HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Lisko
Meinas tökkiä netti meillä tänä aamuna :/ Mutta lähti kuitenkin päälle onneksi kun jaksoi vaan yrittää :whistle:

Sain varattua ultran sinne yksityiselle, se on 18.12 eli kolmisen viikkoa sinne ja tulevana perjantaina on se neuvola, pääsee nyt ne sydänäänet taas kuulemaan, sitä odotellessa :)

Pojan kanssa ollaan kotona, illalla nousi pojalle kuume lähes 40 oli ja yöllä myös :/ Nyt näyttää ihan virkeeltä, mut katotaan mitä ilta tuo tullessaan, ainakin huominen ollaan vielä kotona. Eli enpä paljoa päässyt sairasloman jäljiltä rasittumaan koulussa kun viikon olin ja taas saikulla :whistle: Nyt vaan pojan sairauden takia. Nooh, kerkiäähän tuolla olemaan.

perjantaina selviää minun oikea paino, joten sit ilmoittelen kokonais lukeman mitä on nyt raskausaikana tullut :whistle:

Lisko ja pikku- kummitus rv 20+6
 
Tervehdys!

Tautia taudin perään meillä pukkaa. Keskimmäisellä lapsella korvatulehdus ja pienimmällä mahatauti... No onneksi pienimmäinen näyttää selviävän aika vähällä. Illalla tuli ruivelit pottaan ja aamulla oksensi kerran. Nyt sitten on ollut oksentamatta. Mutta tässä odotan, että koska noi isommat alkaa vielä oksentelemaan, koska tuskin ne siltä säästyy!! :x

Särkylääkkeenä käytän ihan tavallista panadolia. Oon päänsärkyyn joutunut niitä välillä napsimaan.

Painoa on tullut viime neuvolakäyntiin mennessä muistaakseni 3,3kg. Omalla puntarilla en oo käynyt ollenkaan, joten turha sillä edes punnita, kun en tiedä lähtötilannetta.

Liikuntagallup josko tällaista tänne laittais ajankuluksi. Mitä liikuntaa te tällähetkellä harrastatte? Ja kuinka monta kertaa viikossa? Vieläkö käytte samoissa, missä ennen raskautta?
Mä en oo käynyt salilla tms. ollenkaan nyt raskautumisen jälkeen. Eli lenkkeilyyn on mun liikuntaharrastukset jääneet. Mahdollisimman monena iltana oon yrittänyt ulkoilla, vaihtelevin tuloksin. Joinakin viikkoina saatan käydä neljänäkin iltana, toisina viikkoina parina iltana. =)

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 21+2
 
Mies kävi ostamassa mulle sellasta särkylääkettä kun Pamol F 500mg. Se on sellanen suussa hajoava tabletti. Mut onnex ei oo nyt särkeny tota hammasta!!!

Liikunnasta kyseltiin.. Itse lenkkeilen melkein joka päivä, koira kun on niin se on pakko lenkittää. :)

Rv 18+5.
 
Heips

masunympärys tais olla 92cm jos en väärin muista.

painoa on tullut 3-4kg, iik hirvittää, kun esikoisen aikaan tuli 21kg, enkä kyllä toista kertaa niin paljon haluais...

urheilua en harrasta. Vain hyötyliikuntaa. tytön kans leikkimistä, kotitöitä, joskus käydään kävelyllä, ja töissä hyppään väillä ees taas jne.

meillä ei mitään uutta. Kovasti odotellaan joulua ja sitten talopakettia.

heppuli 21+3
 
heips!

Painoa tullut n. 4kiloa ja vielä ehtii moninkertaistua :LOL:

Liikuntaa tulee harrastettua päivittäin, kävelyä koiran kanssa ja hevostallilla pitää pyöriä, ratsastuksen olen jättänyt kokonaan pois. jäi vähä pakosta jo aikasessa vaiheessa kun tuli talvi ja ei ollut hepolla talvimonoja ja sitten ei päässy miehen työvuorojen takia ja sit ei enää uskaltanu.

laitoin sille madam mammalle viestiä noin kk sit ja nyt oli tullu tämmönen viesti :D

Hei!

Korttieni mukaan odottamanne vauva on tyttö ja syntyy 25.4.2007. Lisäksi saatte tytön tammikuussa v. 2009 ja pojan lokakuussa v. 2013.

