HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 10:05 syntymähäjy kirjoitti:
Päivää kaikille.

Mitään uutta ei tänne kuulu, kunhan kirjoittelen. Eilen oli pahin oksennuspäivä, eikä oikein mikään meinannu sisällä pysyä. Tänään tuntuu vauhti jatkuvan samana... Kohta mä joudun tippaan vielä, jos tää ei hellitä... no sain kuitenkin lasillisen vettä pysymään nyt sitällä, ettei sekin lentänyt kaaressa pois.

Tänään on eka neuvola, ja ajattelinkin kysellä vähän onko tähän pahoinvointiin minkaanlaisia ilman reseptiä saatavia lääkkeitä. Mua kun kauhistuttaa se ruotsin matka... enhän mä pysty siellä olemaan jos joudun kokoajan hypätä vessassa oksella. No saa nähdä mitä se neuvolan täti sanoo. Pelkäänpä pahoin vaan, että mitään lääkkeitä tähän ei oo muuta kuin aika. :(

Mutta silti mä mielummin tällähetkellä oon pahoinvoinnin kourissa kuin tuolla kuumeilupalstalla edelleen. =) Onhan tästä kuitenkin tulossa ihana palkinto. :heart:

Ai niin, tuolla oli se linkki sivuille, että kumpi olisi tulossa. No tyttöähän se mulle näytti. Pahoinvoinnin perusteella ajateltuna se vois pitää paikkaansa mutta enhän mä nyt tuommosiin usko... :whistle: vaikka nyt on jo tosi vahvasti ollu ittelläki olo että tyttö on tulossa. Mutta eipä mennä asioiden edelle. :D

Mukavaa tiistaita!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy (viikot varmistetaan tänään) =)
vaikka et varsinaisesti neuvoo kysynytkään niin aattelin vastata kun on kokemusta tosta pahasta pahoinvoinnista..esikoisesta kun olin tipassa tuotiin osaston pakastimeen mehujäitä joita sain imeskellä päivän mittaan jos muu ei pysyny sisällä..sitä kannatta kokeilla oli aika hyvä ja sillä ei oo mitään väliä kun on kova oksentelu että mitä syö tai juo kunhan jotain,terveellisyyksiin voi perehtyä sitten kun olo helpottaa(ei siis haittaa vaikka eläisit kuukauden mehujäillä)pahaan oloon ei oikeestaan ole mitään lääkettä,ainoastaan kuopuksesta kun oli sairaalassa annettiin kotio mukaan joku resepti jonka pitäis ehkä vähän auttaa pahoinvointiin mutta se oli peräpuikkoina ja olin osastolla yhen kokeillu enkä huomannu mitään eroo niin en ees hakenu niitä..se tipassa oleminen muuten kohottaa olon ja voinnin tosi nopeesti että jos tosiaan vaikutta siltä että mikään ei pysy sisällä ja ketoaineet plussalla ym.niin ehdottamasti kannattaa mennä muutamaks päiväks sairaalaan nesteytykseen eikä missään nimessä yrittää väkisin sinnitellä kotona!ja sinullakin viikkoja ja noin hyvin että ei tuo todennäköisesti enään kestä kuin kuukauden =)kyllä se siitä..


ja sitten omiin asioihini..mulla ONNEKS oireet palannu,oksentamassa en oo käyny mutta en meinannu pystyä ees nukkuun eilen kun oli niin kauhee olo..makasin pimeessä huoneessa vaan silmät kiinni enkä uskaltanu ees asentoo vaihtaa :x yöllä kun kävin viemään maito pulloo kuopukselle(joka on 1v2kk..ja lutkuttaa yömaitoa,vois ehkä mamma tajuta että ne ajat kuuluu vauvoille :D )tuntu et taju lähtee kun rupes oksettaan ja pyörryttään ja kauhee hiki kohtauskin tuli..mutta ei haittaa,pää asia että on oireita kun ite pelästyin niin noista päivistä jolloin vointi oli hyvä..tosin vointi on edelleen todella hyvä aikasempiin verrattuna.
ädä ja hippula 7+6

jaa niin tuli mieleeni että kärsikkö muuten sillon kun odotit tyttöäs noin pahasta pahoinvoinnista?vai onko tää neljäs sitten tehnyt huonomman olon kuin aikasemmista kukaan?<br><br>
 
Kiitos ädä kommentista. Niin mä vähän ajattelinki, että kunnollisia lääkkeitä tähän "tautiin" =) ei oo, eli aika parantaa. Ja tosiaan onneksi viikkoja pitäis olla jo kasassa ihan mukavasti, toivon vaan, että tänään kun neuvolan ultralla kurkataan masuun, ei viikkomäärä pienene... Saapa nähdä.

