YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp15/28 ja jäi sitten mieheni töiden takia ovis taas jälleen kerran hyödyntämättä,mutta jouluvauvaa olen toivonutkin tälle vuodelle saavani,joten ensi kierrossa sitten yritetään jouluvauvaa alulle.

Mulla on ylihuomenna syntterit,tulee 39-vuotta täyteen.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
surusydän....................26/26.................3. haaveissa
Minnihiiri68...................27/28-29...........1. haaveissa
kuumetta.....................27/24-26............yk.18.......1. yhteinen
TeSuLah.......................28/28................yk.5........3.s toiveissa
ebony...........................29/28-30.......6.s toiveissa
mimmimamma..............30/26-27

Teillä jo kierrot pitkällä? Miltä tuntuu? Jokos testit valmiina? PLUSSA ONNEA!!!
:flower: :wave:

kuumetta päivitin sinunkin tietosi, kiertolukemat menikin jo tosi huipuissa! Tervetuloa mukaan jälleen! Plussa onnea! :flower: :wave:

TeSuLah Ihana pulkkailukuva profiilissasi! =) :wave:

Omaa.... kurkku aamulla kipiä, veto jotenkin pois ja kuumeinen olo, vaikka vain +36,2C. Kp19/31 ja alan jälleen miettiä tulikos pupuiltua oikeassa kohdassa!! :/ :headwall:
 
Ei sitten niin minkäänlaisia oireita, joten usko ja toivo plussaan on lähes olematon :( Kun muistelen aikaa ennen hormonikierukkaa, niin yleensä ennen menkkoja turvotti ihan älyttömästi, nyt ei sitten sitäkään... Tosin siitä on jo aikaa yli 6 vuotta, joten eipä ne ikivanhat oireet taida enää edes päteä :)

Eli uskon että menkat alkaa viimeistään perjantaina. Jos uskoo erilaisia ohjeita ja netin kirjoituksia, joissa sanotaan että menkat alkaa lähes aina 14 päivän kuluttua oviksesta, niin tädin pitäisi kurvata paikalle huomenna. No, aikaisintaan lauantaina testailen, jos ei ennen sitä tapahdu mitään.

Mitenkäs muilla lähipäivien jännääjillä, onko mitään oireita? Plussaonnea kaikille :wave:

Onko muuten tietoa, että missä vaiheessa lämmöt nousee, jos on raskaana? Tästäkin on niin ristiriitaista tietoa eri paikoissa, jossakin sanotaan että lämmöt nousee jo viikko ennen kuin menkkojen pitäis alkaa ja toisaalla taas että lämmöt nousee vasta kun menkat alkaa olla myöhässä. Ota näistä sitten selvää =) Enpä minä kyllä ole lämpöjä mittaillutkaan, mutta jos vaikka seuraavassa kierrossa sitten kokeilisi sitäkin vaihtoehtoa.
 
Neiti nukahti päiväunilleen ja kerkeen tännekin. Isompi leikkii merirosvoleikkejään. Isäntä nukkuu, kun ollut yötuurissa. Ruoka valmistumassa. :)

Lämpöilystä vielä sen verran, olen mittaillut niitä nyt useamman kierron ajan ja mulla ainakin ne kohollaan reippaastikin oviksen jälkeen ja menkkojen alkaessa vielä koholla, sitten jossain vaiheessa normalistoituu. En tiedä, niistä en voi mitään itse päätellä. Palelua on joka kierrossa loppukierron aikana, koska lämmöt koholla. Raskaana ollessa kai myös koholla, kai se on yksilöllistä.

Odottelen itse vielä, testejäkään ei ole, enkä aio hätäillä niiden kanssa, en halua haamuja tms, toivon että sitten selvästi plussalla, jos oon raskaana, kuten aikaisemmissakin ollut. Esikoisesta testasin plussan 4+0 ja kuopuksesta 4+3 ja nyt ei vielä osaa sanoa. Oireista en päättele kauheasti. Tässä kierrossa on ollut loppukierrolla useana päivänä etovaa oloa ja finnejä ei juuri tullut. Rinnat eivät tunnu kovin aroilta, nännit kylläkin.

Miten teillä muilla? Kn:ää olen jonkun kerran kokeillut ja huomasin eilen, että oli kova ja ehkä kiinni, en löytäny röpelöistä avointa reunaa, kuten yleensä. En tiedä sitten mitä meinaa..

