YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Tervehdys kaikille. :wave:

Pikaiselle käynnille tänne tulin, kun tuntuu et ei ennätä/kehtaa koneella istuksia ukon ollesa kotosalla. ;)

Mut sen verran kuitenkin kuulumisia jotta ukon sain kotioliohin sunnuntaina kun kävin hänet "hakemassa" ;) tuolta pk-seudulta. Itse kun sinne matkustelin lasten kanssa viime torstaina ja vietin siellä pidennetyn viikonlopun.
Vaan pitkäksi ei tuo ukon kotona oleilu jäänyt kun huomenna takaisin pk-seudulle hän suuntaa takaisin siskoni ja hänen miehensä avuksi maalauspuuhiin. :( Vaan tulee ukkoni kuitenkin kotiin jo sunnuntai-iltana kun hällä alkaa koulunpenkin kulutus maanantaina. :D

Jep jep, täällä kierto on ylittänyt puolenvälin ja peitot pölähtivät parikertaa. Mut ei toiveet ole kovinkaan korkealla jotta osunut ja uponnut olis. Niin et ei taida kovin kannattaa meikäläisen piinailua aloittaa vaan odotella vain rauhassa jotta uudelle kierrolle lähdetään. :headwall: :p

Koulutukseen pääsystä tietoa odottelen ja eilen lähti kaksi opiskelupaikan hakemusta postin kuljeteltavaksi.

-touhis- pikaisella piipahduksella plussia puhkuu siirtyen muihin tehtäviin.

++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Heips! Täällä myös mamma kuumeissaan ja tähyää jo seuraavaan kiertoon... alkaa olla aina puolen välin kierron jälkeen tunne, ettei se kuiteskaan tärppää jne. Tyytyväinen olin, kun nappasin tuon oviksen ajankohdan, alavatsan hurjat kivut, limat ja tuplaviivat! Kaikki! =)
Sitten on kyllä peitot pöllynneet ja jotenskin kait tämä kesän alku saa enempi hormonit hyrräämään... :p

MUTTA..... minä vanhenen pian ja sekös ahdistaa jotenskin. :( Ei niinkään muuten, mutta sitten hyppään jo seuraavaan vuoteen, silloon on edessä tasavuodet! APUA!!!!! Heheh... ihan olen OK, mutta tuntuu just nyt, että siihen se sitten jää ja pakko alkaa luovuttaa ym ym kamalia tuntemuksia! :headwall:

Eilen näin pienen vauvelin ja likkakaverin tytteliä pitäisi päästä katsomaan taas!!! Meillä oli vatsatautiakin, niin ei viitsi vauvoille viedä tauteja! Ne on niiiiiiin söpöjä! =)

Mutta semmosta ja lueskelin ketjua, mutta nyt tyhjeni koppa... kaikille teille tsemppiä, + + + + + + + + tuulia ja peittojen pöllytystä hurjasti!!! ;) :wave:
 
Mukavaa viikonloppua. Oli vähän kiireinen viikko töiden puolesta, joten en ole ehtinyt paljon netissä notkua. Eilen olin melkein kellon ympäri töissä, koska meillä oli kevätjuhla. Olipa mukavaa kaiken huhkimisen jälkeen ja ope sai hämmästyksekseen kukkia :flower:

Ei täällä mitään uutta, täti on häädetty taas kerran matkoihinsa ja uudet kujeet mielessä. Toivotaan että tuo säätila vähän kirkastuu ja pääsee taas kunnon lenkille tästä. Täällä ainakin tulee vettä kuin turkinhihasta :/

Pussailuja ja plussailuja ++++ :heart:
 
heippa hei!

Taitaa sittenkin olla olemassa, joku suurempi joka kuuntelee rukouksia. Pelkäsin tuota huomista munuaistoimenpidettä ja pidin sitä aivan turhana. Vitsailin kavereille että toivon mukaan jostain syystä, toimenpide siirretään jonnekin tulevaisuuteen...tai sitten jätän menemättä siihen.

