Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

Pitipäs sattua. Pitkän sepustuksen kirjotin, mutta sitten menin jotain painelemaan ja tekstit katos. :headwall: Tää on niin tätä. Asia-asiaa kun olisi niin ei onnistu, mutta kyllä kaikki huuhaa-jutut sitten onnistun lähettämään. :headwall: Tää on tätä blondin elämää. :kieh: :LOL:
 
En ole kovin usein viimeaikoina ehtinyt edes juttujanne lukemaan, joten en tiedä onko ollut puhetta pienokaisten yöunille laittamisesta? Vaikka on niin väsynyt, että silmät jo luppasee, niin omaan huoneeseen kun edes astuu, niin alkaa kamala kirkuminen. Tuntuu, että ihan minne tahansa muualle voisikin nukahtaa muttei omaan sänkyyn. :eek: Onko se ihan normaalia tähän ikään liittyvää eroahdistusta? Pitäiskö mun sitten antaa toisen nukahtaa jonnekin muualle ja siirtää sitten vasta omaan sänkyyn? Meillä nukutaan nykyään lähes tulkoon joka yö heräämättä aamuun asti.
 
pepisa,mä nyt en oikeen ees vastaa sun kysymykseen :LOL: mut me ollaan aina nukuttu perhepedissä,poika ei oo nukkunu yhtään kokonaista yötä pinniksessä,on se joskus muutamia tunteja nukkunu,pienempänä nukkui kehdossa..

ja me ei oo saatu poikaa nukahtamaan kun ehkä 2 kertaa omaan pinnikseen,aina on tehty niin että nukutetaan meidän sänkyyn ja sit siitä siirretään..
mut sitten kun se on hoksassu et ei hitto,minä nukun omassa sängyssä niin kohta kälättää ja pitää ottaa se viekkuun..
eipä tuo haittaa,en osais nukkua ellei poitsu ois vieressä :heart:
 
Tervehdys pitkästä aikaan... olen käynyt lueskelemassa, mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt :/

Isot onnittelut kaikille 1-vee täyttäneille!

Meillä oli tosi kummallinen yö takana. Valtteri heräsi 01 aikoihin ja kukkui kolmeen. Mä kovasti mietin, että mikä hällä on hätänä, mutta en vaan keksinyt. Ei itkeskellyt, killitteli vaan hereillä ja pyöriskeli. Kokeiltiin saada unen päästä kiinni omassa sängyssä ja sit äiskän vieressä. Mutta ei... otettiin hörppy vettä, ei auttanut. Sitten kolmen pintaan alkoi äiskän väsymys painamaan ja sorruin maitopulloon... Ja sen juotuaan hääri omassa sängyssään vielä 20 minuuttia ja sitten sammui. Kummallinen yö. Valtteri ei ole 7-kuisesta eteenpäin enää saanut yömaitoja, joten toivottavasti tuo viimeöinen ei tee tuossa takapakkia...

Ollaan huomenna lähdössä neljäksi päiväksi ja kolmeksi yöksi Dubliniin :). Aikas kiva nähdä useampana päivänä tuota omaa miekkosta, viimeviikkoina ei meinaan olla juurikaan nähty. Toinen tulee niin toinen menee. On ollut milloin mitäkin jalkapallopeliä ja koiratreeniä tai iltavuoroja töissä. Tosi kiva lähteä, mutta tietty vähän jännittää miten Valtterilla menee tuolla mummilassa. Onneksi ollaan muutamia öitä harjoiteltu noita yökyläilyjä, joten ihan kylmiltään ei onneksi mennä. Ja kun mummilassa ollaan, niin eipä poika juurikaa äiskää huomaa, touhuaa niin kovasti tuon mummin kanssa ;).

Mutta oli mulla asiaakin, eli onko teistä moni ollut/on menossa 1-vuotiskuvaukseen täällä pk-seudulla? Onkos teillä joku kuvaaja, jota suosittelisitte? Kovasti eilen töissä mietin, että minne tuon jätkän veisin, mutta vielä en ole päättänyt. Pitäis varmaan tuota aikaa varailla...

Viikonloppuja koko porukalle!
 