Terv. Madam MAmma


saapa nähdä kun ennustaja elli ennusti aikoinaan kolmea poikaa vielä, mut eka poika olis tullu vasta lokakuussa!

pitää lähtee suunnistamaan ruokakauppaan, ei jaksais millään, plääh :headwall:

Triine 18+6
 
Mun liikuntajutut on muuttunu jonkinverran sen jälkeen kun tulin raskaaksi. Ennen kävin jumpissa ymv. Mutta alkuraskauden suunnaton väsymys ja ruokahaluttomuus vaikutti, ei sitä jaksanu tehdä mitään ylimääräistä, kaikki vapaa-aika meni melkeinpä nukkuessa....

<br><br>
 
Nonih, neuvolas käyty...

Eli oli painoa tullu enemmän kuin kilo; peräti 3,6 kg lähtöpainosta.

Sf-mitta oli 24 cm. (15+6 oli 16 cm.)

Hb laskenut hiukan; 113. Verenpaineet ok.

Sydänäänistä; toisella oli hitaammat, toisella nopeammat. ;)

- 20+4 -
 
daa
hei!
Melläkin oli neuvolakäynti eilen.
Paino vaan nousee, nyt on jo tullu 4,5kg :whistle: , esikoista odottaessa tuli lähes 20kg ja en todellakaan haluais samaa määrää nyt... Itsekurin puute, piparit ja tortut houkuttaa! sf-mitta oli 17

Jokos teillä on jotain vauvalle hankittuna/valmiina? Meillä on pojan tavarat ja vaatteet varastossa odottamassa, mut mitään uutta en oo vielä edes jaksanu ajatella. Jos sit joulun jälkeen alkais vauva-kamoja haalimaan. Pakkausta en ajatellu nyt ottaa, kun on entinenkin lähes käyttämättä.

lunta odotellen daa&baby 20+6
 
daa, ei ole vielä ostettu mitään. Kaksi lasta ennestään, kumpaakin sukupuolta ajatellen löytyy sitten vaatetta. Ja kaksoset mahtuvat samaan pinnasänkyyn, on niin iso että tuo meidän 3-vuotiaskin varmaan mahtuis siihen hyvin. :D Kaukalot, tuplarattaat ja itsekseen keinuvat keinusysteemihärvelit pitää hankkia.
 
Lisko
Kaukaloista en osaa oikeen mitään sanoa, me saatiin tuo lahjaksi kun poika syntyi ja hyvin on asiansa ajanut, en muista merkkiä. Menee sit vielä tällä toisellakin :)

vauva kama: Pojan pienet vaatteet olen koulinut läpi ja parhaat päältä vienyt ja muutaman bodyn ja housut ostanut sekä sen lämpöpussin tilasin :whistle: Nyt on vaate puoli valmiina, paljoa ei siis tarvinnut alkuun satsata sen verran hyviä löytyi tuolta pojan vanhoista :) Pakkausta en minäkään ota, entinen on meilläkin vielä lähes käyttämättä (siis vaateita ei olla plajoa mitään käytetty) Sänky, vaunut, kaukalo ym. on valmiina, sitterikin on mutta sitä mietin vielä jos ostan uuden.

Nyt menen pojan luo kun kuumeessa tuolla kiukuttelee :/

Lisko *huomenna taas vaihtuu viikko meillä :) *
 
Käytiin ostamassa vaunut tänään :D :ashamed:
Brion kombit, teleskoopi ja heittoaisalla kovakantokoppa 549? sopiva väriäkin oli jäljellä joten en uskaltanut enää jättää tuonnemaksi, yleensä ne on 730? joten hyvä tiputus. Jos jokun täällä etelässä pitää ostaa uudet vaunut niin Helsingin lauttasaaren vaunuaittassa,kolmea väriä oli vielä ja runko vaihtoehtoja tuohon Brioon. Vauvatalo Johannassakin oli sitä samaa merkkiä vähän kalliimmat vielä mutta väri vaihtoehtoja oli enemmän.

Muut ostokset jätän joulu alennuksiin :D

Joulu on jo laitettu alulle,verhot ja koristeita ja tähdet ikkunoihin. Kyllä tuntu oudolle asetella kun lunta ei näy mailla eikä halmeilla,
voi kun tulis sitä lunta :xmas:

Lapsilla viimeinen hoitoviikko menossa sitten jäävät kotiin äitin kanssa.

Varasin Hiilesmaalle 4D ultraan ajan joulukuulle, sikiötutkimuskeskukseen en enää mene kun siellä on se inhottava lääkäri eikä ketään muuta ole tarjolla.