Päätin kuitenkin olla rohkea ja menin sairaalaan sydänfilmiin ja muihin kokeisiin. Juttelin anestesia lääkärin kanssa nukutuksesta ja minulle kerrottiin että huomenna klo 9 on toimenpide. Täytettiin sairaanhoitajan kanssa ruokatoivomuslista jne.

Sitten leikkaava lääkäri tulee paikalle ja toteaa, että tämä on niin epäselvä tapaus ettei hän tietäisi mitä hänen tulisi leikata. Ja koska minulla ei enään oireen oiretta, niin huominen tutkimustoimenpide, joka olisi vaatinut 3 sairaala-olopäivää on turha. Pahin mikä olisi voinnut tapahtua ks toimenpiteessä, olisi ollut munuaisen tuhotuminen. Hän sanoi hus tiehesi ja vuoden kuluttua uudestaan tutkimuksiin. Arvatkaa kuka tuulletti...yes!!!!

No en päässyt kuin kotiin ja menkkakivut tulivat ja pientä tuhrua näköpiirissä. Taisi henkinen stressi purkautua kp 25. Eipä aiemmin ole kuukautiset alkaneet vatsan nipistelyllä ja tuhrulla ja näin aikasin. Huijausplussia ne tämän kierron plussat.

plussapuhuria kesähelteellä +++++++


:heart: mimmimamma :heart: <br><br>
 
:wave: Morjesta kaikille niin "vanhoillekin" kuin uusillekin tähän ketjuun kirjoitelleille. :wave:

Tälle "vanhalle" ei kuulu kerrassaan mitään uutta ja siitä syystä olen hiukan niin kuin hiljaa ollut vaikka olenkin silloin tällöin kuulumisianne lueskellut.
Kierto etenee loppuaan ja toiveet raskautumisesta olen jo tältä kierrolta viskellyt tuonne läheiseen jokeen (joka muuten on mekoisen virtaavaa laatua, onhan sen varrella useampi puuteollisuuden tehdaskin rakenettuna). Joo eikä nuo peitotkaan kunnolla tuulettumaan päässeet kuin kerran, niin et ei sekään tuo mukanaan minkään laisia lisä toiveita. :(
Joten ensi keirrolle lähtölaukausta odottelen. :snotty:

Vaan juu ukko se sitten eilen kurssinsa aloitti ja minä odottelen postia tuomaan uusia kutsuja koulutus-haastatteluihin sekä tuloksia jo käydyistä koulutus-haastateluista. Niin ja kyselimpä yhdestä lähi kaupungista syksyllä järjestettäviä lyhyitä koulutuksia joilla saataisi olla hyötyvaikutuksia jo hakemiini koulutuksiin.
Joten varmaan nyt viimeistään huomasitte, et tämä mamma on päättänyt syksyllä opiskelut aloittaa sitä vain ei vielä tiedä jotta missä. :p :LOL:

Heh asiasta viidenteen.
Olettekos muuten huomanneet et sillä kuuluisalla B-vitamiinin nauttimisella on toinenkin hyvä puoli sen raskautta edistävän lisäksi? ;) Ainakin minä oletan jotta sillä on suuri vaikutus siihen et ei nuo hyttyset/itikat hyökkää kimppuun kovinkaan herkästi. Meinaan vaan kun eilen iltapuolella istuimme tuolla pihalla grillaamassa ja syömässä, niin ukko valitteli edellä mainittujen pikku-ötiäisten syövän selkäänsä. :eek: :whistle: Ja muutkin niistä tuntuivat kuisaantuvan, vaan minäpä istuskelin ötököistä kiusaantumatta kun ei ne minua tuntuneet lähestyvän laisinkaan. :LOL: ;)
Olisinkohan mahdollisesti haissut niin pahalle? :LOL: Meinaan kun äitini joskus syödessään B-vitamiinia purkista totesi; jotta se tulee ulos hikoilun mukana pahana-hajuna. :headwall:
Hmmmm... vaan tiedä nyt tuon b-vitamiinin vaikutuksia, kun ei mua koskaan ole kovin hanakasti hyttyset/itikat huolineet napostella vaik vereni onkin kuulemma hyvälaatuista. ;) :saint:

:x Huh, nyt on pakko lopettaa tämä koneen napsuttelu ja siirtyä tounne wc:n puolelle ennenkuin tukehdun => kuopus tehnyt tarpeensa "peppu-toppauksiin".

