Lokakuun herhiläiset, vko 34

Huomenta! Hereillä ollaan vaikkakin nukuttiin norm. pitempään. Käytiin Kipsuttimen kanssa puol neljän maissa matsia noustaanko ylös vai ei |O Äiti voitti puolen tunnin taistelun jälkeen :D Nyt on pönttö vähän normaalia sekaisempi.

milla-marian poitsulle paranemisia. Se yskä on yöaikaan viho viimeinen riesa.

Meillä Daniel niiskuttaa. Viel ei nokka valu mut eiköhän kohta :headwall: Flunssaa miä tänne kaipasinkin |O
 
huh,nyt onneksi nukahti!!
kyllä saikin kauan hyssytellä,ja aina siihen yskään heräs.
raasulla ihan silmätki ristisä,niin väsy on.
kampeshan tuo puoliunessa istimumaan,oli vähän hassu näky...:)
aattelin että vois sitä ainakin soittaa tk:n ja kysyä mitä tehdä.
niin ja meki käytii saunassa eilen+höyryllä että ois parempi nukkua,ei auttanut!
 
No kyllä miä sitte varmaan veisin näytille jos alkoi uudestaan yskimään pahemmin. Kanattaahan ne keuhkot kuunteluttaa vaikkei kuumetta oliskaan.

Miä kiikuta meijen Danielin nykyään herkästi yskän takia lääkäriin. Niin salakavalasti viime vuoden lopulla se keuhkokuume iski. Tosi pitkään kuumeetonta yskää ja poks, kuume 40 ja keuhkokuume päällä :/
 
meilläki on flunssaaa :kieh: ...ärsyttävää...jätkän nenä vuotaa kokoajan ja yöllä se tuhisee ja rohisee jne...sais kyl mennä pois ja nopeesti ku tiistaina pitäis mennä vauvaa kattoon :heart:

mites teil muksut leikkii?
mä oon vasta ny hokannu,et toi leikkii ihan nätisti leluillansa...heti ku lattialle pääsee niin lähtee ettimään lelujansa ja sie sit viihtyy ihan mukavasti jonku aikaa!!!välil pitää tietty mennä sörkkimään videoita tai jotain muuta mihin ei sais koskee :kieh: onneks saatiin portti rappusiin,ku en meinaan jaksanu juosta ton perässä enää!

onks muilla vie marjat puskissa?...ärsyttääääääää...ku en jaksa kerätä niitä |O ...yhen maijallisen jo tein,mut ku noit puskia on niiiin paljon....haluaisko joku tulla kerään ittelleen marjoja?? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
No kyllä miä sitte varmaan veisin näytille jos alkoi uudestaan yskimään pahemmin. Kanattaahan ne keuhkot kuunteluttaa vaikkei kuumetta oliskaan.

Miä kiikuta meijen Danielin nykyään herkästi yskän takia lääkäriin. Niin salakavalasti viime vuoden lopulla se keuhkokuume iski. Tosi pitkään kuumeetonta yskää ja poks, kuume 40 ja keuhkokuume päällä :/
oho!! :eek:
joo...kyllä täytyy mennä kunhan tuossa heräilee ja saa syötyä.
eihän sille aamulla ruokakaa maistunu...
 
Paranemisia henkankin pienelle :hug: Taitaa tosiaan syksy tulla kun joka puolella räkä valuuuuuuuu ja yskä yskittää :headwall:

Leikkimisestä
pah, leikkii leluilla jos lattialla on joku muukin mut muuten konttaa ja tulee jalkoja vasten rutisemaan :/ liikkeelle lähdön myötä yksin leikkiminen jäi. Onnessaan touhuaa ja muiden kanssa
 
henkka:meillä lempileluja on kaukosäätimet,puhelimet,isin takin narut sit omista leluista sellanen jossa on puhelinta ja muuta härveliä =)
meillä ei olekkaa portaita,ei oo kertaakaa päässy ees harjttelee..pitäskö lähtä rappuun että oppii :LOL:

niin ja paranemisia sinunki pikkuselle :hug:
 
Huomenta,

Meillä meni yö taas vaihteeksi ihan hyvin. Nukkui puoli yhdeksään, jotain kolmen aikaan piti käydä pojan luona, mutta nukahti uudestaan kun antoi vesi hörpyn.

Paranemista yskä potilaille :hug:

Meillä on tänään sinne kolmevuotis juhlille meno. Anni menee nyt aamusta mummulle ja minä ajattelin taas siivota. :headwall: Tänään ehkä pesen vain yhden ikkunan ja jos jaksan järjestän kodinhoitohuoneen kaappeja.

