Helou,
jaksamisia taas sairastelevaisille - onko
Tinakenkätytön perheessä jo rauha maassa ???
Ja
Tiipiille pranemisia ...
Ja onnea kaikille yksivuotiaille , koetan terästäytyä ja päivittää itseni ajan tasalle - meilläkin syndet sitten ens vkonloppuna.
Viulla on joku puheen aktivoitumiskausi - tulee aika paljon sanoja, vieläpä oikeissa kohdissa - tänään itsekin ihan hämmästyin ... parhaita vetoja on 'tietää' - kun mulla on tämä 'äiti tietää' - sais nyt oppimaan koko kakssanaisen lauseen !!!
Ja kun kysyn että 'anna pusu ' - niin usemman kerran on tullut 'ei oo ' - ihan loogisesti
Ja naismainen kasvatus on mennyt oikein, kun se 'kenkä' tulee selvästi , samoin takki jne - ja itse tyttö tänään kylässä totesi (kun kasasin vaatteita , puhumatta mitään , lähtiessä) että 'pukee' ...
Ynnä ja muuta - eilen illalla kiisselin kiehuessa - edelleen kun itse olin ihan hiljaa - niin Viu toteaa että 'kie - huu ' - en tiedä oliko tämä sattuma, näillä kokkauksilla nääs ..
Dirlittanille voisin panna viestiä, tuli jotain postia sentään - tosin mikään ei selviä, kuitenkaan, järjellisessä ajassa...
Mammolle remppajaksua ...
Meil on nyt 4 86 cm haalaria - eilen innostuin vielä ostamaan pinkin reimatecin 22e- hyväkuntoinen, tuolta realisointikeskuksen kirpparilta. Samoin mukaan lähti sähkökitara Viulle, hieno peli 3 e... näin vilaukselta
Diipelin ja Jessen vaan just kassalla oltiin, että onnittelut ehti huikata ...
Niin että kohta on ylimääräiset halavalla myynnissä ...
Jospa huomenna lisää - tosin pitää meikänkin alkaa kehräämään ne syndetarjoilut - helpot ja helpot ... aattelin pinaattifetapiirasta ja rieskasavuporo tai jotain - rullia .. en taida tehdä miljoonaa sorttia vaan vähän ja selkeetä...
Ja peruskermakakun - että sankaritar itsekin saa maistaa ... ees pikkuriikkuisen, että saadaan kermavaahtonaamakuva rinsessasta...