HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Josefssonilta mäkin kävin äskön tilaamassa sen alotuspaketin :whistle:
Kiva kun vinkkasitte et sen saa nyt edullisemmin :D

Eilen tuntu ensimmäiset potkut oikein kunnolla ja näky jo päällepäinkin eteisistukasta huolimatta :heart:

Kaukalo ja vaunut ois hommattava, ja tietty lisää vaatteita.. (Niinkun niitä ei ois jo ihan tarpeeksi Miron vanhoja ja sisaruksien lapsien)

Sitteri on ihan hyvässä kunnossa sekä sänky.

Voi hitsi kaikki muuttaa, mäkin haluun. Eli me asutaan kaksiossa ja kolmioon tähdättäs. Yks ois jo kiikarissa, vapautuu joulukuun lopussa ja se ois rivitalosta. En tykkää asua kerrostalossa.

Pitiköhän vielä jotain muuta... en muista :whistle:

Miron äiti ja Sisu 19+6
 
heppuli ja miron äiti meidän vaavelit sitten on osaksi puettuna samanlaisiin kamppeisiin :D katoin että elloksella ja jsfn-llä on sama aloituspaketti. Mä otin sen harmaan värin, otitteko te sen? Vai onkos teillä tiedossa vauvan sukupuoli?

Mä täs näpräsin joulukalenteriin lahjat valmiiksi. Oon aikoinaan itse tehnyt semmosen kalenterin, mihin tulee lahjoja ja nyt sitten on jo kolme kekaraa, jolle lahjat siihen näperrän. Eli paketoin tossa justiin yhteensä 72kpl pikkusia paketteja ja sidoin ne kiinni kalenteriin, oli PIKKUNEN homma! :LOL: Mutta tulipahan tehtyä sekin taas tälle vuotta. Vuoden päästä sitten taas uusiksi. Silloin ei vielä tartte neljälle tehdä, kun vaaveli on vielä pieni, mutta parin vuoden päästä onkin sitten taas enemmän paketteja näperrettävänä. =)

Eipä täs kummosempaa tälläkertaa. Moiks. :wave:

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 21+3
 
Moi! :)

Siivosin ja pesin tossa päivällä kaappeja niin eikö sit turvonnut jalat ja alkoi pistelemään! Ei pitäis riehua.. Mut kun pakko ois jotain tehdäkkin! No katotaan nyt mitä siellä äitiyspolilla sit sanovat 7 päivä..

Huomasin tossa äsken että huomenna on jo viimenen päivä ja pojalla ei ole vielä edes joulukalenteria!! Pitäs varmaan ostaa. Jotenkin ei tajua että ollaan jo näin pitkällä kun luntakaan ei ole yhtään. Vettä vaan sataa..

Leivoin tossa äsken tiikerikakun.. jotenkin nyt on tullu kamala leipomis ja siivoamisvimma! :D

Rv 18+6. :wave:
 
ädä--- miulla kans synnytys pyörii mielessä...uuteeen asuntoon muuttokin joten miun kotisynnytys suunnitelmat saa uusia kuvioita kun pitää olla sitten varoiks pyyhkeet ja muut sekä ylä-että alakertaan..ja onhan ihan mahollista että mie synnytän taas sairaalassa...mut silti jänskättää kun kuopuksen synnytys kesti vaan 1h50min...ja ne tosissaan sano että jos meinataan lisää lapsia niin pitää varautuu siihen että syntyy kotona...no siihen on vielä aikaa...siihen synnytykseen...ja nyt takas pakkaamaan muuttokamoja laatikoihin... :wave:
 
hei taas pitkästä aikaa.

Meillle ei oo hankittu viellä mitään vauvajuttuja kun tyttö on vajaa kaks kun tämä pallero syntyy niin kaikki vaatteet ja muut on hyvässä tallessa. voi olla että myöhemmin ostan jotain pari vaatetta vaikka.

