vierailija
Heli on ihanin.Minäkin täällä. Heli Ei mulla muuta.
Heli on ihanin.Minäkin täällä. Heli Ei mulla muuta.
Tämä ei ole minulta.Terkkuja ylipainoiselle E-naiselle! Toivottavasti sun mies ei petä ja elämässä on muutenkin kaikki hyvin.
En ollut silloin valmis. Nyt olisin ja sä et lähde mukaan mun yrityksiin.Mä oon jotenkin neuvoton ja jopa vähän turta. Sä et koskaan vastannut mun tunnusteluihin ja varovaisiin yrityksiin olla muutakin. Väsyin yrittään. Monesti jaksoinkin. Sellasissa jutuissa toisen täytyy kyllä lähtee mukaan ja osoittaa se selvästi. Muuten jää käsity, ettei se toinen ole saatavilla. Nuku hyvin.
Sori, oli käyttöä sille matolle.Sie veit maton miun jalkojen alta. Palauttaisit ees sydämen takas, senkin suloinen varas.
Pullopostiin laitan.Sie veit maton miun jalkojen alta. Palauttaisit ees sydämen takas, senkin suloinen varas.
Minulla sama.Ketään toista en ole jäänyt ikävöimään 5v.
Laitan sormet sormien lomahan. Tätä hetkeä odotan niin mielettömän paljon.Anna käsi.
Sitten ajateltiin kumpikin. Oltaisiinpa vielä saman peiton alla.Nyt sammutan valot ja peiton alla ajattelen sua - haittaakse?
Rehellisesti sanoen en oo kyllä sellasia yrityksiä huomannut. Kaverillisella tasolla on pysytty.En ollut silloin valmis. Nyt olisin ja sä et lähde mukaan mun yrityksiin.
Miksi et ollut?En ollut silloin valmis. Nyt olisin ja sä et lähde mukaan mun yrityksiin.
Niin. Tarkemmin kun mietin, niin ei ne yritykset ulospäin varmaan vaikuttaneet kuin kaverillisilta. Vähitellen eteenpäin.Rehellisesti sanoen en oo kyllä sellasia yrityksiä huomannut. Kaverillisella tasolla on pysytty.
Koska paljon on pelissä. Panokset ovat kovat. En ollut aluksi varma, että kiinnostitko vain siksi kun koin sinut saavuttamattomaksi. Nyt tiedän, että rakastan.Miksi et ollut?