Huomenta! \|O <-- haukotus
Nyt se sitten alkaa, tämä ihana raskauden vaihe kuin "EI TUU UNI EIKÄ VOI NUKKUA!" :/
Kaiken kukkuraksi tyttö nukkuu jo kolmatta viikkoa meidän sängyssä vaihtelevalla menestyksellä (ite tulee yölllä sänkyyn), on mulla niin vaikee siinä ahtaasti ja selällään nukkua että ei mitään tuu..
Ei yhtään kivaa siinä mielessä että ens kuun lopulla muutto ja tytön pitäis mennä omaan huoneeseen nukkumaan,taitaa pieni unikoulu tulla meille
On tää tympeetä,heränny vähän ennen 04.00 ja tässä ollaan,kahvit keitin tuos ½h sitten ja herätin miehen töihin..
Vauvan liikkeitä tässä aamuyön tunteina vihdoin tuntenut,hentoja mutta siltikin!
Elen oli nla ja kaikki ok, väsymys toivottavasti hellittää ja pitää toivoa että tuo mies heräisi tähän maailmaan ja alkais olemaan avuksi..
Ei oikein ymmärrä että mamalla loppuu voimat perheen pyörityksessä :'(
Noh,tänään ostelemaan itselle ainakin alusvaatteita ja jos jotku halvat housut löytäisin mitkä menee jalkaan
Äitiyshousut olleet kyllä käytössä jo monta viikkoa mutta tarvii ainakin yhdet vielä.
Bellybeltin huusin huuto.netistä, jos sitä kokeilisin niin voi pitää omia farkkuja jalassa ainakin jonkin aikaa varmaan.
Onko teillä ollut tuo belt käytössä koskaan? Ja masutuubi-kangasta ajattelin käydä katsomassa, sen teen itse.
Paljonko tullut painoa tähän mennessä?
Pikku G tähän aamuun, mulla tullut yhteensä nyt 4.6kg
BR ja "Poika" 19+3 :heart: <br><br>