Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

Mileko, minkä ikäinen teiän Nora on? Ei muista missä järjestyksessä ne pimut sielä menee
:)
Susa olipas hieno kuva =)
Me saadaan perjantaina ne koevedokset kuvista,niitä odottaen... :whistle:

Annoinpa nyt sitten sitä yskänlääkettä, eikä kuulu yskivän ollenkaan nyt. Taidan painua itekkin unille,jaksaa aamulla taas nousta. Täytyy kerätä voimia ens viikkoa varten jo etukäteen että jaksaa sitten mennä klo.7 töihin työharjotteluun..pojat joutuu siis meneen joskus 6.30 tarhaan :eek: tai jotain... :eek: ehkäpä tuohonkin keksis jonkun ratkasun.

Mä jo mietin että pitäskö yrittää Pessin isää puhua tänne meille poikaa hoitamaan...tosin en mä sitä tänne kyllä yöks halua. Siinä vois olla sille hyvä homma et hoitas poikaansa päivät,ei tarvis päiväkodissa olla. Ainoo vaan että sitten hänen pitäs muuttaa Tampereelle, en mä sitä täälä meillä kyllä kestäis kun ite täälä olisin... :LOL: on mulla kans ideat... No kaikkee täytyy miettiä :LOL:

öitä :wave:
 
Mitenhän muuten Tytteli jakselee... :whistle: tuli tässä mieleen.

Niin ja Yodottajan jutusta tuli mieleen että täytyykin mennä vielä kirjailemaan vauvakirjaan kun Pessi sanoi tänään ensimmäisen kerran "kukka" . osotella osaa jo monia asioita kun kysyy missä on mitäkin :D tästä se alkaa huimaa vauhtia oppiminen ja kohta nuo onkin jo tuollasia 3v uhmiksia :LOL:
 
muuten askarteluimmeiset kun oli tänään puhetta erikeeper-vesiseoksesta jolla vois tehdä puiden varisseista lehdistä tauluja..niin onko mitää määrää minkä verran laitetaan liimaa ja vettä?olisko kellään tietoo?
 
tuossa jokunen kuulumisia kaipaili.. nyt on niin rankka vaihe ollu elämässä et ei se aurinko tänne risukasaan paista.. mitään ei tiedetä ja ihottuma leviää... Maanantaina Helsinkiin allergiasairaalaan kun eivät täällä enää mahda mitään...viikonlopuksi pääsee nyt kotiin. Tuun sitten kertoilemaan kun tilanne rauhottuu ja jotain selviää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
muuten askarteluimmeiset kun oli tänään puhetta erikeeper-vesiseoksesta jolla vois tehdä puiden varisseista lehdistä tauluja..niin onko mitää määrää minkä verran laitetaan liimaa ja vettä?olisko kellään tietoo?
Mitähän osais sanoa...? Sen verran, että keepperistä tulee oikein kunnolla juoksevaa... ehkä 1/3 keepperiä ja 2/3 vettä?
Kaupasta saa sitä valmista tavaraa ja siitä näkee millaista sen pitäisi olla... sen mukaan olen tehnyt sitten itsellekin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
muuten askarteluimmeiset kun oli tänään puhetta erikeeper-vesiseoksesta jolla vois tehdä puiden varisseista lehdistä tauluja..niin onko mitää määrää minkä verran laitetaan liimaa ja vettä?olisko kellään tietoo?
Mitähän osais sanoa...? Sen verran, että keepperistä tulee oikein kunnolla juoksevaa... ehkä 1/3 keepperiä ja 2/3 vettä?
Kaupasta saa sitä valmista tavaraa ja siitä näkee millaista sen pitäisi olla... sen mukaan olen tehnyt sitten itsellekin...
Siis kuis se sitten tehdään se taulu? Mul on jäänyt ihan ohi tämä.

Tinakenkätytölle jaksamista!
 
Tinakenkätytölle perheineen jaksamisia :hug:
yksäiti: meilläkin poika taas puklailee...eilenkö se alkoi??
ei enää muista..niin kauan sairastellu!
mutta pikaisia paranemisia sinne teille!
ja varmasti mielellään äitis auttaa:)

mamman poijaalle hurjasti onnea syntymäpäivänä!!


ja niinukan Venlukalle myös Onnea!


pahoittelen jos joku on unohtunut :ashamed:

kävin kattelemasa cittarissa talvikenkiä pojalle,olihan siellä vaikka minkälaisia!
aattelin käydä kuitenkin useammassa kaupassa että mieluiset löytyy.
anoppi aikoi synttärilahjaksi antaa rahaa joten sillä sit voi ostaa kengät!

mutta pakko lähtä nukkumaan!
hyviä öitä kaikille! ja sairastelijoille pikasia paranemisia!!
:wave:
 
kiitos liimaohjeesta..topsy käsitin että se taulu tehtäs silleen että lehdet laitettas paperille,ja siveltäs sitä liima-vesi seosta sitten lehtien päälle...ei muuten miulakaan mitään haisuu asiasta..mutta täytyy kokeilla..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
tuossa jokunen kuulumisia kaipaili.. nyt on niin rankka vaihe ollu elämässä et ei se aurinko tänne risukasaan paista.. mitään ei tiedetä ja ihottuma leviää... Maanantaina Helsinkiin allergiasairaalaan kun eivät täällä enää mahda mitään...viikonlopuksi pääsee nyt kotiin. Tuun sitten kertoilemaan kun tilanne rauhottuu ja jotain selviää...
Voi että! :'( Pepille isot halit ja muulle perheelle jaksamisia :hug:
 