Moikka! :wave: :wave: :wave: ++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: <br><br>
 
Heips! Missäs kaikki luuuuuuuraaaaaaa??? Ihan pulassa täällä :'( :headwall: :kieh: :wave: Miksi ihmeessä tästä ei ilmoitettu aikasemmin??? Ei löydy omia juttuketju kovin helpolla, niinkuin vanhaan malliin sai ne muistiin!!! :kieh: :kieh: :kieh: Mamma kiehuu ja kp34/28-38 vielä tehostaa olotilaa!! :LOL: Mitä tarkoittaa tuossa hymiöiden vieres noi lista ja numeroitu lista? :eek: Koodi?? Raskaustestin koodiko? :LOL: Ohjeita kehiin!!!
 
|O |O huomenta täällä hölmönä yritän osata tätä uudistunutta sivustoa lueskella. |O Vaan keskenhän nämä sivustot taitavat vielä olla joten toivotaan et parentavat viel. Sillä ainakin minulla näkyy kaikki tekstin aivan vasemmassa laidassa ruutua ja näin ollen ovat melko hakalasti luettavissa. :headwall:
No, mut odotellaan mitä tapahtuu sivustolle. :headwall:

Joo täällä tädin porchen huminaa odottelen kuulevani minä päivänä hyvänsä tuosta talon nurkalta. :( Sillä odotuksia ei ole minkään moisia et r-testiin ilmestyisi plussaa. :( Ei meinaan oiken ollut tuo makuukammari tehokäytössä tällä kierrolla. :whistle:

Mut joo nyt on kyl ainan muut pähkäilyt ajankohtaisempia ja mieltä painavampia kuin tuo plussan löytyminen/ei löytyminen. Nimittäin sain postissa tuossa pari päivää sitten kutsun erääseen hakemaani koulutukseen. Vaan se opinahjo sijaitsee todella hankalien kulkuyhteyksien päässä täältä meilt, mikäli julkisilla aijon kuklea oppimaan. :kieh: Joten nyt tässä mietin/pohdon miten on kannattaako mennä koko kokeeseen kun ei tiedä tyssääkö opiskelut heti alkuunsa tuon kulkemisen takia. Hööööö ja kyl tässä miettimään laittaa sekin jotta kuka kumma hoitaa kuopuksen tuona koe päivänä kun ukkokin on siel kurssilla. :headwall: :headwall: :headwall:
Vaik kyl tuo toisiksi vanhin kovasti ilmoitti halustaan pienintä sisartaan hoivailla. Vaan on hän ehkä hiukan nuori (koht 15:sta v.) viel koko päivää toimiman kuopuksen hoitajana. Tosin hänel kyl on hyvät otteet pienten lasten käsittelyyn ja onhan jän jo käytännössäkin heitä hoidellut, mut ammattilaisen seurassa.
Joten miettii miettii mitä tehdä sillä tänään olis ilmoitetava osallistuuko vai ei ensi tiistaina olevaan kokeeseen. :whistle:

Nyt on siirryttävä kuopukselle puuroa antamaan ja muihin kotihommiin. :wave:

++++++++ :wave: :wave: :wave:


Huuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!! Vilheitä näyttää täynnä olevan tää sepustukseni, joten toiv selvää saitte. :ashamed: Ei ennätä nyt niit kaikkia koljailemaan. ;)
 
Ebony: Ollaan oltu tuolla tjot-meinigillä oikeestaan vasta keväästä asti. Eka kerran kun tosissaan "vietiin loppuun" tuli tuo keskenmeno (onneksi niin alkuvaiheessa). Yleensä on tärpännyt aika hyvin, mutta tiedä häntä enää... Nyt odotellaan normaalit kuukautiset ja uudelleen yritystä kehiin :) .