Meillä oli tänään rakenneultra ja oli tosi kiva lääkäri. ultrasi tosi pitkään, katsottiin kaikki tarkkaan ja antoi pitkän liudan kuviakin mukaan. Kysyttiin sitten sitä sukupuolta vaikka olin ihan varma etteivät sitä sano...no tyttö meille olis nyt kuitenkin kuulemma tulossa :heart: eli vaatteita ei juuri tarvi hankkia :D ultrassa kaikki oli hyvin,istukka oli liian alhaalla eli kait siinä synnytyskanavan edessä joten sain ajan kontrolliultraan viikolle 30. =)

onko muilla ollu "kipeitä" tuntemuksia masussa?

mä kun en omiani miellä suppareiksi...en ainakaan kaikkia,niin ajattelin että olisko sit sitä kun kohtu kasvaa :\| sit jalkovälissä on välillä ihan järkyttävä paineen tunne sekä jalkoja alkaa pakottaan tyosi helposti kun seisoo :( kurja vaiva.

meillä kalenterit odottaa kaapissa, suklaa kalenteriin en vieläkään suostunut. on 24 pussia missä pikkujuttuja ja joka aamu saa sitten etsiä piiloitetun pussin idealla kuumenee/kylmenee.

no nyt iltapalalle :)
Saana 21+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 19:16 Darelbeida kirjoitti:
ädä--- miulla kans synnytys pyörii mielessä...uuteeen asuntoon muuttokin joten miun kotisynnytys suunnitelmat saa uusia kuvioita kun pitää olla sitten varoiks pyyhkeet ja muut sekä ylä-että alakertaan..ja onhan ihan mahollista että mie synnytän taas sairaalassa...mut silti jänskättää kun kuopuksen synnytys kesti vaan 1h50min...ja ne tosissaan sano että jos meinataan lisää lapsia niin pitää varautuu siihen että syntyy kotona...no siihen on vielä aikaa...siihen synnytykseen...ja nyt takas pakkaamaan muuttokamoja laatikoihin... :wave:
no mulla kans kuopus syntyi vauhdilla,1h20min ja sitä pelkään kauheesti että tämäkin-mikä on tietenkin hyvin todennäköistä-syntyy vauhdilla ilman suurempia ennakko varoitteluja :eek: muakin on peloteltu neuvolassa mutta kai sitä seurataankin sitten ainaskin kohdunsuun tilannetta tarkemmin loppu vaiheessa..
ädä ja hippula
 
Meillä kans harmaa paketti, ja oli mun mielestä tosi sievä. Ainut miinus oli se uniharso, joka oli tosi pieni! Ja se paketti oli hyvänvärinen et voi yhdistellä sitten vaaleanpunaseen tai vaaleansiniseen tarpeen mukaan.

Aamulla leikkasin resorit collegepukuihin joita oon vaaville ommellu. 2keltasta ja yhden sinisen. Jos vaikka huomenillalla jaksais ommella ne, niin taas on 3uutta pukua. Pitäis vielä leikkoa kankaat ja resorit 2v.punaseen ja yhteen siniseen. Ja on mulla tuolla kankaita vielä puolipotkareihin ym. Kahdet v.punaiset ja kahdet v.vihreät p.potkarit oon ommellu jo. Jos sitten ompelis vielä kahdet neutraalit. Ja siirtyis sitten isompiin kokoihin. Nää siis mitkä oon ommellu on kokoa 50-56cm. Jos vaan joskus ois aikaa ja energiaa ommella. Ehkä sitten kun opinnäytetyö on valmis. Pitää sitten ommella uuteen kotiin kaikki verhotkin...

