Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

pitihän minunkin käydä lukemassa noita vuoden takasia juttuja..huh huh..nopeesti aika on menny ei voi mitään..

miulla ollut koko viikon päänsärkyä,ja joka reikä aivan tukossa kun aamulla herää,ja kurkkukin niin karhee et tuntuu et santapaperia olisin syöny :eek: toivottavasti venla ei nyt tätä tautia saa...

kukakohan se mahto kysellä kakka asiaa??? meillä välillä vaippa täys "suklaa rusinoita" siis järkyttäviä papanoita tuo mukula tekee..siten jos syötät purkillisen luumuu,niin saattaa olla sellasta normi kakkaa..luulen että tuo normaali maito on iskeny ton kakan noin papanamaiseksi..

jepulis,pitäsköhä painua pehkuihin,vai jaksaiskohan vielä huutiksessa piipahtaa..

ja onnee kaikille raskautuneille,ja synttärisankareille,ja :hug: kipeenä olijoille.

muuten oli kivoja kuvia ainakin tohtorilla ja muillakin..
 
ei hitto,mikä mulle tuli? :'( :eek: :headwall:

kuumetta 39.2 mutta ei kuume oloa,ihan normaali olo siis..mittasin molemmista kainaloista,kielen alta ja korvista..samaa lukemaa lähes..
ainut että oon nukkunu tänään 2 päiväunet ja pääkipee (varmaan nukkumisesta) ja alamaha välillä kipee..
mulla nimittäin on jo 37 lämpö ihan kuolemaa..
ja ihan hyvikseen vaan aloin tuota uutta mittaria testaamaan..ukolla normaalit lämmöt kuitenki et ei toi mittari sekoile..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Mä en edes viitsi mennä lukemaan niitä mun valitusvirsiä isosta olosta odotusketjuun :LOL: Kerran luin niitä jo, vähän tuli haikea fiilis myönnettäköön :D

Siel on edelleenkin sun ihana masu näkyvillä :heart:
Mun salaisissa kansioissa onkin sellainen kuva jossa kuva kertoo enemmän kuin tuhat tsiljoonaa sanaa....olotilasta :kieh: :LOL:

Että se maha olikin muuten iso..!! :eek: :p :D

 
Miä oon taas (vaihteeks) kuin perseeseen ammuttu karhu :kieh: Se ihan aika kuukaudesta |O Eiks jo vois vaihdevuodet alkaa kun uusia vauvojakaan ei tuu :whistle: Jos pääsis tästäkin riesasta :kieh:

P.s ei uskaltanut ukko mennä saunan lämmitykseen iltatouhujen aikana :whistle: Tais viime viikkonen räjähdys olla tuoreessa muistissa ;) :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
milli,avaappa meillekkin se salainen kansio :LOL:
Juu meille ja pitää näyttää tai myö ei uskota sinuu :whistle:
Tänne en kyllä mistään hinnasta pistä sitä! :LOL: :LOL:

Sinne toisaalle voin pistää kun käyn siellä seuraavan kerran. Älkää tukehtuko nauruunne :D

Itseasiassa voisin käydä laittaa sen sinne näillä näppäimillä...kun kerran aloitin siitä edes mainitsemaan :D Perjantai illan viihdettä tarjoaa hän... :LOL:

 
tehotuhot: Onnea :hug: :D

mullon kamala vauvakuume päällä!

pepisa:meillä on samanlaista että vaikka silmät jo luppasee ja pinniksen näkekää nii huuto alkaa :eek:
oon myös epäilly että ikään liittyvää.

nyt töllön ääreen taas :wave:
 
Niin siis nro 8 kasvaa masussa.Tiistaina eka ultra kun ei oo lasketustaajasta tietoa.Menkkoja odottelin ja luulin et ne oli muutama viikko sitten ku oli pientä tuhrua mutta ei!Näin voi seitsemän lapsen äidin yllättää raskaus.Mullahan on ollu aina välivuotoa vaihdellen viikosta 6-16.Toisinaan paljon toisinaan vähän rusehtavaa.Mä luin täällä plussa uutisia ja aattelin et huh,taas mul on valtava vauvakuume,siis tämä krooninen sairaus joka ei näemmä parane :p Viime perjantaina aattelin et nyt tää mun hormonihyrräys on menny liian pitkälle.Hikoilen,hiukset roikkuu,näppyjä tulee ja etoo kaikki.Olenko mä raskaana?!Ei tarttenu kahdesti testiin vilkasta ku näin jo ekan viivan muodostuvan ja pian ilmestyi kontrolli ikkunaan varmistus.WAU!Ihanaa on saada taas kokea uusi odotus uutta ihmistä "rakentaessa".
Vauvakuumetta poteville:Ei muuta ku syksyn viimoja piiloon peiton alle yhdessä miehen kanssa ja pian ollaan taas kaikki samassa kirkkoveneessä =)
Mä lähen kastelemaan itteni koiruuksien kanssa :p
 
Huomenta!

Mintulla on kaulassa vasemmalla puolella sormenpään kokoinen patti. Ei näy ulos päin, tuntuu kun sormella sen etsii. Liikkuu, eli siis voit sitä sormella "muljutella". Mikähän lienee... Pitänee näyttää lääkärille, oisko ehdotuksia?

Toinen yö ilman maitoa meni täydellisesti, tyttö heräsi samalla tavalla kello 01 ja 05, mutta nukahti minuutissa silittelyyn.

 
Topsy oiskohan Mintulla suurentunut imusolmuke siinä kaulalla? Eikös teillä ollut flunssaakin tässä näin?