Nää sivut vaikuttaapi aika hyviltä...kait. En heti löytänyt meitin ketjua, mutta nytpä tiedän. Touhis tuossa meinasikin, että sivustot on kesken. Saas nähdä...

Kesälomaa (ja kuukautisia) odotellen, plussapuhurit kehiin!!! =)
 
Hei me pudotaan!!!!!!!!!!!!!!!!! :attn:
Aivan ihana aurinkoinen kesäsunnuntai ollut! Tehtiin perheen voimin piiiiitkä pyöräilylenkki ja kivaa oli! Mulla hormoonit tekee kepposia tai jotain, ollut aivan ihme tuntemuksia alamasussa... kp37/28-38. :headwall: :)
Niin tuohu tenava :wave: Luulis jo, että 15v ikäseen voi luottaa, hoitajana! Itse aikanaan, sillon KAUAN... sitten, 11v ja hoidin kesät sisaruksiani! =)

Jeps, + + + + + + + + lähetyksiä puhallan ja puhkun!!!! :whistle: ;)
Ilkeän tädin kiusaamille :hug: :hug: :hug:
 
Huomenta! Jatkan täällä ihme tuntemuksiani... kp38/28-38. Tytteli heräsi jo aamukuudelta! |O Halasi ja muisti, jotta kakkua syödään! Ikää tuli lisää ja mittari raksuttaa!!!! :headwall: Niin ja meidän neiti huomenna 2v7kk!!!!!!! :heart:

Aurinkoista päivää kaikille!!! B) :wave:
 
Hoh hoh, huomenta, niin se alkoi lapsilla kesäloma ja kaikki viisi lasta ovat nyt täällä meillä. Vaan taitaa tuo vanhin suunnata jo keskiviikkona takaisin kotiin ja muut kolme ovat sitten lähdössä isänsä luo ilmeisesti sunnuntaina. Joten pikku perheellä sitten kotia leikitään parin viikon ajan. ;) Joten suht hiljaista on luvassa. :p
No, joo vaan eilen se sitten alkoivat nuo loman ihnuudet "vanhoilla"malleilla eli jo ennättivät nuo pari vanhinta lasta riidan kehitellä ja siihen sitten jatkoksi tuo ukkokin oman kauhansa uitti. :kieh: Niin et näin meillä lomaillaan. :whistle:
Vaan itseäni ihmettelen kun maltoin olla lähes sekaantumatta tuohon sopan kiehttämiseen. :saint: Taitaa ruusunjuuriuute ja E+500 toimia.

Jaa jaa huh, lueskelin tuossa yhtä toista ketjua johon olen kirjoitellut ja huomasin jotta kp on 27/28-32 niin et taitaa se täti kohta olla täällä. Vaik ei kyl ole tuntemuksia minnekään suuntaan, eikä kyl oikeen muita odotuksiakaan kuin tädin kyläily. :/ Joten todella ihmettä katson jos plussan löydän loppuviikosta. :headwall: :eek:

mantana Onnea numeroiden vaihtumiselle omassa ikä-mittarissasi. :flower: Ei se ikä vaan se olo. ;)
Hei, en sitten huomenna osallistu siihen yhteen "pääsykokeeseen"-näin päätin en siksi etten olisi tuohon n. 15v tyttäreen kuopuksen hoitajana luottanut. (sillä "hoitajana" olisi ollut myös tuo 16v. tyttösini). Vaan syy kokeen perumiseen oli opinahjoon kulkeminen julkisilla, sillä sinne ei niitä sopivasti kulje. Olisi nimittäin saattanut n. 35km:n matkaan hujahtaa kolmisen tuntia per suunta. :kieh: :eek: No, vaan viel on yksi koulutus haussa ja siitä tietoja odottelen tänään. :p