Ruukaatteko te joilla sellanen pussukka-kalenteri niin laittaa joka päivälle kaikille lapsille omat pussukat? Mie haluaisin sellasen kalenterin, mutta olin ajatellu et jokainen lapsi saa vuorollaan ottaa paketin, ja jos sitten menee epätasaisesti, niin jonakin päivänä kaikille jotain. Mulla kun on tapana pitkin vuotta keräillä kaikenlaista roinaa, niin vois laittaa vaikka tarroja kiiltokuvia kyniä kumeja pikkuleluja suklaata jne. niihin pussukoihin, vai mitä te laitatte? Tälle vuodelle meillä ihan sellanen halpis-suklaakalenteri odottamassa.

heppuli
 
Moikka!

Liikuntaa ei oikeen tuu harrastettua, paitsi ihan lenkkelilyä rattaiden kanssa. Oon tytön (10,5kk) kanssa kotona ja yritetää joka päivä pihalla käydä. Kesällä pelailin jalista, mutta jotenkin tää raskaus taas lamaannutti, ettei muka mitään voi tehdä :ashamed: Mutta tuleepahan edes ulkoiltua!

Hankintoja ei olla tehty muita, kun kaksosten rattaat ostettiin kaverilta. Meillä myös jemmassa kaikki tytön vaatteet. Ja jotenkin itellä on ihan tyttö-olo ja raskaus menee ihan samalla tavalla kun esikoiseltakin, vaikka eihän se välttämättä mitään kerro. Esikoisesta olin ihan varma, että se on poika, ja tyttöhän sieltä tuli!

Tänää tehtiin meilläkin siivous ja jouluverhot vaihdoin. Huomenna laitan valot sisälle ja viikonloppuna tontut. Pikkuhiljaa... Kynttilät palaa joka päivä, laitan palamaan jo iltapäivällä hyvissä ajoin, kun on niin pimeetä ja hämärää. Saa mukavasti tunnelmaa.

Synnytys ei kauheesti pyöri vielä mielessä, ensimmäinen oli suht helppo, kesti 10h. Esikoinen oli 4025g painava ja 54cm pitkä, eli aika iso, mutta ei mitään traumoja jääny, vaikka väliliha leikattiinkin!
Enemmän oon miettiny, että haluun varmaa sairaalasta nopeesti kotii, ainakii esikoiselta halusin. Alko kyllästyttää ne rutiinit siellä ja ei ollu mitää tekemistä eikä juttuseuraa. Meiltä on kotoakin sinne matkaa 80km, joten luultavasti vaan isukki tulee meitä sinne kattomaan. Ja tyttö tietysti! Vaikka ei varmaan vauvasta vielä mitään ymmärrä, mutta äitillä tulee ikävä :heart:
Meillä tulee aika pieni ikäero, vaan 1v3kk.

Eilen kävin rakenneultrassa ja kaikki oli niinkuin pitää. Tosi kiva täti siinä oli ultraamassa ja tosi tarkasti kaikki näky, vauvan nyrkit ja jalkaterätkii. Sukupuolta ei kysytty!

Painoa on tullu ehkä jotain 3 kiloo, aikasemmin tuli 24kg... Lopussa tuli ihan hurjaa vauhtia, n.1kg/viikko. Toivottavasti nyt pääsis vähemmällä!

Rouva80 ja "sisko"20+4
 
heppuli meillä on kaikille lapsille lahjakalenterissakin joka päivälle oma pikku lahja. Mä tykkään näpertää niitä ja kuitenkin sen pitää tehdä vaan kerran vuodessa, niin mikäs siinä. Voishan sitä tietenkin tehdä niinkin, että vuoron perään jokainen sais omansa, mutta jotenkin kuitenkin haluan, että kaikki saa joka aamu oman pienen yllätyksen. Eikä se tosiaan tartte mitään isoa olla. =)
 
Synnytys on sen verran mulla mielessä, että toivon todella, ettei tällä kertaa tarttisi käynnistykseen mennä. Niin paljon mielummin lähtisin kotoa synnyttämään. Mutta sen näkee sitten. Pahoin vaan pelkään, että nytkin käynnistykseen mennään. Ja tietenkin jos käynnistetään, on todennäköisesti synnytys taas nopea. Kuopuksen synnytys kesti 1h45min.
 
