HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 12:51 Viblsp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 12:46 mutzi81 kirjoitti:
Jos teitä toi liikkeiden tuntumisen puute häiritsee ja mietityttää niin soittakaa neuvolaan. Minä kävin tällä viikolla kun liikkeitä tuntu vähemmän kun tähän mennessä niin ultrasivat samana päivänä. Vaikka ens viikolla on äitiyspoli. Kaikki oli hyvin! :) Ottavat neuvolaan aika herkästi kun tietävät että huoli on suuri.

Rv 19+2.
Vasta mulla neuvola täl viikol oli ja kerroin siellä ettei liikkeet tunnu. Mutta ei osannu th sanoa mitään. Ja siis tiiän että elossa ovat, sydänäänet kuuluivat jne., mutta pelkään että kaikki ei ole kunnossa, siis että niillä on joku kehityshäiriö tjsp. :/
No onpa hölmöä että eivät ultralla kattoneet kun asia kuitenkin huolestuttaa varmasti! Soita ja sanot että haluat ultraan kun koko ajan vaan miettii kun liikkeet ei tunnu. Luulis niitten ymmärtävän!
 
Minulla oli kans nla maanantaina ja sydänäänet kuuli tosi hyvin ja päältäpäin kun th kokeili niin sanoi että hyvin on kasvanut!
ja kun en toisaan siitä istukasta tiedä et olisko se sitten edessä.
No kyllä mä perjantai-aamuun kestän et on ultra =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 13:17 mutzi81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 12:51 Viblsp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 12:46 mutzi81 kirjoitti:
Jos teitä toi liikkeiden tuntumisen puute häiritsee ja mietityttää niin soittakaa neuvolaan. Minä kävin tällä viikolla kun liikkeitä tuntu vähemmän kun tähän mennessä niin ultrasivat samana päivänä. Vaikka ens viikolla on äitiyspoli. Kaikki oli hyvin! :) Ottavat neuvolaan aika herkästi kun tietävät että huoli on suuri.

Rv 19+2.
Vasta mulla neuvola täl viikol oli ja kerroin siellä ettei liikkeet tunnu. Mutta ei osannu th sanoa mitään. Ja siis tiiän että elossa ovat, sydänäänet kuuluivat jne., mutta pelkään että kaikki ei ole kunnossa, siis että niillä on joku kehityshäiriö tjsp. :/
No onpa hölmöä että eivät ultralla kattoneet kun asia kuitenkin huolestuttaa varmasti! Soita ja sanot että haluat ultraan kun koko ajan vaan miettii kun liikkeet ei tunnu. Luulis niitten ymmärtävän!
Rakenneultra oli kans aika vasta. Ja SF-mitta on kasvanut 5 viikossa 8 cm. Että kyllä ne kasvaa ja elää, mutta eihän se kerro siitä, että onko joku kehityshäiriö tms..
 
Huomentapäivää!

Minoon aamun istunu ja ommalleu. Tuloksena vauvalle 6 college-pukua, siis housut ja puserot. 2 vaaleenpunaista, 2 sinistä ja 2 keltaista. Voin myöhemmin laittaa kuvan jos haluatte nähdä. 3 pukua olin aiemmin ommellu resoreja vaille valmiiksi, mutta kolme pukua ompelin ihan alusta asti. Kankaat oli sellasia joita oli kertyny nurkiin millon mistäki, ei siis niin kauheen superihania, mutta menettelee, ja tein siis kaikki puvut koko 56, niin ei ne mahu päällekkään kuin muutaman viikon. Musta on jotenkin ihana tuoda vauva laitokselta kotiin itse tehdyissä vaatteissa. Sillai tyttökin tuli sillon 2.5vuotta sitten. Tosin tytön vaatteissiin olin saanu kankaat yhdeltä tutulta, jolla oli taka-ajatuksena et saa sitten vaatteina ne kankaat takaisin, niin annoin ne sitten pois kun ei enää mahtunu. Nyt sitten ompelin ihan omista kankaista. Kankaita olis tuolla vielä vinot pinot, kun vaan olis taas joskus aikaa ja energiaa ensin leikata ne, ja sitten vielä ommella. Vois ommella neutraaleja vähän isompiakin puolipotkareita, esim 60 ja 68, sen isompia niitä ei kyllä tuu käytettyäkään.