:kieh: Hermojani täs koettelee nyt kuopus sylissäni maitopulloaan kiukuten. :whistle: Vaan minäpä tuikkis nyt olen enkä anna sillä kohta on viikko ilman pulloa oltu. Joten ei paluuta kuopuksel entiseen. Sillä päiväkoti paikka hänel on elokuun puolesta välistä ja siihen mennessä on opittava oleen ilman pulloa/tuttia (ei koskaan hänel ole ollut) ja lisäksi olis opittava oleen kuivana. :whistle: Joo ja meil tuohon kuivas opetteluun saataakin sitten tovi jos toinenkin vierähtää, kun potta/wc-pytty on kauhun paikka. :kieh:

Mut nyt etsimään aamupalaa kaapeista ennenkin kuopus vallan hirmuiseksi äityy.

+++++++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
Pitääpä kokeilla, että onnistuuko tää viestitys enää, kun en tän uudistuksen jälkeen ole vielä naputellut. Ja minkälaista tekstiä tulee, kun läppärillä olen kun oma koneeni sanoi viikonloppuna sopimuksensa irti. Että kahtotaas kuinka käy.

Loma sitten alkasi, ja helteet. Loman kunniaksi vanhempi tyttö poltti sitten itsensä oikein lahjakkaasti. Kun koko kesän on tuolla meidän maauimalassa pääsymaksutonta koululaisille. Niin ottipa sitten ilon irti, ja nyt on nahka palanut ja kipeä.

Kierrospäiviäkin pitäisi taas laskea, vaikka mitä oireita olisi, niin kyllä ne punaiset päivät sieltä vaan alkaa, että enpäs oikein usko tuohon haikaran vierailuun enää meille. Tuo "harjoittelukaan" ei oikein nappaa kun ei ole sitä toivottua lopputulosta. :)

Lasten ekan lomapäivän kunniaksi sain mahtavat hiertymät kantapäihin kun lähdin kuopuksen kanssa ulkoilemaan. Senhän sitten saa kun sukitta kulkee. Näitä kesän riemuja, tokkopa sitä vanhetessaan koskaan viisastuu.

Tuon miehen kesälomaa tässä odottelen, että koko perhe saatais viettää sitä laatuaikaa. -touhis- nuot sun kinastelujuttus kuulosti niin tutuilta. Mä lähen aina silloin pois (ellen sitten kerkiä räjähtää), ja painan oven hiljaa kiinni. Kyllä ne sitten lopettaa kun yleisö häipyy pois paikalta.

Kovin oli tuttua tuo touhiksen pullo ja vaippajutut. Meillä esikoisella oli kanssa vaikeuksia tuon potatuksen kanssa. Pulloa se ei koskaan huolinut eikä yksikään lapsista tuttia ole ikinä syönyt. Että vanhempi tytöistä ja tää kuopus niin niiden kanssa ollut tuota pullovieroitusta. Kun se pullo tuntui sitten joskus 3-vuotiaalle että nyt pitää lopettaa. Jälkeenpäin olen miettinyt, että oliko kyse enemmän ympäristön painostuksesta, miehen äidin ja muiden "hyväätarkoittavien". Lapsi oppii kun se on valmis, koska pakottamalla voi tulla vain suotta traumoja. Kun jokainen on yksilönsä, mutta itse varmana tein esikoisen kanssa kaikki virheet, ja ajattelin monasti että mussa on vika kun vielä 3 ja puolvuotiaan tarvitsi sitä yövaippaa, ja osin päivävaippaakin.

Tuo esikoinen ei ikinä imaissutkaan pulloa, joten imeväisikäisenä sitä ei voinut laittaa hoitoon. Äitini joskus otti yheksi yöksi, ja lusikan kanssa piti lapata sitten maitoa.