Mii04
Hei kaikille,

vielako mahtuu tahan loistavaan ketjuun mukaan?! Taalla olisi viela yksi aiti kera masun ja laskettu aika on 21.4. Tulokas on tytto ja kotona jyllaa toinen, kohta kaksi vuotias tyttonen. Han onkin pitanyt niin vauhdissa ettei paljo raskautta ehdi paivalla pohtia, mutta innoissaan odotellaan koko perhe!! (Joskin pikku neitimme on valilla sita mielta etta vauva on hanen masussaan :))

Leppoisaa joulunaikaa kaikille toivottaen!
Mamma malttamaton
 
jalava harmailee
heippa kaikille!

onpas tullut tekstiä taas siitä kun viimeksi pääsin lukemaan ja kirjoittelemaan. en ihan kunnolla jaksanut lueskella kaikkia sivuja läpi mutta myöhemmin sitten.

elikkäs elikkäs. tänään olis eka vapaa 10 päivään.. olikin rankka jakso. tein sellasta 12 tuntista työpäivää koko ajan. ja tää on ainoo vapaa. seuraava onkin itsenäisyyspäivä.
yritin tossa juuri lääkäri aikaa varailla kun selkä edelleen temppuilee. joudun varmaan jäämään hetkeksi saikulle mutta katsotaan millon saan sen ajan edes..

ja tänään iltapäivällä onkin sitten rakenneultra.. hiukan jännittää mitä siellä on.. sen jälkeen lähetään sitten vauvaostoksille. ostamme sen gracon autobaby setin. ja siihen sopivat matkarattaatkin. eli kallis reissu tulossa.. yhdistelmät on jo valmiina ollut hyvän aikaa mutta luulen että ne jäävät hiukan vähälle käytölle.. no sittenpä tuon näkee.

nooh.. nytten pitää mennä.

ai niin.. siitä paino gallupista. paino on viime neuvolakäyntiin tippunut 3 kg.. se kertonee että kiirettä pitää ettei ehdi levätä eikä tankata kunnolla.
liikun joka päivä työmatkat kävellen ja töissä tulee oltua jalkojen päällä ihan koko päivä.

tulen kertoilemaan sitten miten meni rakenne ultrassa.. pitäkää peukkuja.

jalava ja smurffi 20+3
 
Heips! :)

Mulla synnytys on mielessä koko ajan mitä pidemmälle päästään..tai siis toivon että sektioon en joudu taas kovin aikaisilla viikoilla. Kyllä se olisi ihanaa päästä hyville viikoille ja kokea normaalisynnytys. Mut katsotaan...

Vauva oli eilen illalla tosi vähäliikkeinen ja tänään ei oo tuntunut mitään vielä mutta kai se on normaalia näillä viikoilla..? Vai miten teillä muilla?

Rv 19+0.
 
Uudelle tulokkaalle tervetuloa mukaan.

Synnytys: Se ei pyöri vielä hirveesti mielessä. Vähän olen mietiskelly. Minäkin toivoisin luomusynnytystä. Ei siis käynnistystä eikä mielellään mitään lääkkeitäkään. Mutta saas nähdä mitä vaan kun voi tapahtua. Esikoinen käynnistettiin, ja vaikka säännölliset supistuksia oli kauan, niin kipeä olin 3h. Ja luulen että jos taas käynnistettäis, niin vielä nopiampaa tulis.

