Onnea tämän päivän synttärisankareille eli Eelille ja Eemelille!! :flower: :flower:
Ja
Vipille paljon onnea plussasta!!
Mullakin on kyllä kamala vauvakuume, jotenkin nyt kun noi edelliset menkat oli myöhässä ja sitä jo päässään kerkes kelaamaan, niin nyt musta tuntuu siltä, että saattasin jopa
ehkä olla valmiskin hetken päästä uuteen raskauteen, jos meille vaan enään lisää vauvoja suodaan. Mä haaveilen neljästä tai viidestä lapsesta.
Just lopetin siivoomisen, koko päivän siivosin ja nyt oottelen että sauna lämpee, niin pääsee pesemään nää hiet pois.
Vessankin pesin lattiasta kattoon, kyllä se olikin päässy sotkuuntuun. Lattiat just äsken vielä pyyhkäsin. Huomiseks jäi kyllä vielä hommaa vaikka kuin, mutta jos tää kämppä sitten pysyis ees päivän siistinä. Sohvakin on pesussa, tai vuokrattiin semmonen pesuri, mutta se hajos heti kun sen päälle laitto, eikä se vuokraamo ollu enään sitten auki, joten pitää sitten huomenna viedä se takasin jotta saa sitten uuden tilalle. Kiva vaan nyt kun sohva on tossa osissa ollu koko viikonlopun, ollaan sitten oikeen urakalla istuttu lattialla, vieraat kans
Ainiin ja pjerkele, autokin menee huomenna huoltoon :headwall: :headwall: no eipähän sitten tarvi kattella sitä service valoa siinä enään hetkeen, kunnes se taas syttyy.
Miehellä on huominen ja tiistai vapaa, pitää koittaa saada toi pihakin hetkeks edes siistiks, jos siinä enään huomenna on mitään kun tuulee kamalasti, mun puolesta saakin kyllä tuulla noi lehet tohon pellolle, ei pätkääkään huvittas haravoida, kun olis muutakin tekemistä.
Ihan hirvee tuuli, onkohan meillä taloakaan enään huomenna
Mun piti kyllä ihan jotain asiaakin ja kommentoida, mutten yhtäkkiä enään muistakkaan mitä...
äh, mä lähen saunaan.