Katjanna, siellä hm:n sivuilla on kohta naiset miehet lapset kosmetiikka ja niiden perässä sellanen tilauslomake kuvake. Paina siitä niin voit laittaa siihen sen tilausnumeron kuvastosta =)Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Tietääkö kukaan pystyykö H&M:llä etsimään vaatteita nimen perusteella? En löydä sellaista kohtaa mistä voisi hakea jotain tiettyä tuotetta. Mulla tuli tuollainen tarjous lehtinen jossa on nätti takki ja nyt kun menen nettiin niin en löydä tuota takkia mistään, vaikka olen lärännyt läpi sen päällysvaatteet kohdan sivu sivulta. |O Tietääkö kukaan että poistuuko ne tuotteet kokonaan netistä jos ovat loppuunmyytyjä? Mamma vissiin ainakin on tilannut henkka maukalta, tiedätkö sinä? Minä haluan tuon takin. |O
Ihan samanlaiset mietteet mulla tuon miehen läsnäolon suhteen Tietty ihanaa kun kotona on ja näin, mutta välillä... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Mamma; Mun mies laittaakin pojan aina silloin kun on kotona, mutta nyt on ollut kuukauden verran tiheään reissussa. Ensi viikon puoli välistä alkaa taas reissu joka kestää viikon verran, mutta sen jälkeen ei pitäisi olla reissu hommia, joten enköhän tässä vielä viikon puuskuta yksinkin. Varmaan taas tuo Apina alkaa mua pompottaa kun hoksaa että äiti on koko viikon yksin puikoissa väsyneenä. |O toisaalta välillä elo tuntuu helpommaltakin ilman miestä kun tietää että itse pitää selvitä kaikesta, niin sitä osaa olla jotenkin tehokas kaiken kotityön, iltapesujen-palojen ja sellaisten suhteen. Ja sitten ei ole kolmatta sotkijaa. Tänä aamuna viimeksi noukin sohvalta miehen eiliset jättämät jäätelö paperit |O
Oih...ONNEAAAAA :hug: :flower: =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vip1:mamma ja tuutis joo...haamu se aamulla pärähti.Testaan huomenna uudelleen.Olisi liian hyvää ollakseen totta.Miusta kyllä tuntuu koko ajan että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä..joten en nyt tästä iloitse vielä sen enempää koska mitä tahansa voi vielä käydä.
Tästä saa nyt semmoisen kuvan että olisiko taas uusi plussaaja????!!!!! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Oih...ONNEAAAAA :hug: :flower: =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vip1:mamma ja tuutis joo...haamu se aamulla pärähti.Testaan huomenna uudelleen.Olisi liian hyvää ollakseen totta.Miusta kyllä tuntuu koko ajan että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä..joten en nyt tästä iloitse vielä sen enempää koska mitä tahansa voi vielä käydä.
Alkuraskauteen hyvinkin yleistä tunnetta että menkat alkaa. Voi olla menkkakipujakin ja tuntuu et jotain valuu jne...mutta silti vahvasti raskaana =)
Pitäskö munkin nyt julkaista teille vouhottamisen aihetta
MIä maksoin tuosta 25?Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:Tuutis katoin sun blogista miten hienon lasikaapin olit löytäny! Minäki haluisin tollasen lipaston mutta täälä Oulussa jos törmään kirppiksillä tollasiin niin ne maksaa aina noin 150? :kieh:
Ei kiirettä odotellaan vaan nytAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Vai vaan myöhässä!?! Testiin hakuun hopi hopi |O
siä oot kurja hannari |O :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Ei kiirettä odotellaan vaan nytAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Vai vaan myöhässä!?! Testiin hakuun hopi hopi |O