Ohhoh tulipa pitkät lätinät ompelusta. :ashamed:

Joku sanoi ettei etelässä näytä joulukuulta, no ei kyllä näytä täällä pohjosessakaan. Lunta on jäljellä muutama pikku läntti siellä täällä, jotka siis oli isoja kinoksia vielä muutama viikko sitten. Joka paikassa on likaista ja mustaa. :\|

Mutta jos nyt lähtis kylästeleen.

heppuli ja emma 22 tasan. Jee taas uus viikko.
 
Tässäpä näitä kuvia vielä

Vaaleanpunaiset puvut:
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=173440

Keltaiset puvut:
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=173442

Siniset puvut:
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=173444

Ja tässä vielä aiemmin ommellut puolipotkarit:
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=173446

Näyttää kyllä vähän pyjamilta näissä kuvissa. Mutta kyllä ne menettelee.<br><br>
 
H-E-P-P-U-L-I sä oot sitten taitava. Mä oon toisen siskoni kanssa ihan piip nois käsitöis, mut äite ja toinen sisko sit osaa tehdäkin.
oon kyl vähän kade :ashamed:

Niin rakenneultra oli perjantaina, ja kaikki oli hyvin :heart:
Sukupuolta ei kysytty. Istukan paikka tarkastetaan sit n rv 30, kun oli eteisistukka.

No niin ja ideaparkissa olitiin tänään.. kyllä oli sitten paljon porukkaa.
Leluja tuli osteltua hieman, ja muumitkin nähtiin ja pari valokuvaakin räpsäsin. Rupes vaan se käveleminen ympäriinsä supisteluttaan ja selkäni sain kipeeksi.

Sisu on päiväpäivältä enemmän liikkeessä :heart:

Miron äiti ja Sisu 20+2<br><br>
 
jalava harmailee
heppuli: aivan ihania pikku pukuja. osaispa itsekkin tehdä jotain. kättentaidot oikeastaan loppuu kun pitää neulaan laittaa lanka.... :LOL: onneksi olen tähän asti äidiltä saanut joululahjaksi villasukkia. se kutoo ja tekee kaikkee niin sitten sitä olen vielä hyödyntänyt. :whistle:
pitäisi kyllä opetella jotain tekeen itekkin, ehkä sitä sitten voisi opettaa myöhemmin tulevalla taaperolle...?

tää päivä on oikeastaan mennyt hyvin. pikkuhiljaa olen tehnyt kotitöitä ja ruokaa yms yms. kun rauhassa tekee niin toi selkäkin pysyy mukana. en ole onneksi vielä joutunut ottamaan särkylääkettä kotona ollessani. mikä on tosi hyvä juttu.

eipä tässä sen ihmeellisempiä taas ollut..kirjoittelen taas lisää kun jotain ilmaantuu enempi tai vähempi tärkeetä..

jalava ja smurffi
 
Hei.

Oli IHANAt kaksi yötä miehen kaa poissa kotoa. Lapset oli pärjännyt hyvin mummojen kaa.

MUTTA: Mua huolettaa kans nää mun supistelut. Neuvola oli to ennen lähtöä eikä ne edes noteerannu vaikka sanoin, että supistelut jatkuu. LIsäksi lääkärineuvola (rv27) on lääkäripulan vuoksi päätetty lopettaa, joten mulla ei oo lääkärikäyntiä senkään puolesta. Kai silti pakko soittaa sit neuvolaan jos nää vaan jatkuu ja jatkuu.. KU ei mitään uskalla sit rajummin tehdä ja paino nousee kamalaa vauhtia..