Eipä tännekään mitään sen ihmeellisempää kuulu joten minä starttaan auton ja lähden neitiä viemään :wave:
 
Tuosta leikkimisestä vielä piti kommentoida. Meillä tuo leikkii toisinaan pitkiäkin pätkiä itsekseen. Olen järjestänyt talon suurin piirtein sille mallille ettei mitään kamalia vaaran paikkoja pitäisi olla, joten tuo saa kuleksia pitkin taloa ja kaivelee milloin mitäkin paikkaa. Aamun ensimmäinen tehtävä on kuitenkin joka aamu levittää omasta huoneesta kaikki lelut pitkin lattiaa |O
 
Huomenta!

Rontti reippaana siellä heti aamusta... :D

Minttu leikkii suurimman osan päivästä yksin :ashamed: Meillä kans koti sillä mallilla että saa kulkea miten huvittaa. Yläkerrassa on Annin pikkulegot jne. ja Anni tietää että niitä ei saa alas tuoda.

Lastenohjelmia monien vanhemmat lapset katsonut tänäkin aamuna. Nyt käsi sydämellä, paljonko teidän isommat katsoo päivässä töllöä? Mulla kilahti tänään, mies ollut viikon lomalla ja joka aamu kun sen on pitänyt herätä, Anni on katsonut koko aamun telkkaria. yli kahtatuntiakin putkeen. Ja sehän ei tee hyvää tolle likalle, heti alkaa kiukkuaan mulle kun herään, menee niin poikki television edessä. Väsähtää. Pliis sanokaa että muillakin katotaan noin paljon, tosin suomensin tuolle ukolle että jos tuo kattominen ei lopu, lentää seuraavana aamuna kivi meidän kivikasasta melko lujaa tuohon sen rakastamaan taulutelevisioon. Ja sehän ois sama kuin siltä toinen jalka vietäis... Oululaiset tietää että meiltä niitä kiviä löytyy sisältäkin muutama satakiloa... ;)

Luojankiitos mulla on parit esittelyt tänään kahden ystävän luona, otan Annin mukaan ja ollaan koko päivä. Mintun ottaisin myös mutta en sitten oikein viitsi jos sattuukin esittelyn aikana alkamaan kiukkuaan, töitä olen kuitenkin tekemässä. Molemmilla on Annin kokoisia lapsia niin sille on kaveria, pyysivät oikein ottamaan mukaan. Ei tarvi tuon yhden pärstää katsoa. Päätin aamulla että en puhu mitään vaan perhana tuli Helsingin reissusta mieleen yks juttu aamulla jonka tiesin sitäkin kiinnostavan niin oli pakko puhua :LOL: Miten niin en osaa olla juoruilematta :whistle:
 
Huomenta :wave:

Meillä rupee flunssa olee päihitetty...toivottavasti ei taas viikon päästä pukkaa uutta :kieh:
Muille sairaille voimahaleja ja paranemista :hug:

Hui,että ku tuo tyttelin synnytys on lähellä :heart: jänskättää!!!
Juu ja mullakin on tässä pari päivää vaivannu vauvakuume :headwall:
Vaikka toista meille ei varmaan tule..oli niin rankka alku melinan kanssa,että en tiedä jaksanko ja jaksaako mies minua :ashamed: nooooh..koskaan ei voi sanoa ei ;)

Tein eilen illalla minulle ja miehelleni piknikin olkkarin lattialle,tän päiväisen ensimmäisen hääpäivän kunniaksi :) :heart:
Juotiin kuohuvaa ja syötiin herkkuja :p ja katottiin leffaa..mukavaa oli!

Leikkimisestä..meillä vähän vaihtelevaa. Joskus saattaa kauankin istuksia olkkarin lattialla ja katsella kirjoja sun muita,mutta sitten toisinaan konttaa mun perässä tai tekee pahojaan :kieh:

LillaStinalle yksärii :D
 
Hei

Eilisestä toivuttu :) Oli kuulkaa outoa olla ilman lapsia liikkeellä, mutta tosi kivaakin!
Ne oli sellaiset pihajuhlat, istuttiin siellä kaverien ihanalla takapihalla, meitä oli n. 10 henkeä, juteltiin mukavia, syötiin, juotiin..rentouttavaa todentotta!!
Minä join 3 siideriä, ja kyllä huomasi että en ole juonut pisaraakaan kahteen vuoteen, nousi päähän kuin häkä! No, ei onneksi mennyt yli, en mokaillut mitään:)
Ja nyt ei juuri kankkustakaan, vähän enempi väsyttää.

