Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

kiiukalle paljon onnea :flower: :flower: ja kaikille muillekki jotka jo täyttäny!!
meilläki tänään synttärit :D Emma täyttää 7v...niin se aika vaan menee....ensin ne syntyy ja sit yhtäkkiä meneekin jo kouluun :D
...mut tää äiti touhuaa täälä ny ku illalla tulossa 16 kakaraa kylään :kieh: :kieh: ....
 
Yksvuotiaille onnea Kiiukka, Pessi ja ketä kaikkia muita täs on ehtinytkään täyttämään ????
Ja tinakenkätytölle ja perheelle jaksua - on kyllä tosi harmillista hommaa ... :hug:

Täällä elo suht ja koht - aikalailla menoa ja tekemistä - kylästelty ja sen semmoista.
Meikä taas radiossa - Dei 2.10 - pitää ktasoa aika - Kasvunpaikka niminen pätkä... mitäpä linen höpöttänyt, seillä(kin) oltiin pöpsöttimen kans - hän meinas hieman elämöidä mutta bananilla rauhottui :)
Asuntokuume hieman rauhaisampi - enpä tiedäkään haluanko tai jaksanko tästä lähteä. Se taitaa olla selvä, etten remppahommiin nyt ala ...

Huh ja puh - pitäisikö sinne ens vkonlopun syndeille kehitellä jotain tarjoilua ??? Taitaa tulla sitten viime tingan ressi, oon sitä sorttia ...
Viude yhäkään ei konttaile, kävelyttää kyllä saa illat pitkät ... oon elävä kävelyteline . Mun toisesta kädestä pitää ja teputtaa ympäri lattiaa ... ei oo niin kivat kävelykärryt tai muut vekottimet tai tuet, äippä on parempi... Juttuja ja sanoja tulee - väliin ihan selvästi vaikkapa - kenkä, eiiii, täällä, takki, lamppu, omppu (tai ppppu...), kurkku - ja se ihana aiiiiiii , j aiaji ja uppista ...

Varasin sen 1v kuvauksen ens viikolle nyt sitten...
Taidan pytää osarahoitusta lahjaksi joltakulta - Oulun PSV on paikkana ...

Aamulla hajosi kahvinkeitin - valo syttyy - muttei mitään tapahtunut . Tais mennä uuden ostoksi . Joten murukahvin voimilla täällä ... :headwall:

Ja eilen ilalla sitten - hedelmäsosepurkki - syötin Viun ja kahvilusikalla kaaputin purkista ruuat - puhuin samalla puhelimessakin, lopunperin katsoin pöydälle että mikäs lasinsiru se siell. Oli purkin pohjasta läpi asti irronnut pikkusormepään puolikkaan kokoinen pala . Säikäytti ... kaipa tuo ei mitään niellyt... Enkä minä kyllä ole niin kovakourainen, että sen takia pitäis purkki mennä päreiksi :headwall:
En taida jaksaa lähettää tai valittaa, vaikka syytä ehkä olisi ...