Synttäritkin tuli juhlittua siis pojan 4v. No eipä mulla muuta, voikaa paksusti :D

Rv 21+3 Lilo ja Stitch
 
Neuvolassa käyty painoa tullut 2 kiloa koko aikana. Hemoglobiini oli 118 ja sydän äänet 145. Kaikki oli hyvin ainut, että mä en pidä meidän neuvola tädistä. Se on jotenkin luotaan työtävä mutta ehkä mä kestän sen. Varasin ajan 4D ultraankin ja se on tammikuun alussa :heart: Kahdessa aikasemmassa raskaudessa en ole käynyt mutta nyt ajattelin mennä varsinkin jos tää jää meidän viimeiseksi lapseksi ja onhan se kiva nähdä, että kaikki olisi kunnossa.
 
Tulipas tuo liikuntagalluppi sopivaan aikaan. Juuri tänään ensimmäisen kerran ehkä kolmeen viikkoon oli sen verran energinen olo, että jaksoi salille lähteä. Aiemmin kävin vähän vaihtelevasti spinningissä ja salilla joitakin kertoja viikossa, mutta nyt on lopahtanut ihan tyystin... ja harmittaa vietävästi. Ulkoiltua tulee jonkin verran koiran kanssa, mutta kun sekin on vähän laiskansorttinen ja ei tykkää kurakeleistä ja on enemmänkin semmoinen perässävedettävä tapaus, niin ei sekään ole suuremmin aktivoinut. Tulin siihen tulokseen, että jos jotain meinaa kuntoilla, niin pakko tehdä heti töiden jälkeen, kotiin jos sohvalle asettuu lepäämään, niin siitä ei enää ylös pääse.

Muita galluppeja: painoa tullut 4,4kg lisää, aika monella teillä oli nousua vähän maltillisemmalla tasolla.

Vauvanvaatteita tai tarvikkeita ei olla hommattu vielä ensimmäistäkään. Pitää varmaan kartottaa ensin ihan perusteellisesti, mitä oikeasti tarvitsee, ja kattoa myös mitä lähipiiristä saa lahjoituksina. Sormet kyllä vähän syyhyää päästä sisustamaan tuota tulevaa lastenhuonetta, tahtoo kiertämään kangaskauppoja jotta pääsis ompelemaan verhoja ja tyynyjä ja sohvanpäällistä...

Havanna 19+3
 
Ehtoota! :D

daa meillä on aika hyvin vauvakamoja jo ennestään. Starttipaketin tilasin ellokselta, kun sattui olla -50% alea, sai halvalla. =) Pitäis mennä kaikki vaatteet ja tarvikkeet läpi, että tietää mitä pitää hommata lisää. Mutta luulisin, että ei juuri mitään.

Joylen meillä taitaa olla aktan kaukalo. Mutta eiköhän ne kaikki yleisimmät merkit oo ihan hyviä. Tai en oo kyllä muistaakseni kuullu kenenkään moittivan mitään merkkiä.

Äitsykkä Paljon onnea uusille menopeleille :flower: =) Vielä kun sais niiden sisään sen lykittävän, niin pääsisitte urakalla testailemaan niitä! ;)

-Syntymähäjy
 
..liikunnasta..kotihommia lukuunottamatta ei oo muuta tullu tehtyy kuin ajettuu joka toinen päivä 2km kuntopyörällä (se kestää paremmin pystyssä kuin tavallinen ;) ) ja yks 4km:n lenkki kävellen..ja muuttohan on liikuntaa kerrakseen.. neljän lapsen kans vaativaa kuntoilua..lauantaina sit uudes kodis jo... :D

vauvan tavaroist pari vaaleenpunasta nallepuh bodya ja yks vaaleenpunanen pehmolammas *hyppäs syliin*..kirppikselt tosin..mut ne on putsattu ja puunattu ja laitettu talteen..muuten sit onkin pinnasänky ja muut ihan omasta takaa..pienii vaatteita viel tekis miel hankkia hivenen..edellinenkin laps meinas alussa 'hukkua' 60cm vaatteisiin..

