Huuh, ompa ollut kauhee päivä... vettä tullut kun aisaa, joten eipä olla päästy ulkosalle ja sen kyllä huomaa :kieh:
Kaikki muksut hyppii seinille
Ääni alkaa mulla jo kähistä kun on saanut karjuu noille isommille, kun ovat kokoajan, raittiin ilman puutteessa, napit vastakkain |O Eikä toi pieninkään mikään niin iloinen ole ollut................
Päivällä oli pieni poutajakso, mut just sillon poju nukku sisällä, niin eihän sitä sillonkaan päässyt ulos. Sanoin tossa että kohta mennään vaikka taivaalta satais vanhoja akkoja
Pakko saada vähän ilmaa, itse kenenkin...
Katjannalle pitänyt monta kertaa kirjoittaa että meillä kävi ihan samoin syömisten suhteen pojun kaa, kun teillä apinanpojan kaa
Eli ruoka alkoi maistua todenteolla kun alkoi saada samaa evästä kun toisetkin
Nyt oisko viikon verran syöty aamupalasta iltapalaan kaikki samaa....ja poika vetelee hyvällä ruokahalulla kaikkee ja iiiiiiisoja annoksia
Niin ja innostuipa tuo itse oikein syömään. Ei anna syöttää jos ei hällä itsellä ole myös lusikkaa. Ja aikahyvin jo itse syökin...tosin aika sotkua syntyy, mutta siitäpä se oppii
Ja on toi monelta kantilta taas niin helpon tuntuista, kun sama ruoka käy kaikille. Ei tartte enää erikseen ruokia isoja satsia valmistaa ja soseuttaa ja pakastaa ja sit sulattaa jajajajaja........
Että hyvät puolensa on tässä kun nää kasvaa
Mutta tavalliseen maitoon ei olla vieläkään päästy täysin siirtymään :/ Ajankanssa ehkä....
Tinakenkätytölle ihan hirvee hirveen paljon voimia ja jaksuja :hug: Ja pepille iiiiiiiiiiiiiiiiiso tervehtymishali myös :hug: Todella kurjaa on...mutta onneksi nyt pääsette sinne allergia sairaalaan, jos ne ees siellä sais jotain selvyyttä VIHDOIN |O
Pepille ja perheelle:
Nyt meen kipaseen kaupassa ja sit sinne ulos.......palailen paremmin myöhemmin...ehkä