Huomenta!
Halauksia teille kärvistelijöille :hug: Toisaalta hihittelen täällä teidän teksteille, kyllä alkaa porukalla patti otsassa kasvaa ja kovaa :xmas: :xmas: Mä olisin
varmasti teidän porukassa mukana, jos en tietäisi että huomenna nään tän salamatkustajan
Enemmänkin on tänään fiilikset hieman haikeat, tytön kanssa vietettiin eilen ihanat synttärit, talo oli täynnä porukkaa ja tyttö viihtyi! Nyt leikkii uusilla lahjoilla (toivottiin ainoastaan leluja tällä kertaa) ja itse yritän nauttia näistä viimeisistä kahdenkeskeisistä ajoista :/ Se tästä vielä puuttuisi että alkaisin märsäämään tässä toisen edessä, kun ei olla hänelle puhuttu että huomenna vauva syntyy. Mummu alkaa puhua vasta sitten samana päivänä kun tulevat vauvaa katsomaan (keskiviikkona tai torstaina).
Nyt pitää alkaa valmistautumaan, kahdeltatoista pitäisi olla OYSissa, jutellaan lääkärien kanssa ja sovitaan huomisen käytännön asiat.
Hyvää matkaa kaikille, jotka nyt viikon sisällä lähtevät nyyttinsä hakemaan :wave: Jos tulette OYSiin, tulkaahan moikkaamaan osastolle 13
Saatan olla siellä sunnuntaihin asti. En varmaan enää ehdoi ennen sitä kirjoitella, tulen sitten kertomaan miten meni, kunhan kotiin päästään. Aamulla ajattelin taksilla sairaalaan posotella seitsemäksi, että saa sitten mies viedä tytön rauhassa hoitoon autolla ja tulla perässä. Leikkaus kun on vasta 10 aikaan.
Voikaa hyvin ja kestäkäähän viimeiset hetket! Minä olen kyllä ihan valmis eroon tästä mahasta, niin paha on turvotus ja kivut varsinkin öisin.
Halauksin :hug:
Topsy ja "istuva härkä" 38+6 joka näkee huomenna päivän valon