Ja miks kirjotan näin myöhään.....no kun jalat on kuin tullessa ja turvottaa..korotus viltti on laitettu jo sängylle oottamaan mut jäähdytys pyyhe on viel hivenen kylmässä...
TOSI KIVA KUN KAIKKI NUKKUU JO :headwall:

sari+vilkku 22+1.. :heart:
 
Liikuntaa pitäis harrastaa enemmän :ashamed:
Nyt taas tyllut autolla niin kuljettua, mutta yritän ottaa itseä niskasta kiinni ja käydä pienellä kävelylenkillä päivittäin..
Kohta alkaa kauhea pakkaaminen kun muutto edessä niin siinä sitä sitten taas varmaan niin väsyy ettei jaksakaan liikkua mihinkään :/

Tavaroita on melkeinpä kaikki tallessa mitä voi tarvita.
Unisex vaatteet ostin kun halvalla sain hyvän paketin huuto.netistä, tytön jäljiltä laitoin eteenpäin melkeinpä kaikki.
Tytön pientä vaatetta on kassillinen varastossa, poika jos tulee niin ainakin serkulta saa sinistä vaatetta.
Sitteri täytyy ostaa ja uuden sängyn ajattelin ikeasta hakea :D
 
Lisko
LiikuntaG: eipä tule harrastettua paljoa, uimassa käydään viikonloppuisin, mutta eipä siellä paljon tule "oikeasti" uitua kun se on sellaista pojan kanssa lillumista :whistle: Hyöty liikuntaa harrastetaan täälläkin enemmän kuin tarpeeksi :)

Eipä meillä muuta, katotaan päästäänkö huomenna kouluun ja tarhaan, ainakaan nyt yöllä ja aamulla ei ole kuumetta ollut, katotaan taas mihin tämä tästä johtaa.

Lisko ja pikku- kummitus rv 21+0 :heart: ja tuleva isoveli :heart:
 
heippa!aika menee kyllä ihan siivillä,eilen hetken aikaa jostain syystä kuvittelin olevani rv 16..taidan synnyttään mennessäkin olla sitä mieltä että eihän se nyt vielä voi tulla :LOL: masun ympärys 101cm mittasin illalla ja kovasti se jo tuntuu suurelta,fundusmittaa ei ole mitattu mutta eilen kun supisti niin tunsin että kohdun korkeus on jo yli navan,reippaasti,taitaa se neljännestä kasvaa vielä huimenpaa tahtia kun aiemmin...mun vauvathan on kyllä kaikki syntynyt ennen laskettua aikaa ja koot ollu 2740g,3080g ja 3200 että tuskin tämäkään mikään jättiläinen on,ainakin toivon niin..en uskaltais varmaan mennä synnyttään jos tiedossa olis joku 4kg jössikkä :whistle: synnytys pyörii jo päässä tällä mammalla melko paljon,lähinnä negatiivisessa mielessä :( pelottaa pirusti nyt jo se kauhee ponnistusvaihe :/ (sori ensimmäisen odottajat pelottelu)ja liikunta g:hen et mitä se semmonen on :LOL: no joo,käynhän mä kaupassa kävellen ja tönään tuplarattaissa mukeloita jne että kaippa siinäkin liikuntaa saa ;) mammajoogaan haluisin niin kovin mutta ei tunnu olevan aikaa kun töitä ja kotijuttuja niin paljon..mulla on nyt noin viikon ollu tosi hyvä mieli koko ajan,energinen jne..kun aikasemmin tuntu et olin päivä tolkulla jotenkin masentunut koko ajan ja kaikki tuntu niin raskaalta ja inhottavalta ym..ainut että mulla ja hyvällä ystävälläni on nyt menossa joku riita,ja ihan käsittämättömästä syystä,siis että ite en syytä oikeen ees tiä..kaveri vaan on sitä mieltä etten arvosta häntä ym ja sitten kun olin heillä asiasta keskustelemassa niin sanoikin yhtäkkiä ettei jaksa enään asiasta puhua että palataan myöhemmin ja sitten hermostuin että eka pyydetään puhuun ja sitten ei haluakkaan ja taas pitäs mun jotain kutsua ootella että koska hälle sopii..sitte oli vielä mun miehelle sanonu että kun vaimos ei suostu mun kanssa keskusteleen.. :headwall: itehän se ajo mut yhtäkkiä pois ja sano et palataan myöhemmin..vastasin siihen että ei tää homma kyllä ihan näin toimi..no joo mutta mites muilla synnytys asiat?pyöriikö viel mielessä vai oonko ainut vouhkaaja..?
ädä ja hippula 21+0 :heart:
 
Hei

Meillä turvakaukalo on merkiltään Britaxin Rock A Tot, on kyllä jo melkein 10v. vanha et pitää kunto tarkistaa, ennen kuin otetaan käyttöön, siis ettei muovi ole haurastunu. Gracon autobaysta oon haaveillu, mut sitä on kyllä kovasti sekä haukuttu että kehuttu mm tällä palstalla. Katsotaan josko tuo vanha vielä kelpais.

