Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

Lämpimät onnittelut Venlukalle ja Mamma3 prinssille :heart: :heart: :) !!!!

Milekopa uurasti kuvilla, kiitos, oli ihana kuva :) . Kirjottaaks muuten kukaan muu Milekoo aina eka Mieleko |O , joku lukihäiriö mulla kyllä tämän nimen suhteen :kieh: Melki joka kerta joudun korjaan!

Ihanaa, täällä on taas tavallinen tyttö! Kai tuo sitten oli eilen jollain tapaa vielä kipee, kun oli niin maan ..... kiukkunen. Ihmeelliseltä nyt oikein tuntuu, ettei tuo kitise :D . Mulla täytteet ja huopaa ostettuna ompeluja varten, saas nähdä saanko aikaseks. Ostin ekat callunatkin, eka kertaa ostin valkosia, kuistia silmällä pitäen.
 
Minä ostan myös valkoiset kanervat tai kallunat kumpia ne nyt sitten onkaan. Alkaa olla jo melko huonossa kunnossa nuo krysanteemit jotka on portailla. Voisin jo tänään ajaa pyörälläkin tuohon puutarhalle, mutta en tiedä mahtuuko mun koriin neljää purkkia. Annin koriin menisi yksi, mutta voi olla melkosta sähellystä lähteä pyörällä tämän revohkan kans.

Voi v..tu sanon minä. Toinen rappaa koneen kimpussa ja toinen roikkuu niskassa joten lopetan nyt. Hermot menee kun on yksin eikä voi mitään tehdä. |O
 
synttärionnittelut kaikille sankareille :flower: !

pitäis varmaan rueta aikaa varaileen 1v-kuvaan,jokohan olen myöhässä :ashamed: ....sitä on niin saamaton nykyään :ashamed: .....

minäpä saan ihanpienen vauvavieraan yökylään viikonloppuna :heart: ! vain reilun viikon ikäinen on sit :heart: ! ukot pitää varpajaisia taimitänytlieneekään ja naisväki paimentaa lapsia :D !

mistähän sais vähän virtaa,on niin vetämätön olo |O |O |O

ainiin ja oli semmonen mielessä------sanokaa jos on huono ajatus-----voisko tuonne etusivun listaan laittaa uudestaan plussanneita?
 
Hengissä tääläkin ollaan vaikka tämä arki on nykyään melkoista hullunmyllyä.Ella tekee kaikkea mahdollista ja mahdotonta jotta tytöille saataisiin itku aikaiseksi..... :kieh: :kieh:

Ja tytöt tekee kaiken perässä mitä Ella edellä, ja kontaten mennään edelleen(hyvä vaan). Kyllä näinkin saadaan kovat sotkut aikaiseksi.

Tänään olisi taas tiedossa extreme urheilua kun mennään koko perhe kauppaan, kyllä siinä taas mies kiittelee kun kotiin ollaan päästy. :LOL: :LOL:

Mutta käydään samalla Mäkkärissä syömässä, äiti kun on nyt laiska eikä jaksa tehdä ruokaa.
 
Onnea tän päivän 1vuotiaille :heart: :flower:

Pessi nukkuu.. ollu taas ihan puhki poikki koko päivän,kotona siis mummon kanssa ollu. Käytiin 1v kuvassa,en viittiny perua kun jää sitten menemättä. ihan hyvin meni kun suht nopsaa saatiin hyvät kuvat,176 kuvaa sano kuvaaja ottaneensa et eiköhän sieltä jokunen hyvä löydy.
huomiselta saan koulusta jonkun korvaus tehtävän kun en mee tunneille,ihania noi opettajat kun ne mun kohdalla aina vähän joustaa ;) muilla siis ehdoton ei poissaoloja noilta yhteensä oisko 8 tunnilta mitkä on siis pitkin viikkoa. Nyt saa sitten Pessi olla keskiviikosta maanantaihin kotona (tiistaina vasta tarhaan) ,josko paranis taas vähän. Taidetaan huomena mennä lääkärissä käymään.