Ihanaa huomenna alkaa joulukuu. :xmas: :xmas:

heppuli ja emma 21+5
 
Morjens

Elis alotetaan viime lauantaista...
Illalla alko jumalaton kipu hampaassa, sitä sit podettiin yö valvomalla samoin kun sunnuntai päivä ja yö :'( No sit ma aamuna hammaslääkäriin ja ottivat yhen hampaan pois, mut väärän eli kipu jäi, ja taas yö valvottiin.
Tiistaina oli pojan vika kontrolli :)heart: ) ja siellä oli kaikki ok. no kotiin ku päästiin nii kaamee tuska taas hampaassa :/ No sit soittamaan yksityiselle ja onneks pääsin vaikka kello oli jo puolen kuuden ja niillä sattu oleen kahvi tunti :) No siellä sit porattiin kipee hammas auki et mätä pääsee pois ja otettiin yks juurihoidettu hammas samalla pois ku lääkäri veikkas et se on seuraavaksi kipee :)
Nyt on sit ollut hampaat suht koht kipeettömät, mut hiukan aina juilii.


sit tuonne masuun =)

eilen oli rakenneultra ja veitikalla oli kaikki hyvin paino arvio oli n450g ja mun oma paino oli taas tippunut (ihmekkös ku ei oo voinut syyä sit lauantain) Muuten kaikki oli hyvin paitsi sitä sukupuolta ei saanut selville ku on aikalailla vikkelä veitikka :LOL:
Mut ens viikolla on sit neuvola jospa se siellä selviäis =)


Mammahuhtikuu ja 21+2
 
Huih, kävin tuossa hakee varstosta jouluvaloja ja koristeita, ni hiiri viiletti siellä lattialla!!! Kyllä säikyti mokoma pieni otus. Eka reaksio oli, että äkkiä ovi takas kiinni, mutta sitten rohkastuin ja otin sählymaila :D käteen ja nousin tuolille. Mutta eipä hiirtä enää näkyny. Nyt äkkiä hiiribaari varastoon ja nakkeja joka nurkkaan :LOL:

Tääs vielä pieni testi mammoille, kumpaakas ootte? Miulla mennkyllä vähän molempien puolelle, marttapiirteitäkin siis köytyy useampia :D

Aihe: Martta vai tosinainen?