Milekolle jaksamisia sinne härdelliin :hug: Ja Sannille puhallus pipiin *puhaltaa kovaa*
Meil Taavilla oli kesällä peukalom vieressä märkää (en huomannut miäkään ennen kuin peukalo oli miltei kaksinkertainen ja vihertävää märkää vieressä ja kynnen alla) :ashamed: Sai antibioottikuurin ja alkoi paranemaa nopsaan. Tosin ne lääkärissä sitä tyhjensikin :x
 
Onnea 1v Ellalle!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

meillä vissii Eerolla vesirokko. Päässä muutama rakkula ja otassa. Muualla ei vielä näkynyt.. Just Onni toipu kuumeesta.. Eli sisällä.... onneks sataa vettä!! Eero ei oo muutes koskaan oikeestaan lastenohjelmia katellut, mut nyt istuu ku tatti tekan eessä, kun Onni kattoo Cars-elokuvaa!! Siis selkee automees Eerokin!! =) =)

Olin eilen illan töissä ja samaahan tuo oli, kuin kotona, useempi lapsi vaan ja AIKUINEN seurana ja siitä saa vähä rahaakin! Helppo keikka oli ja tosi kiva!

Nyt aamukahvetta

:)
 
Paljon Onnea Ellalle syntymäpäivänä!


pikku-ukko herätti mut 7.34.just ku mies lähti töihin.
kai se siihen heräs ku koira täällä paniikissa pyörii ku yks lähtee pois,ja ei ota häntä mukaan :eek: :LOL:
ja nyt muuten makaa tuola ovenraossa...meinaakon ihan 4n asti maata :whistle:
se on niin miehen perään että voi hyväthyssykät.
nii ja siis mieshän alotti eilen työt että ihan uus arki meillä=)

ei ajoissa käyty sanomassa kelalle asumistuesta ym.
niin kerkesi tänkuun tuki maksuun,kuulemma sit maksetaan takasi.
pitää nyt äkkii palautella nuo laput ja työtodistukset nii katkasevat sitten.

milekolle jaksamisia härdellin keskelle =)

susan murusta hieno kuva!!!

mää en o muistanu vielä varata koko kuvaus aikaa :ashamed:
no täällä käpylässä sa varmaan aika pian...!?

nyt kattoo mitä pikku-mies töhöttöö :wave:
 
Tinakenkätytölle hirmuisesti jaksuja - toivottavasti ja varmasti asiat selviää.
Ja hoidot löytyy ..
Parantavia ajatuksia ...

Minäkin olen muuten ollut hesassa allergiasairaalassa parikymppisenä - se muodostuikin aika jännäksi reissuksi , kun huonekaverina oli Lilli Suomalainen ja sairaalaplyymeissä sitten Lippe Suomalaisen kans juteltiin intellektuellisti...
Eli kaikesta huolimatta jäi kivat muistot ja jonkunmittainen ystävyys ja kirjetoveruus ko daamin kanssa silloin.
Oi nuoruus ...
 
Ja meikä nyt spammaa -
eilen illalla aloin pohtimaan ja ynnäämään sängyssä - että ...
mulla taitaisi olla vara olla hoitovapaalla elokuulle asti - mutta siinä menisivät kaikki säästöt aika lailla kaikki...
Jotenkin alkaa kauhistuttaa se hoitoonvienti ajatus ?
Kuinka iholle tässä nyt uskaltaisi laskea ...
 
Anteeksi kamalasti. Myöhästyneet Onnittelut Mamma3 pojalle 1.v syntymäpäivän johdosta. :heart:

Mulla tökkii tietokeneen hiiri enkä pysty olemaan koneella ollenkaan kun alkaa kohta jo vilkuttaa punaista valoa. Pattereita saan vaihdella ees ja taas niin sitten aina hetken toimii. Ja mun mies on siellä reissulla joten ei onnistu oikein palstaili |O

Ja Ellalle myös tämän päivän johdosta syntymäpäivä Onnittelut. :heart:

En uskalla onnittelu kuviakaan lähteä hakemaan kun pelkään että tämä kone lopettaa toimintansa, joten pitänee poistua taas takavasemmalle. :wave:
 
Pessi nukku tosi hyvin viime yönä taas, jossain välissä alko yskiin ja mä olin jo ihan paniikissa että joutuuko taas valvoon mutta ei onneks :whistle:
Ellalle onnitteluja :flower: ja Pepille suuren suuret halit ja Tinikselle paljon jaksamisia :hug: toivottavasti asia selviäis pian ja saisi Pepin kuntoon.

Mun pitäs tehdä ruokaa, Pessi tuola sängyssään höpöttelee... tarkotus ois siis herran nukkua että saa oikeesti nukkua rauhassa ennen kun Peetua haetaan. Peetulla kun on paha tapa nyt ollu että ei anna Pessin nukkua päikkäreitä jos siis ei ite nuku. Ei tuo nyt kuulosta nukkuvan laisinkaan tuola :/
Taidan mennä kuorimaan perunoita jos sais muusin aikaseks
 
Onpa tylsä ilma ulkona, saas nähä kykitäänkö sisällä, vai jaksaisko sitä lähtee shoppailemaan vaikka jotain. Hyi, pois se minusta. Johonkin on kyllä vissiin mentävä, ihan tässä kotona sisällä ollessa tulee jotenkin pöhnä olo. Tai sit täytyy kattoo jos toi pahin sade loppuu, niin vois lähtee ees kävelemään. Kunhan Juho nyt ensin nukkuu noi päikkärinsä loppuun.

Tinakenkätytölle ja Pepille hirmusesti voimia ja iiiiiiiiso :hug:

Ellalle hyvää 1-vuotis syntymäpäivää!!


äääääääää ääääääää äääääääääääää pitäsköhän keittää kahvetta taas jotta jaksaa...
 

Yhteistyössä