Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

Kyl Tuutis on tehokas mamma :D
Onnea kaikille raskautuneille :heart:
1V täyttäneille onnea :flower: :heart:

Meille ei kyl tuu enempää vauvoja :ashamed: ei mun pää kestää,ja nää kaks kullanmurua saa riittää :heart: :heart:
Meillä Nea on lähtenyt kävelemään :D oli pakko osta konttaus kypärän kun neuti lentää suorana suoraan selälle :snotty:
Eipäs mitään muuta ihmempää tänne :wave:

Tohtorilla oli hieno koru =)
 
Kiva kuulla MaMastakin =) Onnea Ilonalle kävelytaidosta :flower: Miten sun opiskelut on lähteneet sujumaan?

Lisäsin sinut meijenkin odottajien listaan, kerta meijen oma oot vaikka muualle kuvittelit siirtyväs :kieh: :whistle: :D Ja plinsessa ois tulossa, vai :heart:
 
voi vitsit...noin paljon plussa uutisia :D :heart: :heart: onnea kaikille
siinäs sen huomaa,et meikä ei kerkee enää ees koneelle ku en tienny,et teitä jo noin paljon on :whistle: ... en oo teille kade
:D ku oli oma odotus niin vaikee ja raskas,niin meille ei enempää lapsia tuu :ashamed: mut se oli oma päätökseni....onnea viekaikille
 
Voi ei teitä :LOL: vai listoille munkin jo pitäis mennä :D Nonoh ;)
Kyllä on mennyt kikatellessa tää ilta kun olen teitin kommentteja lueskellut :D
Ja täytyy vielä sen verran että kyllä se olisi aikamonen asian yhteis summa ja sekasoppa jos raskaana oisin :) Et todellakin itse uskoisin kyseen olevan hormonitasapainohäiriöstä tms =)
Kattellaan nyt. Kovia mahakipuja oli tossa illasta ja selkäkipuiluja kans :/ Tai itseasias vieläkin on masu hellänä :( Merkillistä. Jos ei pian jotain ala tapahtuun niin lekurille aikaa varattava Mies kyl sanoi että testi pitää tehdä....
Mutta se siitä!!!

Tohtorille paljon plussatuulia puhalletaan täältä myös =) :heart:

Rontin jutustelut siististä kodista ja kynttilöistä taas hymyilytti =) Mä illasta viel imuroin ja laitoin kans tyypillisesti paikat kondikseen ja illan hämärtyessä vein pihalle lyhtyihin kynttilät ja sisälle laittelin parit tuikut kans palamaan :) On se vaan ihana illalla hetkes sohvalle huilahtaa, kun koti on ok ja ihanan tunnelman ne kynttilät tuo tavis arkeenkin =) Mä oon aina tykännyt kovasti kynttilöitä polttaa. Ja nytkin olen jo hetken tänä syksynä tota harrastanut =)
Niin ja aamulla on ihana herätä kun ei kauhee kaaos oota heti selvittelyään =)

Kiva oli kuulla mamastakin taas =)

Ja jollekkin muulekin piti ihan varmasti jotakin sanoo, mutta tää pää..... :headwall: :ashamed:
Juu mutta nyt meen nukkumaan :wave: Virkkuna jaksais aamul taas olla :whistle:

Öitä :wave:
 
Tuutilullalle kiitos taas pakertamisesta listan eteen.Siis mä en osaa tehdä koneella muuta ku kirjottaa.(Sekään ei onnistu ilman naputtelu virheitä) :headwall:

Onnea sunnuntain synttärisankareille :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:

Odotus onnea Vipille ja eiköhän se mammakin sieltä mukaan joukkoon hurjaan saada :LOL:

Ronttiko se kyseli ikäeroista vai muistanko väärin?Meijän nuorin täyttää nyt sen vuoden 14.10. ja vanhin 9v viikkoa myöhemmin.Reilun vuoden ikäeroilla kaikki ilman tuplia.Itse oon 26v.Vilskettä ja vilinää riittää mutta tällasta elämää me halutaanki.Kerran täällä eletään joten tehdään se täysillä.

Mä pakahdun odotuksesta tiistain ultraan.Se on niin jännittävää ja toisaalta pelottavaakin.Toivon vaan pienen sydämen sykettä,se riittää.Tieto siitä et siellä masussa todella on joku.

On muuten ollu kurja sadepäivä.Vettä,vettä ja vettä...Lehtiä pitäs haravoida mutta mistähän sais inspiksen :p

 
Onnea tämän päivän synttärisankareille eli Eelille ja Eemelille!! :flower: :flower:

Ja Vipille paljon onnea plussasta!!

