Hakutulokset

  1. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    On tämä omituista, kun joka pvä alkaa vauvauutisia poukkoilla.Pakko uskoa että loppu tulee pian omalleki odotukselle.Tänää on taas "ei haittaa vaikka yli meniski" päivä.Lapset ollu aurinkoja koko aamun ja kohta lähen isompia viemään luisteluun ja siis koko orkesteri pakkautuu autoon.Ruokaki on...
  2. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Nauttikaa tuplasti ihanista hetkistä neitien kanssa!Aivan ihanaa kun on kaksin kappalein ihasteltavaa ja ihmeteltävää.Toki varmasti on työtäkin kaksin verroin mutta kaikesta selviää ja hetkenhän ne vauvatkin on pieniä.Mun sydän ihan suli ajatuksesta :heart: :heart:
  3. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Siis tää ei oo totta.Kaikkiko te aiotte synnyttää jo syyskuussa?Olenko mä loppujen lopuks ainut lokamasun odottaja lokakuussa :laugh: Pikkukuukin on hienosti saanut kerättyä viikkoja kaksosten kanssa.Tsemppiä viime metreille,olo on varmasti enemmänkin ku MUHKEA! Mä odotan sitä ekaa synnytys...
  4. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Mä oon käyny koneella vahtaamas et koska tulee uutisia ja vihdoin loppu jännitys.Oma pata paisuu ja tänää neuvolassa sain painoarvioks 3600g jos syntyy ajallaan.Eikä tee tiukkaa vaikka hiukan isommaksiki kasvais.HUH!Ens vkon jälkee alkaaki 2kertaa vkossa neuvolassa ravaus eli korkeintaan 5...
  5. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Elzalle onnea nyytin kotiutumisen johdosta.Mul on tullu mielettömän malttamaton olo tähän odotukseen.On ku 1.odottais.Aamusta iltaan tutkailen vauvaa joka möyrii ja odotan että eikö jo tänään voitaisi tavata???!!!Eikä laskettu aika oo vielä lähelläkää,tai lähellä ja lähellä.Mä ku oon tottunu et...
  6. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Piiiiiitkästä aikaa ehdin kirjottelemaan.Oon kyl käyny lukemassa kuulumisia mutta tuntuu ettei aikaa oo ollu näpyttelyyn.Mul oli tiistaina lääkäri ja ihmettelyä onki riittäny sen jälkee.Vauva ottanu loppukirin kasvussa ja nyt sain tuomion et jos menee yli ni painoarvioon.Aiemmat lapset ollu...
  7. T

    ***LOKAMASSUT HEINÄKUUSSA*****

    Pikaiset masu kuulumiset ehdin heittää.Tuntuu ettei tää kiire hellitä koskaan ja kohta alkaakin koulu,eskari ja kerhot.Lapsilta loppuu lomat ja arki painaa päälle.Mä otin itteeni niskasta kiinni tänää ja kaivoin vauvanvaatteet esiin.Itse asiassa inspis iski ku viime yönä kasasin laatikoston...
  8. T

    Onko jollain ilokaasu oikeasti auttanut kipuun?

    Mulla auttanut aina kun vaan alkanu ottaa heti ku supistus alkaa ja rentouttanukin ihan mukavasti...Sillä menny 4 synnytystä.Kahdessa ekassa sain epiduraalin ja ekalla autto mut toisen kohdalla ei tuonu helpotusta yhtään.Ilokaasulla yritän pärjätä tulevanki koetuksen...
  9. T

    ***LOKAMASSUT KESÄKUUSSA*****

    Voi luoja mikä olo tuli kun luin Kultsun koettelemuksista.Piti ihan käydä oksentamassa mitä ei ookaa tarvinnu tehdä tän raskauden aikana enkä yleensäkää oo mikään yliherkkä.Koko keho meni tunnottomaks ku lapsuuden painajaisunessa enkä oo eläissäni tuntenu tätä tilaa hereillä ollessani.Mikä voi...
  10. T

    streptokokki bakteeri

    Mulla todettiin synnytyksessä kun vesien menosta oli kulunu 18 tuntia ni täytyi ottaa testi.4tunnin välein sain suoneen antibioottia ja kun vauva syntyi oltiin 2päivää osastolla.En kyllä huomannu mitään tehotarkkailua josta puhuttiin osastolle mentäessä mutta eipä neidilläkään ollu mitään...

Yhteistyössä