Mites eikös joku oo antanu yskänlääkettä pikkuselle? En oo ite antanu kun lääkäri on sanonu aina että ei noin pienelle...tuola ois tota SirEfedriiniä ja mietin että uskaltasko yötä vasten antaa?...

tuunpas myöhemmin kommentoimaan jotain taas,pakko herätellä vähän Pessiä syömään ja että saa sen yö unillekkin ihmisten aikoihin.. |O
 
Meille ei lekuri enää yskänlääkettä määränny. Sano, että tulevaisuudessa käytössä on lähinnä Ventoline, jota meidän perheessä ilmeisesti juodaan ruokajuomana päätellen pullon vajumisesta... :whistle:
Sannilla on paha kynsivallin tulehdus. Tulehdus on levinnyt jo eka niveleen asti. Ja minun muka pitäis tietää, miten se estetään :whistle: :ashamed:
 
Viikon verran on ihmetelty, et miks tyttö ei tykkää sukkahousuista tai sukista. Puhumattakaan kengistä. Tänään sitte mummon luona tepasteli jälleen paljain jaloin ja huomasin ton varpaan. Ihan turvoksisa ja punanen ja märkii tosta kynnen vierestä. Tuli kyllä taas niin huono äiti-fiilis. Tovottavasti toi nyt sitte paranee ilma antibioottia.
Ja ku ilmat kylmeni niin ihottumakii paheni |O
Ja mummo täräytti illalla tekonivelpolvensa auton vetokoukkuun oikeen tunteella. Nyt on meikäläisen työvuoro huomenna pikkasen epävarma, kun ei tiedä, kärsiikö mummo tulla noita hirviöitä paimentamaan. Nykyään kun ei oo mitenkään herkkua tuo hommeli. Noran adhd-lääkitys lopetettin näköhäiriöiden takia ja meno on sitten sen mukaista...
Onneks on meno neuropolille loppukuusta ja lähete on vetämässä nuorten neurologian yksikköön. Nyt kun on tuota kiusaamistakin taas koulussa ollut ihan kiitettävästi. Ja opettaja ei tehnyt mitään, ennenkun varoitin, että ilman lääkettä tyttö voi tehdä ihan mitä tahansa ärsytettynä. Jopa rupes menemään viestiä kiusaajien koteihin..
 
Piituli oli niitä näppyjä eemelillä niskassa ja yläselässäkin. En silti vielä sanois etteikö voi olla ötökän puremia, mutta vähän mietittyttää siltikin... googletin jo tuon vesirokon, mutta ei se kyllä sitä taida olla kuitenkaan... No seurataan...
YLLÄTTÄEN meillä alkaa tulla sairastelua, kun synttärit lähestyy ja kuvakin olis perjantaina. No jospa se tästä... :headwall: :headwall:
 
onnea synttäri sankareille :heart: :flower:
yksäiti minä oon ainaki simpalle antanu sitä sirepherdiniä,ja oon itekki ottanu jos on kovasti illalla yskittäny :D
hitto vie,en päässy salille,menin minuutin liian myöhään :kieh: menee nimittäin klo 20 ovet kii,eikä omalla koodilla pääse sen jälkeen :headwall: no sit juoksin kotiin koko matkan ja tein vielä 150 vatsalihasta :D ja aion vielä sen 100 tehdä vähä myöhemmin,edes jotain tulee tehtyä..on pikkasen kunto kohonnu ton salilla käymisen ansiosta :flower:

huomenna pitäs mennä remppaamaan kaverin uutta asuntoo kaveriks,maalailla seiniä ainaki..
lauantaina ois sit simpan serkun 2v synttärit,ihana ku alkaa noita synttäri kutsuja sadella :heart:
 
Onnea 1 vuotiaille!

Tänään minusta tuli kummitäti! Eelin kummitäti synnytti sektiolla pienen poikavauvan. Olo on onnellinen, mutta niin haikea. Moni täällä tuntuu jakavan saman fiiliksen kun vauvat alkaa vaihtua taaperoiksi. Muutetaanko me muuten kuun lopussa taaperopuolelle? (siis palstalla).

Talvikengistä Eelillä on talveksi 22 kokoiset Kuomat ja Kavatin nahkanilkkurit samaa kokoa. Noi Kavatit löysin alekorista. Pitihän ne saada kun oli niin söötit.

Milekolla nyt vastustaa sit oikein kunnolla. Voimia.

Käytiin tänään Kuvakeskus Hynnisen 100 v. juhlanäyttelyssä. Kyllä äitee oli sitten niiiii-in ylpeä kun mamman mössykän kuva oli siellä oikeen paraatipaikalla :D



Nyt saunaan.
 