Mistähän sais halvan, hyvän, kauniin ja matalan kahvinkeittimen - nääs entinen ei mahtunut kaappiväliin keittiön pöydälle ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
TUUTIS, taaperokärryjä säädetään niillä ruuveilla jotka on siel akselissa työntäjän päässä =) Ymmärsitkö?
Jassoo, meijen kärryissä on sitten työntöaisa väärässä puolessa :kieh: Sekin vielä... *painuu ettimään ruuvaria ja hommiin* Kiitos mamma :flower: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
TUUTIS, taaperokärryjä säädetään niillä ruuveilla jotka on siel akselissa työntäjän päässä =) Ymmärsitkö?
Jassoo, meijen kärryissä on sitten työntöaisa väärässä puolessa :kieh: Sekin vielä... *painuu ettimään ruuvaria ja hommiin* Kiitos mamma :flower: :D
Ja se työntöaisa pitää olla "väärin päin". Eli sen pitää kaartua sisäänpäin, siihen laatikkoon päin. Understand? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
TUUTIS, taaperokärryjä säädetään niillä ruuveilla jotka on siel akselissa työntäjän päässä =) Ymmärsitkö?
Jassoo, meijen kärryissä on sitten työntöaisa väärässä puolessa :kieh: Sekin vielä... *painuu ettimään ruuvaria ja hommiin* Kiitos mamma :flower: :D
Ja se työntöaisa pitää olla "väärin päin". Eli sen pitää kaartua sisäänpäin, siihen laatikkoon päin. Understand? :D
Juu :D on niin mut väärässä päässä vaunua... Millähän hitolla ton irti saan revittyä kun on nimittäin ollut aika kauan noin päin :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
TUUTIS, taaperokärryjä säädetään niillä ruuveilla jotka on siel akselissa työntäjän päässä =) Ymmärsitkö?
Jassoo, meijen kärryissä on sitten työntöaisa väärässä puolessa :kieh: Sekin vielä... *painuu ettimään ruuvaria ja hommiin* Kiitos mamma :flower: :D
Ja se työntöaisa pitää olla "väärin päin". Eli sen pitää kaartua sisäänpäin, siihen laatikkoon päin. Understand? :D
Juu :D on niin mut väärässä päässä vaunua... Millähän hitolla ton irti saan revittyä kun on nimittäin ollut aika kauan noin päin :kieh:
Meillä kun laitettiin jarruja tiukemmalle ja nyt etenkin kun osaa poju jo kunnolla kävellä itse, niin aisa voi olla ihan oikein päinkin!
Ja se tosiaan saattaa olla aika tiukassa se aisa...mä olen jalan laittanut sitä koria vasten(painanut jalalla) ja sit keikottelemalla saanut aisan aina irti =)
 
Onnea meiltäkin Kiialle 1v juhlapäivänä!!
Tänään juhlii kanssasi Onnin kummitäti ja eno ;)
Meille saapui kuume, Onnilla nousi ulkoilun jälkeen yli 38 kuume. Nyt nukkuu soffalla. Meil ois perjantaina valokuvaus avoimessa ja siihen oon tähdännyt, jotta saatais halvemmalla Eeron 1v kuvat sieltä jakoon.. saas nähä päästäänkö :headwall: :headwall:
 
arvatkaas kuka kumma aivastelee... :headwall: :headwall: kerkeshän tuo Pessi oleen viikon ilman räkää,nyt nenä vuotaa solkenaan taas :kieh: ja pulautelu sen 100 kertaa tässä pärin tunnin sisällä,sellasta lima/kuola/ruoka litkua. Ei siis vissiin ihan kuitenkaan mahatautia oo kun selkeesti pulauttaa vaan pihalle ei oksenna. Ja keskiviikkona pitäs kuvaan mennä :( jipjip..

Tinikselle kauheen paljon jaksamisia ja :hug: voi sitä Peppi parkaa :'(

Kai mun täytyy mennä päästään tuo Pessi suihkun alle,haisee niin pahalle noitten puklujen jälkeen.
Niin ja Kiiallle hirmusesti onnea :flower:
 
täällä taas sairastellaan..sitkee tauti!
tai nyt siis kuumetta,aikasemmin oli yskää(jatkuu vieläkin)
ventolinea menee vieläkin.
itelläki vähä flunssanen olo.
jäseniä särkee ja palelee,hyrrrrrr
kaakaota tässä kittaan,kahvi ei nyt maistu.

saatiin peruutuspaikka muskarista!!
tänään ilmotin meijät sinne.
on kyllä kallista lystiä,50euroo lukukausi.

tinakenkätytön perheelle kovasti haleja ja jaksamisia:hug:
toivottavasti syy pepin ihottumaan pian löytyy.