PAINOSTA: kiitos AO, pelastit mun päivän kun huomasin, että sullakin painoa tullut jo aika kivasti. Mulla nää supistelut ja selkäkivut on saanut välttämään kaikkea rasvanpolttojumppaa ja painoa tullut nyt sit jo 8kg.. Ihan kauheeta. Ei mulla oo ennen näin paljon tullut. ja 4kk laskettuun aikaan aikaa.. Huoh. Yhtään ei paranna oloa se, että juuri kun suunnittelen ulos menoa tms niin taas supistaa ja sit ei voi tehdä mitään.

MUKAVIA ULTRAKUULUMISIA OLLUT TEILLÄ!

nyt taitaa lapset tarvita äitiä..

orapihlaja ja sykerö22+3
 
Lisko
Joylen: tilasin täältä www.lahjakas.fi :) Ja tulivat alle viikossa kotiin :)

Käytiin raxissa syömässä :p Ja poika innostui näyttämään ukille temppuja, niin nyrjäytti nilkkansa :/ Päivystyksessä käytiin näyttää kun ei kävele tuolla jalalla ollenkaa, mut sanoivat siellä, et nyrjähtänyt vaan, ei ole murtumaa kun ei valittanut vaikka täti sitä väänteli ja käänteli. Samalla tarkistettiin nuo korvat kun kuukaus sit oli se tulehdus, niin puhtaat oli :) Eli ei ollut turha käynti kuitenkaan.

Hyvää viikonlopun jatkoa

Lisko edelleen rv 21+3 :heart:
 
enpä taasen oo ehtiny käydä viimeaikoina kuin lukemassa.....
mutta rakenne ultra oli viime ti jolloin oli 19+1
vastasi täysin viikkoja eli se miun virallinen la on edelleen 23.4 eikä toi miköä tuolla alussa on eli 26.4... mies kyllä toivois että synttäri lahjan saisi mutta kun sitte rv 28 narahdan siitä sokerista ni eivät anna mennä ylitte....tiedän jo nyt et ne sokerit nousee vaikka toi rv 15:sta rasditus ok....

olen huomannut usien puhuvani masukista mies puolisena vaikka ei oo hajuukaan kumpi tulossa pojan kummitäti jo tossa manaili että jos mulle ja mun miehen serkulle (4vko:a mua edellä) tulee molemmille pojat ni tiiviissä kaveriporukka ryppäässä sitte jo joukkueellinen poikia eli heillä on 3 ja miehen serkulla ennestään 3poikaa ja meillä 1 poika eli jos molemmatt syntyvät poikia on niitä yhteensä 9 :D

no katotaan kuinka käy.... :D :D :D :D

paino galluppiin.... nyt on tullu kilo ja sekin johtuu siitä että bailatino jäi joululomalle ja illat on raksoilla ni lenkkeily jäänyt....täytyypi ottaa niskasta itteetään kiinni ja painua huomenna lenkille.....
 
Lisko
Ja sunnuntai :)

heppuli oli tehnyt kivoja vaatteita, voi kun minäkin osisin :whistle:

Näin viime yönä unta, et meille syntyi toinen poika :) Eli nyt olen nähnyt unen sekä tytön että pojan syntymästä, ollaan siis taas siinä "fifty sixty" tianteessa :D Saap nähdä kumpi meille siunaantuu :) :heart:

Nukuin yli yhteentoista :eek: Nyt jaksaa koulu hommia tehdä sillä välin kun poika nukkuu, meillä onkin koulun puolesta pitkä viikonloppu tiedossa, maanantai ja tiistaikin meillä on vapaa ja keskiviikkohan on kaikilla, torstaina vasta kouluun :) Mut menee kyllä nuo vapaat opinnäytetyön parissa, huh huh :/

Nyt menen kahville ja sit hommiin :)