Eemillä oli mennyt hoitajien kanssa tosi ok, ainoastaan nukkumaan mennessä oli alkanut kiukuta, mutta minun ihana esikoiseni oli sanonut että hän kyllä voi viedä Eemin petiin, ja niin Eemi oli nukahtanut heti! Olin ihan ihmeissäni kun kuulin, koskaan en ole noita isompia edes älynnyt pyytää Eemiä laittamaan unille, se on aina minun puuhaani.
Nyt tuo esikoinen on niin pollea että ukkipa ei saanut Eemiä unille ja minä sain..Kysyi jo että saako hän joka ilta nukuttaa Eemin..sanoin että siitä vaan :D Saa nähdä kauanko tuo innostus kestää, epäilen että ei kauaa :LOL: :LOL:
Mutta siis ihanaa että Eemi oli niin kivasti hoitajien kanssa, tuntuu hyvältä tietää että sitä voi hyvillä mielin jossain joskus jopa käydäkin.

Nyt koitan saada tuon ikiliikkujan unille, että itsekin pääsisi ottamaan torkut.

LS: Tule heti oitis kertomaan miten messut meni

Tytteli: Millaista oli keikalla?

Krisulle ihanaa ekaa hääpäivää!! :flower:

Sairastelijoille pikaista paranemista!

Nyt en muista mitä vielä piti..palaan kun muisti palaa.. :D
 
Topsy; meidän Annillakin oli johonkin aikaa tuollainen kausi ettei muuta olisi tehnyt kuin katsonut telkkaria. Minusta se oli just tuohon ikäkauteen mitä teidän neiti nyt on. Nyt kun tuo tyttö osaa ja saa olla yksin kavereiden kans ulkona, niin ei sitä saisi kirveelläkään sisälle katsomaan lasten ohjelmia. Kuuluu varmaan tuohon teidän Annin ikään, kun tavallaan ei jaksa tai osaa keksiä itselleen parempaakaan tekemistä ja kuitenkin on vielä niin pieni ettei voi päästää kavereiden kans keskenään leikkimään. Sittenhän on niitäkin vanhempia jotka jaksaa keksiä tekemistä tai leikkiä lasten kans, mutta itse en kuuluu siihen kastiin joten meilläkin katsottiin aika paljon telkkaria kolmen vanhana. Ensi kesänä teilläkin on varmasti ihan eri tilanne, luulisin. Riippuu tietenkin varmaan lapsesta, mutta näin meillä. Meidän Anni reakoi muuten ihan samalla tavalla kun katsoi liikaa telkkaria niin sitten oli kiukkuinen. Nyt on sitten se ongelma ettei malta tulla edes syömään ja sitten kun tulee nälkä eikä syö, niin alkaa olla erimielisyyksiä yhden sun toisen kaverin kans ja itkettää kaikki. Siitä tietää aina että nyt pitää ottaa sisälle hetkeksi rauhoittumaan ja syömään. Ja taas sen jälkeen mennään naama hymyssä suin.

 
Kiva lukea Dirlittanin onnistuneesta illasta. =) =) Mutta tuo siiderin määrä oli aika pieni, siis täh vain kolme siideriä :D Oishan sitä nyt pitänyt vetää ihan pohjan maan kautta, munata itsensä totaalisesti jne... ;) No ei vaitiskaan, ihana kun ei ole edes huono olo. Meikäläinen vetäsi viimeksikin pöntön niin sekaisin että hyvä kun ei muisti lähtenyt :ashamed: Ja se outo olotila kesti taas puoli viikkoa :LOL:
 
Päiviä

Tänään pitäis mennä asuntonäyttöjä kiertämään.Pankin laina päätös oli myönteinen!!!!
Mä olen hulluna jo suunnitellut keittiön,vessan, millan makuuhuoneen......Mies vaan hymähtelee että katotaan.Mä mitään kato vaan mä haluan kivan kodin.

Täällä sataa..masentavaaa...
Saas nähdä alkaako menkat ensiviikolla.Ne alkaa kuitenkin :'( :'( :'(

Milla oppi sanomaan äiti :heart:
Ihanan kuulosta

Pitäis alkaa meikata kun vaan jaksai..ettei naama näyttäs kuin sateen raiskaamalta nahkalaukulta :LOL:
 
Shenda onnea lainapäätöksestä! =) Ihanaa aikaa teillä kun saatte ehtiä itellenne uutta kotia ja perheenlisääkin haaveissa :heart:

Mulla meni viimeyö ihan penkin alle... Tyttö nukku hyvin mutta minä en nukahtanu kuin aamulla vasta noin tunniksi :headwall: ihan oma syyni oli, edellispäivänä kun menin ottaan päiväunet. Mun ei kärsi ottaa noita päivätirsoja ollenkaan, ne vaikuttaa aina niin etten sitten yöllä nukaha ollenkaan. Ja ihan sama oliko kyseessä 15min vaiko 3h...