Helou,

jaksamisia taas sairastelevaisille - onko Tinakenkätytön perheessä jo rauha maassa ???
Ja Tiipiille pranemisia ...
Ja onnea kaikille yksivuotiaille , koetan terästäytyä ja päivittää itseni ajan tasalle - meilläkin syndet sitten ens vkonloppuna.

Viulla on joku puheen aktivoitumiskausi - tulee aika paljon sanoja, vieläpä oikeissa kohdissa - tänään itsekin ihan hämmästyin ... parhaita vetoja on 'tietää' - kun mulla on tämä 'äiti tietää' - sais nyt oppimaan koko kakssanaisen lauseen !!!:)
Ja kun kysyn että 'anna pusu ' - niin usemman kerran on tullut 'ei oo ' - ihan loogisesti :)
Ja naismainen kasvatus on mennyt oikein, kun se 'kenkä' tulee selvästi , samoin takki jne - ja itse tyttö tänään kylässä totesi (kun kasasin vaatteita , puhumatta mitään , lähtiessä) että 'pukee' ...
Ynnä ja muuta - eilen illalla kiisselin kiehuessa - edelleen kun itse olin ihan hiljaa - niin Viu toteaa että 'kie - huu ' - en tiedä oliko tämä sattuma, näillä kokkauksilla nääs ..

Dirlittanille voisin panna viestiä, tuli jotain postia sentään - tosin mikään ei selviä, kuitenkaan, järjellisessä ajassa...

Mammolle remppajaksua ...

Meil on nyt 4 86 cm haalaria - eilen innostuin vielä ostamaan pinkin reimatecin 22e- hyväkuntoinen, tuolta realisointikeskuksen kirpparilta. Samoin mukaan lähti sähkökitara Viulle, hieno peli 3 e... näin vilaukselta Diipelin ja Jessen vaan just kassalla oltiin, että onnittelut ehti huikata ...

Niin että kohta on ylimääräiset halavalla myynnissä ...

Jospa huomenna lisää - tosin pitää meikänkin alkaa kehräämään ne syndetarjoilut - helpot ja helpot ... aattelin pinaattifetapiirasta ja rieskasavuporo tai jotain - rullia .. en taida tehdä miljoonaa sorttia vaan vähän ja selkeetä...

Ja peruskermakakun - että sankaritar itsekin saa maistaa ... ees pikkuriikkuisen, että saadaan kermavaahtonaamakuva rinsessasta...

 
Venlukka kiittää ja niia kauniisti onnitteluista =)

minnuu koskee toiseen poskeen ja korvalliseen..onkohan poskiontelon tulehdus taas tulossa,sillä aivan kaamea röhä iski minuun,ja kun niistää nenää,niin tuntuu että taju lähtee,niin koskee tonne korvalliseen..pitää nyt katastella ja kuunnella.

jee,miehellä työt jatkuu =) kyllä se eilen tais jännittää ja pelätä jos joutuu työttömäksi..tuntu että ihan hermona oli koko eilisen illan.
no eipä tonne jääny ku 9 työnekijää 50.stä..sanoinkin että mitenhän rupee saikkuu olemaan ym torailua ja eripuraa,kun pois potkituilla vielä ½v irtisanomis aika...ja töissä pitäs käydä..

jeps..ainii,miekii luin jostain että pienille ei sais antaa yskänlääkettä..mutta jos joku lääkäri olis määrännyt niin kyllä mie antasin,jos kamala yskä..eipä nuo kylläkään apteekin yskänlääkkeet taida tointaa mitää,minulle ainakaan..saapi pullllisen juoda..ja yhtä tyhjän kanssa..
muistu muuten sellanen juttu mieleen että olisinkohan ollut n.5v kun join pullollisen kvilla yskänlääkettä,se oli hyvää..maistu ihan salmiakille :D oli kyllä mahakin pikkusen sekasin..mutta eipä muita oireita tullu :eek:

mutta mamma3 pojulle onnee myös =)

venla sai muuten kortin + villasukat tänään pojalta joka on venlaa ½h vanhempi,oltiin äidin kanssa sairaalassa samassa huoneessa.kiva yllätys :D


muoks* siis pullollisen ei pulllillisen :D
 
... eli ainakin mamma3;sen prinssille ja Venluskalle onnea ...
nöyrin anteeksipyyntö jos joku jääpi onnittelematta - kun en täällä näemmä ehdi enää joka päivä käymään ... Mutta tämähän on synttärisesonkihuippu nyt !!!

 

Yhteistyössä