Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

Katjannalla ollut ihana levollinen yö =) Kiva!
Kyllä mäkin sen piikkiin laittasin ton pojan nukkumisen ja nukuttamisen, et hän jo ymmärtää ketä voi hieman pompottaa ja sit se etenkin että poika tietää keltä sitä maitoa vois saada :) Tsemppiä tuleviin öihin!
Oisko mahdollista et miehes laittas pojan nukkumaan nyt jonkin aikaa jatkossakin, niin jos hän alkais siihen tottumaan ja oppis "unohtamaan" sen tissin siitä hetkestä.

Tietääkö kukaan pystyykö H&M:llä etsimään vaatteita nimen perusteella? En löydä sellaista kohtaa mistä voisi hakea jotain tiettyä tuotetta. Mulla tuli tuollainen tarjous lehtinen jossa on nätti takki ja nyt kun menen nettiin niin en löydä tuota takkia mistään, vaikka olen lärännyt läpi sen päällysvaatteet kohdan sivu sivulta. |O Tietääkö kukaan että poistuuko ne tuotteet kokonaan netistä jos ovat loppuunmyytyjä? Mamma vissiin ainakin on tilannut henkka maukalta, tiedätkö sinä? Minä haluan tuon takin. |O

Mamma; Mun mies laittaakin pojan aina silloin kun on kotona, mutta nyt on ollut kuukauden verran tiheään reissussa. Ensi viikon puoli välistä alkaa taas reissu joka kestää viikon verran, mutta sen jälkeen ei pitäisi olla reissu hommia, joten enköhän tässä vielä viikon puuskuta yksinkin. Varmaan taas tuo Apina alkaa mua pompottaa kun hoksaa että äiti on koko viikon yksin puikoissa väsyneenä. |O toisaalta välillä elo tuntuu helpommaltakin ilman miestä kun tietää että itse pitää selvitä kaikesta, niin sitä osaa olla jotenkin tehokas kaiken kotityön, iltapesujen-palojen ja sellaisten suhteen. Ja sitten ei ole kolmatta sotkijaa. Tänä aamuna viimeksi noukin sohvalta miehen eiliset jättämät jäätelö paperit |O

mamma ja tuutis joo...haamu se aamulla pärähti.Testaan huomenna uudelleen.Olisi liian hyvää ollakseen totta.Miusta kyllä tuntuu koko ajan että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä..joten en nyt tästä iloitse vielä sen enempää koska mitä tahansa voi vielä käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Tietääkö kukaan pystyykö H&M:llä etsimään vaatteita nimen perusteella? En löydä sellaista kohtaa mistä voisi hakea jotain tiettyä tuotetta. Mulla tuli tuollainen tarjous lehtinen jossa on nätti takki ja nyt kun menen nettiin niin en löydä tuota takkia mistään, vaikka olen lärännyt läpi sen päällysvaatteet kohdan sivu sivulta. |O Tietääkö kukaan että poistuuko ne tuotteet kokonaan netistä jos ovat loppuunmyytyjä? Mamma vissiin ainakin on tilannut henkka maukalta, tiedätkö sinä? Minä haluan tuon takin. |O
Katjanna, siellä hm:n sivuilla on kohta naiset miehet lapset kosmetiikka ja niiden perässä sellanen tilauslomake kuvake. Paina siitä niin voit laittaa siihen sen tilausnumeron kuvastosta =)

Voi ei, taas uus plussa... Siis hieno homma Vip!! Mulla vaan tää kuume/kateus/kaipuu nostaa päätään joka kerta, kun kuulen/luen plussauutisia. Kun siis en enää ikinä moista koe :'( :'(
Nautihan siis siekii olosta ja elosta ja masusta, kunhan se kasvaa!
Älä siis käsitä väärin mun sanoja :hug: :hug: Mä vaan oon kade ;)

Mä aattelin hilata itteni ja Eeron ULOS!! Kun ei tänäänkään oo kuumetta, niin mennään tuulettaan naaman pilkkuja sit ulos. Ja niitähän piisaa! Jaloissa ei oo kuin muutama pilkku, mutta naamassa on kauheesti, korvatakana, kainalossa, nivustaipeessa, pepussajnejne.. Mä laittasin kuvan, jos osaisin tähän uudempaan masiinaan siirtää... Mä tosiaan oon ihan tumpelo noitten kuvajuttujen kanssa ja pitäs saada noita kuvia muutenkin teetettyä!!
Tarttis jonkun atk-tukihenkilön, kun tuo ukko ei ikinä kerkee mulle opettaan..
Nyt pistän vaatteet niskaan ja lähdetään.

