Lokakuun herhiläiset, vko 34

gogtor:joo tää on tällänen pieni kaupunki.
joskus tekis mieli muuttaa isompaan..
pitäs muka olla välittämätä noista typeristä juoruista,vaa kyllähän ne aina tympäsee.
että ne ihmiset jaksaaki toisten ihmisten juttuja murehti,ja vielä sit keksiä vaikka mitä jaskaa!

ja taas sää salille hipsit!!melkonen energiapommi oot =)

arvatkaas mitä..kesäkuussa ostin jyskistä ne rattaat.
nyt tänää huomasin hometta niissä :'(
jostaki luin että mäntysuopa-pesu saattas auttaa?!oottekos kukaa kokeillu?
tai oisko lisää vinkkiä!

retkahin taas ostamaan herkkuja illaksi,mulla ei lupaukset pidä mässäilyn suhteen.
no lidlissä oli niin halpoja sipsejä ja ihania riisijälkiruokia :p

pikku-ukko kutsuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
gogtor:joo tää on tällänen pieni kaupunki.
joskus tekis mieli muuttaa isompaan..
pitäs muka olla välittämätä noista typeristä juoruista,vaa kyllähän ne aina tympäsee.
että ne ihmiset jaksaaki toisten ihmisten juttuja murehti,ja vielä sit keksiä vaikka mitä jaskaa!

ja taas sää salille hipsit!!melkonen energiapommi oot =)

arvatkaas mitä..kesäkuussa ostin jyskistä ne rattaat.
nyt tänää huomasin hometta niissä :'(
jostaki luin että mäntysuopa-pesu saattas auttaa?!oottekos kukaa kokeillu?
tai oisko lisää vinkkiä!

retkahin taas ostamaan herkkuja illaksi,mulla ei lupaukset pidä mässäilyn suhteen.
no lidlissä oli niin halpoja sipsejä ja ihania riisijälkiruokia :p

pikku-ukko kutsuu
homeen saa kuulemma myös pois kun pesee piimällä, piimä kun on hapanta.
Kaveri pesi vaunut sillä ja sai homeen poistettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
gogtor:joo tää on tällänen pieni kaupunki.
joskus tekis mieli muuttaa isompaan..
pitäs muka olla välittämätä noista typeristä juoruista,vaa kyllähän ne aina tympäsee.
että ne ihmiset jaksaaki toisten ihmisten juttuja murehti,ja vielä sit keksiä vaikka mitä jaskaa!

ja taas sää salille hipsit!!melkonen energiapommi oot =)

arvatkaas mitä..kesäkuussa ostin jyskistä ne rattaat.
nyt tänää huomasin hometta niissä :'(
jostaki luin että mäntysuopa-pesu saattas auttaa?!oottekos kukaa kokeillu?
tai oisko lisää vinkkiä!

retkahin taas ostamaan herkkuja illaksi,mulla ei lupaukset pidä mässäilyn suhteen.
no lidlissä oli niin halpoja sipsejä ja ihania riisijälkiruokia :p

pikku-ukko kutsuu
homeen saa kuulemma myös pois kun pesee piimällä, piimä kun on hapanta.
Kaveri pesi vaunut sillä ja sai homeen poistettua.
Mun kaveri kokeili kans sitä piimää, mutta olivat vissiin jo liian "syviä" ne homeläikät, et ei saanu kun haalistumaan. Mutta kannattaa koettaa! Ja etikka on toinen :attn:
 
Me lähdetään nyt kavereille illastamaan ja saunomaan heidän rantasaunalle =) Saa nähdä vieläkö sitä uskaltautuu järveen :whistle:
Huomenna sitten toisella kaverilla ne jonathan kutsut...
Palailen jahka ehdin...
Mukavaa lauantaita kaikille :wave:
 
pika pikaa...

Dirlittanille hauskaa iltaa, samoin mammalle.