Täytyypä ostaa niitä mehujäitä pakkaseen. Eilen koitin syödä jäätelöä, mutta eihän se pysynyt sisällä. Nyt popsin justiinsa jukurtin, täs oottelen, mitä tapahtuu. Jos tosiaan tää tästä vielä yltyy, niin pakkohan sitä on tipan kautta kulkea, nyt jo meinaa olla vähän heikohko olo, sydän välillä hakkaa tuhatta ja sataa ja huimaa. Mutta katotaan nyt mitä neuvolan täti sanoo.

Jokatapauksessa pahin pahoinvointi tää on nyt, kun vertaan edellisiin. Ja uni maistuu, eilen menin nukkumaan puoli yheksältä!!!! Hei, miten mä jaksan tänään kattoa big brotherin. :whistle: Meinaako teistä joku muu sitä ruveta seuraamaan?

Nojoo kotihommiin taas...

-Syntymähäjy
 
Tiistai aamupäivää huhtimasut!

Yöks, eilen olin vielä vähän huolissani kadoksissa olevista oireista, muttaa en kyllä enää. YÖK! Täällä on kyllä ilkee olo. Ällöttää koko ajan ja välillä yökkäyttää, mutta mitään ei tuu. Inhoan oksentamista yli kaiken ja siis jotenki viimiseen asti nieleskelen. Vois tulla hetkeks helpompi olo jos oksais. Tai kertokaapa tän asian suhteen kokeneemmat miten on?

Mie olin eilen tosi reipas. Töitten jälkeen hain tytön, leikin tytön kanssa, luettiin satuja ja leivottiin kolme pellillistä pizzaa! Eikä siinä vaiheessa ollu mitenkään huono olo, paitsi jauhelihan paistaminen on kyllä vihonviiminen homma! No kun saatiin tytön kans syötyä hyydyin täysin! Makasin vaan sohvalla ja tuntu et uni tulee väkisin. En jaksanu liikkua mihinkään. Sit pakottauduin tytön hampaat peseen, yöpaita päälle ja kömmin tytön sänkyyn viereen lukeen iltasatua, ja meinasin nukahtaa kesken sadun. Onneks ukkokulta sitten kotiutu töistä, niin pääsin nukkumaan. Nukuinkin sitten jotenkin kauheen levottomasti ja nyt väsyttää aivan hirveesti. Aamulla olen yleensä vielä kohtalaisen pirteä.

Saas nähdä miten saan tänä iltana BigBrotherin katottua?! Mun kannalta se tulee hirveen huonoon aikaan, kun just pitäis tytön iltatoimet alottaa. Mut en oo koskaan kattonu niitä ulkomaisia versioita, ja viimeksi alotin kattoon tän suomalaisen vasta parin viikon jälkeen kun vihdoin saatiin hommattua digiboksi ja meillä alko näkymään subtv. Niin nyt on kyllä pakko kattoa alusta asti!

heppuli ja sintti 8+3
 
Moikka!

Kävin äsken ultrassa ja siellä se pikkuinen oli ihan oikeassa paikassa ja sydän löi vahvasti. =) Pituutta oli 10,3 mm. Ihana tunne, kun tietää masulin voivan hyvin. Laskettuaika siirtyi muutamalla päivällä eli tämän ultran mukaan se olisi 16.4....

Miranda + masuli 7+1
 
kukas se kyselikään oksentamisesta.. :LOL:
Niin ajattelin vaan kertoa että mä ennemmin oksennan kun pidän sitä huonoa oloa.. mulla ainakin helpottaa.. niin sanotusti "parasta" on oksentaa kun on syöny just tai jopa kesken syönnin.. ruoka kun ei oo muuttunu vielä miksikään ja ei siis maistu pahalle.. tästä sitten on hyvä jatkaa syömistä... :p

On mullakin sepustukset.. mut kauheinta on yrittää oksentaa jos mahassa ei oo paljon mitään.. tai on syöny jotain hapokasta.. kuten appelsiinia.. :x

sain peräti käytyä tänään kaupassa.. pitkästä aikaa.. on tullu vaan miekkonen lähetettyä sinne kun ei itellä olo oikein oo antanu periksi.. :(

Perjantaina olis sitten neuvola.. ihan epistä kun toisilla on neuvolassa ultra.. ja toiset pääsee ultraan kerran tai kaks koko raskauden aikana... :\| tahtoo ultraan..

