Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

niin ja se vielä niistä kengistä sisällä..
meillä pidettiin sellasia adidaksen kenkiä aina kun poika ajo tuol kävelytuolilla,ettei se askellus mene pelkäksi varpailla tökkimiseksi..
meillä ne kengät oli niinku tossun ja kengän välimuoto,sellaset löysähköt mutta kuitenki napakat :D
 
Iltahommien lomassa vaan pikaseen... niin toi lilliksen laittama huutis juttu olikin jo sulkeutunut kohde, kun tarkemmin kattelin :D

Onhan se dogtorikin viel maisemissa :)
Sähän olet innostunut leipomaan =) pitääkö pakkaseen taas sulatettavaa saada ;)

mammo, peesailen keijua... :hug:

Ainiin ja oliko se tiipii kellä niitä laikkuja?? Mikäs tilanne on nyt??? Toivottavasti ihan harmitonta.... :hug:

Jaa mut nyt jatkaan iltahommia.
 
Heipsan :wave:

Ei oo taas muutamaan päivään saanu aikaseks tänne tekstiä :ashamed:
Lukemassa teidän juttuja kyllä olen käynyt :D

Dogtorhan se oli ahkerana leiponut..tuutko tännekin? :D
Ei vaan meillä ei kannata mitään pakkaseen leipoo kun ei ne siel viikkoa kauempaa säily :whistle:

Täälläkin mietityttää tiipiin tilanne? Toivottavasti paranemaan päin :hug:

Mitenköhän peppikin voi? ja tinakenkätyttö... jaksuja sinnekin :hug: :heart:

Täällä myös tanssahdellaan silloin tällöin..ja usein just esim.syöttötuolissa kun ruokaa pitäs syödä niin neitiä tanssittaa ja laulattaa :LOL:

Kohta pitäs ruveta niitä neidin synttäri tarjottavii miettii :headwall:
mitäköhän sitä taas keksis?

Josko menis kattomaan tuota jypin peliä töllöstä :)
 
Heippa!

Kävin tänään sielä koululääkärillä ja eivät olleet aivan varmoja mikä on kyseessä, mutta lääkäri epäili että on joku viirusperäinen juttu, ja sanoi että voin olla ihan huoleti. Rokolta tämä kyllä näyttää, ja juuri siltä sikiön kannalta vaaralliselta eli vihurirokolta, mutta lapsena oon saanu rokotukset sitä vastaan ja se on tosi harvinainen joten tuskin on mikään rokko kuitenkaan kyseessä. Nyt sitten vaan pitäis relata ja uskoo että ei oo mikään haitallinen juttu kyseessä ja toivoo että menee pian ohi. Siljaan ja mieheen ei oo kuitenkaan tarttunu tämä vaikka koko porukka hieman flunssasia ollaaankin... Harmi kun piti mennä keskiviikkona kattoon meidän ystävien vastasyntynyttä poikaa niin piti sekin nyt perua :/

Mammo taitaa olla teillä juurikin nuo parisuhteen remonttivi*utukset menossa...toivottavasti huomenna jo paremmalla mielellä :hug:
 
Kiitos kaikille :hug:

mitään uutta tietoa ei saatu tänäänkään..ei mitään lääkitystä voi alottaa ennenkun ne tulokset tulee.. voi helvetti et niillä on sit vaikee niitä tuloksia tutkia :headwall: vaikka on nyt 2 päivää sinne soiteltu ja pyydetty kiirehtimään..
 
Rontti mekin mihen kanssa epäiltiin ensin jotain rokkoa mutta noissa on melkeen kaikissa taudinkuvana punasen lehahtavat posket yms ja mulla noita näppyjä tai mitään muutakaan ei ole ollenkaan kasvoissa. Muutenkin puuttuu muut rokolle ominaiset piirteet joten kai sitä täytyy uskoa sitä tämän päivästä lääkäriä ja luottaa siihen että on kyseessä ihan vaan joku viirusjuttu. Sitä vihurirokkoa säikähin ite vielä enemmän kun siinä oli että saattaa aiheuttaa tulevalle lapselle epämuodostumia yms. mutta eipä se sitä voi varmaan olla kun kerran tuo rokotus on annettu.
 