Mantana kuvassa olimme olleet laskettelemassa, kun lunta saatiin, paljon tulee lapsia kuvattua kamerapuhelimella, joka aina joukossa. =)

Yhden asian huomasin vielä kun vertaan kiertoani menneisiin kiertoihin, tavanomaista turvotusta ja äksyilyä ollut vähemmän, herkkyyttä kylläkin on, kuten aina loppukierrossa. :heart:

Olimme lauantaina mieheni pikkuserkun vapaamuotoisissa häissä ja poika juoksi siellä ja nuljautti nilkkansa ja jalkateränsä, nyt on tukiside ja vieläkin ontuu jalkaansa, täytyy katsoa pitääkö mennä vielä uudestaan lääkäriin. :| Kerhopäivä tänään ja nyt jatkamaan ruoanlaittoa.

Mukavaa aurinkoista talvipäivää teille kaikille ja plussapuhureita jännäilijöille, malttakaahan mielenne. :heart: :D +++++++++++ Tätä odotellessa
 
TeSuLah aivan ihana kuva :heart: Meidän pikkuväki näyttää pulkassa hyvin samanlaiselta :) Luntakin melkolailla saman verran, kunnes tuo aurinko sen taas sulattaa.

Kuumetta peukut pystyssä täällä :wave:

Minnihiiri Minä en hirveesti lämpöjä mittaillu, muuta muutama päivä oviksesta innostuin tarkkaileen ja ne jäi silloin sinne 36.7-37 nurkille, kun tavallisesti ovat noin 36.2-4 tienoilla. Sit koko alkuajan oli siinä samaa luokkaa kuin oviksen jälkeenkin. Mulla ei noussu tuon kummemmaks, vaikka useilla onkin ollut yli 37 reippaasti.

gitte onnea synttärien johdosta :flower: :hug: Pitää onnitella heti, ettei ainakaan pääse unohtumaan :D

Täällä elämä alkaa helpottaa ja arkiset touhut on päällimmäisenä mielessä. Tuhruttelee ja tuntuu sitlä, että voi kyllä jo loppua, et pääsis edes harjoittelemaan yritystä. Nämä aurinkoiset päivät kai vaikuttaa kans mielialaan. Jaksaa paljon paremmin.

Laitoin tuonne http://hapsula.suntuubi.com kuvia meidän lumitilanteesta ja vähän lumileikkikuviakin. Lunta on ihan mukavasti ja jos lisää yhtään tulee, saa kunnon ladutkin tehtyä. voihan tuolla pellolla nytkin hiihtää, mutta aika helposti tulee turpeet esille.

Painonpudotuskampanjan aloitin ja katotaan nyt, putooko mitään. Paree olis, muuten en pian mahdu omaan nahkaanikaan enää :)

Plussasäteitä auringon säteiden myötä, Lumi-Marja :flower:
 
Tervehdys täältäkin =)

Ihanaa kun JOLLAIN ON LUNTA noin paljon !!! Meillä täällä "etelässä" kun ei ole yhtään =(....meidän 3 v. kysyi taas eilen, että koska se TALVI tulee,( kun minä puhuin kevään tulosta)... :LOL: - eihän kohta voi lapselle edes vuoden aikoja opettaa kun ei ole "talvea" tai sitten pitää todella lähteä jonnekkin pohjoseen :whistle: .

Juu, minulla oli ne "varoitus tuhrut" tuossa toissa päivänä ja nyt odottelen sitä KUNNON tulvaa :kieh: -tulis jo, jos on tullakseen !!!!!!!!

Mites nevi ja muut....milloin uskallatte testaa ??? Kovasti peukkuja kaikille :wave: :heart: :wave:

Nyt täytyy lähteä ikkunoita pesemään, kun paistaa tuo AURINKO B) pitkästä aikaa niiiiiin ihanasti.....että näkyy kaikki lasten sormien ja koirien kuonojen jälet "söpösti" ikkunassa =) ..............
 