Näin löytyi googlettamalla

Patti kaulassa

Kysymysnumero: 8706094
Hei,
Vajaa 3 vuotiaallamme on pieni patti kaulassa n. 3cm korvan alapuolella. Patti on herneen kokoinen, liikkuva patti. Neuvolassa pattia meinattiin turvonneeksi imusolmukkeeksi, jotka normaaleja pienillä lapsilla, mutta alan huolestua asiasta, kun patti on vain ja pysyy eikä häviä mihinkään. Patti on ollut kaulassa jo muutaman viikon.

Vastaus 2007-10-31 12:47:24
Käytännössä kaikilla lapsilla on kaulan seudussa hengitystieinfektion jälkeen suurentuneita imusolmukkeita, jotka voivat säilyä muuttumattomina kuukausien ajan. Imusolmukkeita on syytä tutkia tarkemmin, jos ne ovat kovia tai ympäristöönsä kiinnittyneitä, ovat hyvin suuria (yli 3 cm) tai jatkavat seurannassa kasvuaan. Myös epätavallisissa paikoissa (esim. solisluun seudussa) sijaitsevia imusolmukkeita tulee selvittää tarkemmin

Salo, Jarmo, Lastentautien erikoislääkäri, Lastentautien erikoislääkäri
 
Huomenta!!
ai että on levännyt olo :D
mentiin nukkumaan aikasten ja herättiin vasta 8.20.
piitkästä aikaa kunnon yö!
tuossa kun oli niitä huonoja öitä kk tolkulla,niihinki kai tottu!?

pepisa: joo toivottavasti ei oo pysyvää tää kiukku :eek:
onkos muuten leolla muuta kiukuttavaa ku toi pinnikseen vienti?
meillä hermostuu ihan kamalasti syöttötuolissa,tuntuu ettei malttas oottaa kun tuon maidon!
tahtojentaistelua??

mutta nyt kahville :wave:
 
Heips,

Meillä on mennyt nämä yöt ihan päin pyllyä kun olen ollut viikon yksin ja tuo ipana on huomannut että äitiä voi pompottaa mennen-tullen ja palatessa. Viime yönä imetin kolme kertaa ja joka aikaisempinakin öinä ainakin kerran. En pysty enkä jaksa alkaa huudattamaan yöllä vaan annan tissin jotta pääsen jatkamaan unia mahdollisimman pian uudestaan. Nyt päätin viime yönä että lopetan imetyksen kokonaan koska tuo lapsi käyttäytyy täysin erilailla silloin kun isä on kotona. Ajattelin että imetän nyt tänään ainoastaan kaksi kertaa ja toinen painottuu ilta puolelle, mutta ei nukutuksen yhteyteen. Siksi ajattelin vielä imettää muutamana päivänä kerran-kaksi jottei maitoa täyty kamalasti ja sitten olisi itsellä paha olla. Sitä vaan mietin että jos nyt taas isä laittaa tuon pojan nukkumaan ja käy yöllä pojan luona, niin miten sitten taas käy kun jään ensi keskiviikosta alkaen yksin ja minä menen ilta-yö vuoroon pojan hoitamiseen. Hoksaakohan tuo taas sitten että; ahaa tämä on se henkilö jolla on tissit |O ja sama kehä lähtee pyörimään :headwall: Ajattelin että jos isä hoitaisi nyt pari ensimmäistä ja ehkä pahinta yötä ja sitten minä vaikka ma-ti väliset yöt niin näkisi miten tuo reakoi minuun. Kuitenkin mies olisi ainakin henkisenä tukena meikäläiselle. Voi että tämä imetys on mennyt kyllä niin hankalaksi etten jaksa tätä enää :eek:


Miten muut jotka olette lopettaneet imetyksen, onko yöt rauhoittuneet? Vai huutaako teillä vielä ja jos huutaa niin millä rauhoitatte jos olette aikaisemmin rauhoittaneet rinnalle? Meillähän tästä ongelmasta päästin jo kerran, mutta nyt olen tullut takapakkia ja kovasti, enkä enää edes tiedä miten tästä noidan kehästä pääsee eroon lopullisesti. Tämä ongelma tuli sen jälkeen kun minä olen jäänyt yksin ja hoitanut yöt. Aikaisemmin mies hoiteli yöt, mutta nyt se ei ole enää mahdollista kun tuon reissu hommat on lisääntyneet huomattavasti. Mulla ei ole voimia yksin vierottaa tuota ollenkaan.

Nytkin tuo ipana kitisee ja itkee kokoajan multa tissiä, mutta enpä ole vielä heltynyt. Nokkamuki ei kelpaa ollenkaan. |O myöskin päivä syönnit on menneet huonoksi tämän runsaan imetyksen myötä.

Milla-Maria; Meillä huudetaan myös kun lasken sänkyyn. Joskus harvoin kun on ihan tiltti niin jää sinne suosiolla, mutta aika usein huutaa. Koitan silittää sänkyyn, otan pois, lohdutan, laitan lattialle huutamaan jos on selkä kaarella sylissä ja kaikki mahdolliset olen kokeillut. Nyt vaan olen antanut sitten itkeä aikansa, toki yritän lohduttaa, mutta kun ei mikään auta niin huutaa sen minkä huutaa ja sitten rauhoittuu, alkaa kurluttamaan ja jää sänkyynsä. Meillä ainakin se on ihan puhdasta kikukuttelua mulle.

Mulla tuli kamalasti omaa napaa ja nimenomaan imetyksestä kun en ole koko viikolla päässyt kunnolla palstailemaan. :ashamed: ja tämä asia ahdistaa mua kovin paljon nyt. :'(

Pitäisköhän soittaa äitille ja pyytää sitä mun kans kaupungille. Ainut ongelma vaan on ettei mulla ole oikein rahaa shoppailla, mutta pääsispähän vähän muihin maisemiin ja vaikka kiinalaiseen syömään. :p
 

Yhteistyössä