Tulvahti tuossa muistoja mieleen, kun tuli tuosta -touhiksen- kirjoituksesta mieleen noita juttuja.

Nyt pitää vähän koittaa siivota ja pyykätä, ruuan tuossa just sain väsättyä. Miehellä pitäs onneksi olla hieman lyhyempi päivä että päästään kauppaan ajoissa, ja hieman shoppailemaan. Mä pidän sen 9-tuntisen päivän vielä lyhyenä, kun parina kuukautena ollut sellasia 12-14 h päiviä. Ja kun työ on vielä fyysistä, niin mehut on sitten töissä puristettu, että ei siinä paljoa jää vapaa-ajalle kun kaikki loppuaika menee tuohon lepoon. Nyt sillä on vielä päivystys päällä, että ans kattoo kuinka paljon poikii soittoja. Ja aamulla taas linnunlaulun aikaan pitäs olla tuolla tienpäällä. Joskus hieman kapinoin tuota sen päivystysaikaa. Kun illalla kun päivystys alkaa, niin se on vielä töissa, ja aamulla kun loppuu, niin töissähän se jo on.

Ohhoh tulipas pitkä sepustus, pitäs vissiin kirjoittaa useammin.

Kaikille mammoille paljon plussia ja lämmintä kesää. Toivottavasti tän talviturkin sais jo tällä viikolla heitettyy pois. Mut plussia puhkun ja puhallan.

Mut enhän mä osaa noita hymiöitä enää laittaa, täytyy harjotella.

+++++++++++




 
ja pikainen piipahdus ennen kuin ruokaa lähden jääkaapista metsästelemään. :p Lapset jo tuolla keittiössä ruokaa kuuluu metsästävän. :D

Joo täällä itseäni kidutan enkä r-testiin ole viel kajonnut vaik jo taidetaan mennä kp:llä 30/28-32. :whistle: :snotty:
Sillä mun periaate on jotta aamun ekasta pisusta testit tehdään ja tältä päivältä on tuo toiminpide jo aikoja sitten suoritetu. Joten nyt odottelen ainakin viel huomiseen kehoani tarkkaillen/kuulostellen ja jokaisella wc-reissulla jännityksellä paperiin kurkistelen. :p :whistle:
Oireitaki olen ollut tuntevinani väliin siihen suuntaan et kyl tuo tätyli tulos on ja kohta perään sitten onkin tuntemukset aivan toiseen suuntaan. Joo joo ja joo siis sekoaahan tässä nyt vähemmälläkin miettimisellä ja kehon tarkkailulla. :kieh:

Plussat viskaan ja lähden ruuan metsästykseen ja sen jälkeen onkin sitten vuorossa kauppa-reissu. Saas nährä kuin moni lapsosista haluu mukaan lähteä.

++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Huomenia kaikille tasapuolisesti! Tulossa jälleen aurinkoinen päivä! Aikasin, kun aamusta lähtee puistoon, niin ei niin kamalan kuuma ollenkaan! Heräsin jo aikasin, eikä enää uni tullut.. |O
Kp3/28-38 ja tämä vieras tätönen ryppyilee oikein runsain ottein! Jouduin eilen ihan turvautumaan buranaan, kun niin kamalat kivut yllätti, viiltävää jomottavaa kipua! Onneksi helpotti lopulta. Ärsyttävää näiden tiivisteiden kanssa kulkea! :kieh:
Meilläkin jo kesälomaa odotellaan innolla, siis isännän lomaa, jotta kesälaitumille päästäisiin! Tulevina kesälomaöinä ovista metsästämään...