Taikakuu asustelen Etelä-Pohjanmaalla, olen täälläpäin syntynytkin ja viihdyn täällä. Asumme maaseudulla.
Lunta tuli ensin marraskuussa, joulukuussa oli pimeää ja sateista ja lumetonta pitkään ja nyt sitten vihdoinkin tammikuussa satoi oikein kunnolla lunta ja luonto on oikein kauniin lumivaipan peitossa. =)

Tilanteeni on nyt sellainen, että en oikein tiedä millainen ja oireita on ollut myös raskauden suuntaan, mutta odottelen vielä rauhassa. :heart:

Täytyy kömpiä nukkumaan, kun viime yönä tuli valvottua, kun siivosin pikkuneidin vaatekaapin ja kyllä pitikin ottaa pieniä vaatteita pois paljon. Tyttö hujahti 3 kk:ssa lähes 5 cm pituutta ja kyllä se näkyy vaatteissa, yhtäkkiä pitikin siirtyä 90 cm vaatteisiin. :D

Hyvää yötä ja plussatuulia puhaltelen +++++ :heart:

Neville pahoittelut ja :hug:
 
nevi :hug: ja piritys :flower: sinulle! Tsemppiä ja plussa onnea tähän kiertoon! :wave:

Jokos tänne pian tulisi plussa uutisia? mimmimamma, ebony, TeSuLah, Minnihiiri, surusydän??? :wave:

Omaa... kp20/31 ja huomenna gyne.... :)
 
Meillä tämä pikkuneiti ei tiedä et lomalla saa nukkua pidempään vaan heräili taas normi arkiaamun aikaan eli jo ennen kuutta ja pirteenä kuin peipponen. Tämä äiti olis kyl halunnut nukkua vielä kun jo toinen suht rikkinäinen yö takana kun neiti herännyt yöllä useampaan otteeseen. Ei sillä nälkäkään voi kokoajan olla kun muutaman imasun otti ja sit taas nukahti ja mieheni sit kysykin yöllä et mahtaakohan tehdä hampaita. No, katsotaan.

Tänään aattelimme mennä tuone Aulangolle kylpylään polskimaan et olis edes jotain nyt lomalla meidän murkuille kun tuota lunta ei ole. Voiko joku lähettää sitä tänne etelään? Meillä niin oltais haluttu jo hiihtämään |O Tää on jo toinen talvi kun hiihtokelejä ei ole.

Oon tässä miettinyt et pitäisikö heittää nuo vauvahaaveet tuonnemmaks :'( ja keskittyä vaan tähän meidän koht 5kk neitiin. Tuntuu niin väärältä olla täällä teidän joukossa kun mulla kuitenkin on jo tämä....

Neville pahoittelut :hug: ja toivotaan et nyt seuraavassa tärppäis.
Kaikille paljon +++++++++ tuulia ;)
 
No nyt täällä etelässäkin sataa lunta :) Vaikka taitaa olla lyhytaikainen ilo, kun iltapäiväksi on taas luvattu plussa-asteita, niin sulaahan se heti pois ja tulee se ärsyttävä loska tilalle :(

Nevi, tsemppiä ja halauksia :hug: Ei muuta kun kohti uutta yritykstä :heart:

Pikkukakkosen haaveilija, älä nyt vielä luovuta! Ei siinä ole mitään väärää olla mukana täällä, vaikka sinulle pikkuinen jo onkin, onhan täällä muitakin joilla on jo lapsia :)

Mulla ei edelleenkään mitään oireita suuntaan taikka toiseen :( No, ei tässä muu auta kuin odotella rauhassa.

Jostain syystä olen ihan älyttömän väsynyt tänään, vaikka menin eilen jo yhdeksän jälkeen nukkumaan eli reilut 8 tunnin yöunet takana. No, ei auta valittaa, pakko jatkaa töitä |O
 
Minnihiiri68 Toivottavasti flunssasi ei ole pahentunut, pikaista paranemista! Älä vielä luovuta, vaikka raskausoireita ei ole ollut. Jospa kuitenkin olisi pikkuinen tarttunut matkaan :heart: . Plussausonnea viikonlopulle ++++++++++++++++++ :whistle:

TeSuLah Sinulla on ihana kuva lapsista profiilissa :heart: Kovin on suloisia taaperot, itsellä on jo koululaisia. Olisi niin ihana saada kuunnella pikkujalkojen tepastelua omassakin kodissa. Meillä vanhempi tytöistä loukkasi muutamia viikkoja sitten jalkansa pulkkamäessä ja vieläkin kävely hieman jäykkää, kun reilun viikon oli nilkka siteessä. Pikaista paranemista pojallesi ja plussapuhureita Pohjanmaalle :whistle: !

Tervetuloa palstailemaan kuumetta =) Plussausonnea loppuviikolle myös sinulle!

mimmimammalle onnea työnhakuun. Toivottavasti alkuviikon työhakemuksesi tuottaa tulosta ja saat sen mieluisimman työpaikan :heart: Olisikohan teillä tärpännyt tästä kierrosta? ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!

gitte Paljon onnea huomisen syntymäpäivän johdosta :flower: ! Harmi, että otollisin aika meni tässä kierrossa ohi :( Tsemppiä jouluvauvan yritykseen!

