Bolakorusta, meinasin sen hankia kun esikkoa ootin mut jätin hankkimatta kun en kokenu sitä kovinkaan tarpeelliseksi ja todennäköisesti se olis jääny vaan johki vessan kaappiin lojumaan joten ei tule moista nytkään.
Oloista, totesin tässä illan mittaan että ihan ku olis alkanu koko rumba taas alusta kun KAIKKI eto ja ällötti ja edelleen voisin pelkästö ajatuksesta käydä yrjöön pöntön täyteen. Toivottavasti ei vaan enää tuu mitään uusia juttuja..
Vaatteista ja väreistä, mulla tuo esikko pukeutuu siniseen, valkoseen, vihreeseen, ruskeeseen, harmaaseen ja mustaan, tosin harvemmin mustaan kun ei sovi hänelle mun mielestä. Tulokas perii samat vaatteet, karsin vaan isoimman osan nyt pois kun tiedän et pärjätän muutamalla bodylla ja haalareilla. Ulko tamineet periytyy sit isommalta. Unisex mallistolla mennään, tytölle sit jos tulee nii hankitaan vähän väriä mut maltilla kun ei tykätä räikeistä vaatteista.
äiti toki rakastaa pinkkiä ja keltasta omissa vaatteissa ja vihreetä, mitä neompi sen parempi!
Liikunta ja eritoten raitis ilma auttaa hei siihen ällö oloon. Jos ei muuten nii ulos vaikka käveleskelemään tunniks nii tekee kummia. Savulliset jättää ne tuprut kotio, en usko ettei tässä ryhmässä oo yhtään tupakoivaa.
ite lopetin ku edellistä ootin ja yllättävän helpolla meni joten suosittelen! Mielummn katon ultrassa rauhassa olevaa lasta mahassa ku nikotiinista sätkivää pakettia.
Ps. Älkää inhotko kun sanon noin, toi vika öö ylempi virsi, tiedän vaan ite mille tuntuu. Eikä se lopetus kaikille helppo oo. Mutta tsemppiä kovasti. Mua hirvitti ajatellaki et sairaalassa jotku kävi röökillä ja sit otti vauvan syömään rinnalle... en olis ite voinu kuvitellakaan tekeväni niin. Joten kaikella rakkaudella, ajatelkaa jos poltatte.
Neuvolakäynneistä mies ei perusta, tai en ees halua sitä mukaan mut ultriin paitsi tähän ekaan haluan jos mahdollista siis tän nykysen tilanteen kans. Viimeks mies oli mukana mut ei siellä varsinaisesti oo mitään miehille. Aikataulut meillä pistetään sopimaan ja oon antanu tuon puhua töissä jos on ollu jonku maha jutun takia poissa tai myöhässä. Mut eipä sen tarvii selitellä kun on johtavammassa asemassa ku ihan perus duunari.
Addoda & SnadiKakkonen