Okei, mä luovutan. Nää sivut rupes sekoilee tai sitten mulla alko päässä heittää. :LOL:
miä lähen kahvia juamaan. :wave:

Sen verran tuohon yöunijuttuun, että meijän poju on nukkunut alusta asti omassa sängyssä, ettei siitä pitäisi olla kiinni. Mutta tiedä sitten noiden pikkuisten aivotuksia. :snotty:
 
Eerolla vesi- ja enterorokko :'( Suussa ihan selkeet enterorokon rakkulat ja muuten selkee vesirokko. Etenkin kun tiedetään mistä ja millon tartunta on saatu. Kuumetta piisaa, Pronaxenia ja Panadolia siihen ja mahdolliseen kutinaan Ataraxia. Ukkeli ei vaan suostuis millään unille. Toista kertaa on petissään, yleensä nukahtaa ihan issekseen. Sama homma yöunille, sänkyyn, pupu syliin ja soittorasia soimaan ja unia!
Onni alko muovaileen. Alkaa oleen taas tekemisenpuute huipussaan. Normaalisti leikkii autoilla ym, ei tartte keksiä tekemistä. Huomenna pääsee sitten iskän kans ulos ja ralleihin, sikälimikäli rokkoo ei vielä näy....?

 
:kieh: kiitti tuutille linkeistä :D ja mitähän muuta mä sitten olen tehnyt kun lukenu noita vanhoja ketjuja kun Juho nukkuu :whistle: pjerse puutuneena jökötän tässä edelleen :whistle:

Kiisumirrin juttu oli kyllä tosi kamala, kiva olis kuulla mitä hänelle nyt kuuluu.

Onnea tehotuhoille plussa uutisista!!

Jaaha, nyt sitten Juho heräskin.. :eek: :kieh: :whistle: :saint: :D
 
Onnea taas plussanneille! :heart:

Mä en edes viitsi mennä lukemaan niitä mun valitusvirsiä isosta olosta odotusketjuun :LOL: Kerran luin niitä jo, vähän tuli haikea fiilis myönnettäköön :D

Ostin eilen vähän kynsijuttuja, pieniä timantteja ja tummemman pinkkiä lakkaa. Tossa rauhassa laittelin kynnet ja liimasin niitä timantteja ja laitoin viimeistelylakan, niin eiköhän tuo marakatti herännyt. No enhän mä voinut nostaa sitä näillä mun ihanilla kynsillä, kun timantit olis menetetty :eek: :whistle: Kävin hakemassa pojan yläkerrasta ja pyysin häntä nostamaan Marakatin rattaista, ettei vasta lakatut kynnet mene pilalle. Poika katsoi mua kuin halpaa makkaraa ja tuhahti: " No oliko noissa nyt mitään järkeä??!"
Vähänkö nauroin että kyllä on! :LOL:
 
Keiju07
Huh, sainpas hännän pään kiinni!

Onnittelut - joskin myöhässä, Niinukan Venlalle, Mamman pojalle ja Vipin Ellalle! Isoja ootte jo! :heart:

Plussasta onnittelut myös tehotuhoille! Mehän voidaan perustaa oma lokakuiset -second round -lista. No ei vaineskaan... mua ei saa täältä enää mihinkään toiseen pinoon. Saatte sitten kuunnella kaikki mun valitukset yms. täällä, kun en halua enää liittyä uusiin odottajiin, vaan mieluummin teidän kanssa kirjoittelen.

Minä en vielä haluaisi plussasta mitään tietoa etusivulle, odottelen nyt rauhassa ekaan ultraan.

Otin juuri piirakan uunista, ja menen sillä nyt hetkeksi herkuttelemaan - ollut vähän hektistä viime aikoina, ja nyt voisin vetästä henkeä vaikka telkun ja nauhotettujen ohjelmien parissa - aivolepoa sekin... Vienakin nukkuu *pitkään toivottavasti**
 
tin
TUUTIS :kieh: :kieh: Oliks pakko laittaa noi!!??!! ;);) Mun piti siivota eikä istuu koneella koko päivää... Ihania juttuja!

