Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

tinakenkätyttö: ompa hyvä että jotain tietoa saitte!
ja toivotaan että hoito auttaa pikkuista:hug:

Ihania kuvia kaikille,on ne söpöjä :D

täytyypä itsekkin laittaa kuvia tänne pitkästä aikaa!
kunhan saan ostettua sen tarvittavan välipiuhan(mikäihmeseolikaa)
että saa kuvat koneelle.
mää oon ihan kädetön näiden koneiden kaa
:ashamed:

muta nyt nukkumaan että jaksaa taas aamulla herätä!
Öitä kaikille :wave:
 
Salaisuuden suuren,kuiskaan mukaan tuulen.On masussa pienet sormet ja varpaat,nyt jo varmaan arvaat.On alkanut uusi odotus tää,ei onnea suurta voi ymmärtää.
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Piti tulla kuulumisia kertomaan.Toisille murehtiville voimia ja lämpimiä halauksia!Kaikille tämän viikon syntymäpäiväsankareille vauhdikkaat onnittelut :hug:
 
Onnea tehotytöille! Kylläpäs taas tulee noita raskausuutisia ja mulla kuume kasvaa ja kasvaa ja oikeesti oon vähä kadekin!! Nauttikaas siis oloistanne!!
Eerolla kuume jatkuu ja pilkut on selkeitä vesirokkonäppyjä. Käyn tänään näytillä varmuuden vuoks lääkärillä ja koitan saada Ataraxia helpottaan kutinaa.

Pari kysymystä tuli yön tunteina mieleen...

Millasta teidän vaaveleitten kakka on
? Pökäleitä vaiko edelleen löysää? Meillä löysää edelleen ja syödään lähes aina jo normaalia sapuskaa. Samanmoista kakka ollut siis aina, ei muutosta. En millään muista, millon Onnin kakka alkoi muuttua pökäleiksi...?

Jos saan kuumeeseen isommalle lääkkeeks Pronaxenia (jonka unohdin hakee!!!) niin voinko antaa sitä myös Eerolle..? No, kysyn sitä samalla lääkäriltä.

Nyt aamupalaa!
 
huomenta! salsin tuota niin tärkeää viimevuoden lokakuun ketjua; on tämä äitiys aikamoinen virstanpylväs; ihan kuin olisin vanhentunut sata vuotta :eek: ! vissiin viimeinkin ----näin30+vuotiaana-------tunnen kasvaneeni aikuiseksi :LOL: !
ja niin kauhea tapaus tuo kiisumirrin juttu,ja ihan olin unohtanut hänetkin,kamalaa :'( ....

ja nyt ipana huutelee :wave:
 
Hei mun pitäis siivota! Ei lukea vanhoja ketjuja... "en missään tapauksessa halua sektioon!" Ja siellä sitten oltiin :D

Ihana sektiovauvani nukkui sitten viime yönä elämänsä ensimmäisen yön ilman maitoa :heart: Hirmu reipas oli, otin matkasängyn viereeni, n 40 minuuttia valitteli maidon vähyyttä kaksi kertaa yön aikana, 6.45 herättiin. 19.30 meni nukkumaan. Eli hyvä ensimmäinen "meillä ei enää tuttipulloja käytetä" yö. Tästä se sit lähtee, ja tavoitteena äidillä nukahtaa illalla ja herätä aamulla :eek: Oispa varmaan outo tunne, viimeksi tapahtunut varmaan ennenkuin aloin Minttua odottamaan. Vai Annia?

Syntymäpäiväsankareille toivotan tuhannesti onnea, ihania yksivuotiaita kaikki :hug: Pahoittelen että juttuni menevät aina omaan napaan, mutta en ehdi enää kovin kaikkia viestejä lukea, silloin on hankala kommentoida.

Sairastelu meillä jatkuu, mies haki juuri saikkua, keuhkoputken tulehdus. Ittellä taas parempi päivä, eilen ei ollut ja jätin Oululaisten tapaamisen väliin :headwall: Anni ja Minttu onneksi taas parempaan suuntaan, vaikka kyllä tuo Minttu räkäinen on... Pitää käyttää vaikka iltapäivällä ottamassa tulehdusarvot.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave: :flower:
 
Iik! Miä sain masiinan ihan tilttiin jokunen aika takaperin. Ilmoitti vain että käynnistäminen keskeytettiin jne. Temppuilin vaikka kuinka kauan ja hullun tuurilla pääsin johonkin vikasietotilaan mistä sain järjestelmän palautettua :eek: :) Nyt en kyllä uskalla mitään tälle tehdä ennen kuin saan kuvat poltettua talteen levykkeelle.

