Hakutulokset

  1. T

    **Toukokuun tuhisijat kesäkuussa**

    :heart: Aivan syötävän suloinen pikku neitimme syntyi 30.5. klo.20.05.Supisteli jo perjantaina,lauantaina jatko harvakseltaan kunnes puol 6 illalla soitin miehen töistä kotiin.Siinä jäi kesäkukat istuttamatta, vaikka mä oisinki viel jääny niitä kaivelemaan =) Jälkeen 7:n oltiin sairaalassa ja...
  2. T

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    :heart: :heart: Onnea vauvautuneille :heart: :heart: Huomenna viimenen neuvola,maanantaina sairaalaan tarkistukselle :p Ootteko huomannu et RockMummy on ollut tänää pimennossa.Pääsiköhän hän nyytin hakuun... Täällä pyykkiä pestään urakalla ja kaapitkin on siivottu jo moneen...
  3. T

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Mä oonkin kohta varmaan ainoa sitkeesti kasassa oleva toukokuinen?? :whistle: Juu et oo...Mutta tiedän ton tunteen... Taas oli vauvoja putkahtanut.Vauvantuoksuiset onnittelut heille :hug: Mä alan valmistautua kevätjuhliin.Jätesäkki päälle ja vappunaamari päähän ettei tartte vastata...
  4. T

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnittelut KAIKILLE nyytin pyöräyttäneille Me edelleen yhdessä kasassa...En oo sairaalakassia pakannu.Ehkäpä huomenna kun alkaa eka yliaikas viikko olla lopullaan.Jotenki tän jo aavisti.Toiset päivät on tosi pitkiä,toiset taas hurahtaa.Kevätjuhlia pukkaa tiistaina,torstaina ja...
  5. T

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Pikaiset kuulumiset lääkäristä.Ulkosuu sentin verran auki,muuten ei mitään edistystä eli kesäkuulle menee :p Painoarvio nyt 2300 ja syntymäpanoks 3600-3700.Siis meille isommasta päästä kun nuo edelliset on ollu 3280-3750g.Ultrassa kaikki hyvin ja teki tosi perusteellista tutkimusta.Kävin...
  6. T

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Mä en oo ehtiny sitten alkuraskauden kirjottelemaan.Laskettu aika mulla on 20.5. ja tätä varanumeroa odottelen siis 7oikein ja vara.Hauska on nähdä kuinka ajoissa te synnytätte kun näyttäs et melkein kaikkien vauvat ois ajoissa tulossa. Meille ei oo ku yks tullu päivän etuajassa,loput menny yli...
  7. T

    ALLE KAKSIKYMPPISENÄ LAPSEN SAANEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Itse olin 17 kun ensimmäinen lapseni syntyi.Nyt odotan 8:tta.Ihmisten kommentit nykyään huvittaa,toisinaan sanon suoraan mitä ajattelen...Koskaan ei voi miellyttää toisia,eikä se olekaan elämän tarkoitus.Jokainen tekee elämässä omat päätöksensä.Itsehän jokainen tietää mikä tekee onnelliseksi...
  8. T

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Daamille voimia ja suuri hali.Elämä on välillä niin väärin.Toiset haluaa lapsia ja menettää,kun taas jotkut eivät halua ja silti saa.Toisinaan miettii mikä on tämän kaiken vääryyden tarkoitus.Mä uskon kohtaloon.Se tuo tullessaan asioita joita ei osaa odottaa... :'(
  9. T

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 41

    Terveisiä ultrasta.20.5.on alustava aika,4:n viikon päästä uus aika ja sitte varmistuu toukokuun parasta ennen päiväys.Sydämen syke näkyi ja kuului. :heart: Sain isukilleki kuvan kotiin meijän pikkiriikkisestä. Anoppi kuuli asiasta tänään ja arvatkaapa mikä oli reaktio!!!Voi herran jumala,ei...
  10. T

