Hakutulokset

  1. T

    Lokakuun herhiläiset, vko 34

    Niin kuin ajattelinki odotus aikana,en oo ehtiny neidin syntymän jälkeen koneelle ku käväsemään.Nyt alkaa elämä tasottua.Ei sillä että ois öitä valvottu tms.mutta kädet on ollu täynnä tai paremminki syli =) Löytyi tuttuja odotus kavereita ja näkypä olevan ekoja askeliaki otettu.Vuos sitte...
  2. T

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    :heart: :heart: :heart: ONNEA KAIKILLE VIIME JA TÄLLÄ VIIKOLLA VAUVAUTUNEILLE :heart: :heart: :heart: Mä en oo ehtiny koneelle kun oon vaa niin vauvan huuruissa etten malttas ku ihmetellä voiko näin täydellistä neitiä ollakaan.Nukkuu tosi hienosti yöt.Eka pätkä 4-7tuntia ja senki jälkee...
  3. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    :heart: :heart: :heart: TYTTÖ TULI :heart: :heart: :heart: Lauantai aamuna pistivät kotiin eikä käynnistäneet.Kotiin tultuamme alkoi tulla verestävää limaa ja siinä päivän mittaan alkoi supistella tiheempään.Sunnuntaina 14.10.yöllä 1:n aikaan mentiin sairaalaan ja klo.3.39 tupsahti neiti...
  4. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Elämäni viimeinen äitiysneuvola käynti takana.Vauva voi hyvin ja antoikin hienot jäähyväispotkut terkkarille.Huomen aamulla äitipolille klo.9.30.Jotenki alko pelottaa ihan mielettömästi ajatus et tää käynnistetää eikä synnyttämää mennäkää sponttaanisti.Lasten kerhossa ja eskarissakki ilmotin et...
  5. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    :heart:ONNEA UUSISTA NYYTEISTÄ :heart: Minä se jaksan odottaa.Aamulla viimeinen neuvola ja sitten lauantaina äitipolille =) Saanpahan kunnon tutkimukset jos eivät käynnistä ja monilla tutuilla on käynnistyny pelkästä ronkkimisesta.Sais jo tulla ku ens torstaina pitäs viettää tytön kaveri...
  6. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Kolme yötä jouluun on...Eli äitipoliin.Tulehan HENKKA81 kertomaan oliko apua vyöhyketerapiasta.Jos mut passitetaa lauantaina kotiin ni tilaan terapeutin sunnuntaiks.Mun kaveri tekee hoitoja ja en millää haluis lääkkeillä käynnistettyä synnytystä joten jos sais apua alkuun.En oo hirveemmin kuullu...
  7. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Mä pakkasin sairaalakassin alkuviikosta ja eilen jo tyhjensin ku mun lempparicollarit oli siellä :laugh: Tämä taitaa mennä todellaki käynnistykseen asti,ei merkkiäkää synnytyksestä.Eka viikko on takana joten toinen menee heittämällä. Olipa lutusia vauvakuvia kun katselin jo syntyneitä :heart...
  8. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Mä jatkan pitkää odotusta...Keskiviikko iltana alko kunnon supistukset ja olin varma et nyt tulee lähtö.VAAN KUINKAS KÄVIKÄÄN!!!!!!Mua alko väsyttää yhden aikaan yöllä ja aattelin et nukun supistusten välit.Niin meni yö huonosti nukkuen ja aamulla ku heräsin tuli enää 2 vaivaista supistusta.Eikä...
  9. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Vau mikä vauvasaldo tälle päivälle.Olipa Tuutilullalla yllättävä synnytys.Pääasia että loppu oli onnellinen ja olette jo kotiutuneetkin.Nauttikaa vauvantuoksusta.Minä vaan odotan,odotan,odotan... :headwall: :headwall: :headwall:
  10. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Piti vielä tulla tarkistamaan maanantain vauvat.Nyt nukkumaan ja enää odottelen jotain päivää jolloin tapaan uuden perheenjäsenen :D Siis laskettuaika oli ja meni :headwall: Suloisia unia ja vauvojen kuvia :heart: :heart: :heart:
  11. T

