Eli pitkästä aikaa nakuttelen muutaman rivin tänne. Jos nyt rehellisesti sanon, niin mieliala on vauvakuumeilun suhteen ollut sen verran alamaissa, että olen yrittänyt "vieroittaa" itseni näistä jutuista. Ja sitten taas en ole halunnut tulla tänne muita masentamaan alakuloisilla ajatuksillani.
Apatia huipentuu tähän päivään. Listaan saa merkitä taas kp. 1. Kiertoni heittelee näköjään taas, 27-31 päivän välillä. No, ei se ole koskaan kellontarkka ollut.
Tässä täytyy nyt kai vaan katsoa totuutta silmiin. Ensi kesänä meikäläisellä tulee jo 44 linssiin. Se alkaa olla jo korkea ikä lapsensaamiseen. Eka kierto Clomi-Luge -yhdistelmällä ei tuottanut mitään tulosta, joten lapsettomuushoidot ovat jo tulleet vakavasti mieleen. Tosin tässä kuussa missattiin ovispäivä totaalisesti. Edellisenä päivänä peitot pöllysivät, mutta eivät ovispäivänä. Tiesin kyllä jo silloin, että ei riittänyt.
Vaisto sanoi!
Vielä kaksi kiertoa lääkkeitten kanssa, ja sitten soitto klinikalle. Vaikka tulee kyllä kallista lystiä siitäkin! Kela-korvaustahan saa ymmärtääkseni alle 43-vuotiaat. Mutta mitäs sitten 43-vuotiaat? Tietääkö kukaan? Jos 43-veet vielä saisivat, ehtisin hyödyntää. Tässä siis minun tympeä valivaliosioni! Anteeksi tämä matalamieli!
Teille kaikille uusille toivotan tervetuloa tälle palstalle, ja onnea plussailuun! Onnea toivon tietysti myös kaikille muille! Eihän se toivo tietenkään menetetty ole. Jotenkin sitä vaan pitäisi pystyä ylläpitämään. Parhaiten se pysyisi yllä, kun joku tällä palstalla plussailisi :heart:
Taryna - peesaan Minnihiirtä. Viestejä on taatusti jokainen oikeutettu lueskelemaan. Tervetuloa mukaan vain! Minä ainakin myönnän, että olen aika laiska kommentoimaan, ja nyt viime aikoina laiska myös palstailemaan. :ashamed: Senkin yhden kerran, kun olin pitkät litaniat kommentteja laittanut, lensin jotenkin ulos koko palstalta, eikä viesti tallentunut. |O
TeSuLah - onni, jotta selvisit ojaanajosta säikähdyksellä! Mulla kävi vähän samalla tavalla noin vuosi sitten. Olin kurkottelemassa takapenkille ajon aikana, ihan hiljaisessa vauhdissa, kun ajauduin liian lähelle mökkitien pehmeää reunaa. Sinnehän se sitten lipesi ojan puolelle! Piti soittaa lähitalosta traktori nostamaan pois sieltä. Ja kerran olen uponnut suoraan ojaan, joka oli onneksi täynnä pehmeää lunta, joten ei käynyt kuinkaan. Sillä kertaa laitoin turvavyötä kiinni ja ote lipesi. Että se siitä TURVAvyöstä
Auringokukka - hieno kuulla, että teidän kohdalla asiat edistyvät! Mielenkiinnolla luin kokemuksiasi! Ei kai lievä endo voi kovin paha juttu raskautumisen kannalta olla? Enpä usko. Niin, mitkä hoidot teillä silloin viikolla 14 aloitetaan? IVF? Olen harkinnut juuri niitä. Ainoana pelkona, että jos se ottaa kipeetä. Kipuherkkä kun oon!
uuvi - kylläpä lääkärisi sulle ikävästi sanoi. Ei tuollainen kyllä ainakaan kannusta! En usko, että asiassa on edes perää. Minä tiedän ainakin yhden, joka on 45-vuotiaana tullut luomusti raskaaksi, ja terve vauva syntyi kun hän oli jo 46! Sitä en tiedä, oliko hormoniapuja, mutta lapsettomuushoitoja ei ainakaan ollut takana. Pahoittelen keskenmenon vuoksi! Se on kova paikka. Yksi tuulimuna minullakin takana, ja sekin tuntui riittävän pahalta. :hug:
Mutta nyt taidan poistua takavasempaan. Jospa jääkaapin anti lohduttaisi väsähtänyttä....
Kaikille toivotan hyvää, aurinkoista loppuviikkoa! Ja plussia, oikeasti, paljon plussia! +++++