pitihän se tulla kirjuuttelemaan jotain kun
keiju oli jo kaipaillu,kiitos :flower:
kiia prinsessalle kovasti onnea :heart: :heart: :heart: :heart:
meillä on kans toi plaston kärri ja siitä se renkaat kiristettyä ihan ruuvarilla pyörittämällä sitä renkaan ruuvia
ja meillä se aisa on siinä niin että se uloke kohta on työntäjään päin,aika hurjan näköinen on niin jos tuon kääntää silleen et se uloke on työntösuuntaan päin
eihän sitä voi edes työntää sillon..
päristellään ja tanssitaan joka hetki..autot sun muut päristelee,ja heti kun vaan joku rytmitys kuuluu niin toi tanssii
mä oon täällä tänään leiponu 8kpl patonkeja,4valkosipuli ja 4aurinkokuivattutomaatti versioo,sit vattu-mustikka piirakkaa..
pitäs vielä jotain muffinseja ja kinkku hyrriä tehdä pakkaseen,jos vaikka sämpylöitäkin tekis..
poikaselta on tainnut vierastus lähteä kokonaan pois..oltiin kummitytsin synttäreillä viikonloppuna ja siellä oli ihan kivasti sitä tuntematonta porukkaa meidän pojalle,mut silti vaan rohkeesti leikkimään meni :heart: kyllä se onkin jo ihan tarpeeks meikäläisen lahkeessa roikkunut :headwall: :saint:
ja meillä oli siellä mun sisko mukana,ja käytiin sit mäkkärillä lähtiessä syömässä kun selmuska niin halus,oli ihan onnessaan kun sai pienet ranskalaiset ja valkosipulidipin kera maidon
oli kuulema ihana retki meillä ollut kun pääs "näkkälillä" syömään ja näki isoja ja hassuja kaloja kavereiden luona ..
mun pitäs päästä tiimarissa käymään,ostella niitä cars synttäri juttusia..
parin viikon päästä nekin olis..
äiskä tekee sinne voileipäkakun ja jonku suklaakakun,ite teen sit täytekakun,varmaan niitä kinkkuhyrriä,jotain pullaa ja keksejä..lapsille vois tietty nameja ja poppareitakin tehdä..
meillä tulee sukulaiset lauantaina ja kummit+kaverit lapsineen sit sunnuntaina..
täällä oli markkinat niin käytiin pojalle ostaa tollanen iso ihaa pallo
ja ostinpa ensimmäisen pyssynkin,rynnäkkökiväärin
juups,nyt kahvin keittoon ja mussuttamaan piirakkaa