Heipsis!
Täällä kans aivan onneton kirjoittelija, siksi harkitsenkin mieluiten sinne facebook ryhmään menoa. Harvemmin tätä koneella selaan ja kännykällä taas kirjoitus on joskus hankalaa. En meinaa millään pysyä täällä kärryillä!
Ruokailusta: Mä ajattelin kysyä lääkärillä käynnin yhteydessä ens viikolla (ihan muita asioita siis) mahdollisuutta päästä sellaiselle ravintoterapeutille, itse olen siis todella ylipainoinen, ja super huono laihduttaja, niinpä ajattelin nyt josko saisin apua joltakin ulkopuoliselta. Lähinnä se et minä olen niin surkea kokki, ettei riitä joku syö kasviksia ja lihaa, välttele perunaa ja pastaa. Kun nimenomaan parasta olis jos saisi mahdollisia ruokaohjeita ja ihan konkreettisia vinkkejä miten syödä, ja miten tehdä ruokaa.
Liikunnasta: Meillä on kolme koiraa joiden kanssa koitan lenkkeillä, mutta laiskahko olen, nyt ollaan otettu kaverin kanssa sellainen tavoite et vähintään muutama kerta viikossa mennään yhdessä 5km kävelylenkki, ihan mahtavaa päästä aloittelemaan taas lenkkeilyä, tosin kun jäät ovat sulaneet niin huomaan itseni löytävän entistä enemmän ulkoiluintoa. Itse ainakin varon aivan kamalasti liukastumista aina, ja olen sen jälkeen aivan super kipeä, joten kevät kun tulee niin jes, toivottavasti saan oikein kunnon ulkoilupiristyksen!
Grill :heart:
OmaaNapaa: Mulla on nyt kauhea
tyttöolo, jotenkin on kovin vellova pahoinvointi, ja mun naama kukkii. Viimeksikin oli pahoinvointia, mutta naama oli ok. Väsymystä löytyy myös. Ja tissit aiiiii.
Ne on niin kipeet, tuntuu kuin kuolema tulisi. Muuten sitten taas onkin niin epäusko vielä kun oireet tuntuu jotenkin niin lieviltä.
Tarvikepuhelua: Meillä valmiina onkin jo kaukalo, huonekin on niin et pääsee sitten isoveljen kanssa samaan huoneeseen kun nukkuu suht hyvin. Vaatteita on paljon, mutta silti aion ottaa Äitiyspakkauksen ja hankkia lisää, koska monesta vaatteita on niinkun kaikkia kokoja, mutta ei ihan kamalasti sitten niitä pienimpiä, tällä kertaa hankin jo etukäteen myös niitä 50 koon vaatteita, viimeksi kun kuuntelin muiden neuvoja ja eniten oli 62 vaatteita ja hiukan 56, noh meillä meni aika kauan ne 50 vaatteet käärittynä kunnes ne olivat sopivia.
Oli pikkasen paiseessa synnytyslaitoksella kun tajusin et lapsi olikin niin pieni ja piti kiireellä etsiä sopivampia vaatteita kun 56 hän hukkui.
Rattaan ostan mun kaverilta, sillä on Bumbleride tuplikset, ja ne on ihan super makeet! Niihin sitten vauvalle pehmeä kantokoppa niin avot!
Pinnasängyn hankin uuden, ja pojalle pitää kans hankkia sellainen lastensänky, hänen pinnasänky on tosi huono, Ikean halvin, siitä on kamalasti huonoja kokemuksia lähinnä sen hengittävyyden takia, ja on todella ruma.
Noin muuten kaikki pikkutilpehööri pitääkin hankkia taas.
Tällä kertaa haluan panostaa rintapumppuun, ja jo heti alussa tahdon vierailulle imetystukihenkilön, tahdon kaiken mahdollisen avun imetystä varten. Viimeksi en apua osannut pyytää ja siihenhän se imetys sitten torppasi. Oma usko koko hommaan oli ihan nolla, se sattui ja tuntui vastenmieliseltä. Lapsi ei osannut imeä (ehkä kielijänteen syy, jota nyt 1v ja 3kk alettaisiin ajaa eteenpäin!!) ja itse en osannut luottaa siihen hommaan, en itseeni enkä imetystaitoihini, en myöskään osannut vaatia apua. :/
Huh, nyt täytyy mennä!
Iippari ja PikkuKakkonen 6+3