vierailija
Painoasiat on päivittäin mielessä, 4. raskaus ja tiedän kokemyksesta et kroppa tässä aluksi kerää aivan tolkuttomasti painoa vaikka miten yrittäisin sitä välttää. Näytän siis jo aivan selvästi raskaana olevalta 10+1 ja saan katseita vatsanseudulle löysistä vaatteista huolimatta. Kyllä se häiritsee, vaikka samalla onkin maailman ihanin asia! Mutta yritän ja en vain yritä vaan myös oikeasti syön järkevästi ja siihen olen tosi tyytyväinen. Ahdistaa jo muutenkin näin "täyteläinen" ja tukkoinen olo ilman morkkista. Mutta onkohan kukaan täysin sinut painonnousun kanssa?
Harrastuksista: liikunta on mun juttu, juoksu, hiihto, rullahiihto, punttis, zumba, pyöräily.. perheen ehdoilla, mutta mielellään paljon ja vaihdellen!
Ja kipparin vajaatoimintaan on ollut lääkitys jo toistakymmentä vuotta, mulla ei lääkityksen aloittamisen jälkeen ole ollut oireista murheita
-Erin-
Harrastuksista: liikunta on mun juttu, juoksu, hiihto, rullahiihto, punttis, zumba, pyöräily.. perheen ehdoilla, mutta mielellään paljon ja vaihdellen!
Ja kipparin vajaatoimintaan on ollut lääkitys jo toistakymmentä vuotta, mulla ei lääkityksen aloittamisen jälkeen ole ollut oireista murheita
-Erin-