Vauvatarvikkeista olen ostanut
-Josefssonilta sen alotuspaketin kun sen sai puoleen hintaan.
-Babysitterin huuto.netistä, kun pelkään et meidän 2,5v kömpii siihen ja hajottaa, niin en raskinu ostaa uutta.
-pari pientä neutraalia ja pari kummankin väristä vaatetta kun on halvalla löytynyt
-huuto.netistä läjäpäin vaatteita, niin neutraaleja kuin tyttö ja poika värisiä, tytöllä oli paljon pientä vaatetta lainassa tutuilta, niin nyt kun tarkistin niin meillä ei pieniä vaatteita ollut kuin muutama hassu.
-syöttötuolinkin ostin uuden huuto.netistä, kun sattu että joku tällä perällä möi juuri sitä tuolia jonka halusin. Meillä kun hajosi se futura syöttis tytöllä, ja nyt meillä on ollut sellanen puinen vaan väliaikasest.
-käytetyt rattaat huuto.netistä ja kantokassi sekin netin välityksellä
-hoitoalusta myöskin huuto.netistä
-muutama vaate kirpparilta
ym ym

lisäksi isyyspakkaukseen keränny muutama pientä bodya ja tuttiketjun yms.

tunnustaudun shoppaholistiksi... :ashamed:

juuri tilasin hobbarista meidän uuteen kotiin uuden 6 hengen ruokaryhmän ja keittiön maton, kun ne sai ilman postikuluja. Täällä muutes on vissiin aika monta jotka muuttaa lähiaikoina?

Minä laitoin viikonloppuna joulun kotiin, meillä kun oli eilen tupperi-ilta, niin eilen sitten laitoin kyntteliköt ym. päälle. On vain niin ihanan näköistä kun kotona on valoja. :xmas:

heppuli ja emma 21+4

kröhöm muokkaampa kun oon kirjottanu et babysitteri merkiltään, turvakaukalohan se on... :ashamed: <br><br>
 
ädä, tiedän että sektio tulossa. Se jännittää. Kaksi sektiota läpikäyneenä tiedän mitä on tulossa ja siksi se hirvittää etukäteen jo. :headwall:

H-E-P-P-U-L-I, huomenna jouluostoksille, tarkoitus olisi ostaa loputkin lahjat ja koristeet. Tänään laitan osan koristeista jo seinille kun muksut poissa ja siitä sitten näkee että mitä kaivataan lisää. Outoa laittaa tonttuja yms. seinille kun ei ole luntakaan maassa, eikä muutenkaan jouluinen olo nyt, vaikka joulua olen odottanut viime joulusta lähtien ja kuukausi kuukaudelta innostus vain kasvanut. :D

Muksut siis tosiaan mummilassa ja suursiivous piti tehdä. Sormet turvoksissa ja kipeät, yritä tässä sitte siivota. Näpyttely tuntuu inhottavalta myös, joten pois koneelta... :/ Kahvia ja sitten seiniä pesemään. :headwall:
 
H-E-P-P-U-L-I: ootpas sinä ollut ahkeralla tuulella, kun noin paljon olet jo hankinut tarvikkeita. Onko teillä tilaa niitä säilyttää jossain? Meillä taas on tilanne sellainen, että etsimme uutta kotia ja tänne en viitsisi ostaa mitään isompaa. Eli jotain vaatteita ym. pientä tavaraa hankin isyyspakkaukseen.

Tuntuu jotenkin toivottomalta tämä tilanne tällä hetkellä. Ihan kuin seinät kaatuisi päälle, niin ahdasta meillä on. Asumme kaksiossa ja joka toinen viikonloppu miehen pojat tulevat meille. Silloin huomaa kuinka pieni tämä asunto on, joten otimme tehtäväksemme etsiä isoa omakotitaloa alkusyksystä. Kolmesta talosta teimme tarjoukset, mutta yhdestä emme päässeet myyjän kanssa sopimukseen hinnasta, toisesta myyjä valehteli talon kunnosta ja kolmannesta tarjous oli vain liian pieni.