Niinukalle paranemisia :hug:

mammoliino :hug: Mulla on joskus hiukan enempi ärtynyt tuo pää muttei sentään noin pahasti. Pahimman reation sain aikoinani kun kävin värjäämässä ripset ja kulmat. Seuraavana päivänä silmät oli ihan turvoksissa joka puolelta ja kulmien alla valehtelematta prinssi nakkien kokoiset vesikellot |O Empä ole toista uskaltanut kokeilla

milla-maria miä sain yksistä rattaista miltei kaiken pois kun liotin niitä yön yli vahvassa (siis tosi vahvassa) pulverivedessä ja sitte pesin koneessa normaalisti.

Tää mun päänsärky ei ole vieläkään jättänyt minuu rauhaan kokonaan. Liekö niskat jumissa vai mikä kun ei 600mg buranakaan sitä poista. Tai sitte syynä on eilen nassuun vetämäni irtokarkit :ashamed:
 
hain lähisiwasta piimää ja tosi paljon sain pois!!
jäihän tuohon muutama pikkuläntti,mutta haitanneeko se??!
aattelin kohta uudestaa vähän jynssätä niitä.kulumia tuli,mutta ei se haittaa!kunhan nuo ällöt homeet sais ny pois,toinen nuollukki noita homekohtia :x
raasu...kauankoha nuo on tossa itäneet!!
aatelkaa että eilen ei näkyny mittää!
 
Hitto oon väsänny melkeen koko päivän itellee reseptikirjasta..on noita reseptejä joka eri lapulla ja ties missä..Nyt on työn alla saaha ne samaan vihkoseen kaikki :)
Pikkusen alko sit silmät harittaa kun yhtä ohjetta katoin ja luin Mulkkuja ja paskarullia :LOL: no ei siinä ihan silleen sit ollukkaan vaan muikkuja ja pastarullia :LOL: pieni tauko siis paikallaan...
 
tinakenkätyttö :LOL:
milla-maria mä mikään energinen oo,tosin kävin ratsastamassaki :D :LOL: no ei ollu rankka ratsastus kun ilman satulaa painelin,tai no oikeestaa oli ku joutu enempi jalkoja käyttää.ja tuol salilla on ihanaa kun se on ihan uusi,kaikki laitteet on uudet jasiellä on se juoksumatto :p

pääsin kuin pääsinkin illaks bilettämään :whistle: kaveri lähtee kuskiks ;)
 
heipsulivei kaikille! Pikaselauksella läpi jutut kattelin,niin paljon oli tullu tekstiä.
Tytteli, voi sulla jo noin paljon viikkoja... Pessi synty 38+3..
Henkka on sulla ihana siskontyttö :heart:

Mitähän tänne, Pessillä jälleen korvatulehdus ja nyt näköjään oli puklannu sänkyynsä..söiköhän liikaa puuroo+maitoo.Nukkumassa siis ollu jo tunnin,en siis viitti kyl alkaa mitään tonne vaihteleen. Meille tuli eilen kerrossänky ja sain huutiksessa myytyä tuon Peetun jatkettavan 70? :lla :eek: oon kyl ihan ihmeissäni...
No,lisää tavaraa sinne myyntiin nyt vaan.
Hiukan alkaa väsy painaa,tai aika paljonkin!! 2viikkoo tässä nyt ollu tuola koulussa,heränny aamulla 06 ja lähteny n.7.30 liikenteeseen ja tokihan nuo pojat ei nuku v-loppuna sitten paljon sen pidempään. Huh huh... no,eiköhän tää tästä... v-loput meneekin sitten pyykin pesuun,siivoiluun ja ruoan laittoon seuraavalle viikolle. Jippijai jee!! Ehkä hiukan kutkuttas viihteelle mutta enpä mä taida jaksaa.