Hyviä kuvia kaikilla muksuista :heart: On nää vaan niin isoja jo olevinaan =)

Ai niin, ekan sivun linkit kun ei toimi niihin alkupään ketjuihin... haulla kun ettii lokavauvat niin löytyy se vauvapuolen ensimmäinenkin ketju :heart: (ilmankos kone tilttas, ajtteli ettei vauvakuumetta enää lietsota ilmaan :whistle: :LOL: )

Milekolle jaksamisia yökukkujan kanssa :hug:
 
No niin, mun kone alkoi pelittää kun tajusin ostaa ladattavat patterit :headwall: jippii... :D

Annin laitoin tekemään haman helmiä ja poika nukkuu päikkäreitä. Meikäläisellä ensimmäinen kerta tälle viikkoa että voin leväyttää takapuolen koneelle ja istua rauhassa. :eek:

Meillä Aatun kakka on myös sitä löysää taikinaa. Olen olettanut sen johtuvan imetyksestä, mutta ei kait se sitten siitä johdu jos muillakin kerta on. Kai tuo aikanaan kiinteytyy, en ole jaksanut miettiä asiaa sen enempää kun ei kuitenkaan ripattia ole vaikka joskus olen ihmetellyt tuota löysyyttä.

Mitä v.ttua. Taas tuo hiiri vilkuttaa punaista valoa. |O Onkohan tuo laukeamassa kokonaan vai mikä hitto tässä nyt on??? |O |O |O No pitää vissiin taas lopettaa kesken kirjoituksen |O
 
katjanna se hiiri valittaa meillä ainakin vilkuttelemalla punaista,ettei saa kunnolla yhteyttä koneeseen tai sit patterit vähissä..
yksäiti kuten en minäkään pukisi lapselleni vankila paitaa ;)
tehotuhot paaaaljon onnea sinne :heart: ihanaa..
mileko jaksuja sannin valvomisten kans :hug:
tuuti elä pistä nuita ketjuja tänne ku iskee kahta kauheempi kuume :LOL:

sisko on meillä tänään taksvärk päivässä,vaimikälie..
koiran kans kävi lenkillä,tiskannu,vaihtanu petivaatteet,imuroinu ja nyt on ruokatunnilla :LOL:
sit jatkaa siivousta kunhan on tankannu..
muutenki toi asustaa suunnilleen meillä koko ajan,kuulema haluu muuttaa meille ja mun pitää adoptoida se,meillä on niin hyvää ruokaa et haluu muuttaa tänne :LOL: hassu..
poitsu meinaa yskiä hiukan,saas nähä päästäänkö huomenna niille synttäreille,ei viittis mennä muita tartuttamaan..
ja just sinne synttäreille minne mennään,niin niiden isoimman lapsen kouluun on tullu koulu uhkaus,et siel ammuttais seuraavaks :eek: hulluja
 
tehotuhot: onnea! :flower: :heart:

Pitipä minunkin eksyä odotusajan sivuille, kyllä tuli tippa linssiin. :'( Tuli mieleen ne kaikki kivut ja säryt odotusajalta :'( , että en edes uudestaan raskautumista harkitse. :ashamed: Synnyttämään voisin kyllä mennä koska vaan. :LOL:
 
Mulla taisi nyt kuukautiskiero palata normaaliin, särkyineen kaikkineen. :kieh: Synnytyksen jälkeen menkat tuli miten sattui eikä kivuista tai muistakaan tuntemuksista ollut tietoakaan. Nyt sitten saakeli kärsitään näemmä niidenkin edestä. :kieh: :kieh: :kieh: |O
 
Näinköhän sitä joutuu vesisateessa koirat lenkittää. :/ Nätisti paistoi aurinko aamupäivällä, mutta nyt kun lenkkiaika lähestyy, niin taivas synkkenee sitä mukaa. :eek: Josko sitä tänään pääsis luistamaan pitkältä lenkiltä vesisateeseen vedoten. :whistle: ;) :LOL:
 

Yhteistyössä