Lisko rv 21+4
 
Olipa Heppuli tehnyt hienoja pukuja, osaispa/viittispä itekki nysvätä! onneksi ompelukone rikki :LOL: ei tuu mitään paineita.

pikku kaveri möyrii kovasti ja potkut näkyy ihan selvästi päälle päin, ihan naurattaa ne pienen pienten jalkojen"kuvat" massun päällä :heart:

viikko vielä pitää kärvistellä ja odottaa rakenneultraa. odottavan aika on tosi piiiitkää!

eipä täällä kummempia lunta odotellessa :D

Triine 19+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 15:40 Blue Rush kirjoitti:
Mulla olis hei myynnissä nyt Belly Belt Deluxe- setti :wave:
Jos joku tarvii.
http://www.amauti.fi/cat/product_catalog.php?c=36

Laita YV tai sähköposti, speedbaby81@hotmail.com (poista välit) niin mietitään hintaa
minä nostan tätä jos joku huomaisi tarvitsevansa. =)
Tuotteessa ei mitään vikaa vaan ihan minussa! :LOL: eli ei mulla oikeastaan olekaan housuja minkä kanssa tuota käyttäisin :/ siksi olen myymässä pois!
 
Heippa! Rakenne ultrassa käyty ja vauvalla oli kaikki hyvin. Se koukisteli hauskasti sormiaan ja ihan näytti siltä, että olis näyttäny mulle peukkua.
Mulla on takaistukka ja siitä syystä liikkeet tuntuu tosi hyvin. Vauveli on vilkkaimmillaan illalla klo 20-22 aikana.
Sain viikon sairaslomaa.

Illalla oltiin pikkujouluissa , ihan hauskaa oli.
 
Moiks.

Heppuli hienoja vaatteita oot jaksanut tehdä, pitäis kans saada inspiraatio siihen, mutta saapa nähdä, voi jäädä ompelemiset ompelematta.

Mullakin olis kangareppu myytävänä, jos jotakuta kiinnostais? Mun sukulainen sen on mulle ommellut. Todella siistiä käsityötä on, ihan aidolta kangalta näyttää, kun verrannut oon. Mulla se vaan on jäänyt käyttämättä edellisten lapsukaisten aikana, pari kertaa mä sitä oon testannut, enkä tuntenut sitä omakseni. Ehkä toi liinailu ei sitten oo mun juttu, en tiedä. Tai sitten mun pitäis kokeilla erilaista liinaa. Mutta jos joku on tuumannut semmosen hankkia, niin täältä sais halvalla hyvän!

Nyt onkin sitten "risainen" viikko tiedossa, kun keskiviikko on itsenäisyyspäivä. Kivaa, kun on yks päivä, joka katkaisee ton arjen aherruksen. Me tehdään joulupöydän laatikot silloin sitten siskonkanssa pakkaseen odottelemaan.

Oma olo on ollut suht. hyvä. Flunssaa on ollut, mutta mitään kummempia raskausoireita ei. Ei oo supistellut nyt. =)

Mukavaa alkavaa viikkoa!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy hyppää viikolle 22! :heart:
 
Taas ois uus viikko huomenna edessä :) Ja niinku syntymähäjy totesi niin kivasti tosiaan se itsenäisyyspäivä sen arjen poikkasee :D
Pääsee sit illalla ihastelemaan (ja kauhistelemaan) linnan pukuja, se on se jokavuotinen traditio =)

<br><br>
 
mua oikeesti huolestuttaa nää mun supistelut.. pakko soittaa neuvolaan jos nää huomenna edelleen jatkuu näin että niitä on koko ajan.. Olen ollut koko päivän ihan kiukkuinen ja itkuinen ja vaikka mitä, huolettaa niin.

Mitä mä sit teen jos ne määrää mua sairaslomalle?? Tai siis et pakkohan sit on kai jäädä, mut mä en saa mitään rahaa sit, koska keikkatöissä ja saan palkan vain tehdystä työstä. Ja mies kotihoidontuella kotona. Ja isot lainat yms. Huoh, huoh, huoh.