> 1. JOULUSIIVOUS
>
> MARTTA: Joulusiivous kannattaa aloittaa jo marraskuun alussa.
Kun käyt
> yhden huoneen läpi viikossa, saat joulusiivouksen tehdyksi ilman
stressiä
ja
> kiirettä.
>
> TOSINAINEN: Hei, haloo!. Jos siivoat liian aikaisin, ehtii tulla
moneen
> kertaan uudestaan sekaista ennen aattoiltaa.
>
> 2. JOULUKORTIT
>
> MARTTA: Aloita myös joulukorttien askarteleminen ajoissa.
Muistathan,
> että postittamalla kortit jo joulukuun alussa säästät
postimaksuissa.
>
> TOSINAINEN: Osta pari pussia joulukortteja marketista. Jos et
kuitenkaan
> muista lähettää niitä ajoissa, muistathan, että netistä voi lähettää
> ilmaisia e-kortteja.
>
> 3. JOULUKALENTERI
>
> MARTTA: Tee jokaiselle lapselle oma, kankainen pussikalenteri.
Laita
> taskuihin esimerkiksi makeisia, pipareita, tarroja ja kivoja
pikkuesineitä.
>
> TOSINAINEN: Osta suklaakalentereita kaksin kappalein siltä
varalta,
että
> olet ehtinyt syödä kaikki suklaat toisesta ennen joulukuun alkua.
>
> 4. KORISTELUT
>
> MARTTA: Kun ikkunat on pesty, on mukava ripustaa niihin
jouluiset
> verhot. Koristele ikkunat itse tehdyin lumitähdin, tonttuhahmoin ja
> enkelein. Ripusta ulko-oveen luonnonmateriaaleista koottu, upea
havukranssi.
> Asettele lyhtyjä ja säänkestäviä tonttukoristeita sopiviin
paikkoihin.
Kiedo
> sähköisiä jouluvaloja puihin ja pensaisiin. Koristele koti jouluisin
> kyntteliköin, kranssein, ristipistotöin, kukka-asetelmin ja
koriste-esinein.
> Askartele lisää tonttuja ikkunalaudoille ja lipastojen päällisille.
Tuo
> joulukuusi sisään jo hyvissä ajoin ennen aattoa. Vaihda pyyhkeet ja
> pussilakanat joulunpunaisiksi. Osta jouluaiheinen kynnysmatto. Kata
joulun
> ajan pöytä kauniisti joululiinalle jouluisin astioin.
>
> TOSINAINEN: Älä hyvä ihminen hanki jouluksi enää yhtään turhaa
krääsää!
> Muista, että joulun jälkeen jonkun on myös siivottava ne pois, ja
se
joku
> olet todennäköisesti sinä.
>
> 5. KYNTTILÄT
>
> MARTTA: Joulun aikaan kannattaa valaistus hoitaa kynttilöillä,
niin
saat
> aidon joulun tunnelman.
>
> TOSINAINEN: Joulun aikaan kannattaa valaistus hoitaa
kynttilöillä,
niin
> kukaan ei huomaa, jos olet hypännyt yli yhden viikkosiivouksen.
>
> 6. PIPARKAKUT
>
> MARTTA: Tee piparkakkutaikinaa samalla kertaa suuri määrä, jaa
taikina
> pienempiin osiin ja pakasta. Voit leipoa samasta taikinasta moneen
kertaan
> ja nauttia koko joulun ajan ihanasta piparkakkujen tuoksusta!
>
> TOSINAINEN: Ota kaupan pakastealtaasta pari pakettia
piparkakkutaikinaa,
> mutta jos keksihyllystä löytyy kivannäköisiä pipareita valmiina,
vie
ne
> kiiruusti takaisin!
>
> 7. PERINNERUOKA
>
> MARTTA: Laatikkoruokia voi valmistaa etukäteen pakkaseen, josta
ne on
> helppo ottaa sulamaan aatonaattona ja lämmittää aattona.
>
> TOSINAINEN: Laatikkoruokia voi syödä sukulaisten luona. Osta
kotiin
> jotain kunnollista.
>
> 8. JOULULAHJAT
>
> MARTTA: Jos et ehdi tehdä kaikkia lahjoja itse, panosta
pakkaukseen:
> pakkaamalla lahjan kauniisti saat tavallisestakin lahjasta
persoonallisen
ja
> mieluisan.
>
> TOSINAINEN: Eivät aikuiset ihmiset mitään lahjoja tarvitse.
Lapille
osta
> vain sellaisissa kaupoissa, joissa lahjan pakkaaminen kuuluu
hintaan.
>
> 9. JOULUPUKKI
>
> MARTTA: Jos ei omasta perheestä löydy uskottavaa pukkia, kysele
> naapureilta suosituksia, ennen kuin tilaat pukin, sillä humalainen
ja
> ammattitaidoton pukki voi pilata koko joulun.
>
> TOSINAINEN: Hyi hitto, en tosiaankaan suosittele käyttämään
maksullisia
> pukkeja! Jos ei ole omaa miestä, antaa sitten olla. Ehtii sitä
miesten
> perässä juosta joulun jälkeenkin.
>
> 10. JOULUAATTO
>
> MARTTA: Joulun kohokohta on se, kun kaikki on vihdoin valmista
ja koko
> suku on kokoontunut yhteisen pöydän äärelle juhlimaan joulua
perinteisin
> menoin.
>
> TOSINAINEN: Joulun kohokohta on se, kun koko touhu on vihdoin
ohi ja
voi
> käpertyä sängyn pohjalle lukemaan hyvää kirjaa konvehtirasian ja
> viinilasillisen kanssa.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Kävin äsken neuvolassa kun alkoi tosissaan huolestuttamaan kun en ollenkaan niitä liikkeitä tuntenut.. Neuvolatäti kuunteli sydänääniä mut ei saanut kovin selvästi kuulumaan. Kävi sit hakemassa ultraajan ja laitteen ja sieltähän pikkunen löyty ihan hassussa asennossa! :D Liikkeet on tuntunut tähän asti tonne alaspäin niin nyt oli kääntynyt niin sillä ne potkut ei sit tuntunut. Kyllä helpotti!!! Kovasti potki ja nyrkkeili ja hikkakin oli! :heart: Syke oli 130+. :heart:

