Tervehdys pitkästä aikaan... olen käynyt lueskelemassa, mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt :/
Isot onnittelut kaikille 1-vee täyttäneille!
Meillä oli tosi kummallinen yö takana. Valtteri heräsi 01 aikoihin ja kukkui kolmeen. Mä kovasti mietin, että mikä hällä on hätänä, mutta en vaan keksinyt. Ei itkeskellyt, killitteli vaan hereillä ja pyöriskeli. Kokeiltiin saada unen päästä kiinni omassa sängyssä ja sit äiskän vieressä. Mutta ei... otettiin hörppy vettä, ei auttanut. Sitten kolmen pintaan alkoi äiskän väsymys painamaan ja sorruin maitopulloon... Ja sen juotuaan hääri omassa sängyssään vielä 20 minuuttia ja sitten sammui. Kummallinen yö. Valtteri ei ole 7-kuisesta eteenpäin enää saanut yömaitoja, joten toivottavasti tuo viimeöinen ei tee tuossa takapakkia...
Ollaan huomenna lähdössä neljäksi päiväksi ja kolmeksi yöksi Dubliniin
. Aikas kiva nähdä useampana päivänä tuota omaa miekkosta, viimeviikkoina ei meinaan olla juurikaan nähty. Toinen tulee niin toinen menee. On ollut milloin mitäkin jalkapallopeliä ja koiratreeniä tai iltavuoroja töissä. Tosi kiva lähteä, mutta tietty vähän jännittää miten Valtterilla menee tuolla mummilassa. Onneksi ollaan muutamia öitä harjoiteltu noita yökyläilyjä, joten ihan kylmiltään ei onneksi mennä. Ja kun mummilassa ollaan, niin eipä poika juurikaa äiskää huomaa, touhuaa niin kovasti tuon mummin kanssa
.
Mutta oli mulla asiaakin, eli onko teistä moni ollut/on menossa 1-vuotiskuvaukseen täällä pk-seudulla? Onkos teillä joku kuvaaja, jota suosittelisitte? Kovasti eilen töissä mietin, että minne tuon jätkän veisin, mutta vielä en ole päättänyt. Pitäis varmaan tuota aikaa varailla...
Viikonloppuja koko porukalle!