Plussailijat: Pysykää vaan tällä palstalla, tahtoo fiilistellä mukana teidän jutuis:)
pepisaki ottaa takas päiviä ku ei oo kirjotellu ;) :LOL: Yöunijuttuun : meillä nukkuminen oli ihan mahotonta sillon ku oppi nouseen seisomaan! Sitä kesti n. kk ja sitte palautu normaaliks että nukahtaa viides minuutis :)


yksäippä meen seinäjoen keskussairaalaan neurologian osastolle! Kivaa! Mihin sä menikkää? Johonki yhdistykseen? Sitte mulla on terveyden edistämisen harjottelu viä ennen joulua, kirra(naistentautien osastolle ) ja vanhukset (kotisairaanhoito ) on sit keväällä. kivaa.

Vilma- Onni Millasilla näpyillä alko jne teidän rokko? Onko korkee kuume? Ku Tatulla nousi eilen kuume(39) ja pari pikkusta näppyy on naamas, ei mitää vesirakkuloita kuitenkaan. Mietin et olisko se rokkoa ku hoidos on ollu... Kauan teillä oli itämisaika? Paranemisia sinne!

Nyt siivoon!
 
Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :D

Aikas rankka kouluviikko takana ja toinen samanlainen oottaa ensviikolla, mutta ihanaa kun 2 päivää nyt vapaata! Harmittaa kun ehi täälä teidän kanssa jutella ja oululaisten tapaamiseenkaan en pääse kun kokoajan on pakollisia tunteja :ashamed:

Ihanaa, mennään kohta kattomaan sitä meidän kavereitten 2vk ikästä poikaa!!! :heart: Mullakin on nuo näppylät melkeen hävinny pois, tai ainakin tekevät lähtöään. Ei ole tarttunu kehenkään ja en tiiä mistä sitten loppujen lopuksi mulle tulivat ja mistä... Lääkäri epäili et vois johtua tästä rakaudesta kun vastustuskyky on laskenu.

Tehotuhot Onnea kovasti!!! :heart: Meitähän on jo monta täälä jotka odottavat :D Ja lisää näyttää tulevan joka viikko ;)

 
En vielä ehtinyt juttuja lukea, mutta piti tulla heti laittaan Tuutille kuvaa, kun sain valmiiksi ja oli vielä aikaa kuvatakin, neiti unilla, herää varmaan just. Elikäs Tuutin innoittamana :whistle: :



Ja nyt ettei noista tarvi tapella, teen toisen, vaaleanpunaisella mekolla ja rusetilla. Kaikkea tää palsta saa aikaan :LOL:
 
Ja pakkohan se on sen verran kommentoida, kun Tehotuhot on vissiin plussannut, eli lämpimät onnittelut täältäkin :heart: !! Kuinkas mones lapsi se teille sitten olikaan? Odotan lukea tuolta paremmin uutista :)
 
Rontti ai kun söpö! Ihana! :heart:

Arvatkaapas mitä oon tehnyt? Kolusin syyskuun pinon (odotusajalta läpi) ja kopioin kaikki omat viestit koneelle. Ajattelin jos ne sieltä sitten tulostaisi päiväkirjaksi... Voisi joskus Kipsuttimelle näyttää kuinka "hyvällä tuulella" äiti olikaan loppumetreillä :whistle: :LOL: Kamala homma!

Kattelen sitten niitä muitakin pinoja jos auki vaan saan. Ja poimin niitä järkeviä juttuja talteen. Tosin ei niitä paljoa ole mun näppikseltä tullut :LOL: :LOL:
 
Kiitti vaan tuuti... Täällä luetaan lokakuun alkupäivistä vuosi sitten ja tippa on jo ihan linssissä :'(
Kauheeta... onko siitä jo vuosi? Oikeesti? Arvatkaa vaan kuin pahaa teki käydä markkinoilla meidän pikku jäbän kanssa... Viime vuonna äippä kävi siellä kiroomassa mahaansa... :LOL: :LOL:
 
Dogtor, yöpaitana meilläkin sitä vaan käytetään....

Tin mä meen kotihoitoon invaliidiliitolle.. ei vois nyt vähempää napata mut pakko se kai on sinne tiistaina suunnata :x sit perään päiväkotiin 2-5vuotiaiden maahanmuuttajien sisarusryhmään... hiphip hurei!!! Tammikuussa seuraavan kerran kouluun vasta...
 

Yhteistyössä