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Näin tämä sitten meni taas laskettuun aikaan asti.Ei minkään maan oireita että pääsis synnyttämään.Vauva on edelleen yhtä vilkas iltaisin ku tähän mennessäki.Päivisin pitää pienempää liikehdintää.Kai se oottaa omaa vuoroaan kun päivän kuuluu muiden mölinää.Mulla ollu pakki sekasin monta...
  12. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Voi mikä kuva oli Yksäitillä.Mäki haluun!!! :heart: Meil on aina mun miehen kanssa ennen vauvan syntymää ja vähän sen jälkeen ihme "riitakausia".Väitänpä että ensin jännitetään ja sitten sitä jännitystä puretaan jälkeenpäin. :whistle: Nyt on riidat riidelty ja odotetaan innolla ja mieski on ollu...
  13. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Jokohan on nyytti kainalossa...Mä oon hiestä märkä.Heti aamusta lapsia luisteluun,siitä kauppaan,haravoimaan,ruuan laittoon ja pannari jälkilämpöön.Lisäks päätin vaihtaa petivaatteet kaikille.Mistähän nyt tuulee!Hikeä pukkaa mutta toisaalta vauvan syntymä lähenee ja pitäs kaikki olla tiptop kun...
  14. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Mistähän noi ihme merkit tonne kirjotuksee ilmesty...Tietysti tää koneki viel temppuilee :kieh:
  15. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Onko kaikki kiva kielletty odottajilta?!Eilen päästii miehen kanssa syömään illalla ja vetäsin kunnon pippuripihvin.4:ltä heräsin ku kurkku oli tulessa ja närästys huippulukemissa.Maha tyhjeni ihan vetenä ja aattelin et tänne vessaa mä nyt kuolen.Tuskan hiki vaa valu ja tunnin tuskailin.Sit olo...
  16. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Kaikki lähtee synnyttämään...Naapurin koiraakin talutti joku vanha pieru niin että nyt seki on varmasti kääröä hakemassa.Sillä olis laskettu aika 10.10. ja mä vitsailin et tuun hakemaa kimppakyytiin kun lähetää Päksiin.Miks se ei hakenu mua :kieh: Tänään on taas PITKÄN ODOTUKSEN päivä ja haluis...
  17. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Täällä asukki jatkaa iltajumppaa siitä mihin eilen jäi.Ihan mahoton potkiminen käynnissä.Yleensä meidän vauvat on rauhottunu pari päivää ennen syntymää joten ei tää taida ainakaa etuajassa tulla. Lapset odottaa jo hermona vauvaa ja puhelin piippaa ja pirisee monesti päivässä.Etenki mummon...
  18. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Loppu hyvin kaikki hyvin.Onneks ollaan Suomessa ja terveydenhoito pelaa.Itse haluan mahdollisimman aikasin lähteä sairaalaan synnytyksen alettua just sen takia että apu on lähellä jos tarvitaan hätäsektioo.Nuorimmalla oli napanuora kaulan ja mahan ympäri ja sydänäänistä sen näki.Pään ku oli...
  19. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Joku streptokokista kyseli ja mul on omakohtanen kokemus viidennestä lapsesta.Ei yleensä tartu normaalisti etenevässä synnytyksessä vauvaan,mutta mikäli vedet on menny tai tiputtelee niin alkamisajankohdasta 18 tunnin kuluttua otetaan testi.Mul oli positiivinen ja meidän neiti kun ei ollu...
  20. T

    ***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

    Arvasinhan mä että taas on joku tuonu haikara uutisia päivän aikana.Eipä ole tarvinnut viime päivinä pettyä koneelle tullessa ;) Me käytiin siellä kummitytön synttäreillä ja mun vauvakuume nous tuhanteen.Heidän perheessä on 3 kuinen neiti ja aivan syötävän suloinen.Meinasin kidnapata vaunuista...

Yhteistyössä