Lumi-Marjalle tsemppiä painonpudotuskampanjaan. Mukava kuulla, että pikkuhiljaa elämä alkaa voittaa :hug: . Minunkin pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni ja alkaa syödä vähemmän herkkuja ja liikkua enemmän. Suklaa on paheeni ja voisin välillä syödä sitä kilokaupalla :p

nevi :hug: Kurjaa, että täti yllätti. Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon :heart:

Meillä täällä Itä-Suomessa on ihan kivasti lunta ja pakkastakin kuusi astetta, joten hiihtäminen ja luisteleminen onnistuu =) Itse en kyllä vielä ole kumpaakaan kokeillut, kun on niin älyttömän monta vuotta siitä, kun näitä lajeja olen harrastanut :/ Ei ole kyllä omia välineitäkään, mutta tytöltä voisin kyllä lainata, kun alkaa olla äitinsä kokoinen :D Kiertopäivät ovat täynnä ja valitettavasti näyttää siltä, että minä en plussauutisia tästä kierrosta pysty tuomaan :( Vessassa käydessä paperiin jää jo veriviiru, joten eiköhän se täti tännekin viimeistään huomenna tiensä löydä :kieh: No, enpä kyllä uskonutkaan, että heti ensimmäisestä kerrasta tärppää. Vähän kuitenkin kieltämättä harmittaa, kun olisin niin toivonut, että olisin uudelleen raskaana ennen kuin maaliskuinen laskettu aika koittaa :'( Mukavaa viikonjatkoa teille kaikille :heart:
 
harvemmin kierto 30 päivää. Jotenkin ihmeellinen olo ei toivonkipinää että olisi tulossa plussaa. Eipä tässä auta, kun odottaa että täti tai plussa saapuu.

nevi :hug: tädintulo hali.

pikkukakkosen kuumeilija ei se sinun 5 kk vaavi mitenkään vaikuta sinun "oikeuteen" olla mukana puhumattakaan vauvakuumeseen :) Reippaasti kuumeile meidän kanssa.

plussapuhuria+++++++++++

B) mm :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TeSuLah:
Taikakuu asustelen Etelä-Pohjanmaalla, olen täälläpäin syntynytkin ja viihdyn täällä. Asumme maaseudulla.
Lunta tuli ensin marraskuussa, joulukuussa oli pimeää ja sateista ja lumetonta pitkään ja nyt sitten vihdoinkin tammikuussa satoi oikein kunnolla lunta ja luonto on oikein kauniin lumivaipan peitossa. =)

Tilanteeni on nyt sellainen, että en oikein tiedä millainen ja oireita on ollut myös raskauden suuntaan, mutta odottelen vielä rauhassa. :heart:

Täytyy kömpiä nukkumaan, kun viime yönä tuli valvottua, kun siivosin pikkuneidin vaatekaapin ja kyllä pitikin ottaa pieniä vaatteita pois paljon. Tyttö hujahti 3 kk:ssa lähes 5 cm pituutta ja kyllä se näkyy vaatteissa, yhtäkkiä pitikin siirtyä 90 cm vaatteisiin. :D

Hyvää yötä ja plussatuulia puhaltelen +++++ :heart:

Neville pahoittelut ja :hug:
Minä myös asun etelä-pohjanmaalla... :wave: Tännekin on nyt sadellut lunta ihan hyvästi.. Oikeen kunnon myräkkä ollut välillä.. :eek: Minä olen syntynyt Kuusamossa ja sen jälkeen asunut monessakin paikassa.. Nyt olen tytön kanssa asunut täällä 7,5 vuotta.. Miesystävä asuu eri paikkakunnalla.