Nyt lisäileen huutikseen tavaraa =)
 
Hih... :D Yritän pistää joka päivä jotain lisää! Tänään taas kuvailin ja pistin jo koneelle. Paan myöhemmin huudettavaks kun tämä apinalauma on menny untenmaille! Kaik 3 täällä vielä hilluu pystyssä! |O =)
 
Kiitti Mamma3 :) . En vaan viel saanut linkkiä auki :/ , tää kone tekee jossain linkeissä noin, en tiedä miks... Täytyy viel mieheltä koittaa huomenna kysyä, osaako se avata...

Tänä iltana on monella kaikkea kivaa ohjelmaa, pitäkäähän lystiä :D :wave: Tyttelikin siellä jammailee masunsa kanssa :p :D :heart: Tuu sit yöllä kertoon, miten Mamba sai synnytyksen alulle :D ! Voi että, aatella, et mikä hetki vaan täällä voi olla Tyttelin uutisia :attn: :attn:

Mulla oli mukava työpäivä, ei vielä varsinaista työtä kumminkaan. Pahalta tuntui lähteä, kun typy jäi itkemään, oli kyllä jo väsynyt. Kummasti sitä ei töissä sitten paljon ehtinyt pikkuista miettiä, ehkä hyvä niin? Mutta oli se sitten niin ihana ottaa kotona pitkäksi aikaa syliin ja tissille :heart: :heart: . Ja tuntui sekin mukavalta, ettei huomenna tarvi mihinkään lähteä :saint: . Jaa-a, on se sitten aikamoista, kun joka aamu melkein mennään :eek:

Mutta nyt lukemaan ja telkan ääreenkin.
 
missäs iltavuorolaiset :wave:

me käytiin saunassa koko poppoo.
joksus sain kaverilta lahjaksi saunahunajaa,sitä sitten saunanlauteilla levittää naamaan ja käsiin ni tulee mukavan tuntuseksi iho!!
täällä ku aikasemmin kerroin ostaneeni iltamässyjä..no arvatkaas onko niitä enää
:snotty:
sit kävin tekemässä loton(ei taaskaan voittoa!plääh)
ja ostin daim-pötkylän :p
nooh,sekin jo syöty :LOL:
on tuolla vissyä...

yksäiti tosi hyvin saanu sängystä rahaa!

tosiaan,niinku rontti tuossa mainitsikin,se voi tulla ihan vaikka lähipäivinä tyttelin uutinen...jännittää :D

mut nyt ukon kaa kattoo töllöä(ei niitä 69 ohjelmii kummiskaa) =) :wave:
 
Tinakenkätytöllä on ollut mielenkiintoiset reseptit :LOL:

Tohtorille hauskaa iltaa vaikka taitaa myöhässä tulla tää toivotus :hug:

tyttelillä ne alkaa jännät paikat lähestyy ja tiedä vaikka Rontti ois oikeassa ja lähtö tulis Mamban tahtiin :D

Täällä ei mitään ihmeempiä paitsi että meijen autossa on toimiva laturi, vihdoinkin. Ja eikä siinä vielä kaikki. Voitteko kuvitella että mies vaihtoi tänään sen virtalukon joka meni pashaksi öööh, no aika helkatin kauan sitten :eek: Koskahan se kattois sitä pakoputkea joka pörpöttää? En taija uskaltaa ees kysyä kun kerta sain tänään laturin, ehjän virtalukon ja jopa oven lukon paikoilleen (lukon sokka irronnut vaikka kuinka kauan sitten ja lukko ei oikein paikoillaan pysynyt). Hitto tuo auto on tavan romu :LOL:
 