No joo, mutta mitenkäs TUOHU TENAVA? Jännitän puolestasi, oletko jo testin tehnyt? :wave:

Aurinkoista kesäpäivää ja muistakaa juoda vettä paljon!! Kaikille tädin piinaamille :hug: ja paljon tulevia plussaisia päiviä puhkun :whistle: + + + + + + + + + + + + B)
 
:'( Äh, negan aamulla löysin testistä kp 31/28-32. :'( Joten kyl on hyt täti piinat järjestänyt sillä tuntemuksia ei vierailusta ole eikä tätiä viel näy. :eek: Mut tuntemuksia olis kyl raskautumisen suuntaan, vaan jätän ne nyt omaan arvoonsa enkä odottele muuta kuin tädin kyläilyä. Sekä lisäksi odottelen kahdestakin syystä jotta ensi viikko koittaa. Ensinnäkin lähtevät nuo isommat lapsoset muualle pariksi viikoksi joten rauhallisempaa eloa on tiedossa ja toiseksi siksi kun tänään sain tiedon jotta ensi viikolla on haastatelu erääseen hakemaani koulutukseen. Tosin tuo koulutus on vallan toisella paikkakunnalla missä asustelemme ja sinne olis sitten ensi talvi matkusteltava linja-autolla+junalla n. 1-1,5h/suunta. Mut eiköhän tuon jaksa kun ei kestä kuin syys- ja kevätlukukauden ja sitten olis toivon mukaan ammatti josta löytyis ehkä töitäkin myös tällä meidän kotipaikkakunnallakin. :p

Mut nyt teille muille plussat viskon ja lähden iltapalaa metsästämään.

+++++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
:heart:

touhis pitää meitä jännityksessä, sekä työn että plussien suhteen. Peukut pystyssä että plussat vielä ilmantuisi teille silloin, kun vähiten niitä odotat.

Mantanalle halit tädintulon takia :hug: Siitä se uusi yritys alkaa.

Minulla taitaa olla kp 10 ja ovista bongailen. Ihan luomu bongailua kosteuden ja halukkuuden suhteen. Mies vaan töissä tänään yömyöhään ja varmaan tuo herra alkohooli sotkee kuvioita tässä kierrossa. Taitaa ne simpat uiskennella huonosti kännissä. Viikonloppuna taas mies poissa, joten kp 12!13 menee kauniisti ohi ilman elinvoimaisia otuksia.
Jotenkin luovuttanut fiilis. Ei tästä mitään tule. Eikä jaksaa odottaa tädin tuloa, niin kuin joulua. Pettymys on vain niin suuri. Olen taloprojektia miettinyt ja työhön pistänyt kaikki energiat, joten onneksi kuumeilu on saanut jäitä hattuun. Kaikki psykosomaattiset tuntemukset ja ajatukset mahdollisista raskautumisista vaikka on ollut kuukautiset, olen vetänyt vessan pöntöstä alas. Ei enään luulotautia minulle. Kiitos.
Olen siis edelleen saannut niitä plussia aina kun olen testannut, olemattomia plussia. Mutta koska tiedän etteivät, ne tarkoita mitään pitkässä juoksussa pidän pääni kylmänä. Veritestit ovat ainoat oikeat testit. Voisin reklamoida kaikkia testejä virheellisistä plussista.
Clearblue/predictor/ apteekin oma/ acon 10/ rfsu/ pregent stick jne. viime aikoina, en ole viitsinyt kunnon testeillä enään testata, vaan halpis testit aina silloin tällöin, kertovat minulle missä mennään....eikä ne kerro mitään...pelkkää valetta.

???????????? minulle :/
ja muille
+++++++++++++++++ puhtaita selkeitä plussia.






:heart: mimmimamma :heart:
 
Täti kaahas aamupäivällä tänne niin et mutkat suoristu ja auringon kuivaks paahtamat pientareet pölys. :kieh: :kieh: :kieh: :'( :'( :'(
Eli kp1 on taas totisinta totta. :(
Suututtaa, kuikuttaa, harmittaa, jne. tuon tädin temppuilut, sillä nyt se viskas kierron pituudeksi peräti 31pv kun edellisel kerral lyhensi kierron 25päivään. :eek: Niin et päättäs hän nyt missä pituudessa kp pidetään ja häipys sitten sinne jonnekin ainakin vuodeks.