Joo... olipas tässä taas sekalainen sepustus.. mutta hyviä tiistain jatkoja.. ja koittakaa pärjäillä..

t:gemini+ masukki rv 9+0 :heart:
 
Hellou!
Mulla ei siis ole vielläkään mitään oloja. Vois vaikka luulla ettei oo eesa raskaana! Mikä olis aivan kaamee ajatus! Ja sinne ultraan on viellä yli kaks viikkoa! :'(
Esikosta oli paha olo joa ennen plussaamista ja tissit oli kipeet Mutta nyt ei mitään vähän pierettää ja pissattaa :LOL:
Nyt on päällänsä joku kaamee syysflunssa ei oo kivaa ei!
Illalla olis taas joku immeinen tulos kattoo meitin kotia toivottavasti haluu ostaa ettei tarvi jatkuvasti olla evakossa! Melkein joka toinen päivä ollaanjouduttu olee pois kotoolta kun on käynny kattojia! ja nyt oli su-ma ja tänään!
Sain jopa pitopalvelun nytten lopullisesti varattua meitin häihin!

ainiin viikkoja on jotain 6+
 
-eliina-
Tiistaipäivää kaikille!
Olo on taas muutaman päivän ollut sen verran heikko, että ei ole jaksanut kirjoitella tänne mitään. Mutta tänään tuntuu, että vois olla vähän parempi päivä =)
Oksentanut en ole kuin kerran, mutta huonoa oloa on ollut aamusta iltaan. Ja uutena vaivana on tullut huimaus/heikotus, mitään ei oikein jaksa tehdä kun heti alkaa huimaamaan. Mutta mulla onkin aina ollut matalat verenpaineet ja sitten kun olen aika pitkä niin ei ole ihmekään, että huimaa.

Eilen oli ensimmäinen neuvolassa käynti. Uutta asiaa tuli paljon ja kotiinkin sai roppakaupalla lukemista. Ens viikolla otetaan labrakokeita, ne "perinteiset-kokeet" sekä foolihappo-pitoisuus ja veriseulonta (down-riski). Ja sitten neljän viikon kuluttua ois seuraava lääkäriaika jolloin pääsee taas kurkkaamaan masuun =) Sekä otetaan papa-koe ja streptococcus mutans-testi.
Ja olihan se taas ihanaa nähdä, että mitä sinne masuun kuului. Siellähän se 19,1mm pitkä ihmisen alku köllötteli ja sydän läpätti :heart:
Niin ja laskettuaika muuttui vähäsen, eli 7.4. on uusi la.

Kuten jo joku aikaisemmin päivitteli niin on ihme kuinka erilaiset käytännöt eri paikkakunnilla on. Toiset pääsevät vain sen pari kertaa raskauden aikana ultraan ja toiset pääsevät hyvinkin usein. :/

Niin ja bb todennäköisesti tulee seurattua minkä töiltä ehtii, toivottavasti työvuorot suosii mua. Vaikka yleensä oon aina sillon töissä kun jokin minkä haluisin nähdä tulee :headwall:

Elli + Papu rv 8+4
 
Täällä on taas aika vetämätön olo. Mun uus herkkusuosikki on Helleforssin valmis kevytsoppa. :D Tosi namia! Ite ei viitti soppaa keittää kun pojalle ei kelpaa, ei millään! Ruokaa ei tee yhtään mieli! Mut kaippa sitä ois jotain syötävä. Täällä nyt menossa 5+6. :wave:
 
raputitirallaa mulla on myös olut kaikkina kolmena raskautena paha flunssa aluksi.

Eliina 7.4.onkin hyvä La, mut eikös tänään ole 8+3. Voip toki olla et oon laskenu väärinki.

Minä en oikeen saata syödä mitään. eilinen pizzakn oli yäk.
 
-eliina-
Heppuli no niin mäki oon laskenu.
Mutta neuvolatäti sano eilen, että nyt on 8+3 ja merkkas sen eilen äitiyskorttiinkin, niin sitä kai mun täytyy uskoa. Eli tänään olis 8+4. Sen mukaan kai mun täytyy elää =)
 
Moi taas kaikki huhtimasut!

Aurinko paistaa, vettä sataa ja ukkostaa....
Ihmeen hyvä olo on tänään ollu, ruokakin jopa maittoi.
Miroo käytin jälkitarkastuksessa niistä korvista ja hyvin oli korvatulehduksesta parannuttu.
Samalla kävin siel neuvolas pistämäs allekirjoituksen siihen paperiin että ne saa mun tiedot sieltä toisesta kunnasta.. neuvolan täti sit kysy, että joko sukunimi on vaihtunut? mä vaan että ei oo... :D
Ukko kun tuli sit kahvitauolla kotiin niin sanoin mitä neuvolan täti kysy, niin ukko eli et HÄ :eek: oisko pitäny...
Eli ei kai täs nyt naimisiin olla lähiaikoina menossa
:whistle:
Mitäs mun muuta piti... hmm, empä muista... :wave:

Miron äiti ja Sisu 6+5


heti piti muoks.muoks, kun tuli vahingossa hutimasut :ashamed: <br><br>
 
Täällä alkaa pientä orastavaa pahoinvointia kehittyä (riemuitako vai ei...) jatkuva nälkä, mutta kahden edestähän tässä syödäänkin (tai mies tuumi, että vasta 1,1 edestä vasta). Mulla oli muuten viikko sitten vatsa tosi turvoksissa, mutta nyt ei enää yhtään. Hö. Oli niin kiva taputella sitä vatsakumpua, vaikkakin ilmaa täynnä taisi olla.

Rinnat on tosi arat. Harmittaa hirveästi, ettei pysty nukkumaan enää vatsallaan, kun nukun aina niin. Nyt tulee vaan pyörittyä kyljeltä toiselle. Onkohan tuo joku ihan kehityksellinen juttu, että totutetaan kroppa pikkuhiljaa nukkumaan jotenkin muuten kuin vatsallaan, kun sitten jonkun ajan päästä maha on tiellä.

Joku kysyi salmiakista, ihan lemppariani. Käsittääkseni se salmiakkirajoitus johtuu siitä että se nostaa verenpainetta. Onneksi mulla on vähän liiankin alhainen, niin siitä ei pitäisi olla haittaa. Samoin auttaa minulla tuohon pahoinvointiinkin, imeskeltävä salmiakkinamu suuhun, niin jopa helpottaa, purkka on auttanut myös. Ehkä tämä tosin on vasta lievää pahaa oloa.

Liikuntaa olen ruvennut nyt sykemittarin kanssa seuraamaan. Spinning-tunneilla tulee käytyä, siellä yleensä innostun niin, että sykkeet nousee lähelle maksimia. Onneksi sykemittarin kanssa pystyy itseään rajoittamaan niin, että ei nouse liiallisuuksiin, kyllähän tuo hiki tuntui irtoavan matalammallakin sykkeellä.

Nyt tekee hirveästi mieli pizzaa... Taidan käydä hakemassa kauppareissulla. Tuun kertoo pysykö sisällä ;)

Ai niin viikkoja 6+2<br><br>
 
hellou!!tääl iha ok olo,masua nipistelee väliajoin,kamala jano kokoajan ja eipä paljo muuta. =) jotain tekis mieli mut en tiiä mitä :LOL: kiva tuli isosisko käymään ni meni pojan kans hiekkalaatikolle.syöks teidän taaperot kaikkee mitä vastaan tulee lattialla?meidä pikku ukko ainaki syö jopa hiekkaaki menis varmana iha kiitettävästi jos sais syyä,mut eipä saa :kieh:
 
Lisko
Ihan ekaks, tuon testin mukaan tyttö tulossa :)

Ihania ultra kuulumisia, minulla neuvola sit ens viikolla ja siellä ei taida olla ultraa :( Ja meille kuuluu koko raskaus aikana yksi ainoa ultra :/ Mutta nyt kun kävin kerran jo yksityisellä ja sit on vielä se kunnan järjestämä ja sit ehkä vielä kerran :whistle: sinne yksityiselle, niin saan jopa kolme ultraa :eek: B)

Hitto en yhtää muista mitä muuta aioin kommentoida, mut seuraavalla kerrlaa lisää :) Meillä alkaa pikku hiljaa huhtikset olla kasassa, ehkä muutama saattaa vielä ehiä huhtikuun odottajiin :)

Nyt menen äidin hakemaan bussiasemalta, heippa :wave:

Lisko ja pikku tirppis rv 7+6
 

Kävin minäkin tekemässä sen tesitn... Poika olis sen mukaan tulossa. Poikaolo on kyllä muutenkin ollut sekä mulla, että miehellä. ;)

Joitakin muitakin pyörrytti, niin myös mua. Eikä ihme, kun verenpaineet on oikeestaan aika olemattomat. Viimeksi viikko sitten mitattiin, niin oli 119/36... :whistle: Että eipä ihme jos päätä huimaa.

Onko kellään muulla kylmä? Mua on palellut ihan kamalasti koko päivän. Töissäkin ihmiset ihmettelee, kun mun työpiste pitäis olla lämmin (muiden mielestä) Ja mua paleltaa kamalasti.

Mä en muuten aio alkaa katsoon sitä bb:tä. Ei kiinnosta sitten yhtään...

Nasu-Masu 7+3
 
Hyvin meni pizza alas, ei potkinu yhtään vastaan, nam. :p

Tuosta verenpaineesta vielä, tietääkö kukaan onko alhaisella verenpaineella mitään tekemistä viluisen olon kanssa? Olen nimittäin ollut hirmuinen vilukissa aina, villapaitaa ja villasukkia kiskon päälle sisällä kun mies viipottaa nakuna... Ja mulla on aina ollut myös tosi alhainen verenpaine.

Mulla on jotenki niin vähäiset nuo oireet, niin en oikein osannu tuota testiä tehdä, aika tasapuolisesti oli molemmilta puolilta. Jospa sieltä tulee molemmat!
 
Satu78
Heips!

Voi kuullostaa vähä tyhmältä mut aattelin kuiteski kysellä..
Olis koossa nyt vasta 6+4 ja tänään oli neuvola. Kyselin tädiltä et onko normaalia jos tässä vaiheessa pakottaa koko ajan alaselkää ja pyörällä polkeminenkaan ei tunnu kovin hyvältä, lisäks tuntuu samanlaisia oireita kun sillon kun oli menkat tulossa. No se vastas että ihan normaaleja oireita...miten lie? Sit kysyin et voisko jotenkin varmistaa että onko raskaus siten normaali et ei olis kohdun ulkopuolinen..no siihen sanoi et vasta sitten 12 viikon aikoihin.. No otettiin siinä sit vielä näytteet et josko olis hiiva tai joku muu tulehdus ja nyt on vuotanu verta sen näytteenoton jälkeen.
Onkos nuo oireet siis tosiaankin ihan normaaleja? Onko mitään mahdollisuutta että sais jotenkin selvitettyä sen onko raskaus kehittyny normaalisti vai onko ulkopuolinen (tai jopa tuulimuna) yhtään aiemmin?
Voi kaikki tämä vaikuttaa vähä vainoharhaiselta mut eipä tuo verinen vuotokaan oikein mieltä ylennä.
 
täällä ei enää mitn muita oireita kuin väsymys!!!!ei enää lievää pahaa oloa, eikä mahan nippailua,eikä rinnat ole enää kipeät????masu turvoksissa,työhousut eivät mene kiinni.varasin yksityiselle lääkärin että edes kattovat olenko raskaana vai mitä ihmettä??taidan kyllä varata síttenkin ultran enkä pelkkää gyneä.
millä viikolla näkyikään syke ultrassa?? eskoisesta taisi viikolla 8.
eipäs muuta.taidan mennä tästä nukkumaan \|O esikoinenkin jo meni ja aamulla viideksi töihin.yök.

:heart: hauskaa illan jatkoa :heart:

terv.gismo ja pikkuinen (ilmeisesti 5+3)<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 19:14 Satu78 kirjoitti:
Heips!

Voi kuullostaa vähä tyhmältä mut aattelin kuiteski kysellä..
Olis koossa nyt vasta 6+4 ja tänään oli neuvola. Kyselin tädiltä et onko normaalia jos tässä vaiheessa pakottaa koko ajan alaselkää ja pyörällä polkeminenkaan ei tunnu kovin hyvältä, lisäks tuntuu samanlaisia oireita kun sillon kun oli menkat tulossa. No se vastas että ihan normaaleja oireita...miten lie? Sit kysyin et voisko jotenkin varmistaa että onko raskaus siten normaali et ei olis kohdun ulkopuolinen..no siihen sanoi et vasta sitten 12 viikon aikoihin.. No otettiin siinä sit vielä näytteet et josko olis hiiva tai joku muu tulehdus ja nyt on vuotanu verta sen näytteenoton jälkeen.
Onkos nuo oireet siis tosiaankin ihan normaaleja? Onko mitään mahdollisuutta että sais jotenkin selvitettyä sen onko raskaus kehittyny normaalisti vai onko ulkopuolinen (tai jopa tuulimuna) yhtään aiemmin?
Voi kaikki tämä vaikuttaa vähä vainoharhaiselta mut eipä tuo verinen vuotokaan oikein mieltä ylennä.