Kiia oli saanut komeet vaunut lahjaksi =)

minä en vielä tiiä mitä tuolle pojalle tahtos!
vaateita on säkkitolkulla(100cm asti),leikkuja on...
no jos mamma ja pappa osallistus 1vee kuvan maksuun.
sekää ei mitää halpaa oo.
meillä on taaperokärryn sijasta sellanen "auto" jota voi työntää,sitten voi istua päällä ja päristellä pitkin asuntoa :D
se on mieluinen lelu ja ilmatteeksi saatiin!
kummasti ne autot alkanut kiinnostamaan.
se pärinä on ihanaa ku leikkii :LOL:

olikos muuten keijukin plussannut??
luin puolihuolimattomasti vanhoja pinoja...
voi että ihanaa ku tulee lisää vauvoja :heart:

jos menis kurkkaa bb-juttuja... :wave:
 
Milla-maria meillä on tuollanen NallePuh juna mitä voi työntää ja minkä kyydissä voi istua, Peetu sai 1v lahjaks aikanaan. Ja mieleinen on =)
Ja mulla mene hermot tohon pulautteluun :kieh: :kieh: :eek: :eek: tai sitten onkin oksu tauti... :x mistäs sen sitten tietää?
 
yksäiti: meilläkin oli muuten tuota pulauttelua (muistelee) hm..viimeviikolla?
kamalan hajusta puklua :x taikka sit on ollut se oksennustauti!!

hirveesti tuntuu olevan nyt kaikkea pöpöä ja flunssaa liikkeellä!!

mites teillä muilla sairastelijoilla yöt menny?
meillä aika huonosti...äiti ja poika väsyneitä päivällä.
nukahtaminen tuntuu olevan vaikeeta,mutta suolatipat on iso apu tuohon!
heräilee kyllä moneasti yöllä.
niin ja onhan se tuo himputin yskäki riesana!!siihenki tottakai herää! :headwall:
sais loppuu jo!
meillä on poju sairastellu varmaa kk:n?!

tinakenkätytön pikkunen mielessä!
mutta jospa ne nyt tosiaa pikaseen saisivat tulokset!
vielä halauksia sinne! :hug:

myöhemmin uudestaan :wave:
nyt ei palstailu saa unohtua!
 
Pikaisesti jotain kommentoimaan ennen iltatouhuja. Oon haudutellut riisipuuron :p .

Upeat kakut Tuutilla ja Niinukalla :p !! Ja Kiialla hienot vaunut! Ja Tuuti se keksii kaikenlaista kärryjen pyöriin jne :LOL: Niin ja siis tietysti Paljon Onnea vaan, Paljon Onnea vaan, Paljon Onnea Prinsessa Kiia, Paljon Onnea vaan!!! :D

Ja voi ei Tuuti :attn: :attn: :attn: !!!!!! Mites nyt menit tollasen Kitty ompelun
keksimään :eek: :D . Mun on kans kokeiltava!!!!! Pitäs palata katsomaan sitä kuvaa, mutta oliko sillä kroppa vai vaan pää ja siitä kädet ja jalat? Laitas tänne uus kuva, jos kuva sulla vielä koneella jossain helposti saatavilla. Hitto että tekis mieli heti alkaa kokeileen jotain, mutta mulla noissa ompeluksissa kestää ja nyt on monta muutakin asiaa kesken tässä huushollissa |O .

Tinakenkätyttö, voi ei!!!! Miten se nyt noin :( . Toivotaan todella, että pian jotakin selvyyttä asiaan saadaan!!! On se nyt melkoinen vaiva teillä :/ :hug:

Yksäiti en tosiaan löytänyt yhtään pistelykuva-juttuja netistä :eek: . Jos joku löytää, kertokoon linkkiä :attn: ! Tein sit ite jotain huvittavia yrityksiä, eli paas piirtämään vaan :whistle:

Pikaista paranemista itse kullekin!! Meillä neiti ollut tänään melko kuumeeton, mutta aamulla varasin kuitenkin lääkäriajan. Meinasin sitä jo peruakin, mutta en onneksi. Korva tulehtunut viikonlopun aikana :/ . Taas tuli varmuus sille, että kyllä kannattaa aina mennä näytille, jos vähänkin mietityttää. Ja on tuo tänään kiukkunen ollutkin |O :headwall: . Kai se korva sitten vaivaa, mutta on tuolla tota temperamenttia muutenkin!!!!!!! Oli kyllä niin huvittava, kun seisoi taaperokärryssään ja kämätti jotain omiaan ihan kuin pahainen noita-akka. Neitoa sapetti, kun vaunut ei liikkunut, vaikka hän kuinka rynkytti. Oli sitten tyytyväinen, kun nostin kärryjen ulkopuolelle ja meno saattoi alkaa. Kunnes kärry tökkäsin johonkin ja taas noita-akka niin kiukkuisena kämätti :LOL:

No, nyt on kai välillä hoideltava iltatouhut |O , mulla olis niin paljon muutakin tekemistä :kieh:
 
Onneksi olkoon Kiia-rinsessalle :hug: :flower: :flower:
Ihanat vaunut oli kyllä neiti saanut.