Häistä kotiuduttu. Aikalailla just tultiin... poju on jo omassa sängyssään. Hyvinhän tuo jaksoi, nukahti rattaisiin siellä... eli yksäidin rattaat testattu silläkin saralla. Joskin se hääpaikka ei muuten soveltunut niille, oltiin kiinni koko ajan pihassa. No olisi pitänyt arvata, että siellä on just levitetty uutta hiekkaa oikein kunnolla.
Vihkiminen oli kaunis; lyhyt ja ytimekäs maistraatin hoitamana ulkosalla. Hääjuhla oli aika hiljainen... ei ollut oikein muuta kuin syöminen. "Bändinä" oli karaokea, mutta ei sitä jaksanut kuunnella. Kun ihmiset jotka eivät osaa laulaa, laulavat sitten oikein urakalla... Oli sitä aika kauheeta kuunnella välillä. Eemelille löytys uusi morsmaikku ;) Oli muutaman kuukauden nuorempi prinsessa. Isi kyllä totesi, että ei niin läheistä tuttavuutta tartte tehdä (ettei tartte ruveta jo tässä iässä vahtimaan perään) :LOL: :LOL:
Eemeli kävi tanssimassakin tämän tytön kanssa :LOL: :LOL: Laitan kuvaa sitten jossain välissä, kunhan saan sen ukon kännystä ulos.
Mutta siis kaikin puolin ihan kivaa oli. Nyt tarviis mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna lähteä sinne messuille :wave:
 
Huomenta taasen :wave: . Mitäs sanois tästä aamusta :kieh: , pyykit silitetty, pesukone laulaa uutta pyykkiä, puuro hautumassa ja kiukkunen ampiainen kuistilla nukkumassa :kieh: :headwall: . Mites tuo on nyt tuollaseks tullut?!?! Nukkuu yön hyvin putkeen siihen viiteen asti, sitten oon ottanut tissille (en ota enää huomenna). Nyt se tissi ei enää nukuta uneen :headwall: . Tänään nostin sit siitä maidolta sänkyynsä peuhaamaan. Tovin siinä itkeskeli, mutta nukahti sitten - ja heräs kohta uudestaan |O . Tultiin sit alas, kun oli niin kiukkunen siinä sängyssään. Vaan eipä ollut hyvä täälläkään, mun sylissä tyytyväinen kyllä :saint: . Kun en enää jaksanut kantaa tai leikkiä, laitoin ampiaisen kuistille, hetken siellä kiukkuaan ja väsymystää surisi kunnes simahti. Jotta näin. Kai se täytyy koittaa, että oppis viiden aikaan vaan uudestaan vielä nukahtaan, kyllähän tuo unta siihen aikaan vielä tarvii! No, mä menin eilen onneks jo kympiltä nukkuun :eek: :D ja nyt on ihan pirtee olo :) .

Tänään meen taas kirpparille siivoon ja kattoon, onko mitään mennyt kaupaks :) . Menenpä lukeen lehden, kun on hiljasta talossa |O
 
hereillä ollaan :wave:
ja tosi huonoyö takana |O
ukkeli varmaan satakertaa tahto tuttia tai vänkäs puoliunissaa,heräs siihen yskäänkin,
mutta myös mahakipuja tais olla,samperi mitää uutta ei eilen annettu :eek: :headwall:
nyt tuossa kiukkuaa ku tietysti väsyttää kovasti...
ja just tänää pitää siivota ja pest' paljon pyykkiä,anoppi tulee,mun äitin synttärit,kauppareissu.
ei huvita!!ainakaa nyt..jos sit ku juo 10kahvikuppii :whistle:
 
No huh miten rontti jaksaa olla noin ahkera heti aamusta :kieh:

mut hereillä täällä ollaan! Tytöt heräs joskus 7 jälkeen :eek: normaalisti nukuttu puoleen 10 mut jostain syystä on ruvenneet heräileen aikasemmin.. hyvästi ihanat aamu-unet... No kävin laittamassa pienemmän jo tonne ekoille unille kun kitisee vaan.. isompi kattoo lastenohjelmia..Ukko vielä nukkuu :kieh: no kohta se lähtee töihin ja meillä taas tylsä päivä/ilta eessä, pitää lähtee kyläilee johokkii :)
 

Yhteistyössä