Jaksamisia sinulle Nevi.. :hug: Tuo tunne on niin tuttu... Pelkään pahoin että minulla on edessä sama ensi viikon alussa... :'( Nyt on 21/27-30. Ovistestin mukaan tulis kp27.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja TeSuLah:
alkoi tuhruilu... täti taitaa taas saapua :'(
Voi ei... :hug: Voimia ja jaksamisia :heart: Minulla taas palelee ihan mahoton ja mahaa särkee... Tietenki merkki että menkat alkaa... En tiedä,mitä sitten on.. Kun välillä on kiukuttanut ja välillä tuntuu että itku pääsee... :'(
 
:hug: kaikille joilla täti kolkuttaa tai on jo kylässä :hug:

Sää tiedotus Etelä-Pohjanmaalta. Ulkona sataa lunta tihenevässä määrin ja hiihtoladut mahdollisesti paranevat. Ulkoilukeli on mitä parhain, mikäli mielii lumisateeseen hermojaan lepuuttamaan. Lämpötila vaihtelee muutamasta pakkasasteesta muutamaan plus asteeseen. Sää sisätiloissa. Luvassa ukkoskuuroja ja hirmumyrskyä. Trombien esiintyminen myös mahdollista. jos jollain on jotain kallisarvoista säilytettävää, kätkekööt sen, sillä tämä luonnonilmiö vie kaiken mukanaan pihan perällä pian roihuavaan pääsiäiskokoon tai paikallisen jätefirman kuljetettavaksi. Mahdollisen naarashärän raivoava olemus saattaa pelästyttää herkimmät, joten varautukaa pahimpaa. Iltaan mennessä sää mahdollisesti tyyntyy, joten siihen saakka sää epävakainen.

Ettäs semmosta. Kiukkupuuskat on tullut takaisin pitkän seesteisen ajan jälkeen ja hormonit etsii omia kolojaan tämän äiteen pääkopassa. Soittelin aamulla samalle osastolle, jossa lääkkeellinen keskeytys tehtiin ja siellä kerrottiin, että saan sittenkin liikkua niin paljon kuin haluan ja elää normaalisti, uimahallia lukuunottamatta. Täällä neuvolassa puolestaa kiellettiin oikeastaan kaikki :headwall: voi elämän kevät kun alkas ottaa nuppiin. Liian monta aurinkopäivää menny ihan hukkaan ja monen monta mielitekoa jumpata kotona ja kaivaa jumppapallo ja kaikki muu esille.

Tänään sitten otin vempeleet kaapista jatein puolentunnin ohjelman ja päälle kävin tytön kans tunnin vaunulenkillä. Tuli niin ihanan energinen olo, että tekee mieli taas siivota (normaalisti ei mitenkään erityismielekästä puuhaa) kaikki kaapit ja varmasti kaikki ylimääräinen lentää kaapeista pois. Muuten olen ehtiny jo kaikki paikat kuurata, mutta tämä meidän sakki takaa sen, että joka päivä on jotain siivottavaa :D

Tunnen taas eläväni ja saaneeni otteen jostain, minkä olen kadottanut. Peilistä katsoi tänäaamuna edelleen se hapsuhiuksinen kuvatus jolla roikkuu tissit kuin meirän mummalla ja finnejä kuin teinillä, mutta se ei itkenyt. Peilikuva otti harjan kteen ja suki suortuvat ponnarille ja pesi naaman. Tuli tunne, että minä selviän tästä. Tervetuloa kevät ja elämä, minä tahdon nousta ja päästä siihen kiinni. Mitä siihen elämänplkuun tulee, niin se on jo lähempänä ja toinen jalka taitaa harppoa jo tasamaalla:)

Taikakuu Suuren suuri etähali. Välillä tuntuu kurjalta, mutta varmasti olo tuosta helpottaa :hug:

mimmimamma peukutetaas nyt sen puoleen, että se täti ei tuliskaan vaan jotain muuta :)

surusydän kylläpä se suklaa tuppaa olla tälläkin suunnalla se paha kompastuskivi ja tekis niin mieli nytkin, mut ei ole kotona jemmassa. Mitähän sille keksis korvikkeeks, ei ole tullut mitään terveellistä ainakaan mieleen.

Jokaisen satavan lumihiutaleen mukana toivon plussaa jokaiselle ja siellä missä ei sada, ropiskoon ne plussat jokaiselle siitäkin huolimatta :flower: :flower: :flower:

Lumi-Marja
 
Kiitos Taikakuu vuoto ei alkanut vielä kunnolla, toivottavasti loppuu lyhyeen. Kroppa oireilee kummasti, ei voi olla varma enää mistään. :( :eek:
Olemme siis molemmat pohojanmaalta. :) Mukava paikka asua, vai oletko itte tykännyt?

Toivottavasti sulla on plussaa, pidän peukkuja ja muillekin plussatuulia!!

Kuusamossa vietimme mieheni kanssa kerran ikimuistoisen viikon silloin kun olimme kahden, olin koskenlaskussakin ja se vasta oli jännä kokemus, en meinannu ensin millään uskaltaa mennä. Upeat siellä maisemat, vuokrasimme viikoksi mökin ja samoilimme ja nautimme upeasta lomasta.
 
