Oululaisista
Topsy2, Tiipii ja Diipeli - ainakin , tosiaan laiton tiedot jo Topsylle , laitanko muille - vai kuis organisoidutaan ?
Kaffittelut yms passaa mainiosti ..
Maha on yhä muhkee , laskeutuu - napa sojottaa alaspäin - Mulla ei hirmusti suppaile , ja turvotuskin laski ? Miksiköhän ?
Vetäisin kyllä
pussillisen manteleita toissa iltana - ne auttoi siihen närästykseen, oisko siten muuhunkin auttaneet ?
Taidan käydä kaupasta pari uutta pussia niitä...
Ja myönnettäköön - lontoonraesuklaa oli hyvää !
Joo, lähipiiri alkaa soittelemaan normaalia taajemmin - jokojoko-puheluita. Kaipa tää täytyy kestää - kerran elämässään.
Meen kans katsomaan 2viikkoista vauvaa, toivon mun mukaan mun pikkutytön golffarikaveria jatkossa
Pitää alkaa enempi unelmoimaan.
Onko joku kirjoittanut
vauvalle kirjettä etukäteen ? Jollain englanninkielisellä palstalla oli semmoinen ehdotus ? Mulla vaan kastuis paperi, kun kirjoittaessa varmaan nyyhkisin koko ajan. Pitänee silti raapustaa...
Viola vaavi amatsoonin potkut ja napatanssi alkaa tuntua aika heviltä , kai hänellä on ahtaanpuoleista, meinasin eilen että ois pitänyt ottaa videokuvaa mahasta esim kumianakka masun päällä , miten ankka keikkuu iloisesti kun Vaavi joraa
Vaan kun tiineillä aivoillani en vielä älynnyt uuden kameran ko toiminto...
Vähäsen on siskon kans lämmennyt välit - mutta on sillä uskomattoman huono tilannetaju yhä. Kaipa mä yritän ymmärtää...
Multa kun puuttuu se kaikenkestävä (?) mies , niin nää ärtyilyt heijastuu sitten muihin...
Yksäidille - toivottavavasti kaikki hyvin. Mä oisin huolissani verisistä vuodoista, ei oo koko raksuden aikana mitää tihkunut.. varmaan singahtaisin heti lekurille jos alkaisi.
Mukavaa päivää ja kaikille toivomansa mukaan (siis suppareita tai lähtöjä tai ....)