Tässäpä muuten muijille maanantain piristystä, kannattaa käydä katsomassa :LOL: :saint: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=83791506
:LOL: :LOL:

Minä täällä pakerran töitä... Millin ja Krisun paketit olis tuossa hollilla, mutta kun ne perhanan karkit eivät ole vieläkään tulleet :headwall: :headwall: On toimitukset olleet tuossa firmassa vähän sieltä ja syvältä... toimitusajat vain siinä 4-8 viikkoa... Että eipä tartte paljon suunnitella myymisiä... :headwall: :headwall:

Meillä olis perjantaina se kuvaus. Toivottavasti tulee kiva kuva. Lauantaina tulis kaikki tutut ja sukulaiset. Mennään perjantaina myöskin markkinoille. Sinänsä huvittavaa, kun viime vuonna oltiin markkinoilla maha pystyssä ja odoteltiin koska päästäis lähtemään :D Se oli se väärä hälytys reissu... Sitten seuraavana perjantaina lähdettiinkin jo hommiin... Kauheeta, miten tämä aika kuluu näin nopeasti?

Meillä ei muuten tänään nukuttu ollenkaan päikkäreitä. Jätkä heräs kuuden jälkeen aamulla ja äiti olisi kyllä kaivannut päikkäreitä. Yritin nukuttaa ulos ja sisälle, yli 3 tuntia putkeen... Ei mitään. Kyllästyin ja yritin vielä viereenkin, mutta kun ei... Isin kanssa riehus koko illan, että äippä sai levätä edes hetken, kävi ihan ylikierroksilla jo tuossa viimeisen tunnin. Nukahti äsken loppujen lopuksi aika helposti, simahti lähes sekunnissa. Toivottavasti ei vaan huomenna tee samanlaista päivää. Kaveri kysy jo päivällä, että onkohan tulossa kipeäksi.
No toisaalta, eikös lähes kaikki ole enempi tai vähempi olleet tähän mennessä kipeenä ekojen synttäreiden tietämillä? Joten jos mekin sitten :D :saint:

Mutta nyt jos tekis vielä vähän aikaa hommia ja sitten nukkumaan ajoissa... :whistle: No niin vissiin...
 
Milla-maria, noi puklut on kyllä haissu ihan äly pahoille :$ ei kyllä muuten oo milläänsäkkään ollu Pessi, väsynyt niinkun yleensä tarha päivän jälkeenkin. Täytyy huomena kysellä mitä on kaikkea syöny tarhassa, broiler pyöryköitä ja perunaa on ainakin ollu..josko jotain kastiketta niiden kans joka laittanu mahan möliseen. Meinaan välillä kävi oikein mouruna masusta Pessillä ja kunnon röyhtäsyjäkin tuli..

Hemuli
kauhee kun mulle nyt yhtäkkiä tuli mieleen ne huudot... :ashamed: en oo huutiksessakaan aikoihin käyny. Mites tehtäs?...
 
Kärttynen Kipsutin kiittää onnitteluista (nukkuessaan). Eiks olekkin taitava mukula :whistle: :LOL:

Rontti otin tästä "kaavan" http://www.beckersbakeryanddeli.com/images/Cakes/Hello Kitty.JPG

Vartalo on yhtenäinen pään kanssa. Kädet irtonaiset. Jalat ompelin siihen ruhoon tuon viivan mukaisesti.

Tässä siis se mun viritelmä


Paranemisia kaikille pipeille potilaille :hug:

P.S miä arvasin että Rontti ainakin tarttuu koukkuun ja alkaa ompelemaan :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä