\
ja sitten omiin asioihini..mulla ONNEKS oireet palannu,oksentamassa en oo käyny mutta en meinannu pystyä ees nukkuun eilen kun oli niin kauhee olo..makasin pimeessä huoneessa vaan silmät kiinni enkä uskaltanu ees asentoo vaihtaa :x yöllä kun kävin viemään maito pulloo kuopukselle(joka on 1v2kk..ja lutkuttaa yömaitoa,vois ehkä mamma tajuta että ne ajat kuuluu vauvoille )tuntu et taju lähtee kun rupes oksettaan ja pyörryttään ja kauhee hiki kohtauskin tuli..mutta ei haittaa,pää asia että on oireita kun ite pelästyin niin noista päivistä jolloin vointi oli hyvä..tosin vointi on edelleen todella hyvä aikasempiin verrattuna.
ädä ja hippula 7+6
jaa niin tuli mieleeni että kärsikkö muuten sillon kun odotit tyttöäs noin pahasta pahoinvoinnista?vai onko tää neljäs sitten tehnyt huonomman olon kuin aikasemmista kukaan?<br><br>
vaikka et varsinaisesti neuvoo kysynytkään niin aattelin vastata kun on kokemusta tosta pahasta pahoinvoinnista..esikoisesta kun olin tipassa tuotiin osaston pakastimeen mehujäitä joita sain imeskellä päivän mittaan jos muu ei pysyny sisällä..sitä kannatta kokeilla oli aika hyvä ja sillä ei oo mitään väliä kun on kova oksentelu että mitä syö tai juo kunhan jotain,terveellisyyksiin voi perehtyä sitten kun olo helpottaa(ei siis haittaa vaikka eläisit kuukauden mehujäillä)pahaan oloon ei oikeestaan ole mitään lääkettä,ainoastaan kuopuksesta kun oli sairaalassa annettiin kotio mukaan joku resepti jonka pitäis ehkä vähän auttaa pahoinvointiin mutta se oli peräpuikkoina ja olin osastolla yhen kokeillu enkä huomannu mitään eroo niin en ees hakenu niitä..se tipassa oleminen muuten kohottaa olon ja voinnin tosi nopeesti että jos tosiaan vaikutta siltä että mikään ei pysy sisällä ja ketoaineet plussalla ym.niin ehdottamasti kannattaa mennä muutamaks päiväks sairaalaan nesteytykseen eikä missään nimessä yrittää väkisin sinnitellä kotona!ja sinullakin viikkoja ja noin hyvin että ei tuo todennäköisesti enään kestä kuin kuukauden =)kyllä se siitä..Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 10:05 syntymähäjy kirjoitti:Päivää kaikille.
Mitään uutta ei tänne kuulu, kunhan kirjoittelen. Eilen oli pahin oksennuspäivä, eikä oikein mikään meinannu sisällä pysyä. Tänään tuntuu vauhti jatkuvan samana... Kohta mä joudun tippaan vielä, jos tää ei hellitä... no sain kuitenkin lasillisen vettä pysymään nyt sitällä, ettei sekin lentänyt kaaressa pois.
Tänään on eka neuvola, ja ajattelinkin kysellä vähän onko tähän pahoinvointiin minkaanlaisia ilman reseptiä saatavia lääkkeitä. Mua kun kauhistuttaa se ruotsin matka... enhän mä pysty siellä olemaan jos joudun kokoajan hypätä vessassa oksella. No saa nähdä mitä se neuvolan täti sanoo. Pelkäänpä pahoin vaan, että mitään lääkkeitä tähän ei oo muuta kuin aika.
Mutta silti mä mielummin tällähetkellä oon pahoinvoinnin kourissa kuin tuolla kuumeilupalstalla edelleen. =) Onhan tästä kuitenkin tulossa ihana palkinto. :heart:
Ai niin, tuolla oli se linkki sivuille, että kumpi olisi tulossa. No tyttöähän se mulle näytti. Pahoinvoinnin perusteella ajateltuna se vois pitää paikkaansa mutta enhän mä nyt tuommosiin usko... vaikka nyt on jo tosi vahvasti ollu ittelläki olo että tyttö on tulossa. Mutta eipä mennä asioiden edelle.
Mukavaa tiistaita!!
-Syntymähäjy ja pikkuhäjy (viikot varmistetaan tänään) =)
ja sitten omiin asioihini..mulla ONNEKS oireet palannu,oksentamassa en oo käyny mutta en meinannu pystyä ees nukkuun eilen kun oli niin kauhee olo..makasin pimeessä huoneessa vaan silmät kiinni enkä uskaltanu ees asentoo vaihtaa :x yöllä kun kävin viemään maito pulloo kuopukselle(joka on 1v2kk..ja lutkuttaa yömaitoa,vois ehkä mamma tajuta että ne ajat kuuluu vauvoille )tuntu et taju lähtee kun rupes oksettaan ja pyörryttään ja kauhee hiki kohtauskin tuli..mutta ei haittaa,pää asia että on oireita kun ite pelästyin niin noista päivistä jolloin vointi oli hyvä..tosin vointi on edelleen todella hyvä aikasempiin verrattuna.
ädä ja hippula 7+6
jaa niin tuli mieleeni että kärsikkö muuten sillon kun odotit tyttöäs noin pahasta pahoinvoinnista?vai onko tää neljäs sitten tehnyt huonomman olon kuin aikasemmista kukaan?<br><br>