Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

Onnea Eeli ja Eemeli :flower:

Ja onnea raskautuneille, ihanaa!! Auttamatta tässä vauvakuume taas heräilee, vaikka niin olin jo taas päättänyt.. :headwall:

Ja Mamma3, nyt testin tekoon mars!! Ei saa pitää hulluja jännityksessä!!

Meilläkin takana rauhallinen yö, johtuu kyllä enimmälti siitä, että anoppi eilen yllätti ja tuli sanomaan että haluaa lapset yökylään, Eeminkin. Minä ensin vastustelin että eiei, ei Eemi osaa vielä, mutta isommat lapset, ukko ja anoppi sai minut vakuuttuneeksi että idea on hyvä..
Eemistä en ole koskaan ollut erossa yötä, ja olin ihan varma että eihän Eemi nuku, syö tms. muutakaan ilman äitiään..ja pah! Poika oli mennyt unille klo 20, heräsi klo 03 jolloin anoppi antoi maitoa ja veteli unia klo 6 asti. Eikä ollut itkeskellyt ollenkaan, päinvastoin. Kun soitin kuulumisia illalla ( noin sata kertaa) niin takaa kuului Eemin höpötystä ja naurua..
Kun menin hakemaan lapsia klo 9, niin siellä se jo nukkui ekoja päikkyjään..
Että sellainen kyläluuta minulla:)
Itse olin ukon kanssa sitten illalla ulkona, join 2 siideriä, kotiin klo 23 ja nukuin autuaan onnellisesti klo 8 asti..teki kuulkaa hyvää!!
Onneksi annoin puhua itseni ympäri, nyt on ihanan virkeä ja levännyt olo:)
Vaikka oli minun noita ipanoita ikävä, pakko tunnustaa!

Noista kommenteista lapsiluvun suhteen, nyt kun "jo" kolme lasta, niin välillä saa kuulla jotain typerää, juuri tyyliin että eikö osata käyttää ehkäisyä, ja ollaanko päätetty täyttää maa, ja ollaanko ruvettu lestadiolaisiksi..mikä on hullua, koska minun mielestä kolme lasta ei ole edes paljon. Mutta kai ihmiset vaan koittaa olla hauskoja, en tiedä.
JA ei minua kommentit haittaa, ihan sama oikeastaan. Kivaahan se on että ihmisillä on mietittävää ;)
 
ketkäs kaikki masua kasvatteleekaan.... tiipii, keiju, vip, diipeli, tehotuhot, mama (koskas mama muutes pienen saa), nyty (sama juttu) ja hannari -mamma :whistle: Olikos muita? Ja plussatoiveissa oli ainakin tohtori ja apua kukas muu olikaan... nimi hukku päästä... tää joka viime kuussako menkkoja kiros ja itki.... Hitto mun muistia :headwall: olikos shenda tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
ketkäs kaikki masua kasvatteleekaan.... tiipii, keiju, vip, diipeli, tehotuhot, mama (koskas mama muutes pienen saa), nyty (sama juttu) ja hannari -mamma :whistle: Olikos muita? Ja plussatoiveissa oli ainakin tohtori ja apua kukas muu olikaan... nimi hukku päästä... tää joka viime kuussako menkkoja kiros ja itki.... Hitto mun muistia :headwall: olikos shenda tms.
Joo mäkin yritän että tulis uus vuokralainen tonne masuun.Olisi alakamassa yk 3 ja mä olen ihan epätoivoinen jo :'(

Milla nukkuu päikkäreitä teranssilla niin käytiin jo pöllyttämässä makkarissa peittoja =)

No jospa se tästä.

Mitäs sanotte mun synttärisuunnitelmasta

2 kakkua
2 kinkkupiirasta
nougatpaloja
jauhelihapasteijoita
Keksejä yms...

Meille tulossa vieraita pe-su joten siksi esim 2 kakkua.
 
Täälä kans yks tooooosi kateellinen raskautumis uutisista :ashamed: mutta toki myös hurjan onnellinen kaikkien puolesta jotka masu asukin omistaa :hug: älkää käsittäkö muakaan väärin ;)
Vauva kuume vaan kasvaa kasvamistaan ja ihanalta kuulosti tuo "sepustus" useasta lapsesta tehotuhot. mulla meinaan itellä haaveissa suur perhe, vähintään 4 olis mielessä... :whistle: no se sitten joskus sadan tuhannen vuoden päästä :D

Ihana kuulla että Peppi voi jo paremmin :hug:

Pessi taas vähän räkäsempi ja ollaankin 3 yötä nukuttu aika huonosti..tosin tuntuu että tääläkin on nyt muuttanu jotain mörköjä Pessin sänkyyn :kieh: aiemmin on siis ihan hyvin jääny sänkyynsä ja nukkuu pääasiassa läpeensä yöt mutta nyt sänky on ihan kamala paikka. Taitaa siis kuulua ikään kun muillakin sellasta. nyt tuo pikkumies on nukkunu parvekkeella jo reilu 3tuntia :eek: en muista koska ois nukkunu viimeks näin kauan..Kerran kävin tuuppimassa takas unille ja hyvin näyttää jatkavan. Peetu tossa kattelee NallePuh ja möhköfantti dvd:tä kun ei halunnu päikkäreille käydä.