Lumi-Marja oltiin melkein yhtäaikaa täällä. Pari sekuntia eroa :D Joo Etelä-Pohjanmaalla on sisätiloissa täälläkin välillä myrskyä ja ilmanala vaihteleva.
Nyt vielä alkoi vuotoa, sekin masentaa.

Lumikuvat ovat kivoja yleensäkin, mutta silti odottelen kevättä ja kesää, en ole oikein talvi-ihminen, nukkuisin talviunta jos voisin. :LOL:

 
Pidän peukut teille pystyssä, jospa nyt olisi pian mukavia uutisia.... jännittävää!! :wave:

Lumi-Marja mukava lueskella, että päivät alkaa edetä ja olet selvästi päättänyt selviytyväsi! Paljon mukavia piristäviä päiviä ja lenkkikelejä! :wave:

Meilläkin satoi tänään vähän lunta; ja pitääkin lähteä tytön kanssa "hiihtelemään" illemmalla, koska to+pe vesisadetta luvattu tänne meille päin etelään! :headwall:
Talvi taas tuli; sanoi meilläkin tyttö ja ihmetteli, kun linnut niin kovasti sirkuttaa. Se on kevättä ilmassa!! B)

Omaa... alavatsalla repivää kipua ja kp20/31. :/ :wave:
 
mimmimamma Milloin meinasit testata? Sinulla on aika kivasti päiviä kasassa :heart: Toivottavasti saat pian plussatuloksen =)

TeSuLah Jospa täti ei tulisikaan, toivotaan niin :heart: Minäkin olen pohojalainen; lapsuuteni ja nuoruuteni asuin Pohjois-Pohjanmaalla :D Nyt tosin olen jo useita vuosia asunut Itä-Suomessa, mutta pohjalainen luonne ei miksikään muutu ;)

Minulle voi sitten tälle päivälle päivittää kp 1 :kieh: Sieltä se helevatun täti pyyhälsi paikalle... Ihmeellisen lyhyet kierrot, kun kaksi edellistä 26 ja nyt vain 25 päivää :| Taitaa olla kroppa vielä hieman keskenmenon jälkeen sekaisin :(
 
Kiitos Lumi-Marja! Tuntuu vaan että taas tulen pettymään... :ashamed: Välllä tulee ajatus että jos nyt kuitenkin olisi tärpännyt... Ja yhtä nopeeta ajatus että miten se nytkään olisi mahdollista. Jotenki niin turhaa kaikki.. :(


TeSuLah saako kysyä mistä päin etelä-pohjanmaata olet? Minä olen Ähtäristä. En nyt niin kauheasti ole tykännyt asu täällä.. Joo kyllä Kuusamossa on todella kauniit maisemat. Oletteko koskaan käyneet Kuusamon petoeläin keskuksessa katsomassa karhuja? Niitä pääsee aika läheltä katsomaan... =)

Kiitos myös mantana.. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta! :|
 
teille myötäelämisestä =)

Itsesäälissä kiereskelin jonkin aikaa, mutta sitten pyyhin silmänurkat, siivosin ja totesin että henkiin taas jäätiin.
Pölyrätti kädessä laadin alkaneelle kierrokselle sotasuunnitelmaa. Ovistikku-tilauksen laitan tuota pikaa menemään, imen auringosta ja lintujen laulusta kevään elinvoimaa. Mieskin lupasi, että nyt ne peitot vasta alkaakin heilumaan ;)

Gittelle;



Sydänsuru :hug:

Jos TeSuLah keksit keinon nukkua talviunta, kerro ihmeessä minulle. En kyllä jäisi yhtään kaipaamaan tätä vuodenaikaa, nukkuisin vain makeasti kevääseen asti :D
Peukkuja pidän sekä sinulle, minnihiiri68 että mimmimammalle Plussia, plussia, plussia...

Lumi-marja, voi kun sinun kirjoituksia on mukava lukea =) Tiedän kyllä kokemuksesta, että meidän naisten hormoonimyrskyt ovat totista asiaa, mutta hymy vaan pyrki suunpieleen kun kuvaustasi luin.

Taikakuulle puhaltelen plussasäteitä, laitan oikein ekstra-annoksen jotta varmasti lentää sinne asti.

Hyviä illan jatkoja :wave:
 

Yhteistyössä