Kyllä sen raskauden sijainnin voi varmistaa reilusti ennen tuota 12 vkoa..... minulla katottiin tässä raskaudesssa (kuin myös edellisessä) tasan rv 6 että missä pienokainen kasvaa. Ja hienosti näkyi jo pienen pieni läpätys! Eli jos ei muuten niin varaa aika yksityiselle jolloin tekevät ultran emättimen kautta. Minulla tämä tehtii äitipolilla koska takana kohdunulkopuolinen raskaus. Nuot oireet kyllä varmaan on ihan normaaleja, eli voit olla huoleti :) Mutta kuten me kaikki tiedetään, raskausaika on pelkoja täynnä eikä siihen pelkoon auta muu kuin 100% varmistus...eikö? ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 19:14 gismo kirjoitti:
täällä ei enää mitn muita oireita kuin väsymys!!!!ei enää lievää pahaa oloa, eikä mahan nippailua????masu turvoksissa,työhousut eivät mene kiinni.varasin yksityiselle lääkärin että edes kattovat olenko raskaana vai mitä ihmettä??taidan kyllä varata síttenkin ultran enkä pelkkää gyneä.
millä viikolla näkyikään syke ultrassa?? eskoisesta taisi viikolla 8.
eipäs muuta.taidan mennä tästä nukkumaan \|O esikoinenkin jo meni ja aamulla viideksi töihin.yök.

:heart: hauskaa illan jatkoa :heart:

terv.gismo ja pikkuinen (ilmeisesti 5+3)
minä kävin tästä hippulasta ultrassa rv 6+5 ja hyvin näkyi sykkivä sydän ja pieni"papu" :)
 
saana harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 19:27 nasupylly kirjoitti:
olikos se niin et raskauden aikana sai käydä ilmatteeksi hammaslääkäris?
Jossakin voi olla että saakin käydä, mutta on varmaan kunta/kaupunki kohtainen. Tampere/ Lempäälä akseli ei ainakaan oikeuta ilmaiseen hammashuoltoon. Suosittelevat ainoastaan käymään jollain hmm... suuhygienikolla ainakin mulle suositeltiin viime raskaudessa.

Saana 8+ öö en ees muista :ashamed:
 
Iltoja.

Neuvolassa on käyty ja nyt sitten eletään uuden lasketun ajan mukaan rakenne ultraan asti. Eli 26.3. olis nyt sitten maaginen päivä. Ultrassa näkyi syke ja doblerilla se myös kuuluikin. Oikeassa paikassa vaaveli kelluskeli, helpotus!!!

Seuraavalla kerralla on lääkärikäynti ja kyllä toki lääkärikin todennäköisesti ultrauksen tekee, kun siihen kerta mahdollisuus on. Ihanaa kun tässä raskaudessa on mahdollista kurkkia masuun useammin, edellisissä sitä mahollisuutta ei ollut.

Paha olo jatkuu, tänään en onneksi oo joutunut oksentamaan kuin kolme kertaa. Eiköhän se tästä. Jotain inkiväärikapseleita neuvolatäti käski apteekista hakia, eikä niitä sitten tietenkään siellä heti ollut saataville. Huomiseksi lupasivat mulle niitä tilata tukusta. Eli toivon, että ne helpottaisivat tätä pahaa oloa, mutta saapa nähä helpottaako sitä mikään. Multi tabsiakin mun piti hakia, ja niitä nyt sitten napsin myös.

Mutta nyt meen laittamaan lapset maata, että voin valmistautua big brotherin kattomiseen.

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 10+1
 
Mun alko tekemään taas niin paljon jotain hyvää mieli että oli pakko lähettää ukko kauppaan! :D Jotenkin tuntuu että päivät ei kulu millään eteenpäin!! Oliskin jo vaikka rv:lla 10!! Nyt vasta 5+6. Ei jaksais millään odottaa sitä neuvolaa ja varsinkaan sitä äitiyspolia. Siellähän minä joudun/pääsen vierailemaan useammin kuin muut. No on siinä se hyvä puoli että tällä kertaa ei ainakaan pääse mitään kovin yllättäen tapahtumaan kun koko ajan seurataan. Voi olla murehtimatta siltä kantilta. :) Kaverilla on huomenna ultra. Jännittää niitten puolesta ihan! :) Jänskää kun on hyvän kaverin kanssa melkein samoilla viikoilla raskaana!
 

Yhteistyössä