Mä oon täälä vaihtanu järjestystä,pitäs vielä keittiöstä siirtää yks kaappi parvekkeelle niin mahtus sinne sitten uus keittiönpöytä, 6hengen...jos nyt huomena käyn ostamassa,en oo ihan vielä varma.
Huomena täytyy kyl Pessin korvat käydä näyttämässä kun valvoskelee yöllä ja ihan senkin takia kun alkaa se työharjottelu mulla...ja ois jälkitarkastus aikakin ens viikolle varattuna mutta menee sekin sit huomisen piikkiin,kun en ois sinne jälkitarkastukseen päässy varattuna aikana :whistle:

Jos menis kahvin keittoon
 
Tin; meillä kävi samalla tavalla kun siirryttiin maitotuotteisiin. Kakka haisi aluksi tosi pahalle ja oli just väriltään vihertävää. Minä laittaisin suolen kehittymättömyyden piikkiin. Meillä otettiin verikokeetkin noista maito ja vilja allergioista, mutta ei se sitä ollut tulosten perusteella ainakaan. Tein niin että pidin sitten päivän taukoa ja sitten taas annoin uudestaan maitotuotteita aamu puolella päivää. Nyt kestää jo ihan hyvin jogurttiakin eikä haise enää niin pahalle. Luulin jopa välillä siitä hajusta päätelleen että pojalla on joku pöpö masussa.

Ihania vauva uutisia satelee kokoajan, :heart: Onnea kaikille raskautuneille. Meikäläinen on jo tippunut kärryltä kun teitä odottajia alkaa olla jo niin paljon. =) Ja tietenkin Onnea matkaan kaikille ketkä pöllyyttelette peittoja päiväsaikaankin. :flower: ;) Shenda ;) :whistle: toivottavasti plussa napsahtaa pikaisesti. =)

Itsellä tuo raskaaksi tuleminen tuntuu jotenkin hyvin kaukaiselta asialta. Ei pienintäkään toivoa siihen suuntaan just nyt ole. Näin on ihan hyvä. Jossain sisimmässä kuitenkin joku sanoo ettei meidän lapsiluku ole vielä tässä, mutta aika näyttää kuinka käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
ketkäs kaikki masua kasvatteleekaan.... tiipii, keiju, vip, diipeli, tehotuhot, mama (koskas mama muutes pienen saa), nyty (sama juttu) ja hannari -mamma :whistle: Olikos muita? Ja plussatoiveissa oli ainakin tohtori ja apua kukas muu olikaan... nimi hukku päästä... tää joka viime kuussako menkkoja kiros ja itki.... Hitto mun muistia :headwall: olikos shenda tms.

Onnea kaikille vauvauutisista :hug: :heart: Ja tietysti onnea kaikille syntymäpäiväsankareille :heart:

LA minulla on 8.1-09 eli kolmisen kuukautta vielä odotusta edessä. Täytyy sanoa että tämä raskaus on mennyt "siinä sivussa" kun tuo Ilona pitää ajatukset tiukasti hänessä ja hänen touhujen vahtimisessa. Iltaisin on aikaa kuulostella masuasukin touhuja..

Ilona kävellä vippasee kaiken aikaa ja välillä vauhti kiihtyy jo melkein juoksuksi :eek: ja äidillä on tukka pystyssä ja sydän syrjällään milloin kaatuu ja satuttaa itsensä ihan kunnolla. Onneksi ollaan vielä vältytty isommilta haavereilta *koputtaa puuta (siis päätään)* Hampaita neidille on tulossa kuin sieniä sateella eli pian on sekä ylhäällä että alhaalla kahdeksan hammasta. Niin ja neiti päätti hylätä vauvaruoat ja syö vain ja ainoastaan samaa ruokaa kuin me muutkin. Samoin maidossa ollaan siirrytty jo tavalliseen versioon eikä tuo ole mitään oireita tuonut tullessaan. Tässä meidän kuulumisia :D
Päivittäin käyn lukemassa teidän kirjoittelut ja aina te mielessä olette vaikka tänne puolelle harvemmin kirjoittelen :hug:

MaMa ja Ilona sekä tytsykkä rv26+3
 
Eemeli kiittää onnitteluista ja toivottaa Eelillekin onnitteluita!

Vieraita oli "vain" 40, kun koko suku päräytti tulla. Mutta ei siinä mitään. Kakku oli hieno, siitä kuvia vähän myöhemmin. Lahjoja tuli paljon. Junarataa yms yms... Kummitäti oli tehnyt hienon lelulaatikon ihan itse, jossa lukee nimi ja päivämääräkin. Se oli varmaan äitille mieleisin :D Vaatteita ei onneksi tullut kovin paljoa, mutta rahaa niiden hankintaan kyllä. Ihan kivat synttärit sinänsä.
Vieraat osti äitiltä kaikkea kivaa, joten ei silläkään puolella ollut kovin huonot synttärit :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Joskin isännän kummityttö oli jo aiemmin netistä käynyt valkaamassa haluamiaan tuotteita.

Mutta nyt on taas ihan pakko mennä! Kuullaan taas...
 
hitsit :'(
meidän pihalle on muuttanut orpo kissanpentu :'(
äsken kävin sisälle sen syömään ja juomaan,harmi kun ei ite voida ottaa,mä oon allerginen kisuleille ja en muutenkaan uskaltais ottaa..
tyttö kisu on ja varmaan joku öö puolvuotias?
nyt tuossa ikkunalaudalla istuu ja sisälle kattoo :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
ketkäs kaikki masua kasvatteleekaan.... tiipii, keiju, vip, diipeli, tehotuhot, mama (koskas mama muutes pienen saa), nyty (sama juttu) ja hannari -mamma :whistle: Olikos muita? Ja plussatoiveissa oli ainakin tohtori ja apua kukas muu olikaan... nimi hukku päästä... tää joka viime kuussako menkkoja kiros ja itki.... Hitto mun muistia :headwall: olikos shenda tms.
Voi sua tuuti :LOL: Älä mua laske tohon listaan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
hitsit :'(
meidän pihalle on muuttanut orpo kissanpentu :'(
äsken kävin sisälle sen syömään ja juomaan,harmi kun ei ite voida ottaa,mä oon allerginen kisuleille ja en muutenkaan uskaltais ottaa..
tyttö kisu on ja varmaan joku öö puolvuotias?
nyt tuossa ikkunalaudalla istuu ja sisälle kattoo :'(
Mä otin joskus aikoinani orvon kissan pennun. Se kulki mein pihoilla ja naukui sisään. oli kylmissään ja nälissään. Lopulta en pystynyt enää kattoon sitä ja otin sisälle. Alkuun vein lähiseudulle lappuja ja lippuja josko keltä ois kadonnut, mutta eipä mitään kuulunut ja kisu jäi mulle. Mutta eipä kauaan ehtinyt olla kun sairastui vakavasti ja täytyi nukuttaa ikiuneen :'(
Ymmärrän sua hyvin, kauheeta kattella toista reppanaa siel ulkona... Voisitko sä viedä ilmoitustauluille yms ilmoituksia tai sit kysellä josko joku ottas? Tai onko siellä löytöeläintoimistoo tms?
 
no täällä on kunnalla löytöeläinsuoja,mut mä en usko että sieltä tuota kissaa kukaan kyselee,ja se sit parin viikon päästä joutuis taivaaseen..
hitto,kukahan ton ottas?
vieläki tuossa ikkunalaudalla on,taitaa nukkua nyt :'( niin säälittävää,voi kun olis ees allergia lääkkeet kaapissa niin heti ottaisin sisälle syliin lämpimään nukkumaan pienen..
 
[/b]Vip Onnea ja tervetuloa joukkoon! :D :heart:

Dogtor olipas ihana tuo sun koru! Minä kans tykkäsin jostain tuon tyylisestä :heart:

Oisko pitäny laittaa tuonne etusivulle listaa myös raskautuneista, tästä tais ollakin jo aiemmin puhetta... Mullakin tahtoo aina unohtua että ketkäs kaikki oottikaan, meitä kun alkaa olemaan jo aika liuta ja lisää vaan näyttää tulevan päivittäin! =)
 
Niin ja jos päätetään laittaa lista pystyyn niin sitten pitää tietenkin lisätä mukaan Tyttelin rinsessa!

Mutta ihan mitä mieltä enemmistö on tuosta listan pidosta. Jos tuntuu että porukka ei siitä innostu niin ei mua se ainakaan haittaa. Mutta kattellaan mitä mieltä muut täälä on :)
 
mitäh,täällähän plussaillaan urakalla :D ! hienoa,onnea kaikille raskautuneille ja kovasti ;) :whistle: plussatuulia kaikille "yrittäjille" :hug: !

vähän kyllä vauvakuumetta pukkaa,varsinkin kun sain vuorokauden just asustella viikon vanhan pojan kanssa;ihanan pieni tuhisija :heart: !
 
laittelin kisulille laatikkoon pyyhkeitä,saa yön asua siellä,ostin kisun ruokaa ja oikeeta kissan maitoa..huomenna sit ilmotuksia kauppojen seinille..
reppana..mun käy niin sääliks pientä,se on alle 5kk kun just kävi tutut joilla on 5kk kissa ja toi "meidän" on pienempi..
toivottavasti huomenna koti löytyy..
mulla on jo nyt allergia oireita vaikka pihalla vaan oon vähä paijaillut toista..

huomenna se on mullakin jännä päivä ;)
 


No nyt on etusivulla onnellisten nimiä, paitsi keijua (vielä )hänen omasta toivomuksestaan =) Jos joku halajaa pois... huura pirun kovaa että huomaan :D Uudet taatusti huomaan :whistle: Jokos mamman saapi lisätä :whistle: :heart: :LOL:

Jos haluutte ne eri tavalla niin sanokaa (ei runosuoni syki yhtään). Ja huomennahan on kenen tahansa mahdollista ottaa lista haltuun jos halajaa.. :D En lupaa/uhkaa herätä klo 6 sitä väkertämään... Tietty noinkun laittaa niin herätys on klo5 |O :LOL:

 
Wautsi Wau :D !! Onnea Vip :heart: :D !!!!!!!!!!! Kyllä nyt on plussatuulet puhaltanut!! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Täältä kaikille kuumeilijoille lisää. Ja siitä vaan Mamma3 listaan myös :LOL: . Hitsi, mähän ihan täpinässä luin viestejä eteenpäin, että joko mammakin :whistle: . Katotaas miten sun käy :snotty: Ja huomenna siis ilmeisesti jännätään Dogtoria :D , peukut pystyssä!!

Ymmärrän hyvin V-O ja muitten kateuden. Kakkosen jälkeen oli mullakin taas heti kova kuume, mutta nyt, ihme kyllä ja onneksi, kuumeesta ei ole tietoakaan! Oikeesti olisin luullut, että haikailisin uutta vauvaa taas tämänkin jälkeen, vaikkei se edes olisi enää mahdollista, mutta en näemmä. Vaikka periaatteessa olen ollut koko vuoden mielestäni hyvin jaksava, pirteä, touhuan kokoajan jne, mutta ehkä jossain tuolla syvyyksissä olen kuitenkin myös aika väsy. En todellakaan tunne, että jaksaisin enää yhtään vauvaa. Varsinkaan, kun koskaan ei tiedä, minkälaisen temperamentin ym omaava sieltä tupsahtaa :heart: . Mutta aivan ihana on ollut lukea Tehotuhojen innostuneita viestejä. Sinut on ainakin äidiksi luotu :heart: !! Valtavan ihanaa, että tuollainen innostus vielä kahdeksannesta lapsesta. :LOL: Ja kaikkea sulta nyt kysellään, ei ole todellakaan pakko vastata :LOL: , mutta uteliaana; millasia ikäeroja teillä on lapsilla ja minkä ikäinen itse olet? Ei siis ole pakko vastata :whistle:

Mitähän muuta piti? Täällä kova myräkkä, olispa kiva olla huominenkin kotona |O . No, on se varmaan töissäkin mukavaa, kivaa "ohjelmaa" olen ainakin suunnitellut. Toinen Kitty on kasvojen ompelua vaille valmis, kuisti uudessa kuosissaan, koti siistinä jne. Että mä nautin, että illan päätteeksi koti on siistinä ja kynttilät palaa :) . En pystyis oleen niin, että jättäisin tänne vaikka kaikki leikit sekasin, vaatteita pitkin poikin jne. Taito se olisi sekin!

Taidan mennä soffalle, kukahan tänään tippuu BB... Se toinen uus jäpikkä vähän arvaamaton... Kummallisesti toi BB taas koukuttanut. Vaikka minulla ei nyt ole ketään kunnon suosikkiakaan ja muutenkin ei niin erityinen ole minusta tämä kausi ollut, mutta silti sitä vaan tulee tuijoteltua...

Niin ja vielä teille raskautuneille... Laitetaan vaan listaa minun puolestani etusivulle. Ja ihana oli lukea esim Keijun juttu, ettei halua mihinkään muihin pinoihin kadota. Tai siis eihän siinä mitään pahaa, jos muissakin pinoissa on, mutta että ei täältä ainkaan katoa mihinkään ja ettei muiden pinojen takia jätä tätä pinoa vähemmälle :saint: . Eli pysykää täällä ja kertokaa kaikkea raskauteen liittyvääkin miten paljon vain haluatte :attn: :attn: . Mukavahan se on elää teidän kanssa, kun muuten ei enää omalle kohdalle moiset osu.
 

Yhteistyössä