Toivottavasti muilla paremmin!

orapihlaja ja sykerö22+4
 
jalava harmailee
huomenta kaikille..

sairaslomalla ollaan ja tähän aikaan pystyssä.. se on niin sitä kun sais nukkua niin ei sitten uni tule millään. ja keikutaan. tänäänkin nousin jo tossa 6 aikaan..

mulla on hiukan se selkäkipu laantunut, kun ottaa rauhallisesti. en ole onneksi vielä tarvinnut niitä vahvoja panacodeja.. niin pitkälle kuin mahdollista niin ollaan ilman. eilen tosin kun autoilimme niin heti alko tuntumaan selässä vaikka kuinka olisi yrittänyt säätää sitä penkkiä. jotta katsotaan miten sitten töissä käy ens viikolla.

pitäs lähtee vielä jouluostoksille. mutta ei harmainta aavistustakaan mitä sitä ostaisi.. niin vaikea ostaa yhtään mitään. miehelle jolla on jo kaikkea.. no kuitenkin ajatus on tärkein ja se että koko perhe rauhottuu jouluna yhdessä oloon. se on minusta kuitenkin tärkeintä.

jalava ja smurffi
 
Lisko
Huomenta :)

Selkä kipu alkoi täälläkin :/ Eilen oli selkä ihan tuskassa, lähinnä ristiselkä, mut välillä koski myös ylemmäs ja vielä niskat meinas jumittaa täysin kun rikkaimurilla imuroin keittiön pöydän alustaa :( Mihinkähän tää nyt sit johtaa, huoh :\| Tavoitteena olis nyt alkuun jaksaa edes tuonne jouluun, sit olis viikon loma.. Tässä raskaudessa minulle ei tunnu passaavan seisomatyö (työharjoittelu), koska maha menee kipeeksi (supistaa?) ja istumatyökään (koulun teoriat) ei tunnu kivalta kun selkä ja niska jumittaa :/

Pojan vein just hoitoon ja nyt pitäis ihan ekkana saada englannin etätehtävät valmiiksi ja sit lukemaan huomisiin kokeisiin ja kiinnostus on NOLLA :headwall:

Lisko ja pikku- mönkijä rv 21+5
 
unelma harmaana
eli käyttisnimeni on unelma. laskettuaikana on 29.4.2007 ja nyt raskausviikkoja 19 =)poika olisi luultavasti tulossa, mennään uuteen ultraan viikolla 24 varmistamaan asia ja synnytys olisi oys:ssa.
 
Viblsp, hyvä et liikkeet rupes tuntumaan, täälläkin ollaan kovasti liikkeessä.

Unelma tervetuloa joukkoon!

Sitä oikeestaan tulin kertomaan, että Tayssista soitettiin lapsivesitutkimuksen tuloksia, ja normaalit kromosomit oli!!! :heart:

Sukupuolikin selvis :heart: :whistle:

Miten nyt sit maltan olla miehelle kertomatta, kun se ei halua tietää kumpi tulee...

Miron äiti ja "Sisu" 20+4

:heart:
 
Enpäs ole aikoihin tänne kirjoitellut.. on ollut tota muutto hässäkkää ja kaksosetkin teettää töitä sen verran ettei kerkee koneella kun pyuörähtää.. nyt sit ostin teletapit dvd:n ja sen ääressä näyttävät viihtyvän niin äiti kerkee koneellakin pyörähtää..

sitä tulin oikeestaan kyseleen et paljon teillä on toi SF mitta?. tänään mitattiin ja oli 22cm ja viikkoja siis 22+6..


täytyy mennä laittaa tyttöjä päiväunille.. joten kirjoittelen siis taas kun kerkeän!

T:gemini + masukki 22+6
:heart:
 

Yhteistyössä