Heips,
Meillä on mennyt nämä yöt ihan päin pyllyä kun olen ollut viikon yksin ja tuo ipana on huomannut että äitiä voi pompottaa mennen-tullen ja palatessa. Viime yönä imetin kolme kertaa ja joka aikaisempinakin öinä ainakin kerran. En pysty enkä jaksa alkaa huudattamaan yöllä vaan annan tissin jotta pääsen jatkamaan unia mahdollisimman pian uudestaan. Nyt päätin viime yönä että lopetan imetyksen kokonaan koska tuo lapsi käyttäytyy täysin erilailla silloin kun isä on kotona. Ajattelin että imetän nyt tänään ainoastaan kaksi kertaa ja toinen painottuu ilta puolelle, mutta ei nukutuksen yhteyteen. Siksi ajattelin vielä imettää muutamana päivänä kerran-kaksi jottei maitoa täyty kamalasti ja sitten olisi itsellä paha olla. Sitä vaan mietin että jos nyt taas isä laittaa tuon pojan nukkumaan ja käy yöllä pojan luona, niin miten sitten taas käy kun jään ensi keskiviikosta alkaen yksin ja minä menen ilta-yö vuoroon pojan hoitamiseen. Hoksaakohan tuo taas sitten että; ahaa tämä on se henkilö jolla on tissit |O ja sama kehä lähtee pyörimään :headwall: Ajattelin että jos isä hoitaisi nyt pari ensimmäistä ja ehkä pahinta yötä ja sitten minä vaikka ma-ti väliset yöt niin näkisi miten tuo reakoi minuun. Kuitenkin mies olisi ainakin henkisenä tukena meikäläiselle. Voi että tämä imetys on mennyt kyllä niin hankalaksi etten jaksa tätä enää
Miten muut jotka olette lopettaneet imetyksen, onko yöt rauhoittuneet? Vai huutaako teillä vielä ja jos huutaa niin millä rauhoitatte jos olette aikaisemmin rauhoittaneet rinnalle? Meillähän tästä ongelmasta päästin jo kerran, mutta nyt olen tullut takapakkia ja kovasti, enkä enää edes tiedä miten tästä noidan kehästä pääsee eroon lopullisesti. Tämä ongelma tuli sen jälkeen kun minä olen jäänyt yksin ja hoitanut yöt. Aikaisemmin mies hoiteli yöt, mutta nyt se ei ole enää mahdollista kun tuon reissu hommat on lisääntyneet huomattavasti. Mulla ei ole voimia yksin vierottaa tuota ollenkaan.
Nytkin tuo ipana kitisee ja itkee kokoajan multa tissiä, mutta enpä ole vielä heltynyt. Nokkamuki ei kelpaa ollenkaan. |O myöskin päivä syönnit on menneet huonoksi tämän runsaan imetyksen myötä.
Milla-Maria; Meillä huudetaan myös kun lasken sänkyyn. Joskus harvoin kun on ihan tiltti niin jää sinne suosiolla, mutta aika usein huutaa. Koitan silittää sänkyyn, otan pois, lohdutan, laitan lattialle huutamaan jos on selkä kaarella sylissä ja kaikki mahdolliset olen kokeillut. Nyt vaan olen antanut sitten itkeä aikansa, toki yritän lohduttaa, mutta kun ei mikään auta niin huutaa sen minkä huutaa ja sitten rauhoittuu, alkaa kurluttamaan ja jää sänkyynsä. Meillä ainakin se on ihan puhdasta kikukuttelua mulle.
Mulla tuli kamalasti omaa napaa ja nimenomaan imetyksestä kun en ole koko viikolla päässyt kunnolla palstailemaan. :ashamed: ja tämä asia ahdistaa mua kovin paljon nyt. :'(
Pitäisköhän soittaa äitille ja pyytää sitä mun kans kaupungille. Ainut ongelma vaan on ettei mulla ole oikein rahaa shoppailla, mutta pääsispähän vähän muihin maisemiin ja vaikka kiinalaiseen syömään.