Alkaa pikkuhiljaa toivo katoamaan. Olisi ollut ihana päästä jouluksi omaan kotiin. Varsinkin kun pojat 6v ja 10v ovat meillä jouluaattona. Tuntuu, että kaikki on kiinni siitä, että millaisen talon löydämme ja saamme, sillä olemme menossa naimisiin vauvan syntymän jälkeen.. olemme suunnitelleet, että yhdessä ristiäisten kanssa meidät vihittäisiin myös. Mutta kun ei tiedä missä asumme silloin, en voi varata kirkkoa, enkä voi varata juhlapaikkaa.. sillä jos talon piha ja talo ovat tarpeeksi isot, voisimme siellä ne järjestää.

Kinkkistä eikö vain? En enää jaksaisi niin stressata tästä asiasta.. haluaisin vain pakata muuttolaatikot ja päästä sisustamaan uutta kotia. Samalla saisi niitä vauvan tavaroitakin hankittua enemmän.

Juu, että tälläistä vuodatusta tänään. =)

Manzuliini 20+1
 
Lisko
Ädälle jaksamista tuon ystävä asian kanssa :) Minulla vähän eri tilanne josta tuota stressiä tulee, ystäväni aika vakavat mielenterveys ongelmat, siis ei hän hullu ole :eek: :LOL: :ashamed: Mut pahoin masentunut kun äitinsä kuoli vasta ja ero tuli jne. Sit hän vielä asuu eripaikkakunnalla kuin me niin, huolestun sit aina vähästäkin jos en ole kuullut tiettyyn aika väliin tai jos hän ei vastaa puhelimeen :ashamed: (vaikka siis saattaa olla ihan nukkumassa ja siksi ei vastaa) Kai tämä raskaus tekee, et sitä huolestuu pienemmästäkin :/ Ja tuo koulu stressaa :/ Viikon kerkesin koulussa olla ja jo on herpes huulessa :x Se tietää sitä, et stressiä pukkaa päälle, ei kiva, nytkin aioin tehdä perjantaiksi yhden tehtävän valmiiksi kun poika nukkuu, mut nukahdin itekin eli se siiä :( Pitää huomenna yrittää skarpata :)

Poika jo kyselee milloin lähdetään mummolaan, toissa viikollahan oltiin siellä, yritin tuossa selittää, ettei nyt olla menossa vaan sitten jouluna, eipä tainnu ottaa kuuleviin korviinsa kun vähän väliä kyselee :whistle: No nyt just kävi kysymässä mennäänkö jouluna mummolaan :heart: :xmas: On se kiva, et poika tykkää siellä kuitenkin olla, molempien mummojen luona :)

Nyt menen pikku potilaan kanssa leikkimään :wave:

Lisko rv 21
 
Ei meillä niin kauheen tilavaa ole, asutaan 79,5neliön rivarikolmiossa. Uudessa kodissa sitten tilaa löytyy enemmän yhteensä neliöitä melkeen 200, mutta meille tulee aluksi vain alakerta käyttöön, ja yläkertaa rakennellaan sitten hissukseen ajan kanssa kun rahavarat sallii. Nyt meillä on makkarin yhdellä seinustalla täynnä laatikoita joissa joululahjoja ja uuteen kotiin ostettuja mattoja ym. Saas nähdä mihin sen ruokaryhmän ja keittiön maton laitan. Pitää varmaan viedä miehen mummolaan vanhaan navettarakennukseen (lämmin) tms. onhan ne onneksi muoveissa ja laatikoissa, kun en halua vanhaan kotiin kalusteita ollenkaan koota. Vauvatavarat on sitten hoitopöydän hyllyillä, ja päällä läjässä, ja kaapin päällä läjässä. Ja rattaat meillä on vielä esikoisen käytössä.

Ai joo ja muuta vauvatavarat meillä olikin entuudestaan mm pinnasänky ja kehto ja kaikki lelut, kantoliina, rintareppu ym härvelit. Ja äitiyspakkausta en ota, tai no otan, mutta oon myyny sen jollekulle norjalaiselle sillä 140eurolla, tän palstan kautta. Sattu vaan hyvä tuuri, kun se tyttö/nainen tulee viettään joulua tähän ihan lähelle missä me asutaan, niin se hakee sen pakkauksen silloin, niin ei tarvi alkaa lähetteleen mihinkään.
 

Yhteistyössä