Mullakin on kyllä kamala vauvakuume, jotenkin nyt kun noi edelliset menkat oli myöhässä ja sitä jo päässään kerkes kelaamaan, niin nyt musta tuntuu siltä, että saattasin jopa ehkä olla valmiskin hetken päästä uuteen raskauteen, jos meille vaan enään lisää vauvoja suodaan. Mä haaveilen neljästä tai viidestä lapsesta.

Just lopetin siivoomisen, koko päivän siivosin ja nyt oottelen että sauna lämpee, niin pääsee pesemään nää hiet pois.
Vessankin pesin lattiasta kattoon, kyllä se olikin päässy sotkuuntuun. Lattiat just äsken vielä pyyhkäsin. Huomiseks jäi kyllä vielä hommaa vaikka kuin, mutta jos tää kämppä sitten pysyis ees päivän siistinä. Sohvakin on pesussa, tai vuokrattiin semmonen pesuri, mutta se hajos heti kun sen päälle laitto, eikä se vuokraamo ollu enään sitten auki, joten pitää sitten huomenna viedä se takasin jotta saa sitten uuden tilalle. Kiva vaan nyt kun sohva on tossa osissa ollu koko viikonlopun, ollaan sitten oikeen urakalla istuttu lattialla, vieraat kans :whistle:
Ainiin ja pjerkele, autokin menee huomenna huoltoon :headwall: :headwall: no eipähän sitten tarvi kattella sitä service valoa siinä enään hetkeen, kunnes se taas syttyy.

Miehellä on huominen ja tiistai vapaa, pitää koittaa saada toi pihakin hetkeks edes siistiks, jos siinä enään huomenna on mitään kun tuulee kamalasti, mun puolesta saakin kyllä tuulla noi lehet tohon pellolle, ei pätkääkään huvittas haravoida, kun olis muutakin tekemistä.
Ihan hirvee tuuli, onkohan meillä taloakaan enään huomenna :eek:

Mun piti kyllä ihan jotain asiaakin ja kommentoida, mutten yhtäkkiä enään muistakkaan mitä... :eek: äh, mä lähen saunaan.
 
Olipa mukava huomata, että Eelille on onnitteluja sadellut, vaikka en synttäreitä ehtinyt mainostaakkaan. Onnea myös Eemelille ja Viulle Nyt oon niin rikkipuhkipoikki, että taidan jättää kirjoittamisen huomiselle. Hyvää yötä.
 
Tehotuhon oma ikä kyllä yllätti mut täysin! Olet vain 2 vuotta mua vanhempi, ja oot vähä enemmän ehtiny saamaan lapsia kuin minä, meillä tuo on vasta ensimmäinen.. :) Tosi ihanasti kirjotit muuten aiemmin raskausajasta ja lapsista. :heart:
 
jep, nyt on saunottu, tulin vielä vilkasemaan...

huomasin tuossa 1sivun listassa, että siitä puuttuu paljon nimiä, kaikki väliltä näkymäton ninni - li (tytteli) :whistle: :whistle:
Eikun kävin kattomassa kuinkas hienosti sitä tuutis pani nuo uudelleen lokavauvojen jälkeen raskautuneet tohon listaan, niin huomasin listassa nimimerkin li, iski jotenkin silmään kun ajattelin, että enpäs mä tollasta nimimerkkiä muista, ja sitten luin eteenpäin, kun tuli vauvan nimi, niin hokasinkin, että sehän on tytteli ;)

:D

Ei mulla muuta :wave: :D :saint: :kieh: :D :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
jep, nyt on saunottu, tulin vielä vilkasemaan...

huomasin tuossa 1sivun listassa, että siitä puuttuu paljon nimiä, kaikki väliltä näkymäton ninni - li (tytteli) :whistle: :whistle:
Eikun kävin kattomassa kuinkas hienosti sitä tuutis pani nuo uudelleen lokavauvojen jälkeen raskautuneet tohon listaan, niin huomasin listassa nimimerkin li, iski jotenkin silmään kun ajattelin, että enpäs mä tollasta nimimerkkiä muista, ja sitten luin eteenpäin, kun tuli vauvan nimi, niin hokasinkin, että sehän on tytteli ;)

:D

Ei mulla muuta :wave: :D :saint: :kieh: :D :saint:
:eek: meikä on säheltänyt. Miten lie onnistunutkin noin :ashamed:

Uusi pino tuloillansa, korjattu versio :whistle:
 

Yhteistyössä