Huh, sainpas kaikki luettua
. Vielä en sentään eksy noille vanhoille sivuille, mutta olis niitä kiva lukea! Teidän kaikkien muittenkin juttuja, nyt kun taas "tunnetaan" paremmin, niin ehkä hiukan eri silmällä vielä lukisi. Mutta aikaahan siihen hommaan menisi :headwall: . Onneksi silloin alun alukujaan jo kopioin sen mun yöllisen jutustelun
, teidän kommentteja siihen ja sitten teidän kaikki onnittelut :heart: :hug: . Tuolla ne on vauvakirjan välissä kanssa
Millilläkös ne on nyt komiat kynnet
, hyvä juttu oli!
V-O jaksuja rokkojen kanssa! Aika hyvin, jos ei toiseen tarttuis...
Topsylla ja Mintulla alkanut hienosti maidottomat yöt. Toivon ja luulen, että kohta ei tule enää kahtakaan herätystä
.
Rimppulille upeaa Dublinin reissua, nautiskelkaa nyt kunnolla
!!
Nukahtamisesta ja imetyksen lopetuksesta... Meillähän tuo neiti on nukahtanut elämästään varmaan 11k tissille ja siitä sitten siirretty sänkyyn. Jossain välissä kokeilin muuta ja nythän en enää imetä. Toiset yöt on mennyt paremmin, pyllystä vaan aika voimakkaasti olen töpsötellyt tovin ja on joko nukahtanut siihen tai jäänyt sen jälkeen rauhassa nukahtamaan tai sitten noussut itkemään. Jos on noussut itkemään, olen antanut jonkun aikaa itkeä, koska mitään suurempaa hätää ei kuitenkaan ole. Joskus sitten on nukahtanut itkuihinsa ja joskus taas jos huuto on jatkunut ja jatkunut ja ehkä vielä yltynyt, olen mennyt luokse uudestaan ja silloin on pyllyyn taputteluun nukahtanut nopeasti.
Nyt kun en imetä enää, on jäänyt tavaksi, että alhaalla kun laitan unipussiin, otan tiukkaan makuuasentoon sylissä (vähän kuin imettäis). Siinä kannan ihan hetken ja hyräilen, kävellään ylös ja laitan sänkyyn, peittelen, hyräilen ja ihan hetken taputtelen, kuorin meidän sängyltä tyynyt ja päiväpeiton ja hyräilen siinä vielä. Sitten lähden pois ja nyt tuo typy on jo useamman illan jäänyt sitten nätisti nukahtamaan
. Ja nyt meillä taitaa olla jo 4 kokonaista yötä takana
!! On se vaan niin upeeta saada nukkua koko yö.
Katjannalle kovasti tsemppiä!!! :hug: Ehkä teilläkin tilannetta nyt auttaa pidemmän päälle se, että lopetat imetyksen. Minulla tilanne taisi olla siinä mielessä helpompi, että jotenkin tuo typykin oli jo kasvanut imetyksestä pois, eli ei kaivannut sitä enää erityisemmin. Kyllä vieläkin jos aamuyöstä on herännyt (esim nyt kipeenä) ja nostin viereen, niin selvästi luuli ensin saavansa tissiä ja raivostui, kun huomasi, ettei mitään herukaan. Raivo kesti kuitenkin vain hyvä jos minuutin, että siinä mielessä olen päässyt helpolla. Voimia!!
Ja tuota ei varmaan kannata tehdä, että kun kerran päättää laittaa nukkumaan, että sitten vielä nostaisikin pois. Siitähän nuo oppii, että kun huutaa, pääsee pois... Mutta on nää jutut rankkoja ...
Ja miehet joskus niin syvältä :kieh: :headwall:
Ei maar, kai meidän pitää alkaa tehdä ulos lähtöä. Mun niin piti aamulla ehtiä ompeleenkin, mutta tässäpä tämä aika hurahtanut
. Ajattelin vaihtaa hiukan kuoseja tuohon kuistille, samalla kun ulkoillaan.
Ai niin ja meillä neiti nukkui tänään kasiin
ja 7.30 asti omassa sängyssä. Nyt tuntuu, että alkaako tuo uni vielä piteneenkin
!! Välillä kun herättiin tosi aikaisin ja nykyään viimeistään 7