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Mamma; Mun mies laittaakin pojan aina silloin kun on kotona, mutta nyt on ollut kuukauden verran tiheään reissussa. Ensi viikon puoli välistä alkaa taas reissu joka kestää viikon verran, mutta sen jälkeen ei pitäisi olla reissu hommia, joten enköhän tässä vielä viikon puuskuta yksinkin. Varmaan taas tuo Apina alkaa mua pompottaa kun hoksaa että äiti on koko viikon yksin puikoissa väsyneenä. |O toisaalta välillä elo tuntuu helpommaltakin ilman miestä kun tietää että itse pitää selvitä kaikesta, niin sitä osaa olla jotenkin tehokas kaiken kotityön, iltapesujen-palojen ja sellaisten suhteen. Ja sitten ei ole kolmatta sotkijaa. Tänä aamuna viimeksi noukin sohvalta miehen eiliset jättämät jäätelö paperit |O
Ihan samanlaiset mietteet mulla tuon miehen läsnäolon suhteen ;) Tietty ihanaa kun kotona on ja näin, mutta välillä... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
mamma ja tuutis joo...haamu se aamulla pärähti.Testaan huomenna uudelleen.Olisi liian hyvää ollakseen totta.Miusta kyllä tuntuu koko ajan että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä..joten en nyt tästä iloitse vielä sen enempää koska mitä tahansa voi vielä käydä.
Oih...ONNEAAAAA :hug: :flower: =) :heart:
Alkuraskauteen hyvinkin yleistä tunnetta että menkat alkaa. Voi olla menkkakipujakin ja tuntuu et jotain valuu jne...mutta silti vahvasti raskaana =)
Pitäskö munkin nyt julkaista teille vouhottamisen aihetta :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
Oih...ONNEAAAAA :hug: :flower: =) :heart:
Alkuraskauteen hyvinkin yleistä tunnetta että menkat alkaa. Voi olla menkkakipujakin ja tuntuu et jotain valuu jne...mutta silti vahvasti raskaana =)
Pitäskö munkin nyt julkaista teille vouhottamisen aihetta :D ;)
Tästä saa nyt semmoisen kuvan että olisiko taas uusi plussaaja????!!!!! :saint: :D :whistle:

No mamma kerro kerro :D Ollaankos sieläkin?Meillehän se heti pittää kertoo :D ;)
V-O Joo en käsittänyt väärin koska itselläni oli/on samanlaisia kateuden tuntemuksia. :ashamed: Joo mutta nyt tentin lukuun...

Vipille onnea mielettömästi ja pidetään peukut pystyssä että haamu vahvistuu vahvistumistaan :hug:

Niin ja milloins mammalla on la? :whistle: *miettii kuinka kauan on tietoa pidetty meiltä salassa :kieh: * Onnea sinnekin roppakaupalla :hug: (eihän tuo vihje muuta voi tarkoittaa)

Ja vitsit että miä oon toisaalta niin kade ja toisaalta en :D

:LOL: :LOL: ai että millon la? :LOL: no ei mennä niin pitkälle viel ;)
Arvasin teidän reaktiot, sitä tarkoitin vouhottamisen aiheella ;) Jotain säpinää tännekin :) Ei se vihje ihan sitä tarkottanut, eikä läheskään ;)
Menkat vaan myöhässä ja ja sellasta... :whistle: Mä kyl enemmin mietin hormonihäikkää tms. Aika ihme ois jos raskaana oisin...muttamutta odotellaan nyt viel :) Ihan rauhallisesti =)

Yhteistyössä