Rv 19+0. :wave:
 
Heissan. Täällä yksi MARTTA! :wave:

Mä värjään hiuksia ja täs vaikutusajalla aattelin surffailla koneella. Täytyis kylläkin maksaa laskuja, mutta jotenkin kivempi sivu tää kaksplus... tänne ei välttämättä katoa rahat tililtä... =)

Tänään leivottiin lastenkans eka satsi pipareita. Ehkä vielä toisen kerran tulee leivottua, kun tuntui uppoavan heti lastista niin paljon omiin suihin, ettei niitä paljoa jäänyt jemmaan laitettavaksi. Ja kyllä se taikina vaan on hyvää! :p

Vähän on taas supistellut, tai semmosta outoa oloa tuolla alavattalla ja kohdunsuulla on. Onneksi ei kuitenkaan mitään kovia supistuksi tuu, vaikkakin tuota tuntemusta on aina aika pitkäänsä ja se kestää, vaikka menis maatakkin. Ei siis tunnu lepo auttavan. Mutta tuskin pelästyä pitää tuosta, voi olla, että noi ei tee mitään tuolla kohdunsuulla. Silti mulla on nyt semmonen olo, että ei mee lasketun ajan yli tää odotus. Saapa nähdä pitääkö tuo olo paikkaansa, toivottavasti!

Nyt mä maksan ne laskut, ennenkä pitää mennä pesemään tää aine pois päästä. Moiks.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 21+4
 
Iltaa mammat :wave:

Niin se viikko on taas hurahtanut, että hyvä kun kyydissä pysyy...
Maanantaina oli siis neuvola, kaikki loistavasti, pikkuisen syke 148 :heart:
Sf oli 17, eli kohtu vielä navan alapuolella, vaikka tunnen jo liikkeet navan yläpuolellakin...riippuu kuulemma asennosta...
Painoa tullut vain himpun alle 9kg...siis voi luoja mikä määrä!!!!
Mutta suht samaan tahtiin nousee kuin edellisiltäkin.

Sain lääkärille ajan niistä kipeistä supistuksista, ja siellä kävin tänään.
Ei oo muutoksia tapahtunut kohdunsuulla, luojan kiitos, mutta löytyi sieltä oireeton mutta tosi ärhäkkä hiiva.
Kumma juttu, kun yleensä hiivan aikana ei kunnolla kykene edes kävelemään, niin miten se nyt noin oireeton voi olla :eek: Kauan liekään ollut siellä :whistle: :$

Hemppa oli taas laskenut 113, eli rautaa täytyisi muistaa popsia joka päivä :/

Tänään oli tunnin aika hammaslääkärissä, ja tais olla Oikullakin kurjat oltavat, koko tunnin meinaa pyöri ja potki.
Muutenkin on hyvin vilkas tapaus, ei tunnu nukkuvan oikeastaan koskaan...Ja hirveän teräviä potkuja tulee, siis semmoisia luisia...ihan niin kuin tuntisi sen jalan piirteet...vaikea selittää, mutta ei ne aina niin mukaviakaan ole...siis ne potkut.

Nyt taidan lähteä nukkumaan, huomenna ainut vapaapäivä tällä viikolla...pitäisi suunnistaa muksujen kanssa katsomaan Stoccan jouluikkunaa ja jätskille Helsinkiin :p
Eli kiva päivä tiedossa :D

A0205 & Oikku 22+6 ;)
 

Yhteistyössä