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Hennaleena!Mul meinaa lähtee aina taju ku otetaa verikoe.Pyydän aina et saan maata ja aattelen jotai ihmeellistä ja keskityn lamppujen tuijotukseen.Nyt ku otettii verikoe jo ekassa neuvolassa ni en ehtiny jännätä ja se meniki hyvin.Mut toi on inhottavaa,tiedän tunteen. Tänään oli ultra ja...
  11. T

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Olipa hienoa kuulla että alice in wonderland pysyy mukana odottajissa.Mulla on kokemusta noista vuodoista.Ekassa oli pari kertaa tiputtelevaa rusehtavaa,seuraavassa enemmän,kolmannessa useammin ja viel runsaammin ja 4.vuoti 3 päivää verta ja sen jälkee pari päivää rusehtavaa tiputtelua.Tota...
  12. T

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

    Tuutilullalle kiitos taas pakertamisesta listan eteen.Siis mä en osaa tehdä koneella muuta ku kirjottaa.(Sekään ei onnistu ilman naputtelu virheitä) :headwall: Onnea sunnuntain synttärisankareille :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: Odotus onnea Vipille ja eiköhän se mammakin...
  13. T

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

    Tinakenkätytölle onnea kun vihdoin näyttää paremmalta :hug: Mä tiedän miltä tuntuu äidin huoli kun lapsi on sairas eikä tiedä mikä auttas.Meidän 6v tytöllä todettiin lastenreuma hänen ollessa 2.5vuotias.Ennen ku saatii diagnoosi ni tuntu et tuun hulluks huolesta.Ei oo pahempaa kun nähdä oman...
  14. T

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Onnea TUPLA ODOTUKSEEN :heart: :heart: Meidän nuorimmaisen lapsen kummeilla on molemmilla tuplat,toisella 3vuotiaat,toisella 2kk vanhat kääröt.Tuplaten hommaa kuten myös onnea.Nauti masusta kun se vielä on siro.Oletko kuullut että kaksosraskaudessa viikko 27 vastaa yksösraskauden...
  15. T

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

    Niin siis nro 8 kasvaa masussa.Tiistaina eka ultra kun ei oo lasketustaajasta tietoa.Menkkoja odottelin ja luulin et ne oli muutama viikko sitten ku oli pientä tuhrua mutta ei!Näin voi seitsemän lapsen äidin yllättää raskaus.Mullahan on ollu aina välivuotoa vaihdellen viikosta 6-16.Toisinaan...
  16. T

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

    Salaisuuden suuren,kuiskaan mukaan tuulen.On masussa pienet sormet ja varpaat,nyt jo varmaan arvaat.On alkanut uusi odotus tää,ei onnea suurta voi ymmärtää. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Piti tulla kuulumisia kertomaan.Toisille murehtiville voimia ja...
  17. T

    **Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

    Mukaan odottavaan joukkoon ilmottautuu myös täältä mamma.Laskettuaika selviää aikanaan ultrassa kun noi menkat ei tullu edellisen 10/07 syntyneen neidon jälkeen.Toukokuu on kuitenki vahvasti epäilty kuukausi.Tämä odotus on 8:s ja taas toivotaan onnellista loppu tulosta. :heart: Jokainen odotus...
  18. T

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

    Onnittelut Diibelille vauvamasusta :hug:
  19. T

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

    Villahaalarista! Millaisen olette ostaneet? Minttu tarvis, ja mä haluan jonkun tyttömäisen :ashamed: Kauhean kalliita tuntuvat olevan :o Meillä on Nuutisen kutomon valkonen villahaalari käynyt jo 6 lasta läpi ja on edelleen ku uusi.Pessy oon villanpesuaineella ja villaohjelmalla.Markkinoilta...
  20. T

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

    Keijulle onnen keijun siipien havinaa kasvavaan masuun... Tinakenkätytölle voimia ja jaksamista.Hyvä että näyttää jo paremmalta :hug: Mun aika on taas menny johonki.Lapset ku saan nukkumaan ni koirat odottaa jonossa vuoroaan.Ja kun turilaat on hoidettu,huutaa pyykkikone tyhjennystä ja...

Yhteistyössä