Mieskin katto yöllä maratonin joten ollaan sitten molemmat valvottu. Aamulla käytiin kattomassa yhtä vuokrattavana olevaa omakotitaloa (ei onneksi tykätty, rahatilanne kun on tosi huono nyt) ja ajelulla. Sitten haettiin kunnon herkkuaamiaista kaupasta ja energiajuomaa :p Ajateltiin että yritetään pysyä hereillä koko päivän ja mentäis sitten illalla kaikki yhtäaikaa nukkuun jotta saisin mun unirytmin kohilleen, viikon päästä kun alkaa se koulukin.
Mutta vaikka väsy painaa niin ihan kiva päivä kuitenkin ja kohta tulee formulatkin!
 
Ronttihan on ollut oikein ahkerana jo aamutuimaan. :D meillä tyty nyt kahtena aamuna on herännyt vasta seittemältä,mies just aamulla sano et kyllä sitä nyt herätään myöhempään,ku joka ikinen aamu sen lomalla tyttö oli ylhäällä klo 6 :eek:

meillä venla karkas tänä aamuna tonne terassille,ja oli menossa jo rappuja päälaellaan alas..jalat ja pylly terassilla,ja pää ja kädet rapulla...onneks ei menny mukkelis makkelis nenällee.sillä ihan mahoton on tonne terassille menemään,hirmu virityksiä saa tehdä ettei sinne terassille ole koko aikaa menossa.

no nyt tulikin lenkille kutsu..eikun menoksi.
 
shendalle onnitteluja lainapäätöksestä :flower: =)
on varmasti mukava ettiä just mieluinen asunto.
ja vielä toisenkerran,toivon teille plussatuulia!!

käytiin siellä lääkärissä ja keuhkoputkentulehus siellä oli!!
nyt on 8pvän:n kuuri antibioottia.
sillon ku tuossa aamupäivällä tehtiin lähtöä sinne lekuriin,nii poika alkoi hengittää raskaasti.
ai kamala että säikähin,se oli ihan kamalaa...
ruoka ei oo maistunu,mutta maitoa on kuitenki juonu.
niin ja söi purkillisen hedelmäsosetta,onneksi ees jotain.
on tää pojan sairastaminen itellelki jotenki hankalaa...


niin ja mielläkin aina viikonloppuna herätää aikasemmin....mikähän siinä on että sit maanantaina nukuttais vaikka kuinka myöhään :LOL:

eipä tullu eilen lottovoittoa,voi itku!!

nooh,nyt taas kutsutaan:wave:

ainniin,ja äittii on poika höpöttänyt,ai kuinka hieno se on kuulla :heart:
 
Onnea Shendalle, toivotaan että mieluinen asunto pian löytyy!

Katjanna: siis mulla on maailman huonoin viinapää, olin noista kolmesta siideristä jo humalassa, pari lisää olisin ollut kyllä varmaan ihan järkky :$
Ehkä tämä on harjoituksen puutetta, ensi kerralla kun pääsen viihteelle, juon kokonaiset 4 siideriä :LOL:
 
Niin kuin ajattelinki odotus aikana,en oo ehtiny neidin syntymän jälkeen koneelle ku käväsemään.Nyt alkaa elämä tasottua.Ei sillä että ois öitä valvottu tms.mutta kädet on ollu täynnä tai paremminki syli =) Löytyi tuttuja odotus kavereita ja näkypä olevan ekoja askeliaki otettu.Vuos sitte jännitettii kuka räjähtää ensin ja nyt nämä jo karkailee...Onko kellekään tulossa lisää?!Siis en ehdi lukea kaikkia aiempia keskusteluja mutta jos nyt pysyisin taas ajantasalla.
Meille tulee lisäystä koiran muodossa ens viikolla...Syksyn valopilkku.Takana muutto maaseudulle ja sepäs pyöräyttiki elämän ympäri.Kai mä joskus tokenen tästä laatikko merestä. :p
Meidän neiti menee tukia pitkin ja portaiden kiipeämisessä on ihan pro.Rauhallinen ote elämään.Tyyntä myrskyn edessä.Hampuja löytyy 8 kappaletta ja syökin kakomatta mitä vaan,myös roskat ja karvat ;)
Nyt taas pyykkien kimppuun!
 

Yhteistyössä