Ja mulla on jo raskausväsymys alkanu |O Siljaakin kun ootin niin väsymys oli aivan kamalaa ja sitä kesti ainaki rv15 asti! Iltapäivät on nyt ollu koulussa raskaita ja nytkin olis niin maan per*eleesti läksyä ja ryhmätöiden tekoa että huimaa jo pelkkä ajatuskin :eek: Mies onneks lupas auttaa mua enkun läksyjen kanssa illalla (niitä tulee aina ihan roppakaupalla eikä sitten ihan parissa tunnissa tehä..), ei huvita aina riekkua ylhäällä pitkin yötä läksyjen takia, ja vielä flunssasena tuo tyttökin nukkuu huonosti.

Noh, kyllä tämä tästä kunhan tullaan kuntoon koko sakki ja viikonloppu lähenee! =)
 
mamma3,joo pakkaseen on saatava taas sulatettavaa :LOL: ostin minä kaupasta sinne kilon jauhelihaa ja laittelin ne pienempiin annoksiin pusseihin,alkaa siellä jo pikkasen täytettä olla..
hitsit,poju iski tuossa äsken suunsa tv pöydän kulmaan :'( hirmunen huuto tietenkin,ei onneks auennu huuli..
on niin mukava päivä ollu,inhottavaa saada huono loppu sille :ashamed: poitsu kävi saunassa illalla ja sit ollaan leikkipuistossa oltu pari tuntinen,söi äipän tekemää ruokaa niin että leikissä tuli puklu kun söi ihan ähkyyn ittensä..
siis mä en tajua,miten toi voi noin paljon syödä,sille menee melkein aikuisten annos jo,siis kotiruokaa,kai sitä pitää vaan olla otettu että tykkää :D
 
Dogtor, tääläkin Pessi syö ihan hirmu määriä ruokaa..enemmän kun ne 3v:t sielä niitten osastolla :D
ja eiköhän tuo pikkunen oo kipee taas :headwall: :headwall: tai nenä vuotaa ja yskii,limaa oli tarhassakin puklannu. Muuten ihan ok. Huomena mun äiti tulee aamulla 7.15 meille niin ei tarvi Pessiä viedä tarhaan, mulla kun on tunteja tällä viikolla miltä ei voi olla pois. Sit äippä tuo molemmat pojat kaupungille kun on se kuvaus 12.30 :headwall: huonoon aikaan sekin,toivottavasti Pessi nukkuis aamupäivällä jonkun verran.
Hitto vie tota kipuilua, itellä super mega huono omatunto kun pitää pieni tarhassa olla ja koko ajan kipeenä. Sit toisaalta v******a suunnattomasti kun alkaa maanantaina työharjottelu ja sieltä ei saa olla poissa oloja,kaikki tehtävä siis takasin. Ja ja ja..inhottaa tuota mun äitiä aina meille pyytää Pessiä hoitaan,ihan kun sillä ei ois muuta tekemistä :headwall: :headwall: mä oon tänään jo 1000 kertaa miettiny että pitäskö mun ottaa tuo päikystä pois ja jäädä kotiin,venyttää taas koulua... toisaalta en oo yhtään varma kestäskö mun pää sitä pelkkää kotona olemista. Ja alkasko sairastelu uudestaan kun menis takas tarhaan.. en mä tiä... :/ mä oon ollu aikoinaan niin kauan kipeenä tarhan alottamisen jälkeen että loppu vasta siihen kun äiti otti mut pois tarhasta..

Milli
- hitto mä nauroin kun kuuntelin ton biisin :LOL: ihana poika :LOL:

Mitähän muuta,nukkumassakin pitäs jo olla kun huomena joutuu varmaan herään joskus 05 tai jotain...bussilla pitäs mennä kouluun
 
Yksäiti, ihan samoissa mietteissä olin viime yönä... Jos meillä alkaa tuo pieni kovasti sairastamaan, niin minä jään pois töistä. Ja sit ihme kyllä oon miettinyt myös sitä, että kestääkö mun pää täällä kotona enää :eek: . Mähän siis sinällään oon viihtnyt kotona loistavasti, mut onhan se tietyllä tapaa tosi raskastakin. Mutta katotaan nyt. Jos kohta jo seuraavaa korvatulehdusta pukkaa, niin kyllä mietityttää... Älä sä sitä äitiäs mieti, varmasti ymmärtää sun tilanteen hyvin ja tulee mielellään auttamaan :hug:

Hyvä, että Tiipiillä ei mitään rokkoja ole :)

Alottelin tuossa itekseni Kittyä ompeleen, mutta mun on saatava parempaa vanua, toi viimeksi ostettu menee ihan ihme möykyille ja näkyy varsinkin valkoisessa.. Jospa siis nukkumaan, saas nähdä millanen yö nyt on tulossa |O

Ai niin ja suihkussa jo mietin, et millos aletaan suunnitteleen ens kesän tapaamista :D :LOL: Vai onko kukaan enää halukas siihen showhun :whistle: ?! Minä ainakin haluun nähdä teitä ja näitä tenavia sitten ensi kesänä :attn: . Mutta vähän ajoissa taidan olla juttuineni :whistle:
 
Et sä Rontti ole aikaisessa. Se on kyllä aika ajoissa mietittävä, jos meinaa jotain mökkejä saada vuokralle jostain... Olishan tuo kiva nähdä teitä juu. Varmaan kesäkuun alku olis ehkä helpointa taas kaikille (?)
 
