes valkene. Tulis nyt jo sitä lunta!!!!!!!!!

Täällä on huomenna joulunavaus, jeespoks, aika kiva seisoa vesisateessa odottamassa pukin saapumista. Oujee!!!!

Pitäis alkaa siivoomaan, mutta kun mä en jaksa! Olisko vapaaehtoisia tulemaan tänne siivoushommiin? :wave: No, josko sitä sais itteään niskasta kiinni ja alkais hommiin, tuleehan sitä valmista sitten aika nopsaa, ku vaan jaksaa aloottaa!

Ai niin, tänne oli tullut vielä yksi uusi lisää, tervetuloa vaan! =)

Hyvää viikonloppua kaikille!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 20+5
 
Niin paljon viestejä, ettei millään jaksa/ehi niitä lukemaan. Täytyy yrittää hypätä kärryille uusimpien viestien avulla :)

Tosiaan olen tämmöinen melkoisen ylipainoinen odottaja, paino kolminumeroinen luku :ashamed: . Tähän mennessä kuitenkin laskenut noin 3,2 kiloa. 800 grammaa oli edellisessä neuvolassa nousu, sitä ennen pelkkää laskua vain :) Verenpaineet hyvät, samoin ihme kyllä hemis. Ainoa huoli tällä hetkellä sokerit, aamupaastot on liian korkeat meidän rajoilla. Tällä hetkellä "lääkityksenä" Guarem ja hiilareiden laskeminen. Tosin vielä ei näkyvää hyötyä ole ollu.

Rakenneultra olis maanantaina, millään malttais odottaa :)

hopeapaju ja mazukki 21+2

(tajusin just että laitoin tuohon raskausviikkopinoon yhden päivän liikaa... No se kai niin vaarallista :) )
 
Joylen kyllä aijon kysellä sukupuolta :heart: en millään malta tästä odotella! tosi kärsimätön... aika useat veikkaa/toivoo meille poikaa, mut ite lähes sata varma tytöstä :D saa sit nähdä!

Äitsykkä onneksi oli väärä hälytys!

hullunlailla töissä riehunu ja mattoja hakannu ja juossu ees taas, niin johan alkoi massua nipisteleen :/ ei sitä meikäläinenkään näköjään ihan entisenlainen ole?

86 cm oli navan ympärys, olisko ollu pari vko sit 83? en muista. kovasti pullottaa, mut takin alle pääsee vielä piiloon :LOL:

Triine 18+2
 
Voi apua tätä väsymystä. Tähän asti on ollut ihan kohtuu virkeä, mutta tällä viikolla olen töitten jälkeen ottanut sellaisia mukavia kolmen tunnin päikkäreitä ja sitten normaalit yöunet päälle, ja silti väsyttää. Kaipa tuo ulkoilman pimeys ja kurjuus osaltaan vaikuttaa...

Masun ympärys on edelleen aika vaatimaton, 88cm, mutta pullottaa jo siihen malliin, että äippähousut on otettu käyttöön, eikä enää paljon tarvitse piilotella. Hirmuinen kutina vaan on koko ajan, pitää rapsutella jatkuvasti vaikka rasvaankin monta kertaa päivässä.

Ai niin, viikkoja 18+6<br><br>
 
Lisko
ädä: juu, niinhän meitä olikin muitakin 11.4 kuin minä, mitä ajattelin :eek: No kiva kun muistutit :) Olikohan muitakin....? (En viiti nyt alkaa kattoo, pitää kohta kurkata)

Äitsykkä: hyvä, et oli väärä hälytys :flower:

Oireet: (niitähän on :whistle: )
- kauhee väsy taas
- itku herkkyys
- unen saannin vaikeus usein illalla
- kauheita kiukun puuskia aina välistä :ashamed: (ja miehelle tietty :/ )
- huimaus
Ainaki nämä nyt tuli mieleen.

Siirsin neuvola ajan kun olis ollut 8.12 ja se ei käy, uusi aika on ensi perjantaina eli 1.12, silloin katotaan nuo kelan paprut valmiiksi. Sen ultran aion varata joulu viikolle (silloin viikkoja 24)

Oletteko joululahjoja ostellut jo? Minulla puuttuu "enää" 4 lahjaa eli suht hyvin olen saanut ostettua :)

Eipäs meille muuta, palailen taas :wave: Hyvät viikonlopun jatkot :)

Lisko rv 20+2
 
Joululahjoja en oo viel ostanu yhtäkää :/ Sit tietty pari päivää enne jouluu tulee taas kauhee hoppu ja kiirees käy ostamas :headwall:

Yritän täs kuumeisesti ettii mittanauhaa, voi mitata vatsanympärystä vihdoinkin!! Ei löydy ku miehen työkalupakista sellane metallinen :LOL: taidan jatkaa etsimistä =)
 

Yhteistyössä