Jaa jaa meillä se jatkuu tuon ukko-kullan omituinen käytös nyt jo ties kuinka monetta päivää. Hän nimittäin mitä ilmeisimmin on totaalisen kyllästynyt itseensä ja itse tekemiinsä virheisiin. Vaan arvatkaas ketkä siitä sitten osuutensa saa? No, vastaus on helppo: Me muut perheenjäsenet tietty. Ukko ottaa milloin kenetkin kohteekseen tai sitten painaltaa vallan omiin oloihinsa kellekään mitään sanomatta. Niin et vähän väliä nousee kysymys mieleen; Mitä pahaa nyt taas tuli tehtyä vai tekikö joku muu jotain väärää vai jättikö joku jotain tekemättä.
Niin et hyvin on alkanut kesä ja lomakausi. Tosin tuo ukkohan ei lomalla ole, kun on kurssilla. Vaan jo hän tänään tekstailemal mulle ilmoitti luovuttavansa kurssilla opiskelusta juhannuksen jälkeen. Siihen loppuu kurssin "koeaika" eli tuonne asti on tämän hetkinen sopimus voimassa ja siitä on sitten mahdollisuus jatkaa syyskuun puoleen väliin.
Siinä sitten päivällä tekstailimme puolin ja toisin minä järkipuheita hälle kirjoitellen. Kuin olis hälle itselleen kannattavaa kurssi kokonaisuudessaan loppuun kuitenkin käydä, niin tämän hetkisen talouden paranemisen toivossa kuin eläkepäivien tulojenkin suhteen. :headwall: :saint: Hoh hoh, no ei viel päätöstään lopetamisesta tehnyt ukko joten voin ainakin viikonlopun huokaista ja pähkäillä noiden omien opintojeni miettimistä. sekä valmistella uutta sotasuunitelmaa tulevien tärppipäivien varalle jahka täti lähtee omiin oloihinsa. :whistle: :p
Häh häh häääääääää tärppäpäivät taitavat osua muuten tuonne juhannuksen ajoille. Joten eikös se ole jo tilastollisestikin sitä osumatarkkuuden hyvää aikaa. ;) Näin ainakin vois jo laskea senkin mukaan milloin on jo olemassa olevat lapset alkunsa saaneet. :whistle: (kolme viidestä synt n. 9kk juhannuksesta).

Kaikille :hug: ja plussiiiiiaaaaaaaa +++++++ :wave: :wave: :wave:

-touhis-
 
Minne kaikki on lähteneet? Kesälomilleko, kun ei tääl kukaan ole kuulumisia kirjoitellut aikoihin.

No, minäpä sanan pari laitan taas.
Juu se olis sitten haastattelu tosiaan torstaina erääseen opiskelupaikkaan joka olis tuolla lähemmäs sadankilometrin matkan päässä. Mut julkisilla sinne kulkee noin tunnissa, ihan totta tuo on sillä raideliikenne on nykyään nopeaa. :D
Äh, ja tuntuu etteui ovis aika lähene taas millään kun sitä odottelee samalla ihmetellen niukkaa tädin vierailua. :headwall: Pari ekaa päivää oli hanat ammollaan ja siten vain pienen pientä tuhrua ollut havaittavissa. :eek:

No, vaan ihmetellään ja odotellaan kohta se koittaa jo se heinäkuukin ja minähän "sanoin" joskus, jotta jos ei siihen mennessä ole tärpännyt niin sitten värkit levälleen ja tohtoria tapaamaan. :whistle:
 
töissä kiirettä edelleen, Lomat alkavat perjantain jälkeen...joten siihen saakka pitää pinnistellä.

Touhikselle tädintulo halit :hug: :hug: ettei vaan olisi valemenkat.

Mies osallistui tyydyttävästi vaavinhankkimisprojektiin torstaina ja perjantaina...joten eikun odotellaan tulosta.

terv. :heart: mimmimamma :heart:
 

Yhteistyössä