Yksäiti mullakin on tulevaisuudessa paljonkin harjotteluja edessä, yhteensä reilun vuoden verran joten varmasti tulee poissaoloja sairastelujen vuoksi yms. Ajattelin että jos lapsi on sairaana niin jään sitten kotiin hoitamaan (toki välillä mieskin voi sitten olla kotona) ja korvaan ne poissaolot vaikka sitten kun muut valmistuu. Kuitenkin kun luokkakaan ei ole alkuperäinen niin ei haittaa vaikken muitten kanssa samaan aikaan valmistuiskaan. Onhan se tympee jos paljo tulee poissaoloja mutta kyllä ne sielä harjottelupaikassa varmaan ymmärtää kun selität tilanteen. Mutta jos vaan sun äiti ehtii niin se on kyllä ihana jos voi sillon tällöin tulla pientä sairasta hoitaan =)
 
Lillis: Mä en muistanut vastata sun viestiin päivällä ja nyt hävettää.. :ashamed: Krisu tossa kyseli mesessä että sovinko mitään aikaa sun kanssa siitä keskiviikosta? Ja tajusin että en sit vastannut sun viestiin, varmaan tuli jotain just silloin tai Sarkku teki jotain?
Eli tulkaa kun teille sopii, mut sillai että huomioidaan mun töihin meno 15.45. Eli varmaan joskus 11-12.00 meillä?

Mä ainakin haluisin osallistua ens kesän mökkimiittiin :) Harmitti edellinen kun en lähtenyt :(
Ja hyvä sitä on alkaa pikkuhiljaa miettimään. :)
 
Huomenta!

Onnea venlalle :heart:

Lillis mulle sopii tuo kymmennen maissa hyvin :D mites milli?

Kai se täytyy lähtee neidin kanssa aamupesuille ja puurolle...
tosi kurja ilma ulkona eli tarkoittanee,että sisällä kökitään koko päivä :(
 
mammoliino meillä on oikeestaan aina sotatila ja tanner tömisee jos jotain pientäkin rempataan, saatika sitten jos isompaa tehtäis |O Jaksamisia :hug:

Sisäkengistä
meillä on aika usein sandaalit neidillä jalassa ihan neuvolan suosituksesta. Kiiakin suunnitteli ballerinan uraa ja varvistamista tuppas esiintyy.

Toivotaan että Pepin vastaukset tulis tänään ja oikea hoito pystyttäisiin aloittamaan :hug:

Ja tiipiin näpyille hus hus.

Miten taas tuntuu että on joku sairastamisaalto meneillään kun useamman pieni on kipeänä :/ Paranemisia kaikille pikkuisille :hug:

Tää mamma oli eilen shoppailemassa Kiian synttärirahoilla vaatteita. Ja aika paljon kotia niitä tulikin. Mut mitä miä ihmettelin et hurjan vähän oli housuja H&M:ssä. Olihan niitä mut suurin osa oli kankaisia ja miä en niitä kotihousuiksi halua. Yksi ainoa hame lähti matkaan :eek: Sekin farkkupuolihame. Ja jotenkin masentavan synkkiä värejäkin tarjolla :/
 
Meillä ukot nukkuu vielä... ei kun nyt alkaa pikkasen kuulua jotain ääntä pojusta...
Mä heräsin jo 7 aikoihin ja tulin tekemään vähän töitä sitten. Pari pakettia lähtee taas tänään asiakkaille ja toivottavasti maksavat nopeasti rahat pois :p

Venlalle Paljon onneea vaan, paljon onneea vaan. Paljon onnea Venla, paljon onneeaa vaaaaan! :flower:

Ja virtuaalisestikin lauletaan ihan nuotin vierestä :LOL: :LOL:

Juu, pakko se on lähteä katsomaan... Pärinä vaan kuuluu hälläristä, joten kyllä siellä leikitään jo jotain tosi kovin. No ollaanpahan kerrankin ajoissa lähdössä kerhoon...
 

Yhteistyössä