Hei
Eilisestä toivuttu
Oli kuulkaa outoa olla ilman lapsia liikkeellä, mutta tosi kivaakin!
Ne oli sellaiset pihajuhlat, istuttiin siellä kaverien ihanalla takapihalla, meitä oli n. 10 henkeä, juteltiin mukavia, syötiin, juotiin..rentouttavaa todentotta!!
Minä join 3 siideriä, ja kyllä huomasi että en ole juonut pisaraakaan kahteen vuoteen, nousi päähän kuin häkä! No, ei onneksi mennyt yli, en mokaillut mitään
Ja nyt ei juuri kankkustakaan, vähän enempi väsyttää.
Eemillä oli mennyt hoitajien kanssa tosi ok, ainoastaan nukkumaan mennessä oli alkanut kiukuta, mutta minun ihana esikoiseni oli sanonut että hän kyllä voi viedä Eemin petiin, ja niin Eemi oli nukahtanut heti! Olin ihan ihmeissäni kun kuulin, koskaan en ole noita isompia edes älynnyt pyytää Eemiä laittamaan unille, se on aina minun puuhaani.
Nyt tuo esikoinen on niin pollea että ukkipa ei saanut Eemiä unille ja minä sain..Kysyi jo että saako hän joka ilta nukuttaa Eemin..sanoin että siitä vaan
Saa nähdä kauanko tuo innostus kestää, epäilen että ei kauaa
Mutta siis ihanaa että Eemi oli niin kivasti hoitajien kanssa, tuntuu hyvältä tietää että sitä voi hyvillä mielin jossain joskus jopa käydäkin.
Nyt koitan saada tuon ikiliikkujan unille, että itsekin pääsisi ottamaan torkut.
LS: Tule heti oitis kertomaan miten messut meni
Tytteli: Millaista oli keikalla?
Krisulle ihanaa ekaa hääpäivää!! :flower:
Sairastelijoille pikaista paranemista!
Nyt en muista mitä vielä piti..palaan kun muisti palaa..